Προς το περιεχόμενο

Faith restored στην "Φίλιππος Νάκας"


MrRush

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν λίγο καιρό είχα γράψει αυτό το topic:

 

Αφού έγραψα το post μίλησα με την Fender και μου ζήτησαν να στείλω την κιθάρα μου στο κατάστημα της Ναυαρίνου για έλεγχο. Δυστυχώς ή ευτυχώς (ευτυχώς θα πω) δεν υπάρχει άλλος τεχνικός σε όλη την Ελλάδα για ελέγχους και όλες οι κιθάρες πρέπει να πηγαίνουν στην Αθήνα.

Προς καλή μου τύχη ο κύριος Νίκος, ο τεχνικός που βρίσκεται στο κεντρικό κατάστημα, ήταν πολύ καθησυχαστικός και κατάλαβε αμέσως το πρόβλημα που είχε η κιθάρα. Υπήρξε άψογη συννενόηση από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η διαδικασία και ήταν πολύ προσεκτικός με την κιθάρα μου. Πριν στείλω την κιθάρα για έλεγχο είχα βγάλει φωτογραφίες σε όλα τα σημεία που θα μπορούσε να υπάρξει ζημιά και μόλις την παρέλαβα μετά το τέλος του ελέγχου δεν υπήρχε ούτε γρατζουνιά.

Δυόμιση μήνες μετά, έφτασε ο νέος λαιμός στο κατάστημα στην Αθήνα, κανονίσαμε ραντεβού και πήγα μαζί με την κιθάρα ώστε να κάνουμε την αντικατάσταση και να φέρουμε το set-up στα μέτρα μου. Είδα από κοντά πως ο κ. Νίκος είναι ένας επαγγελματίας και δίνει ιδιαίτερη προσοχή στο να γίνει σωστά η οποιαδήποτε επισκευή πάνω στο όργανο.

Η κιθάρα μου παίζει άψογα και η εμπειρία μου με την "Φίλιππος Νάκας"  είναι πλέον θετική καθαρά και μόνο λόγω της άριστης συμπεριφοράς και του επαγγελματισμού που έλαβα από τον κ. Νίκο.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ενδιαφέρον, thanks for sharing. Εγώ είχα ξενερώσει μαζί τους στην εβδομάδα με την black friday, επειδή περίμενα να πέσει η τιμή σε μία κιθάρα που με ενδιέφερε πολύ. Τελικά ανέβασαν την αρχική τιμή και έκαναν έκπτωση 10% οπότε η τιμή έβγαινε ίδια. Μετά από επικοινωνία μαζί τους όπου και διαμαρτυρήθηκα, ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για λάθος του συστήματος (δεν το πιστεύω αλλά δε με απασχολεί κιόλας) και έριξαν την τιμή 20%, οπότε πήρα την κιθάρα. Λάθη γίνονται παντού. Σημασία έχει η διάθεση της εταιρίας να επανορθώσει τυχόν λάθη ή παραλείψεις 

Never give up! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 hours ago, Nekkon said:

Πολύ ενδιαφέρον, thanks for sharing. Εγώ είχα ξενερώσει μαζί τους στην εβδομάδα με την black friday, επειδή περίμενα να πέσει η τιμή σε μία κιθάρα που με ενδιέφερε πολύ. Τελικά ανέβασαν την αρχική τιμή και έκαναν έκπτωση 10% οπότε η τιμή έβγαινε ίδια. Μετά από επικοινωνία μαζί τους όπου και διαμαρτυρήθηκα, ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για λάθος του συστήματος (δεν το πιστεύω αλλά δε με απασχολεί κιόλας) και έριξαν την τιμή 20%, οπότε πήρα την κιθάρα. Λάθη γίνονται παντού. Σημασία έχει η διάθεση της εταιρίας να επανορθώσει τυχόν λάθη ή παραλείψεις 

Αυτή η τακτική δυστυχώς ακολουθείται πολύ και ιδιαίτερα στην Ελλάδα :(

Τουλάχιστον φέρθηκαν σωστά όταν τους μίλησες αντί να σε αγνοήσουν.

 

Ορίστε και ένα πριν και μετά της κιθάρας, excuse the mess από πίσω :D 

Ίσως το προηγούμενο κομμάτι να ήταν καλύτερο από θέμα εμφάνισης με τα νερά, μπορεί να φταίει και ο φωτισμός όμως. Δεξιά είναι το καινούργιο.image.thumb.png.e8935df96443500b839fb9db772a9f88.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, MrRush είπε

με τα νερά

 

αυτα τα νερα ομως σου εκαναν τη ζημια....οπου βλεπεις πολυ flame & figuring στο μπρατσο τρεχε μακρια....γιατι το κΣυλο θα βγει ασταθες.... 😉

  • Like 2

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου