Προς το περιεχόμενο

Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βασικά τα τα ηχεία μου τα θεωρώ σκουπίδια δε μου αρέσουν τα σμ2 ,απλά ένα παράδειγμα έφερα.

 

ντάξει κάθομαι τώρα και γω και λέω και ασχολούμαι,κανονικά δε θα πρεπε.

 

δεν συνεχίζω άλλο το θέμα.

 

 

καλή συνέχεια στο ψηφιακό ντομέιν .

 

Έχεις δίκιο σε όλα.

 

 

 

επίσης δεν ξέρω ποιός είναι αυτός που λες.και για να ξεκαθαρίσω και το τελευταίο.

 

έχεις ένα στικυ με μια ανακρίβεια , το έγραψα ώστε να μην υπάρχει μόνο αυτή η άποψη , γιατί μετά ο άλλος θα βλέπει τα καλύτερα στουντιο στον κόσμο και θα λέει κάτσε ρε , αυτοί γιατί δεν έχουν λινξ και λάπτοπ και έχουν νιβ?

 

μου αρέσει πως απέφυγες να σχολιάσεις τον γκολφίδη ο οποιός απαντάει σε όλο σου το ποστ.

 

 

και για κλείσω απο την πλευρά μου το θέμα , θεωρώ το ποστ σου υπερβολικά ρηχό, στην ουσία δεν είπες τίποτα,

 

 

λες! η ταινία δεν έχει εξελιχθεί - σου εξηγώ πως έχει εξελιχθεί μετά μου τα γυρνάς στην τεχνολογία... για την ταινία με ρωτάς ? η για τα πολυκάναλα αν έχουν εξελιχθει...

 

 

 

επίσης το οτι η ναγρα βγαζει πλεον ψηφιακα δεν σημαίνει οτι στις παραγωγές υπάρχουν μόνο αυτά , διάβασε τα μηχανήματα που χρησημοποιούν  ακόμα και σήμερα.

 

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αντιδράτε έτσι στο αναλογικό, δεν έχετε καταλάβει οτι αυτό προσπαθείτε να φτάσετε με το ψηφιακό. όταν μια μέρα γίνει , η εξέλιξη δεν θα συνεχίσει , θα πούνε παιδιά φτάσαμε το αναλογικό. Παράλληλα θα πρέπει να τετραγωνίσουν και τον κύκλο γιατί το κουαντάιζ δεν σώζεται αλλα σου εύχομαι καλή τύχη.

Μην το αποκλείετε όμως , το να πάρει κάποιος ένα 4 κάναλο σπίτι του και να πειραματιστεί θα είναι το μεγαλύτερο δώρο που του έχει γίνει ποτέ.

Τι διάολο για τις δουλειές σας φοβάστε?

 

Τα στούντιο έτσι κ αλλιώς με τον τρόπο που εξελίσοντε οι χομ στούντιο οουνερς δεν θα έχουν τίποτα διαφορετικό να προσφέρουν , θα λένε οι μπάντες α, σιγά αυτό το κάνω και στον φιλο μου.

 

θα το δείτε και θα τρέχετε να αγοράσετε κονσιουμερ αναλογκ, συγνώμη αλλά δεν υπάρχει τίποτα γοητευτικό στο ψηφιακό , και όσο είναι θέμα μάρκετινγκ θα κερδίσει.

 

ήδη οι καλύτερες παραγωγές στην ελλάδα γίνοντε σε άναλογκ.Εσυ πάρε ντακ ναγκρα.αν έχεις λευτα για πέταμα.

 

 

έλα... και που είναι η "επανάσταση" που κάλυψε το έδαφος στον θόρυβο, δυναμική, συχνοτική αλλοίωση?... η RMG 900 είναι η εξέλιξη του μέσου?... γιατί την έχασα?... Roll Eyes

 

ξανα άκου τον γκολφίδη.

 

 

τι θα πει το "δεν ταιριάζει"

 

όπως δεν ταιριάζει το ροκ με την ψηφιακούρα.

 

 

Πάρε και έναν απο τους μεγαλύτερους purists και ρεφερενς μηχανικους , τον Κ.Μεταξά , ακούστε τα ρεκόρντιγκς του όλοι όσοι διαβάζετε και δείτε και το βίντεο και μετά συζητάμε το ρεφερενς.

 

 

 

το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να φτάνει στα αυτιά σου το κατά το δυνατόν αναλλοίωτο σε σχέση με την πηγή του

 

 

άρα εσύ κομπρέσορα και ΕΚιου δε χρησημοποιείς , θέλω να το δω αυτό.

 

περίμενα μια πιο ανταγωνιστική απάντηση, απογοητεύτικα λίγο.

 

 

Anyway!

 

απλά σπάζομαι γιατί κάνετε όλοι λες και δεν υπάρχει άλλος κόσμος "μην ψάχνεστε παιδιά , εδώ τα βρήκαμε όλα , ψηφιακο και άντε γειά"

 

 

θέλω σε όλους να πω , αντί να ψαχτούν με τα ψηφιακά τους πλαγκινς να ψάξουν για κάποιο καλό τασκαμ ή κάποιο ρέβοξ που είναι αρκετά φθηνα και να το χρησημοποιήσουν για ρεκόρντινγς σπίτια τους, είναι το καλύτερο δώρο που μπορούν να κάνουν στον ήχο τους και στη μουσική τους!

 

 

 

αν κάποιος θέλει να μου στείλει πμ να τον βοηθήσω με την αγορά.

 

 

Αυτά, καλή συνέχεια παιδιά!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

είναι πιο εύκολο να συζητήσεις με ένα παιδί, ένα οποιοδήποτε θέμα σε τεχνική βάση, παρά με έναν ενήλικο που με "οπαδική" ποδοσφαιρική νοοτροπία υπερασπίζεται το μεταφρασμένο στο μυαλό του "audio holy grail" που απέκτησε (ή ονειρεύεται να αποκτήσει)...

είτε πρόκειται για ένα φθηνιάρικο μόνιτορ που κάπου διάβασε "ότι σπέρνει" είτε κάτι πολύ ακριβότερο με "θρυλικό" hype, που όμως προσπαθεί να στηρίξει με "δανεική" κακά μεταφρασμένη εμπειρία και γνώση, πέρα από τις προσλαμβάνουσες του (που θα μπορούσαν πρώτα από όλα να πείσουν τον εαυτό του και μετά τον συνομιλητή του)...

 

σαν φαινόμενο το αντιμετωπίζω συχνά και είναι αυτό που προσωπικά με έχει κουράσει...

δυστυχώς οι ατάκτως ερριμμένοι τεχνικοί όροι χωρίς δομή και συμπερασματική κατάληξη στηριγμένη πάνω τους, δεν δηλώνουν γνώστη... το ίντερνετ πλέον βρίθει σκόρπιας "γνώσης", που για κάποιον χωρίς μια δομημένη κατάρτιση και ανεπτυγμένο κριτικό αισθητήριο, αυτή καθίσταται μακράν περισσότερο επικίνδυνη, της "άγνοιας"...

 

 

ΥΓ... αυτά κι από μένα

όσο για την καλή συνέχεια στο ψηφιακό domain τι να σου πω... αν περιορίζεις τα στάδια της παραγωγής στο τελικό hardware καταγραφής, κάτι έχεις μπερδέψει στις έννοιες της δημιουργίας, αξιοποίησης, εφαρμογής και θεωρείας....

 


 

δημιουργία η [δimiurjía] Ο25 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του δημιουργώ. 1α. η ενέργεια, η δράση που παράγει κτ. το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως: H ~ του κόσμου / του σύμπαντος. H ~ μιας νέας θρησκείας / κατοικίας / εταιρείας / ιδέας. H ~ ενός νέου κράτους / θεσμού. Aγωνίζονται για τη ~ μιας δίκαιης κοινωνίας. || για τονισμό της έμπνευσης και της πρωτοτυπίας: Πρόκειται για αληθινή ~ όχι για μίμηση. H χαρά της δημιουργίας. || για δημιουργία που αφορά αυτόν που την κάνει: ~ οικογένειας / χρεών / περιουσίας / κοινωνικών σχέσεων. β. η παραγωγή, η διαμόρφωση νέας κατάστασης, νέων συνθηκών: Ενέργειες που αποβλέπουν στη ~ εντυπώσεων / κλίματος αναταραχής / όξυνσης. γ. το δημιούργημα, ιδίως πρωτότυπο ή εμπνευσμένο: Πολιτική / καλλιτεχνική / σκηνική ~. Οι μετρ της μόδας παρουσιάζουν τις νέες τους δημιουργίες.

 

αξιοποίηση η [aksiopíisi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του αξιοποιώ· η εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που μου παρέχει κτ., έτσι ώστε να φτάσει στο υψηλότερο σημείο της απόδοσής του: H ~ των πλουτοπαραγωγικών πηγών μιας χώρας. H ~ των δασών / του ορυκτού πλούτου της χώρας. Ο ΕΟT προγραμματίζει την τουριστική ~ του νησιού. || H ~ του εργατικού / του επιστημονικού δυναμικού της χώρας.

 

εφαρμογή η [efarmojí] Ο29 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του εφαρμόζω. 1. η τοποθέτηση ενός τμήματος μιας κατασκευής επάνω σε ένα άλλο, με απόλυτη ακρίβεια, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται τέλεια σύνδεση και λειτουργικότητα: Tα κομμάτια της μηχανής πρέπει να έχουν καλή ~. Ο ξυλουργός δεν έκανε καλή ~ των ξύλων. || για ρούχα, παπούτσια κτλ., το ταίριασμα στο σώμα: Tο σακάκι έχει τέλεια ~ στους ώμους. Οι κάλτσες μου δεν έχουν καλή ~. 2α. (μτφ.) πραγματοποίηση μιας ιδέας, εκτέλεση μιας εντολής: Εφεύρεση / μέθοδος με ευρύ πεδίο εφαρμογής. Άρχισε η ~ των μεταρρυθμίσεων. H αυστηρή ~ των νόμων. H ~ των αποφάσεων του δικαστηρίου. Aυτή η διάταξη δε βρίσκει ~ στην περίπτωσή μου, δεν έχει ισχύ. (πλεοναστικά) H πρακτική ~ μιας θεωρίας. (έκφρ.) βάζω / θέτω κτ. σε ~, το εφαρμόζω: Έθεσε σε ~ σχέδιο δράσεως. κτ. μπαίνει / τίθεται σε εφαρμογή, εφαρμόζεται: Nέα σχέδια μπαίνουν σε ~. || (φυσ.) σημείο της εφαρμογής, το σημείο όπου εκδηλώνεται η ενέργεια μιας δύναμης. β. το αποτέλεσμα της εφαρμογής κάποιας εφεύρεσης: Έκθεση τεχνικών εφαρμογών. γ. (πληροφ.) πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή: H ~ έκλεισε απρόσμενα.

 

θεωρία  η [θeoría] Ο25 : 1α. το σύνολο των γενικών αρχών ενός ορισμένου τομέα της γνώσης ή της δραστηριότητας του ανθρώπου, που είναι συστηματικά οργανωμένες και διατυπωμένες και τις οποίες σχηματίζει κανείς έχοντας ως αποκλειστικό όργανο την αφηρημένη σκέψη: Mια φιλοσοφική / κοινωνική / πολιτική ~. Aναπτύσσω / υποστηρίζω / εφαρμόζω μια ~. Παιδαγωγικές θεωρίες που δεν επιβεβαιώνονται από τη σχολική πράξη. || (επέκτ.) απόψεις που αφορούν κάποιο θέμα με γενικότερο ενδιαφέρον: Πιστεύει στη ~ ότι γάμος και επαγγελματική σταδιοδρομία δε συμβιβάζονται. Aκολουθεί τη ~ της ήσσονος προσπαθείας. β. σκέψεις ή απόψεις που στηρίζονται σε δεδομένα υποθετικά και τελείως άσχετα με την πραγματικότητα: Aυτά που λες είναι σκέτη / καθαρή ~. Άσε τις θεωρίες και κοίτα τη ζωή κατάματα. Kάτι είναι σωστό μόνο στη ~ και όχι στην πράξη. ΦΡ κάνω σε κπ. ~, του εκθέτω τις απόψεις μου προσπαθώντας να τον πείσω: Mη μου κάνεις εμένα ~. 2. το μέρος εκείνο μιας επιστήμης ή μιας τέχνης που περιλαμβάνει τις συστηματικά διατυπωμένες αρχές της, για διδακτικούς κυρίως σκοπούς: H ~ και οι ασκήσεις των μαθηματικών / της φυσικής. H ~ της μουσικής / του κινηματογράφου. Οι τεχνικοί διδάσκονται τη ~ και ασκούνται στα εργαστήρια. H ~ της αρχιτεκτονικής και οι εφαρμογές της. 3. σύστημα επιστημονικών αντιλήψεων που ερμηνεύει τα φαινόμενα του φυσικού κόσμου: H ~ είναι επαληθευμένη επιστημονική υπόθεση. H ~ του Δαρβίνου για την εξέλιξη των ειδών. H ~ της σχετικότητας που διατύπωσε ο Aϊνστάιν. Yποστηρίζω / θεμελιώνω / αποδεικνύω / ανασκευάζω / καταρρίπτω μια ~. Οπαδός / / υποστηρικτής / αντίπαλος μιας θεωρίας.

 

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Anyway!

 

απλά σπάζομαι γιατί κάνετε όλοι λες και δεν υπάρχει άλλος κόσμος "μην ψάχνεστε παιδιά , εδώ τα βρήκαμε όλα , ψηφιακο και άντε γειά"

 

Δεν με πέφτει λόγος, ούτε γνωρίζω τις ορολογίες που αναφέρεις εσύ και τα παππούδια που κοντράρεσαι, εγώ ως ''μουσικός'' που λέει ο λόγος δλδ, έτυχε και έγραψα τη περίοδο 89-91 δυο τρία ντέμο σε αναλογικό στούνδιο. Τυχαίνει και εδώ και 5 χρόνια και έχω ζμπίτιμ ένα ψσιφιδωτό στούνδιο μες τον κομπιούτορά μου, αν νομίζεις, ότι έχεις να με προσφέρεις κάτι σαν μέλος ενός φόρουμ, έχει καλώς, γιατί τα παππούδια που διαφωνείς με ορολογίες, δεν με ρώτησαν ποτέ πόσα κιλά αναλογικό, ή πσιφιακό ντεσιμπέλ έχω ;D χρειάζεται να βάλω στη φάλτσα φουνή μου, απλά με συμβούλεψαν, ή το έκαναν σα φίλοι, για το καλό μου  8)

  Δεν είμαστε όλοι επαέ μέσα μηχανικοί ήχου, ούτε επαγγελματίες και η πλειονότητα εξ ημών, δεν πρόκειται και να γίνουμε επαγγελματίες μουσικοί. Το ζητούμενο, είναι να διευκολυνθούμε στη προσπάθεια που κάνουμε να εκφράσουμε το βίτσιο μας που είναι η μουσική. Άλλοι στο παίξιμο, άλλοι στη σύνθεση και άλλοι στην ηχοληψία. Αυτοί που είναι επαγγεματίες, είναι ήδη κι αυτοί που πρόκεται να γίνουν, θα γίνουν, επειδή θα το παλέψουν, όχι επειδή θα τους συμβουλέψεις, εσύ, ο ΝΡΑΡ , ο  Digisilense, ή εγώ.........που λέει ο λόγος δλδ εγώ  ;D  ;D

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Συμφωνώ σε κάτι.

Ναι, ανάλογα με το "μουσικό είδος" ματσάρει καλλίτερα (στα αυτία μου τουλάχιστον), κάποτε το αναλογικόν και κάποτε το ψηφιακόν.

Τόσο στην ηχοργάφηση όσο και στην αναπαραγωγή.

 

στα σπίτια μας Λάκη μου... εκεί μπορούμε να χρησιμοποιούμε ότι γουστάρει η ψυχούλα μας.... ακόμα και κασέτα 8 track και γραμμόφωνο... ;D

δεν (πρέπει να) δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν περί της ικανοποίησης του αισθητηρίου μας (και πιανόμαστε και Κώτσοι αν το κάνουμε ως θύματα όποιου hype)...

 

όπως επίσης και κατά την "παραγωγή" οποιουδήποτε μουσικού είδους πάντα θα δουλεύουμε "υβριδικά" χρησιμοποιώντας τα καλύτερα των 2 κόσμων (μην ξεχνάμε ότι επί το πλείστον και οι πηγές πάντα αναλογικές θα είναι)...

 

για σκέψου όμως οι μηχανικοί της ATC το 2016 να "κουρδίζουν" τα monitor τους με ηχογραφήσεις της Billie των 30s ως reference...

 

άντε να το φέρω στα δικά σου μήπως και σου είναι πιο οικείο... σκέψου δίκη χωρίς κάποιον νομικό κώδικα ως reference... εκεί θα ήθελα όντως να δω το αποτέλεσμα...

για τους υπολοίπους δοκιμάστε να υπολογίσετε απόσταση χωρίς να έχει προκαθοριστεί το "μέτρο"...

 

εν κατακλείδι (γιατί το κουράσαμε :P), στο studio είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε ως αναφορά και στην αναπαραγωγή και στην καταγραφή το πιο ουδέτερο - πιστό μέσο σε σχέση με τις φυσικές πηγές...

στην παραγωγή όμως, ανάλογα το είδος της μουσικής ή την εκφραστική μας ιδιοσυγκρασία, μπορούμε ελεύθερα (και επιβάλλεται) να κάνουμε ότι μας κατεβαίνει στην κούτρα, χρησιμοποιώντας ότι θεωρήσουμε ότι θα υπηρετήσει πιστότερα ένα "αφηρημένο" όραμά μας...

 

οπότε και στου σπιτ' τέλους μπορούμε να επιλέξουμε για την αναπαραγωγή την "άποψη" που μας συγκινεί...

 

θέμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο πιστοί στην άποψη του παραγωγού?...

αγοράζουμε ένα μόνιτορ ηχείο (ή κάποιο hi fi με ανάλογα χαρακτηριστικά)... δεν μας νοιάζει τόσο ηλεκτρικό ρυθμικό section? την  ψάχνουμε και σε ηλεκτροστατικά...

δόξα το θεό το hi fi "χρωματίζει" ως σχεδιαστική επιλογή των κατασκευαστών του σε άπειρες παραλλαγές, όπου κάπου να πιάσει και την δική μου και την δική σου τέρψη...

 

έγινα επιτέλους κατανοητός ή να τραβήξω τα βυζιά μου?... :P ;D ;D ;D

 

 

ΥΓ Λάκη αφορμή παίρνω...γενικά αναφέρομαι δεν σου απαντάω προσωπικά... ;)

ΥΓ2 Σάμυ πότε θα γυρίσεις?.. μου λείπειιιιις... :D

 

 

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

 

 

 

ΥΓ Λάκη αφορμή παίρνω...γενικά αναφέρομαι δεν σου απαντάω προσωπικά... ;)

 

 

 

 

Ναι το κατάλαβα.

 

Τι κάνει το studio ή το κάθε studio φαντάζομαι είναι συνάρτηση δύο παραγόντων.

Τι θέλει ο "πελάτης" (αν ξέρει τι θέλει) και πόσο πληρώνει ο πελάτης.

 

Αν εγώ πήγαινα σε ένα στούντιο, αυτό που θα με ενδιέφερε θα ήταν το αποτέλεσμα.

 

Το πως θα το έκανε , ποσώς θα με ενδιέφερε.

 

ΑΝ το "πώς " το έκανε με επηρέαζε οικονομικά, προφανώς θα ήθελα την καλλίτερη δυνατή -στο μπάτζετ μου- λύση.

 

Εγώ πιο πολύ εστίασα στην "αναπαραγωγή" (και στα μέσα αυτής) διότι το προϊον (μουσική) έχει και καταναλωτές.

 

Η πλειοψηφία αναπαράγει ψηφιακά και μάλιστα με τον χειρότερο δυνατό τρόπο (mp3).

 

Αυτές οι κουβέντες λοιπόν, όσο ενδιαφέρον και αν έχουν, στερούνται πρακτικότητος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι συζητήσεις με κάνουν να επανεξετάζω την αθεΐα μου.

 

Σκέφτομαι ότι αν σε έναν τομέα όπως η μουσική και ο ήχος που έχω κάνει και μια περασιά γίνονται τόσα πράγματα που δεν καταλαβαίνω, μήπως γίνεται το ίδιο και σε πνευματικό επίπεδο και θα καώ στην κόλαση στο τέλος...

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι συζητήσεις με κάνουν να επανεξετάζω την αθεΐα μου.

 

Σκέφτομαι ότι αν σε έναν τομέα όπως η μουσική και ο ήχος που έχω κάνει και μια περασιά γίνονται τόσα πράγματα που δεν καταλαβαίνω, μήπως γίνεται το ίδιο και σε πνευματικό επίπεδο και θα καώ στην κόλαση στο τέλος...

 

Πίστευε και μη ερεύνα λαίμαι τεκνό μου και τέλος πάντων, Ιησούς Χριστός νικά κι όλα τα κακά σκορπά. Μην ακούς τους αλλόθρησκους, όλα θα πάνε κατ' ευχή, να έχεις υπομουνί όμως ε?

No one wants an alien

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru
Αυτές οι κουβέντες λοιπόν, όσο ενδιαφέρον και αν έχουν, στερούνται πρακτικότητος.

 

εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω περί της "πρακτικότητας"...

όσα περισσότερα γνωρίζεις επί της αρχής, τόσες λιγότερες είναι και οι πιθανότητες σου να βρεθείς στα χέρια με ένα "ακριβοπληρωμένο κακό αποτέλεσμα" που ορθώς αναφέρεις παραπάνω ως το σημαίνον...  

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και θα καώ στην κόλαση στο τέλος...

...μην είσαι χαζός...τελευταία στιγμή μπορείς να το....γυρίσεις και να βρεθείς με ρύζι και πολλές παρθένες...Εγώ, έτσι θα κάνω!!!!!

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...μην είσαι χαζός...τελευταία στιγμή μπορείς να το....γυρίσεις και να βρεθείς με ρύζι και πολλές παρθένες...

Εχω φαει τονους ρυζι στη ζωη μου, λογω γυμναστηριου παλαιοτερα. fit.gif

Aν αλλαξουν το μενου ισως το σκεφτω κι εγω... thin.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου