Προς το περιεχόμενο
yannis_stollas

Ελατωματικα οργανα - Τοποθέτηση Γ. Στόλλα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω να αναφέρω ένα πρόσφατο περιστατικό που, για μένα, έριξε λίγο φως και στην...αντίπερα όχθη. Οι εγχώριοι έχουν πλέον πλήρη συναίσθηση του πως διαμορφώνεται το παιχνίδι, αλλά πιθανώς δεν περνούν τα πάντα από το δικό τους χέρι. Περνάω στο ζουμί και τα συμπεράσματα δικά σας:

 

Ήμουν προ ημερών στον Τρίμη με τον Μητσάκο a.k.a. Pastelius, προς άγραν μικρού combo μπάσου. Έχοντας αφήσει τον Παστέλαρο να επιδίδεται στις τεμέκ δεξιοτεχνικές του καγκουριές ( ;D), χάζευα τον χώρο, και είδα μπόλικο πράμα από Hughes & Kettner. "Μπα", σκέφτηκα, "γιατί τότε στο site δεν αναφέρουν αντιπρόσωπο για Ελλάδα;" . Περνάω άμεσα στο ψητό και ρωτάω αν θα έρθει κάποια στιγμή ο Statesman Dual, ενισχυτής της εν λόγω εταιρίας. Ο πατήρ Τρίμης αναστενάζει βαθιά και μου απαντά "Όχι. Κατηγορηματικά".

 

???

 

Ανοίγουμε κουβέντα. Μου δίνει το παράδειγμα κάποιου μηχανήματος απο H & K (δεν συγκράτησα ποιό), το οποίο η εταιρία του το διαθέτει για € 270 το κομμάτι. Την ίδια στιγμή ο Thomann το πουλάει € 299. Και λέει ο άνθρωπος: "Πώς να κοντράρω τον Γερμανό, όταν η τιμολογιακή πολιτική της Χ εταιρίας με στέλνει αδιάβαστο; Χωρίς να υπολογίζει τις (περιορισμένες) δυνατότητες της ελληνικής αγοράς; Πώς να δώσω ανταγωνιστική τιμή;". Έτσι, Τρίμης και Hughes & Kettner χωρισαν...

 

(ο Pastelius τον πήρε τον ενισχυτή πάντως. Ibanez, βρωμοshredder ;))

 

Δεν προσπαθώ να αγιοποιήσω αντιπροσώπους και πωλητές, ούτε συνδέομαι με το εν λόγω κατάστημα (Ibanez; Φύλαγε με Θεέ μου), απλά σκεφτόμουν με αφορμή αυτή την πολύ ντόμπρα εξήγηση, ότι δεν αποκλείεται σε κάποιες περιπτώσεις να γίνεται στραβά η δουλειά πολύ πριν ο Χ, Ψ πωλητής μας υποδεχθεί στο μαγαζί του... ::)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Κακά τα ψέματα. Το μουσικό όργανο είναι «αντικείμενο πόθου» και το μουσικό κατάστημα είναι ανάμεσα σε μας και το αντικείμενο του πόθου μας.

Κανείς δεν ερωτεύθηκε ποτέ ένα fax machine, ένα air condition ή ένα σκληρό δίσκο.

Ακόμα κι ένας έρωτας με ένα super duper κινητό γρήγορα ξεθωριάζει με την παρουσίαση του πιο εξελιγμένου μοντέλου.

Όμως με κιθάρα πχ. ξέρω αρκετούς που είναι πραγματικά ερωτευμένοι για χρόνια.

Λόγω και  αυτής τη συναισθηματικής φόρτισης ο μουσικός είναι πάντα αυστηρός κριτής του εκάστοτε καταστήματος και τελικά μπορεί να επιλέξει να αγοράσει από κάποιον στην Γερμανία, εκθειάζοντας μια απρόσωπη αγορά και βέβαια διακινδυνεύοντας αρκετά…

Χάνει όμως έτσι τα σημαντικότερα: α) την χαρά και την ευχαρίστηση να έχει επιλέξει το όργανό που θέλει με τις ίδιες του τις αισθήσεις (όραση, ακοή αλλά προ πάντων αφή…)

β) να έχει κάποιον απέναντί του με σάρκα και οστά (με ότι καλό ή κακό αυτό συνεπάγεται).

 

Για να αστειευτώ και να το δούμε και λίγο πατριωτικά, στο μέλλον σε όλα πρέπει να είμαστε αυτάρκεις αλλιώς επίσημη γλώσσα της Ελλάδας θα γίνουν τα …γερμανικά.

 

 

...για να συνελθουν ορισμενοι.

 

ολοι ξερουμε πολυ καλα πως με το που εμφανιστηκε η εναλλακτικη Thomann τα πραγματα μονο προς το καλυτερο εχουν αλλαξει για τον καταναλωτη.

Η παραπανω επιχειρηματολογια ειναι επιεικως προσβλητικη τη στιγμη που μεχρι πριν ελαχιστα χρονια το εμποριο μουσικου εξοπλισμου ηταν μαυρη αγορα στην Ελλαδα!!

 

Αρα καταληγουμε στο εξης: χτηπυστε τις τιμες και την εξυπηρετηση του thomann ή αλλαξτε επαγγελμα! (δυστυχως ετσι ειναι...)

 

 

ΥΓ:για να μην νομιζουν ορισμενοι οτι ειμαι στραβωμενος λογω καποιας μικρης χρηματικης διαφορας (που μονο μικρη δεν ειναι τις περισσοτερες φορες!) θα αναφερω ενα απο τα πολλα (παρα πολλα!) περιστατικα που δεν εχω ξεχασει και ουτε προκειται:

 

μετα απο πολυ κοπο μαζευω λεφτα για την πρωτη καλη κιθαρα.Ετσι περνω καραβια,τρενα, λεωφορεια και ανεβαινω καβλωμενος στη πρωτευουσα με μοναδικο σκοπο να την αγορα της καινουργιας μου κιθαρας.(περιτο να σας πω πως ενιωθα...)

Φτανω λοιπον στου ΚΑΓΜΑΚΗ μετα απο 2 ωρες ψαξιμο στα εξαρχεια :) μπαινω μεσα,τους καλημεριζω και τους εξηγω πως ηρθα στην Αθηνα με αυτοσκοπο να αγορασω κιθαρα και για την ακριβεια ενα συγκεκριμενο μοντελο.

Ομως δεν ειχα αποφασισει αν θελω maple ή rosewood! Μεγαλο σφαλμα!

Μετα που δοκιμασα το μοντελο με το rosewood ειπα στον πωλητη οτι θα ηθελα να δοκιμασω και το maple για να αποφασισω.(υπ οψην: το μοντελο με το maple δεν ηταν στην αποθηκη αλλα σε σταντ μεσα στο μαγαζι)

Δεν ξερω γιατι, μαλλον διοτι ημουν αρκετα μικρος και ντροπαλος ή γιατι εκεινη τη στιγμη ειχε πλακωσει πελατεια, παντως η απαντηση ηταν η εξης:

 

"... κοιτα αγορι μου, εδω δεν ειμαστε Καλιφορνια να κατεβαζουμε δεκα κιθαρες στον καθενα να τις δοκιμαζει!Αποφασισε ποια θελεις να αγορασεις και μετα μπορεις να τη δοκιμασεις οσο θελεις!"

 

Χωρις να μιλησω εφυγα.(βεβαια μετανιωσα που δεν τον αρχισα στα μπινελικια αλλα πιτσιρικας βλεπετε...).Το μονο που ειχα αποκομισει απο το ταξιδι ηταν οχι μια ολοκαινουργια κιθαρα αλλα ενα συγκαμα απο τα πανω κατω στους δρομους της Αθηνας.

Γυρνοντας παραγγειλα τη κιθαρα που ηθελα απο το ebay οπως μου εδειξε ενας φιλος μου και λιγο καιρο αργοτερα μου ηρθε σχεδον στη μιση τιμη!

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή το εξουσιοδοτημένο σέρβις για μια κιθάρα είναι Πάτρα και Θεσσαλονίκη στα Λιανικής του Στόλλα. Αν είναι δυνατόν στη χώρα που η πρωτεύουσα φιλοξενεί το μισό πληθυσμό της χώρας να μην υπάρχει εξουσιοδοτημένο σέρβις για 2 απ'τους πιο δημοφιλείς τύπους κιθάρας (στρατ και τέλε). Οι περισσότεροι έχουμε και παραπάνω από μια.

 

Δεν ειναι δυνατον να υποδεικνυεις σε εναν ιδιωτη-επιχειρηματια το μερος που θα ανοιξει την επιχειρηση του!

Και μια που ΟΛΟΙ πλεον φερνουν παραδειγμα το thomann, γαι ψαξε να δεις σε ποιο μερος ειναι! Στο Treppendorf ειναι! Δεν ειναι στο Bayern, ουτε στο Μοναχο ουτε πουθενα κεντρικα! Αυτο λεγεται αποκεντρωση και λειτουργει στη Γερμανια εδω και μια δεκαετια σε μεγαλο βαθμο!

 

ΕΛΕΟΣ! Δηλαδη εμεις που ειμαστε απο Θεσσαλονικη και αλλοι στην υπολοιπη Ελλαδα τι πρεπει να κανουμε? Στην Αθηνα εισαι, οχι στο Καστελοριζο!

 

Κατ'αρχάς πάρτο αλλιώς δεν έχεις καταλάβει καν τι γράφω. Κάνε μου highlight όπου πιστεύεις ότι λέω κακώς έχει μαγαζί στη Θεσσαλονίκη και συνεχίζουμε την κουβέντα αν θες.

 

Απλά είναι αβάσιμο να μας λέει ο Γιάννης να πηγαίνουμε τα Φεντερόνια μας σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα για σέρβις, ενώ η γεωγραφική ομάδα που εκπροσωπεί τουλάχιστον το 50% της πελατείας του (λεκανοπέδιο Αττικής) δεν καλύπτεται από έστω και ένα εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Όπως και να το δεις είναι άτοπο.

 

Αυτά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πολύ ενδιαφέρον σας διάβασα τους περισσότερους.

Θ σας πρότεινα να ρίξετε μια ματιά στα κάτωθι.

 

Έχετε σκεφτεί τις ποσότητες που πουλάει ο Thomann σε σχέση με αυτές που πουλάει ο Στόλλας?Εν ολίγοις το αγοραστικό δυναμικο του Thomann ανέρχεται σε εκατομμύρια ενώ του Στόλλα σε κάποιες χιλιάδες.

Αυτό είναι κάτι το οποίο επιτρέπει στον Τhomann να είναι ανταγωνιστικός στις τιμές του σε βαθμό που ο οποιοσδήποτε Στόλλας δεν είναι σε θέση να αντικρούσει.

 

Παρ'όλα αυτά οι τιμές συνεχίζουν να μαίνονται μιας κ η γενικότερη ντόπια θεώρηση θέλει τον έμπορο να πουλαει αέρα κοπανιστό έναντι αδρού οικονομικού αντικρύσματος (σινεμά,καφέδες,τουρισμός,ένδυση κτλ κ διάφορες αλλες παρασιτικές κ  ποσος παραγωγικές δραστηριότητες).

 

Όταν έχεις λοιπόν μια χώρα της οποίας το Α.Ε.Π. επι χρόνια αποτελείται σε μεγάααααααλο μέρος του απο επιτυχή πώληση αέρα κοπανιστού μετά φυκίων ως μεταξωτές κορδέλες, ξαφνικά έρχεται ένας κύριος Thomann κ σου χαλάει τη πιάτσα γιατί δεν έχει τη διάθεση σου απέναντι στη τσέπη μου κ τιμαέι τα χρήματα που ένας τουτατις ξέρει πως τα βγάζει ο καθείς εδώ μέσα, βγαίνει αναίσχυντα σε forum σα κ τούτο κ φαμφαρίζει ουσιαστικά γκρινιάζοντας επειδη εσύ κ γω δεν είμαστε σα τα air condition στα οποία αναφέρθηκε.

Εξουσιοδοτημένος, μη εξουσιοδοτημένος, dealers, κ οι νταβατζήδες για τους οποίους φωνάζoυν μερικοί στη Βουλή.

 

Βλέπω ότι τα μοντέλα B2B k B2C μάλλον τα έχετε μελετήσει.Τα C2C κ το e-commerce δεν ήταν στην εξεταστέα ύλη?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι τα μοντέλα B2B k B2C μάλλον τα έχετε μελετήσει.Τα C2C κ το e-commerce δεν ήταν στην εξεταστέα ύλη?

 

Three guys from Volos...

 

Είναι φανερό ότι η συζήτηση δεν μπορεί να ξεφύγει από το πλαίσιο της διαρκούς αναφοράς περιστατικών όπου κάτι βρέθηκε στο εξωτερικό λίγο φθηνότερο από την Ελλάδα. Άντε... και καμιάς καταγγελίας για κάποιον αήθη μαγαζάτορα που είχε το θράσος να θέλει να έχει προηγηθεί τηλεφωνικό ραντεβού ώστε να διαθέσει χώρο και χρόνο για να δοκιμάσει κάποιος υποψήφιος πελάτης το μουσικο όργανο που τον ενδιαφέρει (ισχύει ακόμη και στα κουρεία φίλε).

 

Εγώ πάντως δηλώνω ευτυχής που δεν δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στο χώρο της εμπορίας μουσικών οργάνων... πραγματικά δε θα άντεχα τέτοια clueless καχυποψία εκ' μέρους των πελατών. Ίσως γι' αυτό δεν έχουμε ανανέωση της αγοράς με νέα ονόματα - ποιος νέος έμπορος θα κάτσει να μπλέξει με αυτά τα πράγματα, όταν έχουμε δηλώσεις του στυλ "εγώ θα δοκμάχω στην Ελλάδα, αλλά θα αγοράζω από το εξωτερικό".. Μέχρι και ο Στόλλας βγήκε και σας εξηγεί πέντε πράγματα, αλλά εσείς ρε παιδιά.. το χαβά σας..

 

Υπομονή και επιμονή πάντως... Με λίγη προσπάθεια μπορεί να καταφέρουμε να έρθει και εκπρόσωπος του Νάκα να ξεδώσετε ακόμη περισσότερο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πραγματικά δε θα άντεχα τέτοια clueless καχυποψία εκ' μέρους των πελατών.

 

Αν θεωρείς clueless την καχυποψία, τότε ή γεννήθηκες και ζεις σε άλλη χώρα ή δεν βλέπεις τί γίνεται γύρω σου.

Κατάλαβε, ότι το φιλαράκι σου που σε εξυπηρετεί στο x-y μαγαζί που το ξέρεις από τότε που βγήκαν οι πάστες, ΔΕ θα εξυπηρετήσει όλους το ίδιο.

 

Και δε νομίζω ότι διακατέχει όλο τον κόσμο "εξυπναδικισμός", όπως είπες, όταν παραγγέλνει απ'έξω.

Αν το να παίρνεις κάτι φτηνότερα, με εγγύηση κ με δικαίωμα επιστροφής χωρίς εξηγήσεις, θεωρείται "εξυπναδικισμός", τότε δηλώνω ότι πάσχω από αυτή την ασθένεια. Όπως και εκατομμύρια Ευρωπαίοι πελάτες των cyberstores άλλωστε.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβε, ότι το φιλαράκι σου που σε εξυπηρετεί στο x-y μαγαζί που το ξέρεις από τότε που βγήκαν οι πάστες, ΔΕ θα εξυπηρετήσει όλους το ίδιο.

 

Μισό λεπτό.

 

- Εγώ δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός και (το εννοώ) δεν έχω ποτέ αγοράσει δύο φορές από το ίδιο μαγαζί (εκτός από το Νάκα και την Ελίνα όπου αγοράζω software, αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα). Συνεπώς δεν ποντάρω στο "φιλαράκι" που είπες.

 

- Τα καταναλωτικά μου δικαιώματα τα καθορίζει η νομολογία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι το κάθε κατάστημα. Συνεπώς δε με ενδιαφέρει καθόλου ποιο πρόσωπο αναλαμβάνει να με εξυπηρετήσει κάθε φορά.

 

Εκ' των παραπάνω, προκύπτει ότι εγώ ζω στην Ελλάδα του 2007. Εσύ (τρόπος του λέγειν, δεν αναφέρομαι προσωπικά) μήπως ζεις στο Κακοσάλεσι της δεκαετίας του 50 όπου τα πάντα ήταν θέμα προσωπικών παζαριών και γνωριμιών και όπου οι ζωοκλέφτες καθόρισαν τη τιμή του κρέατος;

 

Μια και το έθιξες πάντως, πραγματικά θα ήθελα να μάθω ποια ποσόστωση πελατών (ανά χώρα) έχει ο Τόμαν. Σύμφωνα με όσα λες, το μεγαλύτερο ποσοστό θα πρέπει να το έχει η Ελλάδα. Αν όχι όμως.. τότε θα έχει ενδιαφέρον η συζήτηση...

-

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδάκια μου καλα. Πότε υπήρξε έλληνας που να μην ενδιαφερθεί για την απλη λιτή κονόμα? Μου έχει δημιουργήσει η εγχώρια μουσική αγορά την εντύπωση οτι βλέπει τον μουσικό σαν τον γαμπρό και την νύφη. Έχουν δει το πάθος τους για μία συγκεκριμένη αγορά και σκοπεύουν να τους πάρουν ότι έχουν και δεν έχουν. Δεν έχω συναντήσει έλληνα έμπορο που να βάλει πάνω απο όλα την αξιοπιστία του με καλό after sale. Ειναι η νοοτροπία τέτοια και σε τόσο μεγάλο ποσοστό αναμεσα στους έλληνες, που μονο με απειλές απο τον Νομο συμμορφωνόμαστε. Ρωτήστε την άποψη που έχουν οι ευρωπαίοι και οι αμερικάνοι για τον έλληνα έμπορο. Οι μεν αμερικάνοι μας ξέρουν σαν 'ψέυτες' οι δε ευρωπαίοι σαν 'κλέφτες'. Θα συνεχίζουμε να κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλο μας? Δε με νοιάζει ποιός φταίει και γιατι. Μια ζωή σε αυτη τη χώρα,ο μόνος που κάθεται να ασχοληθεί με τα προβλήματα της ειναι ο καταναλωτής. Αυτος τα 'δίνει' , αυτός συναντά τα προβλήματα, αυτός πρεπει και να συμμορφώσει με ενδείξεις του την εγχώρια αγορα. Ε λοιπόν, ας γίνει δευτερη γλώσσα η γερμανική. Δεν είμαστε σε ρόδινη εποχή. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να το δουμε εθνικιστικά το θέμα. Προκειμένου να πεινάσω, θα την μάθω την γερμανική εδω που ζώ και θα ελπίζω οτι έτσι θα μεινει κανα φράγκο στην τσέπη  μου, διοτι αλλιώς θα χρειαστεί να μάθω την γερμανική  ως μετανάστης εργάτης κάπου σε κάποια φάμπρικα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε παιδάκια μου καλα. Πότε υπήρξε έλληνας που να μην ενδιαφερθεί για την απλη λιτή κονόμα?

 

O Νακας. Οσον αφορά τις τιμές του είναι απόλυτα λογικός (τουλάχιστον στα προϊόντα που έχω αγοράσει) και δίνει 2 χρόνια εγγύηση για ορισμένα προϊόντα του. Η αντιμετώπιση που είχα απο τους πωλητές στην Ιπποκράτους ηταν πάρα πολυ καλή εκτός μια φορά που ψιλο-διστάσαν να μου αντικαταστήσουν ενα ελλωτιματικό μιντι κεϊμποαρντ (έτσι το πήρα) με ενα κουμπί που έβγαινε και θέλαν να με στείλουν στο σερβις , φυσικά τους είπα οτι κάτι τέτοιο είναι ανήκουστο και δεχτήκαν να το αλλάξουν με καινούργιο. Η ενημέρωση σχετικά με το μοτίφ και το Βαϊρους (ήμουν μεταξύ των δύο στην αρχή) ήταν επαρκής. Και δεν ένιωσα ποτέ ότι κοιτούσαν την τσέπη μου.  

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μονο που νπορω να κανω ειναι απλα να ζητησω ενα τεραστιο συγνωμη , τοσο που κατηγορισα τον στολλα ενω τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα απ`οσο τα ηξερα οσο και στο midi club που ,αν και αγνοουσα παντελως την υπαρξη του σε ολη την ιστορια θηχτικε η αξιοπρεπεια του σαν μεταπωλητης.

  Το μουσικό όργανο είναι «αντικείμενο πόθου» οπως παρα πολυ σωστα αναφερθηκε οποτε ειναι λογικο επακολουθο η παρορμιση και η υπερβοληκη αντιδραση οταν κατι δε παει καλα , και οι παρανοησεις ειναι ευκολο να δημιουργιθουν.Το οργανο θα αλλαχτει οπως ειχε ειπωθει εξαρχης απο την εταιρεια,(και ειχα αναφερει πριν μερες), και ειναι κατι που θα γινοταν ετσι κ αλλιως εφοσον η fender το εκρινε (χρειαστο κατι που εκανε)..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος προς την ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.



×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.