Προς το περιεχόμενο

Noiz! Οχι άλλη διαφήμιση!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

(Δεν θα ήμουν σύμφωνος με το ενδεχόμενο ban του ανθρώπου πάντως.)

ΜΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ, δεν μιλάμε για τον kerkira!!! Ο Earendil, o Παναγιώτης κι εγώ μιλάμε για τον victor130! Eννοείται όχι για τον kerkira!

+1000

μα φυσικά και μιλάμε για τον victor130...

Βass is a state of mind...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 135
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και έλεγα τι θα βρω σήμερα στο ΝΟΙΖ που έχω να μπω απ'τα χαράματα που έφυγα για Σαλόνικα...

 

...όπως λένε σίγουρα στο χωριό του SF ( :-*) "Νέβερ φιντ δι τρολζ"

 

 

 

 

 

υ.γ. αυτό που μου έρχεται στο μυαλό διαβάζοντας αυτό το thread είναι 2 τεράστια...τσουρέκια. Αναρωτιέμαι γιατί....

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες το πράμα είναι απλό. Φτιάχνεις ένα προϊόν και στέλνεις ένα δελτίο τύπου. Αυτά μπαίνουν σε περιοδικά κλπ ως "δελτία τύπου". Ο καθένας γράφει ό,τι βλακεία του κατέβει για το προιϊόν του........ Προφανώς ο yameth τα ανεβάζει (ΟΡΘΩΣ) για ενημέρωση, και επιπλέον (και πάλι ΟΡΘΩΣ!!) δεν τα αλλάζει!

 

Αν κάποια στιγμή δουλέψετε σε κάποιον σχετικό τομέα θα δείτε ότι έτσι γράφονται (ηλιθίως αν θέλετε τη γνώμη μου) τα περισσότερα δελτία τύπου. Όταν δουλεύαμε για ένα webzine με τον forensick δε μπορώ να σας περιγράψω ΠΟΣΑ cd περιγράφονταν σαν μίξη Pink Floyd, Queen, Metallica, Beatles, Led Zeppelin κλπ. Επίσης δεν ξέρω πόσα cds ήταν τα καλύτερα από το "Sgt. Pepper's", το "Dark Side Of The Moon", το "A Night At The Opera" ή το "Paranoid". Μην το ψάχνετε, η κάθε εταιρία γράφει τη γελοιότητά της. Παρ'όλα αυτά, αυτά λέγονται ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ και ΟΧΙ διαφημήσεις!! Και ΕΧΟΥΝ διαφορά από τις κλασσικές διαφημίσεις, και ας περιέχουν και διαφήμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω ειναι το σαιτ με τις διαφημισεις???

Πουλαω κατι κουρδισμενες πατατες, αμα τις φας πριν το λαιβ, γινεσαι ντιμεολα.(προσοχη στο τυρι που θα βαλετε απο πανω, γιατι μπορει να εχουν το αντιθετο αποτελεσμα)

Κill the wise one!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To noiz πέρα από μουσικό site και site για μουσικούς, τώρα θα αναλάβει να ξεκαθαρίσει και λεπτές έννοιες του marketing. Ειλικρινά το θέμα θα μπορούσε να είναι ερώτημα για πανεπιστημιακού επιπέδου εξετάσεις:

Βρείτε τι είναι το ποστ του yameth:δελτίο τύπου; διαφήμιση; publi? Αιτιολογείστε την απάντησή σας με βάση την γλώσσα που χρησιμποιεί, τα στοιχεία επικοινωνίας, την υπογραφή του.

 

Για τους καλοπροαίρετους: Αν κάποιος πιστεύει ότι ο yameth και ο κάθε υπεύθυνος του site, δεν μπορεί να βρει κάτι καλύτερο να κάνει και αναλαμβάνει να δέχεται, διαβάζει, επιλέγει δελτία τύπου σε ένα τόσο ενεργό, εξειδικευμένο και υψηλού επιπέδου site (άρα αναλογικά μεγάλος (φαντάζομαι) όγκος εισερχόμενων δελτίων), τα οποία τα τοποθετεί σε μια απολύτως σαφώς ορισμένη κατηγορία, γιατί πιστεύει (και έτσι είναι) ότι συμβάλλει στην ενημέρωση, ας πάει να κάνει μαθήματα δημοσιογραφίας, διαφήμισης, προώθησης και δεν ξέρω και γω τι άλλο.

 

Για τους υπόλοιπους:

Διαφήμιση: πληρωμένη καταχώρηση

publi: έμμεση διαφήμιση, ο συντάκτης-δημοσιογράφος οικειοποιείται-προσωποποιεί τα οφέλη του προϊόντος και βάζει την υπογραφή του (και μην πει κανείς ότι αυτό έγινε εδώ γιατί αναφέρθηκε ότι για τεχνικούς λόγους πρέπει να μπει το όνομα του αποστολέα του Post και η δαμάω και γέρνω γλώσσα είναι της εταιρείας που συνέταξε το δελτίο τύπου)

δελτίο τύπου: ενημέρωση που αποστέλλεται σε όλους τους πιθανούς φορείς που μπορεί να το δημοσιεύσουν η οποία συστηματοποιεί την επικοινωνία του αποστολέα με το κοινό του, είναι μέσο προώθησης (αλλά προσοχή όχι διαφήμισης) και δεν επιφέρει υποχρεώσεις δημοσίευσης ως προς τον παραλήπτη.

Μάλιστα έχει ξεφύγει τόσο πολύ η κατάσταση και οι παρανοήσεις τέτοιου είδους είναι τόσες πολλές (σε σχέση με τη γλώσσα που χρησιμοποείται, την μομφή περί έμμεσης διαφήμισης κ.ο.κ) που αναπτύσσεται η πρακτική τα media να απαιτούν πληρωμή πλέον για την καταχώρηση ενός δελτίου τύπου.

 

Υ.Γ: τα παραπάνω δεν είναι επιστημονικοί ορισμοί, αλλά πρόχειρες προσπάθειες διασαφήνισης των δοαφορετικών όρων.Δε θα μπω σε διαδικασίες ο Kottler λέει..., μεγάλα παιδάκια είμαστε και το νόημα των λόγων μου μπορείτε να το καταλάβετε.

Α ... και sorry για το μεγάλο post ;)

Ι CAN ONLY SHOW YOU THE DOOR, NEO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτιάχνεις ένα προϊόν και στέλνεις ένα δελτίο τύπου.

 

+10000

 

Eπειδή όλοι είπανε τι εστί δελτίο τύπου και κάποιοι κατάλαβαν, κάποιοι δεν κατάλαβαν και κάποιοι έκαναν ότι κατάλαβαν/δεν κατάλαβαν, συμφώνησαν/δεν συμφώνησαν θα τα πω και εγώ τα κάλαντα.

 

Δελτίο τύπου λοιπόν είναι η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ μιας εταιρείας με εμπορική δραστηριότητα για την ύπαρξη ενός νέου προιόντος.Σκοπός του είναι να ενημερωθεί το καταναλωτικό κοινό μέσω των ΜΜΕ (συμπεριλαμβανομένου και του διαδικτύου) ότι από την ημερομηνία συνταξής του (του δελτίου τύπου ντε) , το εν' λόγω προιόν διατίθεται στην αγορά.

Σημειωση: Ότι έχει κυκλοφορήσει πρίν την ημερομηνία αυτή και σχετίζεται με το εν' λόγω προιόν θεωρείται demo.(σκεφτείτε ένα νεο μοντέλο γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας με τα καμουφλάζ και τα γνωστά καραγκιοζιλίκια)

Πολλές φορές δε, γίνεται και ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του προιόντος στους εκπροσώπους του τύπου.(ειδικού και μη)

 

Προσωπικά λυπάμαι για το χαμηλό επίπεδο του λόγου που τελικά δεν οδηγεί πουθενά.Έχω να διαβάσω τέτοιες σκατοκουβέντες από την εποχή που όλοι πλακώνονταν με τον interpaul.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου