Προς το περιεχόμενο

Σκόρπιες σκέψεις περι μουσικής.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Στο ξανάπα, δεν είναι θέμα μουσικών κριτηρίων. Η μουσική έπαψε να είναι η κορυφή του πολιτισμού όπως ήταν το 18ο αιώνα, και φυσικά έπαψε να είναι φορέας επαναστατικότητας και νέων ιδεών όπως τη δεκαετία του 60. Έχει γίνει πλέον χαλί, και στην καλύτερη περίπτωση υποψήφιο viral meme, και με αυτήν την έννοια οι κότες που παρέθεσα είναι τόσο πιο ενδεικτικές όσο και σαφώς πιο πετυχημένες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μου επιτρέψεις να σου πω Βαγγέλη και πάλι κάτι σχετικά με το "νέο" στην σύγχρονη (αλλά όχι μόνο) μουσική.

Το "κάτι νέο" (πραγματικά νέο) δεν θα το πάρει χαμπάρι κανείς την εποχή που θα βγει, εκτός από ελάχιστους.

Πάντα έτσι γίνεται, μέχρι αυτό το "νέο" να μπορέσει να περάσει σε πολύ κόσμο (αν μπορέσει), θα πρέπει να έχει ενσωματώσει χαρακτηριστικά τέτοια, που να το κάνουν ευκολότερα αποδεκτό ευρέως (ή να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες έτσι ώστε το ευρέως αποδεκτό να είναι σε διαδικασία τεράστιας αλλαγής).

Οπότε πχ οι μαθητές σου, θα σου ζητάνε κομμάτια που μπορεί να έχουν βγει πρόσφατα (μην γνωρίζοντας ή μη ενδιαφερόμενοι για παλιότερα πράγματα), αλλά όμως δεν έχουν στην ουσία τίποτα καινούριο.

 

Αν όμως υπάρχει κάτι καινούριο εκεί έξω τώρα (φυσικά και υπάρχει) πέφτει σε σένα το βάρος να το ανακαλύψεις και να βρεις έναν τρόπο να το περάσεις στους μαθητές σου, ως δάσκαλος.

Όπως σε σένα πέφτει το βάρος να τους περάσεις την νοοτροπία να ψάχνουν πάντα αυτό το νέο, το δημιουργικό, το καινοτόμο, και κοιτάζοντας μπροστά, αλλά και κοιτάζοντας προς τα πίσω (χρονικά πάντα), και να αξιολογούν κάθε τι ανάλογα με την εποχή και τις συνθήκες που δημιουργήθηκε, καθώς και την σημασία που έχει στο παρόν.

 

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης

αλλο καλη μουσικη και

αλλο καλοι μουσικοι

 

πολλα απο αυτα που ανεβαινουν στο τι ακουμε ειναι καλοι μουσικοι που παιζουν αδιαφορη μουσικη

  • Like 2

με σήμα το μπιφτέκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, manosx είπε

 Στο ξανάπα, δεν είναι θέμα μουσικών κριτηρίων. Η μουσική έπαψε να είναι η κορυφή του πολιτισμού όπως ήταν το 18ο αιώνα, και φυσικά έπαψε να είναι φορέας επαναστατικότητας και νέων ιδεών όπως τη δεκαετία του 60. Έχει γίνει πλέον χαλί, και στην καλύτερη περίπτωση υποψήφιο viral meme, και με αυτήν την έννοια οι κότες που παρέθεσα είναι τόσο πιο ενδεικτικές όσο και σαφώς πιο πετυχημένες.

διαφωνω σε ολες τις διαστασεις..

Αλλα δεν θα προσπαθησω να σε πεισω.

Δεν υπαρχει κ λογος αλλωστε.

Οτι σκατα κ διαμαντια κυκλοφορουσαν το 60 ..κυκλοφορουν κ τωρα.

Με την διαφορα οτι τωρα πρεπει να τα βρουμε μονοι μας.

..{εκτος κι αν πιστευεις οτι το 60 ..εβγαιναν μονο διαμαντια...οποτε παω πασο.}

 

Επεξεργασμένο από vagelism
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Είμαι ανοικτός στο να με πείσεις, αλλά θα δυσκολευτείς. Τα αντιπολεμικά και αντισυστημικά συνθήματα του 60, όσο αφελή και αν ήταν, έχουν αντικατασταθεί με μηνύματα του πόσο σημαντικά είναι τα λεφτά, και πως θα πρέπει να κάνεις τα πάντα για να έχεις λεφτά, ακόμα και να πουλήσεις τη μάνα σου για να είσαι πετυχημένος. Αυτά είναι τα μηνύματα στη νεολαία, αυτά ακούει η συντριπτική πλειοψηφία και αυτά την αφορούν, και αν σε κάποιο υπόγειο παίζει αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τζαζίστας όλων των εποχών δεν έχει καμία, μα καμία σημασία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Θα μου επιτρέψεις να σου πω Βαγγέλη και πάλι κάτι σχετικά με το "νέο" στην σύγχρονη (αλλά όχι μόνο) μουσική.

Το "κάτι νέο" (πραγματικά νέο) δεν θα το πάρει χαμπάρι κανείς την εποχή που θα βγει, εκτός από ελάχιστους.

Πάντα έτσι γίνεται, μέχρι αυτό το "νέο" να μπορέσει να περάσει σε πολύ κόσμο (αν μπορέσει), θα πρέπει να έχει ενσωματώσει χαρακτηριστικά τέτοια, που να το κάνουν ευκολότερα αποδεκτό ευρέως (ή να υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες έτσι ώστε το ευρέως αποδεκτό να είναι σε διαδικασία τεράστιας αλλαγής).

Οπότε πχ οι μαθητές σου, θα σου ζητάνε κομμάτια που μπορεί να έχουν βγει πρόσφατα (μην γνωρίζοντας ή μη ενδιαφερόμενοι για παλιότερα πράγματα), αλλά όμως δεν έχουν στην ουσία τίποτα καινούριο.

 

Αν όμως υπάρχει κάτι καινούριο εκεί έξω τώρα (φυσικά και υπάρχει) πέφτει σε σένα το βάρος να το ανακαλύψεις και να βρεις έναν τρόπο να το περάσεις στους μαθητές σου, ως δάσκαλος.

Όπως σε σένα πέφτει το βάρος να τους περάσεις την νοοτροπία να ψάχνουν πάντα αυτό το νέο, το δημιουργικό, το καινοτόμο, και κοιτάζοντας μπροστά, αλλά και κοιτάζοντας προς τα πίσω (χρονικά πάντα), και να αξιολογούν κάθε τι ανάλογα με την εποχή και τις συνθήκες που δημιουργήθηκε, καθώς και την σημασία που έχει στο παρόν.

 

Οποτε τι κανουμε?

Μενουμε να ακουμε τους καινοτομους του 60 - 70? Διδασκουμε δογματικα ιστορια της μουσικης συμφωνα με το τι ειναι καλο για τα δικα μας γουστα?

Οι Tower of power δεν πατησαν πουθενα ας πουμε?

Ο Mj?...o James Brown?..Η Aretha..η Εtta?

Kατι που γεννιεται το 2019...πρεπει να το αφορησουμε γιατι εχει 17 επιρροες απο πισω?

Σορρυ αλλα δεν λειτουργω ετσι.

 

Eιμαστε στην καλυτερη κ πιο αξιοκρατικη εποχη της μουσικης.

Ολα ειναι στο πατημα ενος κουμπιου..χιλιαδες μουσικες  κ νεοι καλλιτεχνες κ εμεις βαριομαστε να ψαξουμε επειδη η μουσικη που ακουσαμε στα 17 μας ηταν η ....καλυτερη..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, manosx είπε

 Είμαι ανοικτός στο να με πείσεις, αλλά θα δυσκολευτείς. Τα αντιπολεμικά και αντισυστημικά συνθήματα του 60, όσο αφελή και αν ήταν, έχουν αντικατασταθεί με μηνύματα του πόσο σημαντικά είναι τα λεφτά, και πως θα πρέπει να κάνεις τα πάντα για να έχεις λεφτά, ακόμα και να πουλήσεις τη μάνα σου για να είσαι πετυχημένος. Αυτά είναι τα μηνύματα στη νεολαία, αυτά ακούει η συντριπτική πλειοψηφία και αυτά την αφορούν, και αν σε κάποιο υπόγειο παίζει αυτή τη στιγμή ο καλύτερος τζαζίστας όλων των εποχών δεν έχει καμία, μα καμία σημασία.

θα παω αλλου....συμπαθα με ..δεν ξερω την ηλικια σου...

Αλλα αν ενας νεος που πολεμησε το 74 για ιδανικα κ ελευθερια της αποψης ...σημερα ειναι βουλευτης της λαμογιας - τον κυνηγανε για μιζες,...κοιταει πως θα φτιαξει βιλα σε μια τετραετια..κ οδηγαει πορσε με πλαστες πινακιδες ...χτιζει πανω στον αιγιαλο..με το ετσι θελω...τι περιμενεις απο ενα παιδι που γεννηθηκε με ενα κινητο στο χερι? ... Να κοιταει πως θα βαλέι ενα λιθαρακι στην τεχνη?{οχι οτι δεν υπαρχουν...μην τα ισοπεδωνουμε.}

 

 Τα χρηματα κ η μουσικη ηταν απο την αρχη χερι χερι..οσο κι αν δεν θελουμε να το παραδεχτουμε.

Ο Jerry Lee μοιραζε καντιλακ..ο Ελβις σπαταλουσε εκατομμυρια {Και επισης μοιραζε καντιλακ}..Οι Led Zeppelin εκαναν 250 χιλ δολαρια ζημια σε ενα οροφο ξενοδοχειου απλα γιατι μπορουσαν..

Να μην πω για τον MJ τι εκανε με τα εκατομμυρια του...

 

Δεν γνωριζουμε τα κινητρα γραφης μουσικης σε καθε εναν απο αυτους..αλλα με την καμια ολοι οι καλλιτεχνες του 60 δεν εγραψαν αντιπολεμικα κ αντισυστημικα..με αγνους {περα απο τα φραγκα} σκοπους..

Αλλα ειμαστε εκτος θεματος.

 

 

Επεξεργασμένο από vagelism
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δεν είναι θέμα κινήτρου, αλλά θέμα λειτουργικότητας. Άλλη δομή, άλλη αισθητική και άλλη επίδραση θα έχει μια μουσική που φιλοδοξεί "να αλλάξει τον κόσμο", ακόμα και αν τα κίνητρα δεν είναι αγνά, και άλλη μια μουσική που θέλει να γίνει viral στο facebook. Υπάρχει πλέον απόλυτος κυνισμός στο ίδιο το μήνυμα, σα να ακούς την 9η και οι στίχοι να λένε "να πα να γαμηθεί η ανθρωπότητα", θα χάσει όλη τη μαγεία της και ας μείνει η μουσική ίδια και απαράλλαχτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, manosx είπε

 Δεν είναι θέμα κινήτρου, αλλά θέμα λειτουργικότητας. Άλλη δομή, άλλη αισθητική και άλλη επίδραση θα έχει μια μουσική που φιλοδοξεί "να αλλάξει τον κόσμο", ακόμα και αν τα κίνητρα δεν είναι αγνά, και άλλη μια μουσική που θέλει να γίνει viral στο facebook. Υπάρχει πλέον απόλυτος κυνισμός στο ίδιο το μήνυμα, σα να ακούς την 9η και οι στίχοι να λένε "να πα να γαμηθεί η ανθρωπότητα", θα χάσει όλη τη μαγεία της και ας μείνει η μουσική ίδια και απαράλλαχτη.

Πιστευεις δηλαδη..,οτι οταν οι Floyd μπηκαν να γραψουν το Dark side..ειπαν...

- well guys...let's make some history in music?

 

I dont think so.

 Kαθε συνθετης..Viral θελει ενδομηχα να γινει..ειτε πουλωντας 10 εκατ δισκους ειτε κανοντας 100 εκ Views.

Το μεσο αλλαξε...οχι το κινητρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, vagelism said:

Οποτε τι κανουμε?

Μενουμε να ακουμε τους καινοτομους του 60 - 70? Διδασκουμε δογματικα ιστορια της μουσικης συμφωνα με το τι ειναι καλο για τα δικα μας γουστα?

Οι Tower of power δεν πατησαν πουθενα ας πουμε?

Ο Mj?...o James Brown?..Η Aretha..η Εtta?

Kατι που γεννιεται το 2019...πρεπει να το αφορησουμε γιατι εχει 17 επιρροες απο πισω?

Σορρυ αλλα δεν λειτουργω ετσι.

 

Συγγνώμη, το post μου που έχεις παραθέσει, το διάβασες?

Γιατί αν το διάβασες, δεν είναι δυνατόν να ρωτάς κάτι στο οποίο έχω ήδη απαντήσει.

Που είδες να γράφω κάτι για επηρροές vs παρθενογέννεση?

Ποιοι είναι οι καινοτόμοι του 60 και 70?

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.

Μήπως να ξαναδιαβάσεις τι είχα γράψει?

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου