Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση ηλ.κιθάρας από το control room


Man LP

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα.

 

Το ερώτημα είναι το εξής.Με πιο τρόπο μπορώ να ηχογραφήσω ηλεκτρική κιθάρα από ενισχυτή  με μικρόφωνο (οχι με plug-in δηλ.) και ο μουσικός (με κιθάρα και πετάλια) να βρίσκετε στο control room ενώ ο ενισχυτής στο playroom?

π.χ. με τι καλώδιο θα συνδεθεί πεταλιέρα με ενισχυτή αν υποθέσουμε ότι η απόσταση είναι 10+ μέτρα.

 

Να διευκρινίσω ότι μιλάω για compo ενισχυτή και όχι κεφάλι-καμπίνα.

 

 

Επίσης υπέρ και κατά των δυο αυτών τρόπων ηχογράφησης θα ήταν καλό να αναφερθούν.

π.χ. όταν γράφεις στο ίδιο δωμάτιο με τον ενισχυτή πρέπει να φοράς ακουστικά που παίζουν με μεγάλη ένταση , κάτι κουραστικό κατά την γνώμη μου ενώ αν γράφεις από το control room ακούς καλύτερα τον πραγματικό ήχο που θα γραφτεί και τα αυτιά σου είναι και κομπλέ από εντάσεις

...ω  πανσοφη νυφιτσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βρίσκεσαι σε κάποιο στοιχειωδώς εξοπλισμένο στούντιο θα υπάρχει κάποιος τρόπος ο τεχνικός εκεί να patch-άρει το καλώδιο σου (που φευγει απο τα πετάλια) και να το στείλει μέσα, στον χώρο που εχεις τον ενισχυτή. Αλλιώς, και με ένα μακρύ καλώδιο γινεται η δουλειά...

Στο 99% των περιπτώσεων προτιμω να γραφω απο το control room - με μόνο αρνητικό ότι τυχόν αλλαγές στον ήχο σημαίνουν πηγαινε - έλα μέχρι να δεις τι έφτιαξες και πως ακουγεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντα γραφω απο το control room ,αν ειναι να γραψεις overdub ειναι ο καλυτερος τροπος μια και μονο ετσι ακους τι γραφεις και δεν κουραζονται και τα αυτια σου απο τα ακουστικα.

 

Το μονο "κακο" ειναι οτι  αν γραφεις live δεν νοιωθεις κοντα σου τους αλλους μουσικους....(δηλ.τον ντραμμερ μια και ειναι ο μονος που δεν μπορει να γραψει απο το control room)

 

Αν βρίσκεσαι σε κάποιο στοιχειωδώς εξοπλισμένο στούντιο θα υπάρχει κάποιος τρόπος ο τεχνικός εκεί να patch-άρει το καλώδιο σου (που φευγει απο τα πετάλια) και να το στείλει μέσα, στον χώρο που εχεις τον ενισχυτή. Αλλιώς, και με ένα μακρύ καλώδιο γινεται η δουλειά...

 

+1000

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βρίσκεσαι σε κάποιο στοιχειωδώς εξοπλισμένο στούντιο θα υπάρχει κάποιος τρόπος ο τεχνικός εκεί να patch-άρει το καλώδιο σου (που φευγει απο τα πετάλια) και να το στείλει μέσα, στον χώρο που εχεις τον ενισχυτή.

 

Σίγουρα ένας τεχνικός θα ξέρει πως να το κάνει αυτό αλλά εγώ ενδιαφέρομαι για να το δοκιμάσω στο δικό μου studio.

 

Στο studio έχω ένα multicore καλώδιο 8 καναλιών και όταν δοκίμασα να στείλω από κιθάρα σε ενισχυτή μέσο αυτού το σήμα δεν ήταν καλό,δεν ξέρω όμως άμα για αυτό το αποτέλεσμα φταίει η μέτρια ποιότητα του καλωδίου ή ο τύπος του.

Επίσης με ένα μακρύ καλώδιο κιθάρας δεν θα έχω απώλειες στο σήμα? (ή δεν θα είναι και τόσο εμφανείς?)

...ω  πανσοφη νυφιτσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω ακριβως πως το κάνει ενας τεχνικός. Έχω δει οτι συνήθως παίρνουν το καλώδιό μου απο τα πετάλια και το στέλνουν σε ενα patch bay και απο εκεί φευγει καλώδιο που παει στον ενισχυτη. Και μιλάω για απλά καλώδια, καρφιά.

Αυτή ομως ειναι απλα μια δική μου περιγραφή, το πως πραγματικά γίνεται (με τεχνικους όρους) δεν ξέρω να σου το πω.

Επίσης και με μακρύ καλώδιο εχω γραψει (και εχω παιξει) αμέτρητες φορές. Τώρα, αν δεν είναι κανενα καλώδιο 100 μέτρα  :P δεν θα έχεις αξιόλογες απώλειες, τίποτα δηλαδη που δεν διορθώνεται με ένα ελάχιστο "τσίμπημα" στα πρίμα, ή στο gain του ενισχυτή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν χρησημοποοεις πεταλια δεν θα εχεις απωλειες μια και καποιο θα ειναι  buffered

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενα DI?

 

Ισως μπορει να γινει δουλεια

 

Μπορεί να κάνω λάθος, αλλα θα έχει τόσο διαφορετικό impedance λόγω του di που μάλλον δεν θα ακουστει σωστά...

Όπως λέει και ο Superfunk, αν υπάρχουν πετάλια με buffer μέσα στα εφέ σου, δεν θα έχεις αισθητό πρόβλημα.

(ελαφρώς εκτός θέματος, αρπάζω την ευκαιρία για να πω ποσο γουστάρω τα πετάλια με buffer και πόσο κατά της χρήσης των "true bypass" είμαι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε upload κανένα sample γιατί η περιγραφή "δεν ηταν καλο" δεν βοηθαει κανέναν να καταλάβει.

 

 

βάλε σε ενα setting τον ενισχυτη , βάλε ένα μικροφωνο μπροστα σε μια θέση που να θυμάσαι. Γράψε ένα sample με το ένα καλώδιο και μετά με το άλλο, είμαι σίγουρος οτι θα είναι το ίδιο, αν δεν είναι κάνε τα upload να το συζητήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Αν ψάχνουμε την καλύτερη ποιότητα, ο μόνος τρόπος για μένα είναι να παίζεις μέσα με τον ενισχυτή σου και με καλά ακουστικά με πολύ καλή μόνωση. Έτσι θα υπάρχει και η αλληλεπίδραση των μαγνητών με την καμπίνα που δίνει πιο "πραγματικό" ήχο και δεν βάζουμε το σήμα της κιθάρας σε περιπέτειες μέσα από patchbay, reampers κλπ.

 

2) Αν θέλουμε την άνεσή μας για διάφορους λόγους, υπάρχει η περίπτωση να έχουμε τις κεφαλές μέσα στο control και το στούντιο να παρέχει γραμμή speaker που να επικοινωνεί με το live room και την καμπίνα. Αλλιώς θα έχουμε μια μεγάλη unbalanced γραμμή που να πηγαίνει μέσα (και στην περίπτωση που ο ενισχυτής μας είναι combo). Aν έχουμε θορύβους κλπ, μπορούμε να κάνουμε balanced to σήμα με ένα di, και από την άλλη μεριά να βαλουμε reamper και μετά στον ενισχυτή.

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου