Προς το περιεχόμενο

Στον Νάκα για ακουστικά...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ 20 ΜΕΡΕΣ εχω κανει παραγελλια για καποια ακουστικα senheiz..hd-215 70 eyro KAI ακομα δεν τα εχουν φερει 100 κοματια λεει αναμενονται το pc τους.επισης παρηγγειλα και ενα καλωδιο για την emu μου και μου ειπαν πριν ενα μηνα οτι θα κανει μια εβδομαδα!!! αν ειναι δυνατον δηλαδη και τα ριχνουν ολα στην senheizer οτι δεν τα εχει στειλει και ΔΕΝ με πιστεψαν οτι τα ακουστικα υπαρχουν αθηνα σε συγκεκριμενο καταστημα 20 ευρο ποιο ακριβα και δεν με πιστεψαν λεγοντας μου οτι αν εχει γινει προκειτε για παραεισαγωγη κτλ.... ο μονος λογοσ που δεν τα παιρνω ειναι οτι στο νακα θα εχω καποια εγγυηση λεμε τωρα.βεβαια τα παιδια στο υποκαταστημα δεν φταινε σε τιποτα ισα ισα δηλαδη.σκευτομαι να κανω παραπονα στην senheizer αλλα θα κανω κατι η τσαμπα θα παει το mail ?γενικα ειναι το ποιο ασχετο μαγαζι στην ελλαδα για ηχο κτλ ολο μπουρδες ανιδικευτοι εντελως αχ ρε ελλαδα με τους ηλιθιους σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanos.k(kapa) αυτά που γράφεις είναι σαχλαμάρες. Έχω βαρεθεί όλους εσάς τους διαμαρτυρόμενους για την κατάσταση των ελληνικών αντιπροσωπειών, ενώ είναι γνωστό σε ολόκληρο τον κόσμο ότι ο έλληνας καταναλωτής (δηλαδή και εσύ) είναι ανίδεος. Τώρα βρίζεις μία εταιρεία με παράδοση δεκαετιών επειδή δεν σου φέρανε τα ακουστικά στην ώρα τους. Όπως φυσικά δεν ξέρεις, δεν είναι σπάνιο για μία εταιρεία να καθυστερήσει την αποστολή ενός φορτίου λόγω διαφόρων προβλημάτων στην παραγωγή. Επίσης, δεν ξέρεις ότι ο τελικός υπεύθυνος για την παροχή service και εγγυήσεων είναι το εργοστάσιο κατασκευής. Επίσης δεν ξέρεις ότι στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπάρχει πραγματικά θέμα "επίσημου αντιπροσώπου" - ο καθένας μπορεί να εισάγει ότι θέλει. Επίσης δεν ξέρεις να γράφεις σωστά το όνομα της εταιρείας των ακουστικών που σε ενδιφέρει - κάτι απαραίτητο αν θέλεις να τους στείλεις μήνυμα διαμαρτυρίας. Επίσης, δεν άκουσες μάλλον ότι οι τραπεζοϋπάλληλοι κάνουν διακοπές εδώ και δύο εβδομάδες (συγνώμη, απεργία ήθελα να πω), κάτι που σίγουρα βοηθά τις πληρωμές και γενικότερα το διεθνές εμπόριο.

Θα σου ζήταγα συγνώμη που σου τη λέω, αλλά ξανακοίτα τους χαρακτηρισμούς που περιέχει το μήνυμά σου: "αίσχος", "χάλια μαύρα", "ηλίθιοι" κλπ. Ηλίθιοι-ξεηλίθιοι δίνουν δουλειά σε μερικές εκατοντάδες ανθρώπους του χώρου. Για το σπασμένο Cubase στον υπολογιστή σου τους είπες; Θα σε εκτιμούσαν περισσότερο.

Υ.Γ.: Στο τέλος των λέξεων γράφουμε σίγμα τελικό εδώ στην χώρα των ηλιθίων που ατυχώς γεννήθηκες.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποστηρίζω eye σε γενικά πλαίσια γαι το ύφος και την απαίτηση αλλά στο νακα σπάνε κόκαλα.

Με έχουνε τρέξει για λάθη τους πολλές φορές...και πολλές φορές επίσης τους ζητάω πολύ βασικά πράγματα και δεν ξέρουν καν για τι πράγμα μιλάω.

Επίσης, όταν κάποιος φέρνει ένα προίόν οφείλει να μπορεί να υποστηρίξει τον καταναλωτή (με πληροφορίες τουλάχιστον)...αυτό στο νακα δε συμβαίνει ως επι τω πλείστον και δεν το λέω για κακό αλλά με έχουνε γειώσει πολλές φορές.

Μόνο εάν μιλήσει κάποιος με τα κεντρικά μπορεί να βρει κάποια άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φίλε eyeprοtocol... καμία σχέση.

Μακάρι να ήταν όλα ρόδινα να ήξερα και εγώ ότι εάν θέλω κάτι μπορώ να τους πάρω ένα τηλέφωνο.

Αναφερόμουνα στο κατάστημα της Ιπποκράτους και με αρκετά πολύ συγκεκριμένα και πρόσφατα προσωπικά παραδείγματα.

Σαν καταγγελία ακούγεται...δεν είναι έτσι αλλά πχ στην Εlina ή στο Bon τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Μάλιστα, επειδή μιλάω κατά καιρούς με κάποιους πολύ συνεπείς και ενημερωμένους ανθρώπους στα κεντρικά του Νάκα τους τα γνωστοποίησα αυτά και κατανοούν το πρόβλημα.

Δεν θα ήθελα να αναφέρω λεπτομέρειες αλλά εάν υπάρχουν αμφιβολίες και σοβαρός λόγος θα το κάνω για να κρίνετε και μόνοι σας.

 

Όλα αυτά από τελείως διαφορετική σκοπιά από αυτή του φίλου Θάνου και ενδεχομένως κακώς που τα λέω αλλά μου πείραξαν το overdrive με τις συνεχόμενες αστοχίες. Και από παλιότερα πάλι τέτοια θυμάμαι.

Όπως και να έχει αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία και θέση και δεν θα ήθελα να επιρρεάσω κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

thanos k θα σου πρότεινα άλλο τίτλο λιγότερο εριστικό

"μια περιπέτεια με ακουστικά" em.icon.wink.png

 

thano k και εγώ δεν έχω την καλλίτερη γνώμη για την έν λόγου εταιρία

αλλά επειδή το μήνυμά σου! είχε κακές κουβέντες!! θέλω να σου πω

φιλικά μερικά κατηγορώ :)

 

Κατηγορώ τον thano k

για το υβριστικό του μήνυμα για την εταιρία

Κατηγορώ τους γονείς του thanou K

για την αγωγή αυτού του παιδιού

Κατηγορώ την δασκάλα του thanou K

που δεν τον έμαθε να βάζει τόνους :)

και τέλος το μεγάλο κατηγορώ!!!

Κατηγορώ τον thano k

που δεν έμαθε να ψωνίζει από τον thoman.

*πιο γρήγορα θα τα είχες :) 8) :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως,η εμπειρια μου απο τον νακα ειναι πολυ καλη.οταν σκεφτομουν να παρω την samick rl4 με εξυπηρετησαν αμεσα,επαιξα οση ωρα ηθελα οποτε ηθελα και οσες φορες ηθελα.(τι φτασαμε να θεωρουμε πσοσον....).στην γειτονια μου δεν υπηρχε και την εφεραν σε μια μερα απο αλλο καταστημα και επειδη ηθελα να μαθω λεπτομερειες(πειτε με ψειρα) ποτε εισηχθηκε,ποσο καιρο ειναι στο ραφι(ηταν η μοναδικη) απο τα κεντρικα της αθηνας απαντησαν με υπομονη σε ολες μου τις 'κατασκοπικες' ερωτησεις και ηταν εξυπηρετικοτατοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το Νάκα δεν έχω και τις καλύτερες εμπειρίες. Όμως σε κάθε μεγάλο κατάστημα υπάρχουν καλοί και κακοί πωλητές. Τι κρίνουμε λοιπόν; τους πωλητές που απάντησαν σε κάποια ερώτηση και αν ήταν εξυπηρετικοί;

τις τιμές; (ψωνίζετε από έξω να είστε ευχαριστημένοι).

Την υποστήριξη; (μάλλον όχι σε αυτό το μήνυμα).

Νομίζω ότι τέτοιες κουβέντες έχουν γίνει εδώ χιλιάδες φορές... :P

Τέσπα... καλή η κριτική πάντα, μια γνώμη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, αρκεί να γίνεται με κάποιους όρους και όχι απλά μπινελίκια κλπ.

www.pramnos.net

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά δεν είναι τοσο ο Νάκας το πρόβλημα...το τεράστιο πρόβλημα εκεί μεσα είναι οι πωλητές....ειχα πάει πριν κάποιο καιρό να ψάξω για κιθάρα και να τα χώσω χοντρά και πέρασα και μια βόλτα από τον Νάκα.τους είπα το ποσό που διέθετα και ως δια μαγείας ο πωλητής σκάει ενα τεράαααααστιο χαμόγελο μέχρι τα αφτιά και μου κατεβάζει μια Vigier αν θυμάμαι σωστα.τη δοκιμάζω ο άνθρωπος για κανένα 20λεπτο και του τη δίνω λέγοντάς του πως δεν είναι αυτο που ψάχνω και πως δε με βόλευε η ταστιέρα(τι να κάνω ο άνθρωπος...δε με βόλευε...).η απάντησή του είναι μακράν η πιο κορυφαία που έχω ακούσει ποτέ:"δε σε βολεύει? ΜΑ ΕΧΕΙ 2500 ΧΙΛΙΑΔΕΣ"(!!!!!!!!!) από εκεί και πέρα όσο μπορώ τον αποφεύγω.το θέμα είναι πως για τη γενικότερη εικόνα του νάκα,το μεγαλύτερο μερίδιο(τουλάχιστον για εμένα) το έχουν οι πωλητές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου