Προς το περιεχόμενο

Αντε παλι ο Ρότζερ...


dimsonic

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

Αλλιώς μαθαίνει κάτι παπαγαλία, απλά για περνάει ευχάριστα τον χρόνο του παίζοντάς το, χωρίς να ενδιαφέρεται να καταλάβει τι και πώς, χωρίς να μπορεί να το χρησιμοποιήσει δημιουργικά.

Προς συζήτηση imo. Δηλαδή ακόμα και σε περίπτωση ατόμου brain dead, ακόμα και σε περίπτωση στυγνής παπαγαλίας, θεωρώ ακραίο το να μην καταλάβει τίποτα από αυτό που έφτασε να παίζει, έστω και εν καιρώ. 

 

  • Like 2

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Προς συζήτηση imo. Δηλαδή ακόμα και σε περίπτωση ατόμου brain dead, ακόμα και σε περίπτωση στυγνής παπαγαλίας, θεωρώ ακραίο το να μην καταλάβει τίποτα από αυτό που έφτασε να παίζει, έστω και εν καιρώ. 

 

 

Συμφωνώ με την λογική σου, απλά το έχω δει να συμβαίνει (όχι με το συγκεκριμένο κομμάτι φυσικά), και γι' αυτό το είπα.

 

Να μην μπορεί κάποιος δηλαδή να χρησιμοποιήσει δημιουργικά κάτι τέτοιο.

Τώρα ότι κάτι πήρε, εντάξει, σίγουρα κάτι πήρε.

Αλλά όχι όσα θα μπορούσε.

Επεξεργασμένο από fusiongtr

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο πραγμα το δημιουργικο, αλλο πραγμα το να ακουστεις ως (ροκ μπλουζ) κιθαριστας ηλεκτρικος με ωραια εκφραστικοτητα.

 

Μπερδευουμε δυο εντελως διαφορετικα πραγματα.

 

Μπορεις χωρις να εχεις περασει απο αυτο το σταδιο (το σταδιο του νοτα νοτα) να εισαι δημιουργικος?

Φυσικα. 100%

Δε θα ακουστεις σαν τετοιου ειδους ηλεκτρικος κιθαριστας ομως. Παιζει ρολο? Εξαρταται απο το τι θες να κανεις.

 

Εδω ξεκινησαμε την κουβεντα απο πολυ συγκεκριμενα ηχητικα πλαισια. Αν θες να παιξεις αυτο το υφος πρεπει να το κανεις. Στα γρηγορα μου ερχονται παιχτες που παιζουν εκτος αυτου του πλαισιου. Κ ειναι τερατα. Αλλα δεν ειναι αυτου του υφους μουσικοι

 

Αλλα το να προτεινεις πως το βγαλσιμο ενος σολο νοτα νοτα ειναι χαμενος χρονος ειναι ακυρο.

Εκτος αν θες να πεις πως να κανεις μονο αυτο κ τιποτε αλλο ειναι ματαιο. 

Εκτος αν πιστευεις πως αυτο το υφος ειναι χασιμο χρονου.

Αν ειναι κατι απο τα δυο παραπανω καλο θα ειναι να ειπωθει πιο ξεκαθαρα, η κουβεντα ετσι θα μπει σε πιο σωστα πλαισια.

 

Εξ αλλου το νοτα νοτα απο μονο του το κανεις σε πιο αρχαρια σταδια (για να αποκτησεις τη φωνη που λεγαμε πιο πανω). Πιο μετα, η μελετη αρχιζει στο τι κανεις αφου τελειωσεις με το νοτα νοτα. Οταν αποδομεις το νοτα νοτα να δεις απο τι υλικα φτιαχτηκε, για να δεις τι ηταν απο το συγκεκριμενο παιξιμο που σε συγκινει. Τι απο αυτα τα χαρακτηριστικα θες να εχει το δικο σου παιξιμο. Πως θα τα περασεις στο παιξιμο σου κ με τετοιο τροπο που να γινει πιο οργανικο να ακουστει δικο σου. Ειναι σημαντικα αυτα? Σε συγκεκριμενα παιξιματα ναι ειναι

 

Οι μεγαλοι απλα πιστευω πως αυτο το σταδιο, το σταδιο του να βρεις την ποιοτητα του χαρακτηριστικου που σε συγκινησε κ που θα σε παει μπροστα, εχουν βρει τροπο να το κανουν χωρις πολυ αναλυση κ κατευθειαν το βαζουν στο παιξιμο τους με δημιουργικο τροπο. Το κατευθειαν δεν ειναι απολυτο, απολυτο ομως ειναι οτι με το που το βγαλανε, ψαχνουν δημιουργικους τροπους να το χρησιμοποιησουνε

Επεξεργασμένο από vrasidas27
  • Like 2

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως εγώ όταν μελέτησα και έμαθα ( τρόπος το λέγειν) το σόλο στο Heartbreaker / Zeppelin μου φάνηκε ότι έγινα καλύτερος μουσικός. 

  • Like 4
  • Συμφωνώ 2

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Αυτο εδω το βιντεακι του φιλου μας του Koleston, 😆 ειναι για μενα η σωστη προσεγγιση οταν θελει καποιος να μελετησει οργανωμενα. Δεν εχω προσωπικη γνωμη για τα παραδειγματα που φερνει και τετοια, αλλα η γενικη λογικη της καταλληλης επιλογης και της χρηστικοτητας ενος κομματιου ειναι προς την σωστη κατευθυνση.

 

 Μην μεινετε στον τιτλο, ειναι clickbait, μεσα τα λεει καλα.

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Μπορεις χωρις να εχεις περασει απο αυτο το σταδιο (το σταδιο του νοτα νοτα) να εισαι δημιουργικος?

Φυσικα. 100%

 

Διαφωνώ, στο εξής.

Δεν είναι ανάγκη να βγάλεις πχ όλο το σόλο νότα νότα.

Μπορείς να κάνεις transcription κάποια μέρη του.

Αν δεν έχεις κάνει κάτι τέτοιο, πολύ δύσκολα η δημιουργικότητά σου θα βρει διέξοδο που να σε ικανοποιεί.

 

6 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Αλλα το να προτεινεις πως το βγαλσιμο ενος σολο νοτα νοτα ειναι χαμενος χρονος ειναι ακυρο.

 

Συμφωνώ απόλυτα.

 

6 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Εκτος αν θες να πεις πως να κανεις μονο αυτο κ τιποτε αλλο ειναι ματαιο. 

 

 

Αυτό θέλω να πω.

 

6 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

 

Εξ αλλου το νοτα νοτα απο μονο του το κανεις σε πιο αρχαρια σταδια (για να αποκτησεις τη φωνη που λεγαμε πιο πανω). Πιο μετα, η μελετη αρχιζει στο τι κανεις αφου τελειωσεις με το νοτα νοτα. Οταν αποδομεις το νοτα νοτα να δεις απο τι υλικα φτιαχτηκε, για να δεις τι ηταν απο το συγκεκριμενο παιξιμο που σε συγκινει. Τι απο αυτα τα χαρακτηριστικα θες να εχει το δικο σου παιξιμο. Πως θα τα περασεις στο παιξιμο σου κ με τετοιο τροπο που να γινει πιο οργανικο να ακουστει δικο σου. Ειναι σημαντικα αυτα? Σε συγκεκριμενα παιξιματα ναι ειναι

 

 

Πάρα πολύ σωστά.

Σε όλα τα παιξίματα είναι.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

 

Δεν είναι ανάγκη να βγάλεις πχ όλο το σόλο νότα νότα.

Μπορείς να κάνεις transcription κάποια μέρη του.

 

Κ αυτο νοτα νοτα ειναι, ετσι οπως το αντιλαμβανομαι εγω.

Νοτα νοτα σε ενα μουσικο θεμα. Το ολο το κομματι νοτα νοτα ,ειναι μονο αν εχει 50 σημεια που θες να μελετησεις (δυσκολο) ή αν θες να βγεις να το παιξεις (που κι εκει... τα σημαντικα για εσενα βγαζεις νοτα νοτα 😛)

Φυσικα οσο πιο πολυ εχεις εντρυφησει σε κατι τοσο πιο ευκολο ειναι να κανεις καποιον ν νομιζει πως ο,τι ακουσε ηταν νοτα νοτα, ενω δεν ηταν κ ενω το ποσο ασχοληθηκες μαζι του να ειναι πολυ λιγοτερο απ'οτι νομιζει

 

5 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Συμφωνώ απόλυτα.

Κ εγω συμφωνω με τη συμφωνια σου

6 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Αυτό θέλω να πω.

 

Αρα θα συμφωνησω κ εδω

7 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

Πάρα πολύ σωστά.

Σε όλα τα παιξίματα είναι.

Νομιζω πως συμφωνω 

  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Jazzjoker είπε

Μετά βεβαιότητος σου λέω ότι και τα δύο.

OK, δεν θα αμφισβητήσω εγώ την επίκληση μίας προσωπικής εμπειρίας. Ξέρω βέβαια πολλές (= δεκάδες) περιπτώσεις όπου αφού μάθανε όλα τα αγαπημένα  τους σόλα, μετά τα παρατήσανε και παντρευτήκανε (που λέει ο λόγος). :) :) :)

 

46 λεπτά πριν, manosx είπε

Το λαθος σου ειναι οτι μιλας για το "κατι σπουδαιο", λες και ειναι, η θα επρεπε να ειναι, ο στοχος ενος μουσικου.

Φυσικά, αυτός είναι. Έχει δικαίωμα να μην το καταφέρει, αλλά δεν του αναγνωρίζω το δικαίωμα να μην προσπαθήσει. Την ώρα που τα παιδιά παίζουν μπάλα, κάποιοι ενοχλούμαστε.

 

Πάντως μου κάνει εντύπωση πως εσύ ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο. Δηλαδή ο κάθε Μεγάλος του χώρου, έγινε μεγάλος χωρίς να θέλει να γίνει μεγάλος; Πως δηλαδή; Του χαρίσανε ΤΕΛΕ οι νονοί του; Περίεργα πράγματα ακούω σήμερα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Για να ακουστουν τα εργα του Μεγαλου (ενας ειναι ο Μεγαλος ) στην εποχη του (αλλα και σημερα ), πρεπει εκατονταδες μικροι να κατσουν να τα μαθουν νοτα νοτα για να τα παιξουν και να τα τραγουδισουν. Ειδικα στην εποχη του μιλαμε κυριολεκτικα για μικρους, τους μαθητες στη Λειψια που ειχαν ως ενα απο τα μαθηματα τη μουσικη, και αποτελουσαν το κυριο σωμα για να ακουστουν τα ανεπαναληπτης μεγαλοσυνης χορικα.

 

 

 Ελαχιστοι των ελαχιστων απο αυτους εγιναν μεγαλοι, κανενας απο αυτους φυσικα δεν εφτασε το Μεγαλο, αλλα αυτη τους η ασχολια ειναι σιγουρο οτι μεγαλωσε την ιδια τους την ψυχη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, manosx είπε

Για να ακουστουν τα εργα του Μεγαλου (ενας ειναι ο Μεγαλος ) στην εποχη του (αλλα και σημερα ), πρεπει εκατονταδες μικροι να κατσουν να τα μαθουν νοτα νοτα για να τα παιξουν και να τα τραγουδισουν. Ειδικα στην εποχη του μιλαμε κυριολεκτικα για μικρους, τους μαθητες στη Λειψια που ειχαν ως ενα απο τα μαθηματα τη μουσικη, και αποτελουσαν το κυριο σωμα για να ακουστουν τα ανεπαναληπτης μεγαλοσυνης χορικα.

Προφανώς, αλλά.... το έγραψα και στον Καταρράκτη ότι δεν μιλάμε για κλασική μουσική (πρώτον) και επίσης δεν είμαστε εκεί πλέον (δεύτερον). Μιλάμε για το ΡΟΚ ιδίωμα, συγκεκριμένα για διάφορα σόλο κιθάρας που ΟΛΑ είναι ντοκουμενταρισμένα στην πρωτότυπη δισκογραφία - ΤΙ ΣΤΟΝ ΓΙΟΥΤΣΟ μπορεί να με ενδιαφέρει πως θα το παίξει το σόλο του Comfortably Numb οποιοσδήποτε άλλος; (απάντηση: ούτε λίγο).

 

Οπότε απομένει το επιχείρημα ότι "έτσι γίνεται καλύτερος μουσικός", στο οποίο απαντώ "μπράβο του, και εις ανώτερα". :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου