Προς το περιεχόμενο

Συμμετοχή σε πείραμα διάκρισης ρυθμών


w84me

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας!

 

Είμαι φοιτητής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών Θεσσαλονίκης και  διεξάγω ένα πείραμα διάκρισης ομοιότητας ρυθμών για την πτυχιακή μου εργασία.

Στο πείραμα αυτό καλείστε να βαθμολογήσετε την ομοιότητα 28 ρυθμικών ζευγαριών.

Η διαδικασία είναι απλή. Αφού εγγραφείτε ακούτε τα ζευγάρια ρυθμών και βαθμολογείτε με άριστα το 5 πόσο ο πρώτος ρυθμός μοιάζει με τον δεύτερο. Τα ζευγάρια αυτά έχουν συλλεχθεί από παιδιά της τρίτης και τετάρτης τάξης δημοτικού. Τα παιδιά αυτά άκουσαν κάποιους ρυθμούς και μετά τους επανέλαβαν. Έτσι ο πρώτος ρυθμός που ακούτε σε κάθε ζευγάρι είναι αυτό που άκουσαν τα παιδιά και ο δεύτερος αυτό που έπαιξαν.

 

Η γλώσσα του πειράματος είναι στα αγγλικά και πρέπει να έχετε εγκατεστημένο τον flash player 9.

 

Ο σύνδεσμος είναι http://rhythm.christomanos.com

 

Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 36
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ξεκίνησα να το κάνω ακόμη δεν το τέλειωσα θα το συνεχίσω κάποια άλλη στιγμή...Ένα τέτοιο παρόμοιο πείραμα μας κάναν στο σχολείο μου αλλά με μελωδίες

The Economy Picker!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας!

 

Είμαι φοιτητής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών Θεσσαλονίκης και  διεξάγω ένα πείραμα διάκρισης ομοιότητας ρυθμών για την πτυχιακή μου εργασία.

Στο πείραμα αυτό καλείστε να βαθμολογήσετε την ομοιότητα 28 ρυθμικών ζευγαριών.

Η διαδικασία είναι απλή. Αφού εγγραφείτε ακούτε τα ζευγάρια ρυθμών και βαθμολογείτε με άριστα το 5 πόσο ο πρώτος ρυθμός μοιάζει με τον δεύτερο. Τα ζευγάρια αυτά έχουν συλλεχθεί από παιδιά της τρίτης και τετάρτης τάξης δημοτικού. Τα παιδιά αυτά άκουσαν κάποιους ρυθμούς και μετά τους επανέλαβαν. Έτσι ο πρώτος ρυθμός που ακούτε σε κάθε ζευγάρι είναι αυτό που άκουσαν τα παιδιά και ο δεύτερος αυτό που έπαιξαν.