Προς το περιεχόμενο

Μικρή αρρωστημένη πραγματεία περί ήχου (μάλλον)...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπαρχουν φορες ομως,που μπορει το καθε μελος της μπαντας ξεχωριστα

να εχει 'καλο' ηχο(=ηχο που του αρεσει),απλα να μην δενουν τα υποσυνολα μεταξυ τους(τι λες ρε Fourier!) :lol:

Εν προκειμενω,ο ηχος του Earendil στο ντεμο,ο ηχος ο δικος μου,και ο ηχος του drummer,σε καποια σημεια δεν δενουν οσο θα θελαμε μεταξυ τους..

Νομιζω πως κατα ενα μεγαααλο ποσοστο,ειναι στο αυτι του ηχοληπτη να

καταφερει να 'δεσει' τα ηχοχρωματα.

 

Σημειωση,η ηχογραφηση εγινε 'on the fly',χωρις προβα,χωρις χρονο για να

φτιαξουμε εστω καλυτερο ηχο,χωρις τις ανεσεις που θα θελαμε...

Εν τελει,πιστευω πως ο ηχος ειναι ο βασικοτερος παραγοντας σε μια

μπαντα,και πειραματιζοντας,ψαχνοντας,ακουγοντας,μπορει ο καθενας να

φτιαξει τον προσωπικο του ηχο.Ακριβως οπως ειπε και ο freemind για τον

Mike Oldfield. :wink:

Και οπως ελεγε και ο μεγαλος Jaco.. 'listen,listen,listen,practice,practice,practice!' :D

feel da FUNK blast

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στην ίδια λογική πάντα' date=' (και κυρίως για λόγους φορητότητας/ ανεξαρτησίας από την ένταση) προσπαθούσα οι ήχοι να παράγονται στο στάδιο της προενίσχυσης -με effects παρά με υπεροδηγημένα στάδια ισχύος. Και το ηχητικό μου πρότυπο (είπαμε - ο Gilmour) το ίδιο έκανε (και κάνει ακόμα) τις περισσότερες φορές.

 

[/quote']

 

Οχι ακριβως...........κανει και το μεν και το δε......οπως εχει πει του αρεσει να παιζει σε τοσο μεγαλη ενταση ωστε να βρισκεται λιγο πριν η ακριβως πανω στα ορια του feedback.......απο την αλλη βεβαια οι hiwatt που χρησιμοποιει ειναι διασημοι για το οτι δεν παραμορφωνουν ευκολα απο υπεροδηγηση του τελικου.........

 

 

Tωρα για το πως επιλεγω τους ηχους μου...νομιζω ειναι συνδυασμος γονιδιων και μουσικων επιρροων :D :D :D :D......και ειναι πολυπλοκη διαδικασια..καταρχας (και αυτο ειναι προβλημα) μου αρεσει να παιζω με τοσους πολλους διαφορετικους ηχους που αναγκαζομαι πολλες φορες επιλεγω τον εξοπλισμο μου οχι με κριτηριο αποκλειστικα την ποιοτητα αλλα το ευρος που μπορει να καλυψει......

 

Αν παντως υπαρχει κατι χωρις το οποιο δεν μπορω να παιξω ειναι το delay(ευχαριστω το καταπληκτικο boss DD20....αλλα θελω και αλλες μνημες) . Απο μεγαλα delay τυπου another brick in the wall pt1 h brighton rock εως μικρα που δινουν ογκο στον ηχο το βρισκω αναντικαταστατο.....Παροτι χρησιμοποιω πληθωρα ηχων οι βασικοι μου ηχοι ειναι 2 lead ηχοι ενας με τονισμενα πριμα(που και που με ελαφρυ chorus) και ενας πιο rounded και ζεστος με περισσοτερα χαμηλομεσαια , ενας απλος clean compressed sound (ο οποιος αποτελει βαση πανω στην οποια ενιοτε προσθετω chorus+reverb η το καταλληλο delay με flange h phaser) και ενας ελαφρως overdriven clean but dirty ηχος χωρις τιποτα επιπλεον........

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

ΧΕΧΕ, το ήξερα ότι δεν θα συμφωνήσεις εντελώς!!!:wink: :wink: :wink: :wink:

 

 

Οχι ακριβως...........κανει και το μεν και το δε......οπως εχει πει του αρεσει να παιζει σε τοσο μεγαλη ενταση ωστε να βρισκεται λιγο πριν η ακριβως πανω στα ορια του feedback.......

 

Αυτό μου αρέσει κι εμένα' date=' όμως δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από υπεροδήγηση του σταδίου ισχύος.

 

απο την αλλη βεβαια οι hiwatt που χρησιμοποιει ειναι διασημοι για το οτι δεν παραμορφωνουν ευκολα απο υπεροδηγηση του τελικου.........

 

Ακριβώς αυτό ποτ λές. Δηλαδή 3 Hiwatt (=3 Χ 100W) με 3 καμπίνες 4Χ12.

Σε μικρά venues το master volume είναι στο 2 ή στο 3.

Δηλαδή αμελητέα συμμετοχή της υπερφόρτωσης του σταδίου ισχύος στη χροιά του ήχου. Και τα preamp χαμηλά είναι. Σαν PA τους χρησιμοποιεί περισσότερο παρά σαν ενισχυτές κιθάρας. :wink: :wink: :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Back to topic είναι καλό και υγιές που έχεις τέτοιους προβληματισμούς.

Εγώ είμαι 34 και έχω ακόμη αρκετούς.Παρόμοιες σκέψεις με τις δικές σου με οδήγησαν στο να αναζητήσω λύσεις μέσω της ηχοληψίας,μέσω των ατελείωτων ωρών με ακροάσεις αγαπημένων cd,ξένων και δικών μου (τα πρώτα από αγωνία για το,γιατί ακούγονται έτσι,και τα δικά μου γιατί δεν ακούγονται έτσι).

 

Στην αρχή είναι όλα συγκεχυμένα αλλά αργότερα όλα βρίσκουν τον δρόμο τους.

 

Πάντως αν κυνηγήσεις τις απαντήσεις να'σαι σίγουρος ότι θα τις βρείς!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@haryy: +10. ¶σε που όταν θα ακούς αργότερα παλιές σου παραγωγές, θα τις βρίσκεις άθλιες. Με τον πειραματισμό και την εξάσκηση έρχεται η βελτίωση.

Έντονο ψάξιμο και μελέτη, να μάθεις τους κανόνες για να μπορείς να τους σπας. :) :) :)

Τσάμπα καίει η....κονσόλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου