Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για KORG M3


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η αντιμετώπισή μου όσον αφορά στα workstations είναι ότι παρέχουν μια ολοκληρωμένη λύση σύνθεσης. Εγώ και πολλοί άλλοι έχουν μια απέχθεια προς τη σύνθεση μουσικής στον υπολογιστή, η οποία ενισχύεται και από:

 

(α) μια ελαφρά άγνοια ως προς τα εις βάθος μυστικά αυτής,

(β) τους περιορισμούς που θέτει η υπολογιστική ισχύ (πχ. πόσα plugins, πόσα βαριά soft synths και πόσα sidechaining compressors και limiters μπορείς να έχεις ανοιχτά χωρίς να κλατάρει)

(γ) από τον ενδόμυχο φόβο ότι κάποια στιγμή (σε ένα λάιβ ή και στο σπίτι) μπορεί να φρικάρει ο υπολογιστής για τον Α ή Β λόγο και να χάσεις όλη τη δουλειά σου,

(δ) την αίσθηση ότι μπορείς να στήσεις ένα κομμάτι χωρίς να ανοίξεις καν τον υπολογιστή, κάτι που δεν μπορεί να εκλογικευτεί αλλά μετράει πάρα πολύ.

 

Aπό την άλλη, ένα workstation σε υποχρεώνει να ξεκοκαλίσεις το γιγάντιο manual του αλλά τουλάχιστον, σε βάζει σε ένα σωστό δρόμο μάθησης από την πρώτη στιγμή...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η αντιμετώπισή μου όσον αφορά στα workstations είναι ότι παρέχουν μια ολοκληρωμένη λύση σύνθεσης. Εγώ και πολλοί άλλοι έχουν μια απέχθεια προς τη σύνθεση μουσικής στον υπολογιστή, η οποία ενισχύεται και από:

 

(α) μια ελαφρά άγνοια ως προς τα εις βάθος μυστικά αυτής,

(β) τους περιορισμούς που θέτει η υπολογιστική ισχύ (πχ. πόσα plugins, πόσα βαριά soft synths και πόσα sidechaining compressors και limiters μπορείς να έχεις ανοιχτά χωρίς να κλατάρει)

(γ) από τον ενδόμυχο φόβο ότι κάποια στιγμή (σε ένα λάιβ ή και στο σπίτι) μπορεί να φρικάρει ο υπολογιστής για τον Α ή Β λόγο και να χάσεις όλη τη δουλειά σου,

(δ) την αίσθηση ότι μπορείς να στήσεις ένα κομμάτι χωρίς να ανοίξεις καν τον υπολογιστή, κάτι που δεν μπορεί να εκλογικευτεί αλλά μετράει πάρα πολύ.

 

 

 

ελεος ομως και τα 4 ομως να τα εχω σκεφτει απειρες φορες ;D ;)

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aπό την άλλη, ένα workstation σε υποχρεώνει να ξεκοκαλίσεις το γιγάντιο manual του αλλά τουλάχιστον, σε βάζει σε ένα σωστό δρόμο μάθησης από την πρώτη στιγμή...

 

To είχα κάνει αυτό πριν αρκετά χρόνια - είχα ξεκοκαλίσει το manual του EPS-16+ / Ensoniq Sampling Workstation και είχα γράψει καμιά τριανταριά κομάτια, μερικά από τα οποία ήταν ενδιαφέροντα. Θα ήθελα πολύ να σας τα βάλω να τα ακούσετε, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα: το EPS δεν το έχω πλέον και (ώπα) κανείς άλλος δεν το έχει, και κανά δύο που βρήκα να το έχουν, δεν έχουν τους ήχους που είχα χρησιμοποιήσει. Αυτή η (πέρα για πέρα αληθινή) ιστοριούλα έχει συμβεί και σε άλλους - υποθέτω βέβαια ότι τα σύγχρονα workstations έχουν... τον τρόπο τους να στέλνουν και να διαβάζουν δεδομένα από υπολογιστή, αλλά... ωχ, πάλι από τον υπολογιστή εξαρτιάται κανείς.

 

Ε, δεν πειράζει - στην τελική προσφέρει και μερικές δεκάδες διαφορετικούς τρόπους αποθήκευσης των δεδομένων, εκεί που το EPS αποθήκευε μόνο δε δισκέττες. Άσε που σου δίνει και τη δυνατότητα να δουλεύεις και με audio εκτός από midi κλπ.

 

Οπότε, από τις τέσσερις αντιρρήσεις σου, η μόνη που συμμερίζομαι είναι η τέταρτη (το έχω νιώσει και εγώ) αλλά έχει και αυτή τη λύση της (το εννοώ) : δεν κλείνεις τον υπολογιστή ποτέ, και τελειώνει το θέμα.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και απο τότε πιστεύω ότι το wokstation είναι το καλύτερο είδος σύνθ, oικνομικό , φορητό , αποτελεσματικό , εύκολο και άμεσα συνδεδεμένο με την δημιουργία ήχων αλλά και την δημιουργία μουσικής. Για μένα είναι και θα είναι για πάντα το μεγαλύτερο επίτευγμα της μουσικής τεχνολογίας. 

 

;D ;D ;D  βρε  παναθεμά  σε  ;D ;D ;D  ,  να  'σαι  καλά  βρε  αγόρι  μου ...  ;D ;D ;D

με  έκανες  κι  ξεκαρδίστηκα  στα  γέλια  πρωί - πρωί    ;D ;D ;D

 

μάλιστα ... το  διαβάσαμε  και  αυτό  :)

τα  workstations  στην  σύνθεση , την  δημιουργία , κι  στην  εν  γένει  παραγωγή  ήχων  και  χροιών , υπερέχουν , είναι  καταλληλότερα ,  και  πιο  ισχυρά  έναντι  των  "υπόλοιπων  ειδών"  συνθετητών . !!!  :)

 

δεν  χρειάζεται  να  παραθέσετε  άλλα  κατεβατά  για  να  μας  πείσετε  ...  πειστήκαμε  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

μάλιστα ... το  διαβάσαμε  και  αυτό   :)

τα  workstations  στην  σύνθεση , την  δημιουργία , κι  στην  εν  γένει  παραγωγή  ήχων  και  χροιών , υπερέχουν , είναι  καταλληλότερα ,   και   πιο  ισχυρά   έναντι   των  "υπόλοιπων  ειδών"  συνθετητών . !!!   :)

 

 

όχι δεν είπα ότι είναι τα πιο ισχυρα, τα πιο ίσχυρα σε θέματα δημιουργία ήχου είναι software όπως reaktor, csound, tassman, max, synthmaker κτλ. Τα αναλογικά είναι τα πιο αδύναμα , εκτός αν μιλάμε για modular ή αναλογικά σαν την αδρομέδα αλλά και εκεί παίζει σε κάθε συνθ ξεχωριστά.

 

σε θέματα χροίας δεν τίθεται καν θέμα, όταν το workstation σαμπλαρει άνετα ένα πιάνο το οποίο έχει πολυ περισσότερο όγο  , δεν νομίζω ότι θα ιδρώσει το αυτάκι του με ένα αναλογικό σύνθ.

 

αν το μοτιφάκι μου δεν έχει τον χαρακτήρα moog απλώς κατεβάζω multisamples απο moog , απλά πραματάκια.... ενώ όποιος έχει αναλογικό είναι κολημένος με τον ηχητικό χαρακτήρα που του προσφέρει το συγκεκριμένο αναλογικό αρα θα αγοράσει και ένα δεύτερο για να είναι πιο σίγουρος.

 

απλό , λιγότερα μπελαλίδικο και πολυ πιο οικονομικό.

 

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε θέματα χροίας δεν τίθεται καν θέμα, όταν το workstation σαμπλαρει άνετα ένα πιάνο το οποίο έχει πολυ περισσότερο όγο  , δεν νομίζω ότι θα ιδρώσει το αυτάκι του με ένα αναλογικό σύνθ.

 

αν το μοτιφάκι μου δεν έχει τον χαρακτήρα moog απλώς κατεβάζω multisamples απο moog , απλά πραματάκια.... ενώ όποιος έχει αναλογικό είναι κολημένος με τον ηχητικό χαρακτήρα που του προσφέρει το συγκεκριμένο αναλογικό αρα θα αγοράσει και ένα δεύτερο για να είναι πιο σίγουρος.

 

εξαρταται τι ήχο θες να σαμπλαραεις απο το αναλογικο. ενα bass ή ενα lead ανετα, εναν ηχο ομως που χρησιμοποιει διαφορες και πολλες πηγες διαμορφωσης οπως και ηχοδιαμορφωτικα εργαλεια και αλλαζει συνεχως μαλλον δυσκολα. και οταν λεμε για πολλες και διαφορες πηγες προφανως δε μιλαμε απλα για κανα LFO στο φιλτρο και κανα VCF αλλα για πολλες πηγες.

 

επισης για την ηλεκτρονικη μουσικη που συνηθως παιζεις περισσοτερο με τον ηχο καθε αυτο παρα με αρμονιες και μελωδιες δε εχεις τις ιδιες επιλογες με ενα αναλογικο ή ακομα και με ενα virtual αναλογικο.

 

τελος στις κριτικες που εχω διαβασει σε περιοδικα, χωρις να εχω δουλεψει προσωπικα, για τα workstations συνηθως οι περιγραφες των φιλτρων τους ειναι οτι για workstation ειναι αρκετα descent.

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξαρταται τι ήχο θες να σαμπλαραεις απο το αναλογικο. ενα bass ή ενα lead ανετα, εναν ηχο ομως που χρησιμοποιει διαφορες και πολλες πηγες διαμορφωσης οπως και ηχοδιαμορφωτικα εργαλεια και αλλαζει συνεχως μαλλον δυσκολα. και οταν λεμε για πολλες και διαφορες πηγες προφανως δε μιλαμε απλα για κανα LFO στο φιλτρο και κανα VCF αλλα για πολλες πηγες.

 

 

 

εδώ σε έχασα τι εννωείς όταν λές πολλές άλλες πηγές ?

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ σε έχασα τι εννωείς όταν λές πολλές άλλες πηγές ?

 

ενα παραδειμα με Modulation μονο στους osc για να μην μπλεξουμε(σκεπτομενος τα εργαλεια του mQ μου): εχεις εναν ήχο με 3 osc, o osc 1 βγαζει ενα saw, o osc 2 εχει wavetable και ο osc3 ενα Pulse.

 

στον osc 1 εχεις βαλει ενα lfo να πειραζει το pitch του με συχνοτητα 1/64 και μια random κυματομορφη, στον δευτερο ενα δευτερο lfo να αλλαζει τις θεσεις του wavetable με sine κυματομορφη με συχνοτητα 1/1 και τελος στον τριτο εχεις το pulse width  να επιρεαζεται απο ενα Lfo στα 5/64.

 

αφηνουμε απεξω amp envs, Fm μεταξυ τους, τους Modifiers, καθως και διαμορφωση που θα μπορουσε να κανει το ενα lfo στο αλλο ή που θα επηρεαζε το amount του Modulation των lfo. εχεις αμεσως εναν ηχο που για να επαναληφθει ακριβως ο ιδιος πρεπει να συμπεσουν τα 3 lfo ξανα στην ιδια θεση το οποιο βαριεμαι να υπολογισω ποσο θα κανει αλλα μπορεις να καταλαβεις οτι θα παρει αρκετα sec. για  να τον σαμπλαρεις πρεπει να ηχογραφησεις ολο αυτον τον "κυκλο" του ηχου ωστε να μπορεις να εχεις ακριβως τον ιδιο ηχο στο workstation. βαλε και τις διαφορετικες δυναμικες ή τα υπολοιπα ηχοδιαμορφωτικα εργαλεια που χρησιμοποιουνται συνηθως και καταλαβαινεις οτι ενας ηχος τετοιος δυσκολα θα αναπαραχθει απο ενα sampler.

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά όχι αυτό που λές είναι λάθος. Όταν μιλάμε για sampling μιλάμε για όλο το πακέτο. LFOs , mod matrix, envelops κτλ. Αυτο που σαμπλάρεις είναι την απλή κυματομορφή χωρίς τίποτα επάνω τα υπόλοιπα τα προγραμτίζεις στο workstation για σωστή εξομοίωση. Με λίγα λόγια ότι κάνει και στο αναλογικό. Τουλάχιστον έτσι δουλεύουν οι περισσότεροι που φτιάνουν ήχους στα workstation.

 

Εννεοίται βέβαια ότι αν δουλεύεις κατα κόρον αναλογικούς ήχους, είναι λίγο γκει να μην έχεις αναλογικό συνθ .

www.myspace.com/thekilon

www.soundclick.com/kilon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον δεν καταλαβες γιατι χρησιμοποιησα το παραδειγμα με oscillators μονο. το sampler θα μπορεσει να κανει Modulation μονο στη εξοδο της οποιας ηχογραφημενης κυματομορφης. αντιθετα ενα analog ή VA synth θα βαλει το modulation στη διαδικασια παραγωγης της κυματομορφης.

 

 

Presets Suck!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου