Προς το περιεχόμενο

Serj Tankian's 7 Notes Challenge, Accepted-pipityri


pipityri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγχαρητήρια. Εξαιρετικό. Αλλά εντάξει εγώ δεν έχω προχωρήσει όσο οι συνάδελφοι. Μου ακούγεται δύσκολο ακόμα. :)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

...εύχομαι κι εγώ να χτυπήσεις το ταλιράκι, μεταξύ άλλων για να μπορέσεις να πληρώσεις κανέναν καλό κρουστό που, από ότι μαθαίνω, τον χρειάζεσαι για ένα project... :-*

 

Ώστε αυτό ήταν το σχέδιο σου εξ αρχής. Λέγε, ρε, λέγε ποια είναι η τιμή σου.

 

Σ΄ευχαριστώ, Ray. Η όλη κουβέντα περί δυσκολίας μου θυμίζει την αντίδραση της γυναίκας μου και της κόρης μου όταν τις έκατσα κάτω-με το ζόρι, φυσικά-να ακούσουν το κομμάτι. Η μικρή μου είπε κάτι σε στυλ...στο πιάνο, το δεξί χέρι είναι ντάξει, το αριστερό είναι βαρύ...και πήγε να συνεχίσει με τις μπάρμπυ. Η σύζυγος μου είπε.....τι θες να σου πω εγώ τώρα, σαν τις άλλες τις μαλακίες που γράφεις είναι και δεν καταλαβαίνει κανείς τίποτα. Μα τι λες, λέω εγώ, άκου...άκου εδώ...άκου τη μελωδία...και αρχίζω να τραγουδάω το θέμα-κάνοντας και χεράκια, για έμφαση. Δεν ακούω καμιά μελωδία, μου λέει, και σταμάτα να κουνάς τα χέρια σου σα ψυχοπαθής, με τρομάζεις.

 

No commercial potential, που λεγε και ο θείος Frank.... ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τι λες, λέω εγώ, άκου...άκου εδώ...άκου τη μελωδία...και αρχίζω να τραγουδάω το θέμα-κάνοντας και χεράκια, για έμφαση.

Κακώς βρε συ.

Έπρεπε να τους πεις (ειδικά στην Χαρά σου) ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι ήχων.

Κάτι σαν καρτούν δηλαδή.

Έχουμε δύο όργανα που το ένα κυνηγάει το άλλο.

Το βιολί όλο και ξεγλιστράει, και περιμένει (κάνοντας αργά μελωδικά τσαλίμια) να το ξανακυνηγήσει το πιάνο, το οποίο νευριάζει που δεν μπορεί να το πιάσει, και κάνει απότομες και νευρικές κινήσεις μπας και το αρπάξει.

Και στο τέλος, αφού έπαιξαν κυνηγητό και ξεθεώθηκαν, πήγαν αγκαλιασμένα για ύπνο.

 

Αυτή είναι μια από τις εικόνες αλληλεπίδρασης που θα μπορούσε να βγάλει το κομμάτι.

 

Υπήρξαν μάλιστα στιγμές κατά τη διαδικασία της σύνθεσης που έκανα συνειδητά επιλογές που το έκαναν πιο εύληπτο.

Μάλιστα.

Ξεπουλήθηκες κι εσύ, για ένα ταληράκι. :-* 8) :D

 

Λέγε, ρε, λέγε ποια είναι η τιμή σου.

Άτιμος ο Χάρης. ;D ;D

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Μετά από διάβασμα 2-3 μηνών, πάνω εκεί που έλεγα "αρχίζω να παίρνω μυρωδιά σιγά σιγά", έρχεται ο pipityri και τα διαλύει όλα.

 

Προσπάθησα, αλλά δεν κατάλαβα. Βέβαια τη μουσική την κρίνω από το αν μου δημιουργεί συναισθήματα και σε αυτόν τον τομέα η σύνθεση ήταν εξαιρετική.

 

Με μπέρδεψε, με φόβισε(!), μου έβγαλε μία νοσταλγία, πολύ μπερδεμένος συνδυασμός συναισθημάτων, σαν το ίδιο το κομμάτι.

 

Είσαι τρομερός pipityri.

More is more. Yngwie Malmsteen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Σ'ευχαριστώ ρε Bill, αν και λυπάμαι που σε τρόμαξα... ;D

 

Η ουσία του πράγματος βρίσκεται ακριβώς εδώ

Βέβαια τη μουσική την κρίνω από το αν μου δημιουργεί συναισθήματα.....

 

...για μένα είναι τελικά το μόνο που έχει σημασία. Και οι αποφάσεις στις οποίες αναφέρθηκα πιο πάνω είχαν να κάνουν με αυτό-δηλαδή κατά πόσο μια επιλογή βοηθάει στο να στηθεί το συναισθηματικό σύμπαν του κομματιού ή πρόκειται απλά για βίτσιο της τεχνικής.

  Δεν ξέρω αν διάβασες-ή κάποιος άλλος-την περιγραφή του κομματιού κάτω από το κλιπ. Έπρεπε να την γράψω, ήταν μέρος της αίτησης  συμμετοχής, και θα την παραθέσω και εδώ, απλά και μόνο γιατί σχετίζεται άμεσα με αυτό που περιγράφεις  πως το άκουσμα σου προκάλεσε:

 

In  The Rain With Matching Haircuts, like all music  I write or play, tells a version of the same tale-that of my inner self. In this piece, the original 7 notes reveal some of their motivic potential, forming a network of interacting melodic structures which briefly hint to one kind of emotion, before juxtaposing the opposite. Light and dark, joy and sorrow, courage and fear. The initial notes almost return at the very end, blended with what has been gained in the process:a deeper understanding and sense of humor as the last piano chords echo....ma-ching hair-cuts...ma-ching..hair-cuts....

 

:)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ακούω καμιά μελωδία, μου λέει, και σταμάτα να κουνάς τα χέρια σου σα ψυχοπαθής, με τρομάζεις.

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Δεν συνηθίζω να βάζω πάνω από μία χαζογελόφατσα αλλά ήθελα να είμαι σαφής: Έχω λιώσει!

Μάι κόμπλιμεντς του γιορ λάβλι γουάιφ!

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator
Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και θα επιδιώξω να το ηχογραφήσω κανονικά. Και αυτό είναι δέσμευση. 8)
To ελπίζω, γιατί θα πάρει άλλη διάσταση το κομμάτι.

Και αυτό γιατί το όρισες: πιάνο και βιολί.

Αν δεν το όριζες, θα μπορούσε το βιολί (που είναι και το δυσκολότερο στην απόδοση απο κλαβιέ) να ήταν οποιοσδήποτε ήχος (ακόμα και synth) στο συγκεκριμένο ρετζίστρο, με μεγάλη επιτυχία.

Απόψεις είναι αυτές βέβαια και ο συνθέτης είναι μόνο αυτός που έχει την πραγματική εικόνα.

 

Μου άρεσε το κομμάτι. Είναι πολύ ενδιαφέρον άκουσμα και θα είναι και δύσκολο στην εκτέλεση.

Καλή επιτυχία εύχομαι.

 

 

Υ.Γ. Σε θαυμάζω πάντως που κάλεσες την οικογένεια σου να το ακούσει...  :)

Δηλαδή θες να πεις πως όταν το έγραφες δεν σε άκουγαν; Γιατί εγω, όσο χαμηλά κι αν παίζω όταν γράφω, αισθάνομαι άσχημα για τις αναπόφευκτες επαναλήψεις. Αντε μετά να βγω και να πω: ελάτε να ακούσετε το νέο μου κομμάτι! Η απάντηση στο άκουσμα είναι συνήθως "ααα.... αυτό;" ;D

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Boss, σ΄ευχαριστώ για τις ευχές και τα σχόλια.

 

Η επιλογή των οργάνων έγινε και γιατί έχω ανθρώπους που θα μπορούσαν να το παίξουν. Όμως, η διαδικασία τράβηξε  λίγο περισσότερο από όσο υπολόγιζα και, με το deadline να πλησιάζει, ο διαθέσιμος χρόνος για μελέτη και πρόβα ελαχιστοποιήθηκε. Χώρια που, όπως προανέφερα, δεν θέλω να ζητάω από φίλους και γνωστούς να τραβηχτούν στο τζάμπα-ο Χάρης δεν πιάνει. ;D Οπότε, έκανα πολύ δουλειά με τα envelopes στο midi και με την βοήθεια του Κώστα φτάσαμε στο αποτέλεσμα αυτό. Δυστυχώς, ένα πολύ ωραιότερο βιολί που έχει ο Κώστας δεν διάβαζε σωστά το midi που έφτιαξα.

 

Σχετικά με το Υ.Γ, έχω (αυτο)εξοριστεί σε απομονωμένο χώρο του οικήματος κι έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι, επιπλέον διατηρώ το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οπότε, έκανα πολύ δουλειά με τα envelopes στο midi και με την βοήθεια του Κώστα φτάσαμε στο αποτέλεσμα αυτό. Δυστυχώς, ένα πολύ ωραιότερο βιολί που έχει ο Κώστας δεν διάβαζε σωστά το midi που έφτιαξα.

 

 

 

αυτό με το βιολί το άλλο δεν μπορώ ειλικρινά να καταλάβω τι φταίει.

Το έβαλα στο "μικροσκόπιο" να δω τι cc υπάρχει μέσα που αλλοιώνει την εκφραστικότητα με το πρόβλημα που δημιουργείται στο release της νότας. Μου έσπασαν τα νεύρα.

Δεν βρίσκω κάτι στο midi αρχειο που να δικαιολογεί την "συμπεριφορα" στο συγκεκριμένο ρεαλιστικότερο και κατά την γνώμη μου πιο εύηχο για την περίσταση βιολί.

 

Όυτε στο vst υπάρχει θέμα.

Μου έσπασαν τα νεύρα και αν είχες περιθώριο χρόνου .......................γιατί σε κάτι τέτοια ψυχαναγκάζομαι και μπορεί να γυρίσω τον κόσμο ανάποδα για να βρώ λύση είτε εγώ είτε μέσω άλλου.

 

Κοίτα να δείς που κόλλησε το θέμα, τίποτα δεν έβρισκα στον editor για να δω τι στην ευχή αναγκάζει το εν λόγω βιολί να συμπεριφέρεται έτσι ενώ σε όλα τα άλλα vst ακόμα και άσχετα το midi να "διαβάζεται" ορθά.

 

ααααααααααααααααααααααααααααα

ααααααααααααααααααααααααααααα

αααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!

 

Μου ερχόταν να τα σπάσω όλα, ΟΛΑ!!!!!!! και δυστυχώς είχα κι εγώ πιεσμένες μέρες.

Ακόμα ακούγοντάς το με το βιολί που ..............δεν και παρόλη την αλλοίωση γ***ΤΟ, μου ταιριάζει καλύτερα στα ξεσπάσματα. γ***ΤΟ γ***ΤΟ γ***ΤΟ. ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ααααααααααααααααααααααααΑΑΑΑ!!!!1

 

χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχ

 

Δεν πειράζει όμως. Τι να κάνουμε. 

Και είμαι σίγουρος πως θα είναι κάτι που είναι μπροστά στα μάτια μου, κάτι χαζό, γελοίο που δημιουργεί το πρόβλημα,

Ας το ξεχάσω/ξεχάσουμε και καλή επιτυχία πάλι.

 

(ΑΑΡΡΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!! λύσσαξα)

 

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου