Προς το περιεχόμενο

Οι "ερασιτέχνες" δεν δικαιούνται χρήματα από τα live??


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, εγώ δεν έχω μιλήσει καθόλου σε αυτό το thread, πιστεύω ότι γενικώς ακούστηκαν πολλές απόψεις σωστές και με επιχειρήματα. Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι λίγα πράγματα από την περιορισμένη μου εμπειρία με μαγαζιά και ιδιοκτήτες αυτών.

 

1. Αν δεν έχεις μπόλικα live στην πλάτη σου -και μάλιστα live με μεγάλη προσέλευση- λεφτά της προκοπής δεν είσαι σε θέση να ζητήσεις, ας είσαι και καλύτερος από τον John McLaughlin.

 

2. Σε φεστιβάλ επίσης είναι δύσκολο να πάρεις λεφτά καθότι εκεί κι αν πέφτει στο ποιηματάκι "τρέλα και αγάπη για τη μουσική" η κατάσταση. Χώρια που σε τέτοιες φάσεις παίζουν συνήθως όσοι κάνουν την αρχή τους στο χώρο των live και παίζουν για την εμπειρία και για να ακουστούν σε 10 άτομα παραπάνω.

 

3. Αν τέλος πάντων είσαι σχετικά έμπειρος στο χώρο και πας για live, είσαι σε θέση να κάνεις κάποια παζάρια και να διαπραγματευτείς αμοιβές, backline και λοιπά οικονομοτεχνικά. Το τί θα βγει από τα παζάρια είναι αποκλειστική ευθύνη των καλλιτεχνών και δεν έχει νόημα η κλάψα μετά τη συμφωνία που προβλέπει ελάχιστα φράγκα ή ακόμα και καμία αμοιβή.

Επίσης πιστεύω ότι η διαφορά σε αυτό το σημείο δεν είναι αν δικαιούσαι χρήματα σαν ερασιτέχνης αλλά αν είσαι έτοιμος να τα ζητήσεις από τον μαγαζάτορα.

 

4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!

 

5. Είμαι υπέρ της άποψης "ας κρατάμε μια αξιοπρέπεια για τη μουσική και τον κόπο μας". Απλά δεν είναι καλό να έχουμε αυταπάτες, πρέπει να ξέρουμε ότι λεφτά θα πάρεις μόνο εάν φέρεις λεφτά στο μαγαζί. Δείτε τα 1-4 για να καταλάβετε τί εννοώ...

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 201
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Λοιπόν, εγώ δεν έχω μιλήσει καθόλου σε αυτό το thread, πιστεύω ότι γενικώς ακούστηκαν πολλές απόψεις σωστές και με επιχειρήματα. Το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι λίγα πράγματα από την περιορισμένη μου εμπειρία με μαγαζιά και ιδιοκτήτες αυτών.

 

1. Αν δεν έχεις μπόλικα live στην πλάτη σου -και μάλιστα live με μεγάλη προσέλευση- λεφτά της προκοπής δεν είσαι σε θέση να ζητήσεις, ας είσαι και καλύτερος από τον John McLaughlin.

 

2. Σε φεστιβάλ επίσης είναι δύσκολο να πάρεις λεφτά καθότι εκεί κι αν πέφτει στο ποιηματάκι "τρέλα και αγάπη για τη μουσική" η κατάσταση. Χώρια που σε τέτοιες φάσεις παίζουν συνήθως όσοι κάνουν την αρχή τους στο χώρο των live και παίζουν για την εμπειρία και για να ακουστούν σε 10 άτομα παραπάνω.

 

3. Αν τέλος πάντων είσαι σχετικά έμπειρος στο χώρο και πας για live, είσαι σε θέση να κάνεις κάποια παζάρια και να διαπραγματευτείς αμοιβές, backline και λοιπά οικονομοτεχνικά. Το τί θα βγει από τα παζάρια είναι αποκλειστική ευθύνη των καλλιτεχνών και δεν έχει νόημα η κλάψα μετά τη συμφωνία που προβλέπει ελάχιστα φράγκα ή ακόμα και καμία αμοιβή.

Επίσης πιστεύω ότι η διαφορά σε αυτό το σημείο δεν είναι αν δικαιούσαι χρήματα σαν ερασιτέχνης αλλά αν είσαι έτοιμος να τα ζητήσεις από τον μαγαζάτορα.

 

4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!

 

5. Είμαι υπέρ της άποψης "ας κρατάμε μια αξιοπρέπεια για τη μουσική και τον κόπο μας". Απλά δεν είναι καλό να έχουμε αυταπάτες, πρέπει να ξέρουμε ότι λεφτά θα πάρεις μόνο εάν φέρεις λεφτά στο μαγαζί. Δείτε τα 1-4 για να καταλάβετε τί εννοώ...

 

Πολύ σωστά όλα. Και ο μαγαζάτορας επένδυση έχει κάνει και είναι η δουλειά του και χρήματα πρέπει να βγάλει. Αλλά, όπως βγάζω το καπέλο μου σε έναν τύπο που μας είχε υποσχεθεί από 70€ και στο τέλος μας έδωσε από 100€ γιατί "...ησε το μαγαζί σήμερα", έτσι δεν μπορώ να μην κράξω και τον άλλον που υποσχέθηκε από....15€ στον καθένα μας και στο τέλος πήραμε από 12€ (!!!), γιατί δεν ήξερε ότι είμασταν 5 και νόμιζε ότι ήμασταν 4 άτομα στο σχήμα, παρόλο που ΜΟΝΟ οι φίλοι μας ήταν 25 άτομα στο μαγαζί (25Χ7€ τουλάχιστον δηλαδή)....

 

Υπογραφή....Πρίφτης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!

 

Σε νοιώθω απόλυτα γιατί επί άπειρα χρόνια έπαιζα ως DJ σε bar - club. Από ένα σημείο και μετά δεν ήταν τίποτε άλλο παρά κατάντια και βαρεμάρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τούρκικη όπερα

 

τουρκικη οπερα δεν υπαρχει,υπαρχει ομως τουρκικη ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_classical_music

 

;)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4. Οι μόνες φορές που πληρώθηκα με στάνταρ ποσό -ανεξαρτήτως προσέλευσης- ήταν όταν έπαιξα για κάποιους μήνες σε εβδομαδιαία βάση σε γνωστό liveάδικο. Και σας διαβεβαιώ, μετά από τον πρώτο μήνα ήταν σαν να παίζω σε σκυλάδικο!

 

Σε νοιώθω απόλυτα γιατί επί άπειρα χρόνια έπαιζα ως DJ σε bar - club. Από ένα σημείο και μετά δεν ήταν τίποτε άλλο παρά κατάντια και βαρεμάρα.

 

Eγω εχω πληρωθει σε...αλκοολ αλλα και κανονικοτατα σε τακτικη βαση, ομως οταν μου ηρθε προταση απο ρεμπεταδικο - ξενυχτάδικο, μετα απο δυο βραδιες μου γυρισανε τα σωθικα απο την παρακμη κι εφυγα, ξαναγυρνωντας στα μπαρ (δοκιμαστικο ηταν, ευτυχως δεν τους παρατησα - δεν θα αθετουσα καποια συμφωνια).

 

Παρ'ολα αυτα εγω θα το παω ακομη παραπερα, και θα εκφερω μια αιρετικη αποψη που εχω και που την εχω ξαναπει εδω γυρω, ευτυχως χωρις γιουχαισμα: η μουσικη δεν θα επρεπε ποτε να ειναι βιοποριστικο επαγγελμα.

 

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικα και εχουν αλλα παραμενουν απλα εθνικες μουσικες ,δεν εχουν επιρεασει ή επιρεαστει σε τοσο βαθος οπως η τουρκικη μουσικη (η οποια κατα τη γνωμη πολλων μουσικολογων ,αλλα και την ταπεινη δικη μου,αγγιζει το οριο της "τελειοτητας" μια και πετυχημενα συνδιαζει εναν ποταμο επιρροων και ακουσματων ;))

 

Ψάξε και τις μουσικες κουλτούρες άλλων χωρών δεν είναι τόσο "εθνικές" όσο φαντάζεσαι, ούτε υποδεέστερες από την Τουρκία... Γεωργία πχ, θα εκπλαγείς από την μουσική τους παραγωγή και το υλικό που υπάρχει...

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρ'ολα αυτα εγω θα το παω ακομη παραπερα, και θα εκφερω μια αιρετικη αποψη που εχω και που την εχω ξαναπει εδω γυρω, ευτυχως χωρις γιουχαισμα: η μουσικη δεν θα επρεπε ποτε να ειναι βιοποριστικο επαγγελμα.

 

+oo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τούρκικη όπερα

 

τουρκικη οπερα δεν υπαρχει,υπαρχει ομως τουρκικη ΚΛΑΣΣΙΚΗ μουσικη

 

Όπως λέμε Ελληνικό Ροκ, Σουηδικό Τσάμικο και Αλβανικό Reggae. ::) ???...Δικά σου λεγόμενα Superfunk. :-\..

(μιλάω αποκλειστικά για αυτη τη φράση σου, ούτως ή άλλως στα άλλα συμφώνησα μαζί σου) ;)

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5. Είμαι υπέρ της άποψης "ας κρατάμε μια αξιοπρέπεια για τη μουσική και τον κόπο μας". Απλά δεν είναι καλό να έχουμε αυταπάτες, πρέπει να ξέρουμε ότι λεφτά θα πάρεις μόνο εάν φέρεις λεφτά στο μαγαζί. Δείτε τα 1-4 για να καταλάβετε τί εννοώ...

Μα αυτό είναι και σωστό κατά τη γνώμη μου. Ο μόνος, ο ΜΟΝΟΣ, ο ΜΟΝΟΣ τρόπος που δικαιούσαι κατά τη γνώμη μου να ζητήσεις αμοιβή (συμβόλαιο με δισκογραφική, συμφωνία με μαγαζάτορα ή..... endorsements ;D) είναι ο εξής: "Ήρθα να σου βγάλω λεφτά. Τα θες;" Επαγγελματίας είναι και ο άλλος, πρέπει να βγάλει λεφτά. Τον βοηθάς, και απαιτείς πληρωμή για τη δουλειά αυτή που του κάνεις. Αν δεν τον βοηθάς με τη δουλειά σου, γιατί ακριβώς να σε πληρώσει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όπως λέμε Ελληνικό Ροκ, Σουηδικό Τσάμικο και Αλβανικό Reggae. ::) ???...Δικά σου λεγόμενα Superfunk. :-\..

(μιλάω αποκλειστικά για αυτη τη φράση σου, ούτως ή άλλως στα άλλα συμφώνησα μαζί σου) ;)

 

όχι.

το κλασσική μουσική χρησιμοποιείται με τον όρο "μουσική που αναπτυσσεται στους κόλπους της ελίτ μιας κοινωνίας"

 

είναι όπως λέμε ινδική κλασσική μουσική, περσική κλασσική μουσική και σινική κλασσική μουσική.

ξέρεις.....από αυτές που προυπήρχαν της ευρωπαϊκής κλασσικής.

Destroy him, my robots!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου