Προς το περιεχόμενο

OASYS vs Kurzweil 2661


harisexp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 75
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σε αυτήν την περίπτωση τότε ισχύουν αυτά που λέει ο alchemist. Σίγουρα το kurzweil είναι δυνατό αλλά το OASYS είναι πολύ καλύτερο. Η σύγκριση βέβαια είναι άδικη διότι τα 2 μηχανήματα δεν είναι αντίστοιχων δυνατοτήτων.

 

Ενδεικτικά αναφέρω οτι το ΟASYS είναι ενα project το οποίο έχει ξεκινήσει σαν concept στα εργαστήρια της R&D team της Korg στα τέλη του 1995!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοτε υποθετω οτι και το Μ3 ειναι τουλαχιστον ισαξιο

με Κurzweil 2661,(εκτος τα αλλα συμπρακαλα που εχει το Μ3)

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα πως εβγαλες αυτό το συμπέρασμα...

Λεγεται οτι το Μ3 ειναι ενα μικρο OASYS

Εχθρός τού κέρδους είναι ή αντοχή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την άποψή μου το m3 πέρα απο τη νέα τεχνολογία karma 2 δεν έχει να επιδείξει και πολλά παραπάνω απο το extreme...

 

Eντάξει έχει την μηχανή του OASYS όσον αφορά μόνο στην High Definition (το m3 έχει μία πιο light edition την enhanced definition) που είναι και αυτή καλή sample based αλλά χωρίς πολύ μεγάλες διαφορές απο το triton.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κατάλαβα πως εβγαλες αυτό το συμπέρασμα...

Λεγεται οτι το Μ3 ειναι ενα μικρο OASYS

 

Θες την άποψή μου πάνω σε αυτό το θέμα?

 

MARKETING!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο αφορα γενικες λειτουργιες.σιγουρα το Oasys ειναι μπροστα.

Αλλα οσο αφορα ποιότητα :D ηχου ε' date='οχι και ετη,easy,ειπαμε...Δλδ το Oasys π.χ λεμε εχει καλυτερα πιανα,organs,strings(orchestra rom)ή ηλεκτρικα πιανα και τα δικα του αλλα και απο Vintage Electric Piano ROM απο το 2661;Ασε που φοραει και την Contemporary ROM απο την μαμα του+της digiteh τα effects(kdfx).Δεν το ακουσα το Oasys αλλα ειχα το 2661 και πιστευω πως κανενα οργανο δεν εχει την καθαροτητα και τον ογκο του.Ενταξει κι αν ειναι να σταξω 7000 χιλιαρικα ή τελος παντων οσο κανει θα επαιρνα 3 οργανα και θα ειμουν πασας στ'ανακτορα.

 

Α!ξεχασα φιλικα παντα,ε? :lol:[/quote']

Πρώτον, ξεκαθάρισα ότι στον ηχητικό τομέα απλά υπάρχει μια διαφορά υπέρ του Oasys. Το "έτη φωτός" που είπα αναφερόταν στη γενικότερη σύγκριση του Oasys με το K2661, πιστεύω να συμφωνείς ότι απέχουν πάρα πολύ.

 

Και sorry αν σε στεναχωρήσω αλλά ναι, το Oasys έχει καλύτερους ήχους από το K2661 σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες (λέω σχεδόν για να καλύψω την πιθανότητα να έχει 5-6 καλύτερους ήχους το Kurz). Πήγαινε να ακούσεις το Oasys και θα καταλάβεις τι εννοώ...

Όπως εξήγησα και στο προηγούμενο post μου, είναι απόλυτα λογικό κάτι τέτοιο αν σκεφτεί κανείς την τεράστια διαφορά που έχουν τα δύο όργανα σε τεχνολογία, sample ROM, μηχανές σύνθεσης βέβαια τη δουλειά που έχει πέσει από την Korg για την ανάπτυξη του Oasys.

 

Σχετικά με την τιμή, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Είναι σίγουρα ωραίο να έχεις 7 χιλιάρικα και να πάρεις 3 κορυφαία synths, άλλος όμως μπορεί να βολεύεται από την "κάνω-τα-πάντα-με-ένα-πλήκτρο" φιλοσοφία του Oasys. Ξέρω κόσμο που θα βολευόταν (ή έχει ήδη βολευτεί) με ένα τέτοιο όργανο στα χέρια!

 

Πάντα φιλικά... :wink:

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσο πάει το 2661 σε τιμή? Ποσο μπορείς να το χτυπήσεις?

 

βασικά παλια το 2600 είχα βασανίσει λιγο, και εχει ρε παιδι μου επαγγελματικό feel, αλλα για προγραμματισμο ειναι ψιλοχάσιμο και είμαι γέρος πια για να ψαχνομαι

 

Παντως αν πάρω άλλο γιατι το triton το βλέπω να τα φτυνει σε κανα 2 χρόνια το βλέπω να πηγαίνω για κάτι τετοιο , για κάτι διαφορετικό.

 

:lol: :lol: Το oasys παει πολύ ρε παιδιά και δεν είναι για κουβάλημα, είναι να το έχεις σπίτι , και να το χρησιμοποιείς σαν workstation και πολυκαναλη ηχογράφηση , δηλαδή ότι κάνεις με ενα πρόγραμμα τύπου sonar και προγραμματα software και καλή κάρτα που πιστευω οτι θα σου βγεί σχετικά πιο λίγο και θα είναι και πιο ευελικτα τα πράγματα, Βεβαια τα κομπιούτερ κρεμανε , αλλα όσο περνάνε τα χρόνια κρεμάνε λιγότερο.

 

Επίσης προβλέπω οτι τα επόμενα χρόνια θα υπάρξει εξαρση σε προγράμματα προσομοίωσης workstation , θα ζήσουμε πιο έντονα την εποχή του emulation την νεα δεκαετία. Οπως είχα προβλέψει σε αρκετά παλιότερο πόστ απο τους πρώτους Ελληνες στον κόσμο (Είμαι ωραίος ως Έλλην) οτι το επόμενο βήμα της Korg ήταν να παντρέψει την τεχνολογία κάρμα με τις δυνατότητες του triton κυρίως σε συνδυασμό με sampling δυνατότητες.

Η Korg εβαλε απλά και το στοιχείο του resampling που είναι επίσης ένα δυνατό χαρτί , αν βάλει και το undo καποια στιγμη (καταλαβαίνετε) κατι που υπάρχει σαν πολύτιμη δυνατότητα στο software project.............

 

 

Μονο το karma στοιχείο είναι ωραίο, αλλά απλά για να δίνει ιδέες, για έναν καλό παίχτη δεν λένε τίποτα οι arpeggiators όσο "εξυπνοι"και να είναι παιχτικά.

 

Μόνο ιδέες μπορείς όμως να πάρεις απο τα ρυθμικά τους, αυτό πιστευω

 

εγώ Kurzweil θα πάρω οταν το tritonaki αρχίζει να τα φτύνει, και θα το δώσω στις αδελφές μου το tritonaki να μαθαίνουν κι αυτές, να πάρουν την σκυτάλη απο εμένα τον καμμένο :!: :idea: :?:

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ακούστε τα demos ιδιαιτερα τα orchestral

 

http://www.kurzweilmusicsystems.com/downloads.html?Id=1709

 

δεν με αφήνουν αδιάφορα, όπως και τα pads, είναι υπολογίσιμο εργαλείο το 2661

O Influencer Των Συνθεσάιζερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου