Προς το περιεχόμενο

Γνώμη για τον Seymour Duncan little 59 σε Stratocaster (θέση bridge)


bathan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, gkourmoul1 είπε

Έχει έναν GAS bridge στις αγγελίες. Τσεκαρε τον 

 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=529811

 

Επίσης, μην πας σε hot rails. Δεν θα δεσει ποτέ με τους μόνους σου, σαν eq και ένταση. Έχει πάρα πολύ gain, και πολλά μεσαία. 

Ωραίος είναι ο GAS και τιμή τζάμπα !

 

Επίσης είδα και τον DiMarzio Fast Track 1, αλλά δεν ξέρω αν θα ταιριάξει
https://smart.noiz.gr/details.php?id=544873

Επεξεργασμένο από bathan

Οχι άλλο κάρβουνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινά βάζοντας ένα base plate στον bridge για να πλησιάσει ο ήχος του τον ήχο της tele (σοβαρός δηλ ήχος bridge) κατά 70%, θα πάρει μεσαία και όγκο.

 

https://www.fralinpickups.com/product/prepped-baseplate/

 

https://www.ebay.com/itm/322428023806?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=VC045lpXRei&sssrc=4429486&ssuid=&var=513191853113&widget_ver=artemis&media=COPY

 

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Superfunk είπε

Ξεκινά βάζοντας ένα base plate στον bridge για να πλησιάσει ο ήχος του τον ήχο της tele (σοβαρός δηλ ήχος bridge) κατά 70%, θα πάρει μεσαία και όγκο.

 

https://www.fralinpickups.com/product/prepped-baseplate/

 

https://www.ebay.com/itm/322428023806?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=VC045lpXRei&sssrc=4429486&ssuid=&var=513191853113&widget_ver=artemis&media=COPY

 

 

 

 

https://smart.noiz.gr/details.php?id=558918

 

Και αυτός πολύ πολύ καλός και αρκετά hot για γέφυρα.

  • Συμφωνώ 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε τι λέει κάποιος (άγνωστος -  γνωστός δεν ξέρω) που μάλλον την έχει πατήσει. 
 

Thursday night rant
My beloved 73’ with DiMarzio HS3 on the neck position, original Fender pickup in the middle and HS2 in the bridge. This setup was recommended by no other than Eric Johnson in 1984. I like this setup a lot. No complaint. I’ve done tons of gig with this guitar. With my new Deluxe Reverb and the new amp modeling technology (such as Helix) has changed may way of thinking. My 79’ (not in the picture) sounds great with the original pickups. The cleanest of the single coil pickups is so much better than my 73. Lesson: Leave your vintage guitar the way it is. If you want to get something more modern make your own guitar, or buy a new Fender. The new Fender Custom are fantastic.

 

  • Μπερδεύτηκα 1

InfluenSir!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας τα βάλώ σε μια σειρά, παραθέτοντας την ταπεινή μου άποψη.

 

Οι low output μαγνήτες έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν οι high output. Και δεν τους διαχωρίζω σε μονούς και διπλούς, alnico, κεραμικούς, κλπ, διότι θα ήταν λάθος. 

 

Οι low output (είτε μονοί, είτε διπλοί) έχουν συνήθως τσιμπημένα τα πρίμα, σε σχεση με μεσαία και μπασα. Αυτό μεταφράζεται σε όμορφο καθαρό ήχο, με articulation κλπ κλπ. Επίσης, σηκώνουν το overdrive πολύ όμορφα. Και το distortion το διαχειρίζονται ωραία, αν και είναι ορατό ότι υστερούν, λόγω των πολλών πρίμων. Το eq δεν τα αφήνει να βγάλουν τον επιθυμητό ήχο μέσα από ένα high gain rig. Βέβαια, υπαρχει τρόπος να βγει σωστός high gain ήχος, με τα κατάλληλα πεταλια και ενισχυτες, όπου συμπληρώνουν το "κενό" που έχει ο low output μαγνήτης. Το κενό που υπάρχει σε μεσαία, μπασα, και το κενό που υπάρχει στo gain. Πχ ένα big muff (έχει πολύ μπάσο και gain), σε έναν μπασάτο ενισχυτή, με ένα tube screamer να δίδει τα απαραιτητα μεσαια. Αλλά αυτά είναι εξαιρέσεις, αν και ο ήχος έχει εξαιρετική διαυγεια που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί με high output μαγνήτη. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις σωστό (για τις ανάλογες μουσικές που απαιτείται αυτός ο ήχος) high gain ήχο με low output μαγνήτες, ακόμα και να καταφέρεις να βρείς την μεγάλη ποσότητα gain που απαιτείται.

 

Εδώ έρχονται οι high output, με έντονες χαμηλομεσαίες συχνότητες και χαμηλά τα πρίμα. Αυτοί οι μαγνήτες επιζητούν το distortion για να ακουστούν καλά, διότι στα καθαρά χάνουν κατά κράτος από τους low (είτε μονοί, είτε διπλοί είπαμε). Είναι ξεκάθαρη, βέβαια, υπεροχή τους στις high gain καταστάσεις, με scooped ήχο κλπ. Πάντα θα χάνουν σε ευκρίνεια, αλλά θα βγάζουν τον "σωστό" ήχο. Σε ένα οποιοδήποτε rig θα μπορούν να βγάλουν, εύκολα, τον επιθυμητό ήχο, κάτι που δεν μπορουν να κάνουν οι low (για high gain και άνω, μιλώ).

 

Όλοι οι μαγνήτες, τα κάνουν όλα, αλλά με περιορισμούς και συμβιβασμούς. Ο καθένας είναι για τη δουλειά που έχει προοριστεί να κάνει. Σε medium προς high gain, και οι δύο μπορούν να αναπεξελθουν. Ανάλογα με το είδος της μουσικής, και το γενικότερο ηχητικό context, κάποιος θα υπερτερεί του άλλου. Εαν πχ θέλω να παίξω medium gain σε εναν φανκοφιούζιον κομμάτι (που είσαι ρε Φούζιε!), θα προτιμήσω τους low output. Εάν θέλω να παίξω πχ ένα αρπέτζιο σε ένα πιο μοντέρνο ροκ κομμάτι, θα προτιμήσω τον high gain μαγνήτη, για το eq που έχει και για τον πιο κομπρεσαρισμένο ήχο του.

 

Φυσικά, υπάρχουν και οι μέσες λύσεις. Μαγνήτες με medium output, και σχετικά flat eq (περί τα 8-10Κοhm), oι οποίοι μπορούν να κάνουν το ίδιο καλά και τις δύο δουλειές, κατά 90% σε σχέση με τους low και τους high output μαγνήτες.

 

  • Like 2

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, gkourmoul1 είπε

Ας τα βάλώ σε μια σειρά, παραθέτοντας την ταπεινή μου άποψη.

 

Οι low output μαγνήτες έχουν πλεονεκτήματα που δεν έχουν οι high output. Και δεν τους διαχωρίζω σε μονούς και διπλούς, alnico, κεραμικούς, κλπ, διότι θα ήταν λάθος. 

 

Οι low output (είτε μονοί, είτε διπλοί) έχουν συνήθως τσιμπημένα τα πρίμα, σε σχεση με μεσαία και μπασα. Αυτό μεταφράζεται σε όμορφο καθαρό ήχο, με articulation κλπ κλπ. Επίσης, σηκώνουν το overdrive πολύ όμορφα. Και το distortion το διαχειρίζονται ωραία, αν και είναι ορατό ότι υστερούν, λόγω των πολλών πρίμων. Το eq δεν τα αφήνει να βγάλουν τον επιθυμητό ήχο μέσα από ένα high gain rig. Βέβαια, υπαρχει τρόπος να βγει σωστός high gain ήχος, με τα κατάλληλα πεταλια και ενισχυτες, όπου συμπληρώνουν το "κενό" που έχει ο low output μαγνήτης. Το κενό που υπάρχει σε μεσαία, μπασα, και το κενό που υπάρχει στo gain. Πχ ένα big muff (έχει πολύ μπάσο και gain), σε έναν μπασάτο ενισχυτή, με ένα tube screamer να δίδει τα απαραιτητα μεσαια. Αλλά αυτά είναι εξαιρέσεις, αν και ο ήχος έχει εξαιρετική διαυγεια που δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί με high output μαγνήτη. Είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις σωστό (για τις ανάλογες μουσικές που απαιτείται αυτός ο ήχος) high gain ήχο με low output μαγνήτες, ακόμα και να καταφέρεις να βρείς την μεγάλη ποσότητα gain που απαιτείται.

 

Εδώ έρχονται οι high output, με έντονες χαμηλομεσαίες συχνότητες και χαμηλά τα πρίμα. Αυτοί οι μαγνήτες επιζητούν το distortion για να ακουστούν καλά, διότι στα καθαρά χάνουν κατά κράτος από τους low (είτε μονοί, είτε διπλοί είπαμε). Είναι ξεκάθαρη, βέβαια, υπεροχή τους στις high gain καταστάσεις, με scooped ήχο κλπ. Πάντα θα χάνουν σε ευκρίνεια, αλλά θα βγάζουν τον "σωστό" ήχο. Σε ένα οποιοδήποτε rig θα μπορούν να βγάλουν, εύκολα, τον επιθυμητό ήχο, κάτι που δεν μπορουν να κάνουν οι low (για high gain και άνω, μιλώ).

 

Όλοι οι μαγνήτες, τα κάνουν όλα, αλλά με περιορισμούς και συμβιβασμούς. Ο καθένας είναι για τη δουλειά που έχει προοριστεί να κάνει. Σε medium προς high gain, και οι δύο μπορούν να αναπεξελθουν. Ανάλογα με το είδος της μουσικής, και το γενικότερο ηχητικό context, κάποιος θα υπερτερεί του άλλου. Εαν πχ θέλω να παίξω medium gain σε εναν φανκοφιούζιον κομμάτι (που είσαι ρε Φούζιε!), θα προτιμήσω τους low output. Εάν θέλω να παίξω πχ ένα αρπέτζιο σε ένα πιο μοντέρνο ροκ κομμάτι, θα προτιμήσω τον high gain μαγνήτη, για το eq που έχει και για τον πιο κομπρεσαρισμένο ήχο του.

 

Φυσικά, υπάρχουν και οι μέσες λύσεις. Μαγνήτες με medium output, και σχετικά flat eq (περί τα 8-10Κοhm), oι οποίοι μπορούν να κάνουν το ίδιο καλά και τις δύο δουλειές, κατά 90% σε σχέση με τους low και τους high output μαγνήτες.

 

Γενικά συμφωνώ με όσα γράφεις.

Θα κάνω μόνο μια παρατήρηση στο που διαφωνώ.

Μόνος κ χαη γκεην δεν πάνε μαζί για όλους.

Εκτός αν το χαη γκεην είναι τερματισμενος πλεξι ξέρω εγώ.

Ο θόρυβος, η έλλειψη όγκου κ οι ιδιαιτερότητες του μόνου θα απογοητεύουν κάποιον που μπορεί αλλά περιμένει από ένα τέτοιο rig

 

Οπότε ναι μεν γίνεται, αλλά με πολύ ιδιαίτερο τρόπο που αν δεν τον περιμένει κ επιζητά κάποιος, μπορεί να τα  διαβάζει αυτά που λέμε, να το επιχειρήσει κ μετά ...  να μας βρίζει 🙂

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Μόνος κ χαη γκεην δεν πάνε μαζί

 

Η έννοια του high gain δεν είναι ίδια για όλους. Πχ για μενα high gain είναι ήχος με ένα proco rat με gain στη μεση, ενώ medium gain είναι ένα OCD με gain κάτω από τη μέση. 

 

Δεν έχω μιλήσει για μονούς. Μίλησα για high output και low output γενικώς. Φυσικά και πάει ο μονός με το high gain, απο τη στιγμή που είναι πχ 12Κ και εχει φλατ eq, ή εντονα χαμηλομεσαια. Ο ήχος είναι όνειρο.

Επεξεργασμένο από gkourmoul1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Ο θόρυβος, η έλλειψη όγκου κ οι ιδιαιτερότητες του μόνου θα απογοητεύουν κάποιον που μπορεί αλλά περιμένει από ένα τέτοιο rig

 

Οπότε ναι μεν γίνεται, αλλά με πολύ ιδιαίτερο τρόπο που αν δεν τον περιμένει κ επιζητά κάποιος, μπορεί να τα  διαβάζει αυτά που λέμε, να το επιχειρήσει κ μετά ...  να μας βρίζει

 

Για τον θόρυβο έχεις δίκιο. Για τα υπολοιπα, ένας δυνατός μονός δεν έχει κανένα θεμα να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες του παίχτη. Ίσα ίσα που έχει και πλεονεκτήματα (κόβει πολύ περισσότερο στο μίξ).

 

πχ εδώ επαιξα μόλις με μια τελε που φορά κλασικό μονό, στα 13Κ, με φλατ eq. Παίζω καθαρά και βρώμικα με 3 preset (fender, 5150, BOGNER) που έχω έτοιμα (δεν έχω πειράξει τίποτα από eq κλπ). Kαι μονός αυτός έχει πιο κλασικό voicing. Εάν παω στον seymour της charvel (ιδια Κohm), είναι ακόμα πιο βρώμικος και μοντέρνος.

 

 

 

 

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gkourmoul1 Γιώργη δεν είναι έτσι τα πράγματα κ ανέφερες μόνος σου τον λόγο .

 

Προσωπικό γούστο. Ναι θα παίξε υπό συγκεκριμένες συνταγές κ ο hot μόνος hi gain πράγματα.

 

Όχι τα πάντα όμως κ όχι με την ίδια επιτυχία. Καραχοτ μόνο έχω στο μπριτζ. 

Όσον καιρό είχα κ άλλες κιθάρες κ όταν καφρενε το πράγμα , έπαιρνα τους καρα γκαζατους ήχους από εκεί , έλεγα τα ίδια με εσένα.

 

Όσο καιρό οι ανάγκες φταναν μέχρι 70s inspired hi gain πάλι μια χαρά. 

 

Όταν όμως θες λίγο πιο ... πολύ το χοτ  μόνος με διπλός έχει διαφορά. Οκ κ ο Γκάρυ Μουρ αρχές 80'ς με στρατ έπαιζε heavy rock. Εγώ όμως που δεν έχω τα χέρια του, δε μπορώ να ματώνω κάθε φορά για μπουκωματα, πιντς χαρμονιξ, όγκο στον ήχο κλπ. Κάθεται αλλιώς ο μόνος, αλλιώς ο αντίστοιχος διπλός. Κ πρόσεξε κ ο μόνος θα παίξει κ θα έχει διαφορετική παρουσία κ τοποθέτηση στα ίδια πράγματα. Κ κάποιοι τον προτιμούν κ για αυτά. Κ είναι χρήσιμος κ για layers ακόμα κ αν δεν τον προτιμάς.

 

Αλλά δε θα προτείνουμε κ χοτ μόνους αν ο άλλος θέλει να παίξει pantera. 

 

Για αυτό τα γράφω αυτά γιατί δε ξέρω ούτε τι εμπειρία , ούτε τι χέρια ούτε τι γούστα έχει ο Op (ούτε τι ακριβώς θέλει να παίξει). Κ επειδή μπορεί να μας διαβάζουν κ άλλοι , να μην υπάρξει παρεξήγηση 

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλαμε για high gain, δηλαδή για "χαλαρά" πράγματα.

Προφανώς σε ultra high gain, με μοντέρνα χροιά,οι high gain διπλοί είναι ιδανικοί, καθώς έχουν κατασκευαστει για αυτό. Δεν διαφωνούμε κάπου. Το eq και το compression κανονίζει τα πάντα, και είναι θέμα γούστου για ποια επιλογή θα κάνουμε.

  • Like 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου