Προς το περιεχόμενο

Οι Αντιπρόσωποι...


Anonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

επίσημος αντιπρόσωπος δεν υπάρχει πιά.ρώτησα μερικά κεντρικά μουσικομάγαζα που φαντάζομαι θα την φέρνουν από τον πιό κοντινό αντιπρόσωπο που είναι στην Ιταλία.

ο Thomann να ναι καλά :wink:

 

καλά είναι τελείως τρελλοί,στα περισσότερο Online γερμανικά μαγαζιά (Thomann,musikproductiv,24h κτλ)

έχουν τίς GIBSON ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ φθηνότερα απο εδω.

 

πχ.κάνε ενα τηλ. στο BON STUDIO και ρώτα τιμή για την FIREBIRD V μετά (αφού συνέλθεις από το λυποθυμικό σοκ!!)

τσεκαρέ το MUSIKPRODUCTIV που την εχει 1500 ευρώ....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 244
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Παιδιά, το θέμα είναι ότι ΔΕΝ πρέπει να παίρνετε τους αντιπρόσωπους και να ρωτάτε τιμές, μιας και θα σας δώσουν τις ενδεικτικές λιανικής (δηλ. μέγιστες επιτρεπόμενες). Να ρωτάτε με ποιά μαγαζιά συνεργάζονται και να πηγαίνετε εκεί για τιμές, που θα πρέπει να σας δώσουν χαμηλότερες από τους αντιπροσώπους. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι θα φτάσουν τα επίπεδα της thomann.

 

Γεράσιμος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεράσιμε συμφωνώ αλλά μια και από ότι έχω καταλάβει ουσιαστικά δεν υπάρχουν επίσημοι αντιπρόσωποι για τα περισσότερο όργανα και ο καθένας φέρνει απο όπου θέλει τζάμπα κόπο θα κανω.

Αγοράζω απο Τhomann & Γερμανία,γλυτώνω ενα κάρο χρήματα ,αποφεύγω και το κυκλοφοριακό και έχω και ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλύτερο service & εγγύηση :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το στελνεις πισω με εξοδα δικα τους....

 

Υ.Γ. Τι εγινε ρε παιδια, ελειψα δυο εβδομαδες και βλεπω ολοι αλλαξατε "κεφαλια"! Το καλυτερο ειναι του Superfunk ομως, κανει μποικοταζ.... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύν του ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης πάντα φέρνει κι άλλους.

Πάντως οι τιμές είναι όντος τσιμπιμένες με ... σακοράφα.

 

Οσο για τα sites μην τους δίνετε σημασία γιατί αρκετές φορές έχω δεί sites που είναι outdated. Ενα τέτοιο site είναι του drumstore. Αλλη τιμή έχει στο site και άλλη τιμή μου έδωσε εμένα. Επειδή είμαστε στην Ελλάδα βασιλεύει το παζάρι.

 

Δική μου συμβουλή είναι να πηγαίνετε από το μαγαζί αυτοπροσώπως αν αυτό είναι δυνατον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς να το κάνεις αυτό είνα ι το καλύτερο αλλά όμως δνε νομίζετε ότι θα ήταν υποχρέωση των αντιπροσώπων να κάνουν πραγματικά το καλύτερο χωρίς τέτοιου είδους παρεμβάσεις;

 

Το λέω γιατί σίγουρα οι γνωριμίες μετράνε αλλά από την άλλη σου πεί μαι Χ τιμή κ ιεσύ του πείς ΟΚ κύριος, αλλά με την Χ πιστωτική τότε αυτός το εξτρά κέρδος που είχε προγραμματυίσει το χανει.

 

Βέβαια υπάρχει μια παράκαμψη της περίπτωσης στα μαγαζια με υπολογιστές όπου όταν τους πεις για κάρτα σου ωάζουν τη διαφορά από πάνω. Και το έχω ζήσει αυτό κατα καιρούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφως και συμφωνώ μαζί σου!

 

Αλλά ίσως να μη βλέπυν ότι απευθύνονται σε έναν ευαίσθητο κόσμο όποως οι μουσικοί αλλά να βλέπουν τα πάντα με νούμερα κι αυτό είναι οτ χειρότερο πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασ με συγχωρέσετε, αλλα νομίζω οτι η ευαισθησία δεν έχει και πολύ θέση. Για εμπόριο μιλάμε. Δεν ξέρω αν οι πωλητές στα μαγαζιά παίρνουν προμήθεια απο τις πωλήσεις -θα επρεπε- αλλα πολλές φορές φταίνε και οι πελάτες, και αυτό ισχύει για όλα τα πράγματα όχι μόνο για τα μουσικά οργανα. Θέλει πολλή εμπειρία, κίνητρο και μεγάλη ευελιξία σε σχέση με τον καθε υποψήφιο πελάτη για να είναι κανείς καλός πωλητής. Απο την άλλη πρέπει και ο πελάτης να ξέρει τι θέλει.

 

Σε πολύ παλιότερες εποχές για να αγοράσει κανείς κάτι πηγανε στο μαγαζί, καθόταν και επινε καφέ και συζητάγαν με τις ώρες ετσι ώστε και οι δυό πλευρές να γνωριστούν και να ζυγίσουν ο ένας τον άλλο. Αυτο είναι κόστος αλλα και επένδυση και για τοις δύο πλευρές. Βεβαια οι άνθρωποι δεν αγοράζαν με τους ρυθμούς και τις ποσότητες που το κάνουν σήμερα (βλέπε κατανάλωση)

 

Και το ερώτημα είναι:

Τι ακριβώς περιμένει κανείς απο ένα πωλητή ?

 

Να του κάνει απλώς καλή τιμή ?

Να τον βοηθήσει να επιλέξει σωστά ?

Να του τονίσει την αυτοπεποίθησή του και το image ?

Να μην μπλέκεται στα πόδια του, έχοντας το ύφος "θα αγοράσεις ή όχι" ?

Να τον κρατήσει και στο μέλλον για πελάτη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΚΟΙΤΑ ΘΙΓΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ.

 

ΟΤΑΝ ΠΟΥΛΑΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΑΝ ΚΑΛΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ ΛΙΓΑ Η ΠΟΛΛΑ ΠΝΑΤΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΛΕΨΕΙ.

 

Συνφωνώ απόλυτα για το θέμα των χρημάτων.

 

Καιώς καλός πολητής κοιτάς πάντα να "πιάσεις" τον ψυσισμό του υποηφιου αγοραστή για να μπορέσεις να του προτείνεις λύση η ποία να του αρμόζει και όχισαβούρα που θέλεις να ξεφορτωθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου