Προς το περιεχόμενο

Συγκρίνοντας Virtual Πιάνα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

@starscream

 

Το σχόλιό μου δεν ξέρω αν αναφέρεται σε εσένα διότι δεν κατάλαβα ποια ακριβώς είναι η γνώμη σου.

 

 

και η δική μου απάντηση αφορά τη φύση και το περιεχόμενο του σχολίου, δε θεώρησα ότι απευθύνεται σε εμένα ντε και καλά. δεν έχω (μεγάλες τουλάχιστον 8O) ανασφάλειες για το αν ξέρω πως ακούγεται ένα πιάνο.

 

όσο για το ότι δε κατάλαβες ποια είναι η γνώμη μου, είναι γιατί δεν εξέφρασα καμία. έκανα σχόλια ελαφρώς άσχετα με το πρώτο post, εξού και η συγγνώμη. εν ολίγοις η απάντηση μου ισχύει αυτούσια.

 

τώρα για το ποια είναι η γνώμη μου για τα πιάνα αυτά, είναι δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα χωρίς να προκαθορίσεις objectives και budget, πόσο μάλλον από κομμάτια τα οποία δεν είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά των δυναμικών και τεχνικών του πιάνου. Αν με το "άριστο virtual πιάνο" εννοείς ρεαλισμό τότε εξ ορισμού θα πας σε κάποια software sample based λύση γιατί όσο σημαντικός και να είναι ο προγραμματισμός και η ηχογράφηση το τελικό αποτέλεσμα καθορίζεται από το πλήθος των δειγμάτων. έτσι το ivory αναμενόμενα κερδίζει. από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν και υποκειμένικα κριτήρια για το πως πρέπει να ακούγεται ένα πιάνο, ένω ο ρεαλισμός δεν είναι πάντα ο απόλυτος στόχος.

 

το vsl bosendorfer imperial grand που ανέφερα δεν μπορεί καν να θεωρηθεί ψεύτικο όργανο, γιατί αναπαράγει τελείως τον ήχο του φυσικού, έστω στις απολύτως ελεγχόμενες συνθήκες του studio δειγματοληψίας. παρ' όλα αυτά πιθανολογώ ότι η ευελιξία του είναι μικρή (μόνο ένα όργανο 55 GB και προφανώς με στόχο την αναπαραγωγή του κλασικού ήχου) και ότι σε μια π.χ. rock'n'roll μίξη πιθανόν θα ακουγόταν μάπα.

 

όσο για το pianoteq, εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και συμπαθητική ιδέα γιατί αντιπαραθέτει την "γνώση" (φυσικοί ακουστικοί νόμοι κ αποτελεσματικός προγραμματισμός) στη "δύναμη" (sample based θηρία). thnx για το link!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

arturia brass

είναι πολυ κλάιν όμως γιατι τα πνευστά δεν προσομοιόνονται απο κανενα hard-soft λόγω της ιδιαίτερης λειτουργίας τους(χείλια-στόμα γενικά).

Προτίμισε sampled rom για πνευστά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα έχει μετακινηθεί ολίγον τι απο την αρχική του μορφή.

Και ερώτώ τα virtual πιάνα που αναφέρονται στο εν λόγω site μήπως γίνεται να συγκριθούν και ανάλογα με τις απαιτήσεις τους απο χώρο-μνήμη-επεξεργαστή? για ολοκληρωμένη άποψη του ποιός "φιλάει" ποιόν?

 

(Το kurzweil pc2x έχει τέλειο κλαβιέ, μέχρι εκεί ομως)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η άποψη ότι η Kurzweil έχει καλά πιάνα είναι απαξιωμένη. Τα σύγχρονα καλά σαμπλαρισμένα πιάνα όπως το ivory την έχουν αφήσει πολύ πίσω' date=' αλλά επειδή υποψιάζομαι ότι η συζήτηση θα πάει στο software vs hardware, λέω να μην τη κάνουμε μεσημεριάτικα. :D[/quote']

 

Mπορεί η Ivory να την έχει ξεπεράσει όσον αφορά τα virtual pianos αλλά έχοντας την stereo dynamic piano rom σε διαβεβαιώνω ότι δεν συγκρίνονται!Μακράν μπροστά η Kurzweil.

 

Σωστος!!!Τα οποια εκτος των new classical 1 και 2, τα περισσοτερα τα ''φοραει'' το Pc1X,Pc2 κ.τ.λ.(μαλλον για Hard vs soft pame) :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Αν και έχει ξεφύγει λίγο η κουβέντα, ας προσπαθήσω να την επαναφέρω στο αρχικό ερώτημα.

Επειδή είμαι πιανίστας, και προσπαθώ να βρω κάθε φορά έναν αξιόπιστο ήχο πιάνου είναι λίγο δύσκολο. Εξαρτάται καθαρά από το τί ακριβώς ζητάω.

Έχω δοκιμάσει αρκετά libraries, αρχικά για halion, μετά για gigasampler και τέλος για kontakt. Τα πιάνα που έχω κρατήσει είναι ένα Bosendorfer για πιο γενική χρήση, ως library στο kontakt (από gigasampler). Με βόλεψε αρκετά σε παραγωγές και το piano που έχει το standard library του kontakt. Έχω δοκιμάσει το Ivory, από το οποίο δεν έμεινα ιδιαίτερα ευχαριστημένος. Με αυτό που έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος και χρησιμοποιώ σε ένα δίσκο που κάνω τώρα, είναι της Native Instruments το ArtVista Virtual Grand Piano. Έχω την εντύπωση πως είναι αυτό που δένει καλύτερα σ' αυτά που κάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ πάλι ρε παιδιά θεωρώ πολύ ανώτερα τα hard σε physical modeling (όχι μόνο για πιάνο) Βασικά δε με ενδιαφέρει τόσο να πετύχω το τέλειο πιάνο.

 

Ε βασικά επίτρεψέ μου να διαφωνήσω' date=' καθώς πρόκειται για [u']modelling[/u] φάση. Οπότε και τα εικονικά, αν είναι καλογραμμένα, τρέχουν σε δυνατό και αξιόπιστο υπολογιστή και φυσικά τα ηχεία είναι πολύ καλά, τότε δεν πιστεύω να έχουν διαφορά από τα hard. Πχ αυτό το pianoteq που είπα και πριν, είναι πάρα πολύ καλό.

Απλά 1 θετικό των τελευταίων είναι ότι έχουν πακεταρισμένα όλα τα προηγούμενα χαρακτηριστικά και δεν χρειάζεται να τρέχει ο χρήστης από μόνος του για να καλυφθεί.

 

Από την άλλη άποψή μου είναι. Μπορεί να κάνω και λάθος. :)

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα της τεράστιας library δεν είναι και τόσο σημαντικό.

Κλασσικό παράδειγμα το bandstand της native instruments που είναι general midi ήχοι με μεγάλη library και ακούγεται αίσχος, ενώ το 1990 υπήρχαν synth με κατι πιάνα 20 MB που έσπερναν. Παρόλαυτά, είναι φυσικό το kurzweil να ακούγεται digitalούρα και ψεύτικο μπροστά στο akoustik piano κ το ivory. Όμως είναι παίζει ρόλο και το τι ψάχνεις. Το πιανάκι της kurzweil κάθεται πολύ εύκολα μέσα σε μία μίξη χωρίς πολλά πολλά (ενώ με το ivory παλεύεις με τα eq). Φυσικό όμως το kurzweil ΔΕΝ ακούγεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

arturia brass

είναι πολυ κλάιν όμως γιατι τα πνευστά δεν προσομοιόνονται απο κανενα hard-soft λόγω της ιδιαίτερης λειτουργίας τους(χείλια-στόμα γενικά).

Προτίμισε sampled rom για πνευστά

 

Ειδικά για πνευστά πρέπει να πας σε physical modelling. Πως θα προσωμοιώσεις αλλιώς τις διαφορές στο χρώμα και στο ύφος που δίνουν το στόμα τα χείλια η αναπνοή. Όλες οι physical modelling διατάξεις περιέχουν κυκλώματα τα οποία επιτρέπουν έλεγχο όλων αυτών των παραμέτρων με χρήση συναρτήσεων ακριβώς όμοιων με τις πραγματικές που επηρεάζουν τον ήχο που αναπαράγει ένας μουσικός που παίζει το πνευστό. Ο μηχανισμός, αλγόριθμος, συνάρτηση, εξίσωση (όπως θέλετε πείτε το) έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ακριβώς 100% σε μια physical modelling μηχανή. (Ευγνωμονούμε τη Yamaha και το πανεπιστήμιο του Stanford γι αυτό).ΠΡΟΣΟΧΗ το 100% που έγραψα αναφέρεται στο μηχανισμό και όχι το αποτέλεσμα.

 

Ποτέ κανένα synth δε θα αντικαταστήσει το ίδιο το πνευστό αλλά θα φτάσει παρα πολύ κοντά

 

Φιλικά Νίκος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και κάτι άλλο,

 

Επιτέλους ας ξεκαθαριστoύν απο μερικούς οι όροι physical modelling, virtual analog, και virtual instruments γιατί ο καθένας θα λέει το μακρύ του και το κοντό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ συμφωνώ πλήρως με τον ytsestef_2112.

Θα προσθέσω το εξής: άλλο πράγμα ο "καλός ήχος", άλλο ο "χρήσιμος ήχος" και άλλο ο "πιστός σε ένα πραγματικό φυσικό όργανο ήχος" (όπου με τη λέξη "ήχος" αναφέρομαι σε προγράμματα/patches κάποιου ή όποιου synth).

 

Στις μέρες μας σχεδόν όλα τα synth έχουν καλούς και χρήσιμους ήχους που κάθονται σχετικά εύκολα σε μία μίξη, αλλά οι "πιστοί" ήχοι δε γίνονται με... πορδές (σόρυ, είναι ιδιωματισμός): χρειάζεται βαρύ hardware, επεξεργαστική ισχύς και συνήθως πολύ μνήμη, πράγματα που τα πιο πολλά hardware synths δεν έχουν (διότι, αν τα είχαν θα κάνανε όσο κάνει το Oasys).

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου