Προς το περιεχόμενο

Μixing & δυναμική περιοχή στο ψηφιακό domain


Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν το παρει ο Μπαμπης ο Σπασμενοπλαγκενιδης για να γραψει/μιξαρει το νεο thrash metal  πονημα των Trisatanators απο τα Τρικαλα Κορινθιας....ΔΕΝ θα κανει δουλεια...

 

έκλαψα λίγο.

 

Τέλος πάντων, κάποια στιγμή τιθεται και θέμα προσωπικού γούστου, αν εσένα π.χ. σου αρέσει να ακούς πιο "άδεια" πράγματα , δεκτό, γιατί οι green day έχουν περίπου το 1/10 σε fullness σε σχέση με ένα αναλογικό recording.

 

Τελος πάντων , αν ίσχυε αυτό που λες δεν θα βλέπαμε καθε 5 μέρες posts που να λένε πως σκατά να βγάλεις τέτοια τύμπανα όπως αυτά που είχαν ηχογραφηθει αναλογικα.

 

Επίσης το digital βάζει τα χεράκια του και βγάζει τα ματάκια του, γιατί βγάζει τόσα plugins που κάνουν emulate το analog , αφού είναι τόσο καλό φορμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 173
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

κατ αρχήν (γιατί το έχασα λίγο παρακολουθώντας την κουβέντα), μιλάμε για ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ - ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ή ΩΡΑΙΑ (υποκειμενικά στα αυτιά του καθενός μας) ???...

 

γιατί αν μιλάμε για τη πρώτη περίπτωση, το θέμα έχει λυθεί δια παντός (μια που οι ταινίες δεν εξελίσσονται πλέον τεχνολογικά και έχουν φτάσει τα όρια τους)...

ένα "top the art" σύστημα με AD/DA κονβέρτορες, παρ όλες τις (συνεχώς και αποτελεσματικότερα αντιμετωπίσιμες) αδυναμίες του, ακόμα και σε ένα laptopακι του κιλού, σέβεται ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ένα "φυσικό δείγμα" ως reference (και στην δυναμική περιοχή και στην πιστότητα της χροιάς), περισσότερο από οποιοδήποτε reel-to-reel/open-reel audio tape recording σύστημα...

 

αυτό για να μην γίνονται παρανοήσεις... επίσης το θέμα της εργονομίας είναι αστείο και να το συζητάμε...

 

τώρα αν μιλάμε για τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ εκμετάλλευση των αδυναμιών της ταινίας, στην διαδικασία παραγωγής πονημάτων "ηλεκτρικών" μουσικών σχημάτων, είναι εκ των ουκ άνευ "ΘΕΜΙΤΗ" και μπορεί να μαι χαζός αλλά δεν καταλαβαίνω προς τι μίσος και ο αλληλοσπαραγμός αδελφοί εν Ορφέα... ;D ;D ;D

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπάρχει σφαγή 1ον.

 

2ον , το ad/da που θεωρείς "σωστο" κάνει quantize στον ηχο. ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος σου.

 

Η ταινία καταγράφει το 100% του ήχου.οπότε αν μιλάμε για σωστά ήδη έχεις κάνει λάθος.

 

(μια που οι ταινίες δεν εξελίσσονται πλέον τεχνολογικά και έχουν φτάσει τα όρια τους)...

 

απο την ampex 456 έχουμε φτάσει στην RMG 900 hi gain , ΑΝ γνωρίζεις.

 

 

ακόμα και σε ένα laptopακι του κιλού, σέβεται ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ένα "φυσικό δείγμα" ως reference (και στην δυναμική περιοχή και στην πιστότητα της χροιάς), περισσότερο από οποιοδήποτε reel-to-reel/open-reel audio tape recording σύστημα...

 

 

 

 

 

αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μιλάνε όλοι λες και ξέρουν τα πάντα και λένε ο,τι νάναι.

 

Μάλλον δεν έχεις ακουστά τα nagra field recorders όπου ακόμα και τώρα στελεχώνουν τις field ηχογραφησεις του hollywood. Είναι ένα απο τα purest πιο reference format που μπορεί οποιοσδήποτε να σκευτεί (αρκεί να ξέρει 5 πράγματα).

επίσης άπειρες jazz μπάντες στο εξωτερικό που θέλουν reference ήχο γράφουν σε nagra 2ch το οποίο είναι απλά ένα τσαντάκι.

 

 

αυτό για να μην γίνονται παρανοήσεις...

 

 

μαρέσει που σπεύδεις να διορθώσεις κιόλας και να θέσεις "ΤΟ ΣΩΣΤΟΝ"

 

ποιά ακριβώς είναι η αδυναμία της ταινιας , οτι εκεί που το digital κλιπάρει και ξερνάει απο δώ κ απο κει, η ταινία έρχετε σε κορεσμό και κομπρεσάρει απαλά?

 

τι ακούμε ρε.

 

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα της εργονομίας , και πάλι ως ένα σημείο.

 

 

ακούστε το πρώτο λεπτό για να καταλάβετε.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε ffs, φαίνεται πως το κατέχεις καλά το άθλημα, αλλά δυστυχώς, αντί να κάνεις μια παραγωγική συζήτηση -να μάθουμε και εμείς οι υπόλοιποι τίποτα- αναλώνεσαι σε ένα -de facto- ύφος άκρως επικριτικό, στα όρια του προσβλητικού θα έλεγα...

 

με γεια σου και χαρά σου, αν είσαι πάντα έτσι, δεν θα σε κρίνω εγώ, αλλά εδώ διαβάζεις και διαβάζεσαι, οπότε λίγοι τρόποι περισσότερο, δεν βλάπτουν.

 

και φυσικά, δεν το παίζω συνήγορος κανενός, ή αστυνομία του φόρουμ, αλλά θεωρώ ότι φτάνεις σε σημείο να προσβάλλεις όλους τους αναγνώστες, όχι απλά τους συνομιλητές σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ο Νικος ειναι το παιδι π με εκραξε δεν χρειαζεται να του λες ηρεμα ,εχει απολυτο δικιο και ζηταω συγνωμη!

 

Η αληθεια ειναι οτι δεν γραφω συχνα σε φορουμ και δεν νιωθω οτι διαβαζει καποιος αυτα που λεω.

 

Επισης συγνωμη και απο τον npap για τον τροπο μου απλα παθιαζομαι υπερβολικα μερικες φορες .θα προσπαθησω να ειμαι πιο κοσμιος , ευχαριστω για την επαναφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

και συμφωνώ απόλυτα οτι υπάρχουν είδη που δεν ταιριάζει η ταινία

 

και τι λες με αυτό ορέ ffs ως προς την πιστή καταγραφή - αναπαραγωγή ???...

το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να φτάνει στα αυτιά σου το κατά το δυνατόν αναλλοίωτο σε σχέση με την πηγή του, είτε ο παραγόμενος ήχος προέρχεται από μια μια ακουστική κιθάρα είτε από τον ενισχυτή μιας ηλεκτρικής... αυτό είναι και το μοναδικό κριτήριο άλλωστε στην αναζήτηση reference αναπαραγωγικών συστημάτων που θα είναι η βάση της βελτίωσης όλων των υπολοίπων στην αλυσίδα...

 

τι θα πει το "δεν ταιριάζει" πλην της αυτοαναιρετικής αποδοχής σου περί της δημιουργικής προσέγγισης? ...

έχεις κάτσει ποτέ να καταγράψεις ψηφιακά και αναλογικά ένα "φυσικό σύνολο" σε ένα χώρο, κάνοντας A/B, αναπαράγοντας συγκριτικά τις 3 εκφάνσεις, για να βάλεις και τα αυτιά σου στο παιχνίδι?... ή εσύ έχεις το Studer ως πανάκεια δια πάσαν νόσον και μαλακείαν... ::)

 

είσαι και υπεράνω των όποιων references κατά συνθήκη ρε μπαγάσα όπως είδα και στο θέμα με τα μόνιτορ... ;)

 

το ad/da που θεωρείς "σωστο" κάνει quantize στον ηχο. ελπίζω να καταλαβαίνεις το λάθος σου.

 

το "σωστό" στην αναπαραγωγή, ανέκαθεν έχει να κάνει με το τι "φτάνει" στα εκ φύσεως ήδη εντέχνως "λάθος" (στον τρόπο που αποκωδικοποιούν τον ήχο) αυτιά μας... και φυσικά πάντα συγκριτικά χωρίς να γίνεται θέσφατο ο "τρόπος" πέραν της ενδεικτικής "εργαστηριακής" προσέγγισης (ελπίζω να μη μου πεις ότι με κριτήριο το quantization, ένα καλογραμμένο υψηλής δειγματοληψίας ψηφιακό αρχείο απριορι το ακυρώνεις σε σύγκριση με οποιαδήποτε ταινία στο θέμα της φυσικής αναπαραγωγής ... α ρε Ζεντέλη έφυγες νωρίς... μου λείπουν όσο ποτέ τα πέτσινα αυτιά των blind festival των νιάτων μας ;D)...

 

απο την ampex 456 έχουμε φτάσει στην RMG 900 hi gain , ΑΝ γνωρίζεις.

 

έλα... και που είναι η "επανάσταση" που κάλυψε το έδαφος στον θόρυβο, δυναμική, συχνοτική αλλοίωση?... η RMG 900 είναι η εξέλιξη του μέσου?... γιατί την έχασα?... ::)

 

αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί μιλάνε όλοι λες και ξέρουν τα πάντα και λένε ο,τι νάναι.

 

Μάλλον δεν έχεις ακουστά τα nagra field recorders όπου ακόμα και τώρα στελεχώνουν τις field ηχογραφησεις του hollywood. Είναι ένα απο τα purest πιο reference format που μπορεί οποιοσδήποτε να σκευτεί (αρκεί να ξέρει 5 πράγματα).

επίσης άπειρες jazz μπάντες στο εξωτερικό που θέλουν reference ήχο γράφουν σε nagra 2ch το οποίο είναι απλά ένα τσαντάκι.

 

οπότε εσύ που ξέρεις 5 πράγματα (στο έκτο φαντάζομαι δυσκολεύεσαι ;D) γνωρίζεις και το ότι η Nagra προσφέρει πλέον ΜΟΝΟ ψηφιακά συστήματα καταγραφής (μάλιστα τα dac της τα λιγουρεύομαι)...

 

από την άλλη το ότι κάποιοι (δεν το ξέρω αλλά ούτε και με ενδιαφέρει) χρησιμοποιούν παλιότερους recorders της στις "ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ" ανησυχίες τους, δεν είναι επιχείρημα στο θέμα μας... και ο Λάκης ακούει κασέτες, αλλά δεν ισχυρίζεται ότι έχουν πιο "πιστό" σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς ήχο, αλλά ότι του ΑΡΕΣΕΙ περισσότερο (πράγμα απόλυτα σεβαστό φυσικά)... ;D

 

επίσης πριν χλευάσεις σε άγνωστα για εσέ πεδία, εκθέτοντας μια μάλλον ελλιπή σου κατάρτιση στο θέμα, μάθε ότι σε ένα lynx hilo ας πούμε, αρκεί και ένα laptopακι για να φέρει το ίδιο ακριβώς ποιοτικό αποτέλεσμα με οποιοδήποτε hi end... είτε στην καταγραφή είτε στην αναπαραγωγή...

 

ποιά ακριβώς είναι η αδυναμία της ταινιας , οτι εκεί που το digital κλιπάρει και ξερνάει απο δώ κ απο κει, η ταινία έρχετε σε κορεσμό και κομπρεσάρει απαλά?

 

τι ακούμε ρε.

 

έλα ντε τι ακούω ο γέροντας... ::)

 

για ποιο λόγο να "κλιπάρω" αν με ενδιαφέρει η πιστή αναπαραγωγή?... καλά μόνο παραγωγές της panivar έχει η play list σου στα cm2 που έχεις περί πολλού σε άλλο σου threand?  για την Telarc ή την Chesky ή την Linn δεν σου έχει μιλήσει κανείς?... ::)

 

άμα θέλω πάντα εν είδει "effect" να κομπρεσάρω "απαλά" μέσω ταινίας ίσως το κάνω κατά συνθήκη αν ο λόγος αποτελέσματος προς εργονομία με πείσει την συγκεκριμένη στιγμή και παραγωγή αξίζει τον κόπο... αλλιώς γιατί?...

για να αναγκάζομαι να "υπεροδηγώ" (αλλοιώνοντας σώνει και καλά) το σήμα μου για να κερδίσω σε θόρυβο?... είναι λογική αυτή?... και ποιανού ???...

 

κάποτε το έκανα ως αναγκαίο κακό γιατί δεν γινόταν αλλιώς... ΤΩΡΑ απλά ΓΙΝΕΤΑΙ... κανείς δεν στο σφύριξε ούτε αυτό?....

 

το "θέμα" που εγώ έθεσα όσο πιο διακριτικά μπορούσα στο αρχικό μου ποστ γιατί θεώρησα ότι δίνονται λάθος εντυπώσεις, είναι λυμένο από τους καθ΄ύλην αρμόδιους, τους engineers της κλασσικής, που έχουν και την γνώση και και την εμπειρία και τις "απόλυτες παραστάσεις", ώστε να καταλήξουν στην πράξη επ' αυτού αρκετά χρόνια πριν... δεν περίμεναν εμένα ή εσένα...

 

Ήρεμα Νίκο.......!  :D :D :D :-X

 

πρόλαβα και διάβασα την συγνώμη του ffs πριν δημοσιεύσω την αρχική μου απάντηση που παρότι διάγω περίοδο διαχείρισης θυμού ε το χε το κατι τι της... ;) ;D

επ' ευκαιρία ζητώ συγνώμη από όλους για τα συντακτικά λάθη και ότι σας φανεί ξεκρέμαστο γιατί έχω αφαιρέσει αρκετές φράσεις και δεν έχω τον χρόνο για διορθώσεις τώρα... 8)

 

 

ΥΓ. ρε ffs η παράθεση του Άκη για να να στηρίξεις κάτι άσχετο με ψυλιάζει... ρε μπας και είσαι ο georgesound ο πρώην μαθητής του (με φρέσκο νικ)?...

επίσης καλοπροαίρετη ερώτηση... ποιες είναι οι προσλαμβάνουσες σου από φυσικά reference αλλά και hi end gear (δεν το ρωτάω υποτιμητικά... απλά για το ισότιμο της κουβέντας, καθότι πολλά θα τα δικαιολογούσα αν δεν έχεις, χωρίς να σου χρεώσω άγνοια ή κακές προθέσεις φυσικά)...

 

anyway... ελπίζω να κρατηθεί το επίπεδο, γιατί μην νομίζεις κι εγώ σαν "παιδί" ( :-* Φώτιε) φημίζομαι για το πάθος μου...  :)

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

... και ο Λάκης ακούει κασέτες, αλλά δεν ισχυρίζεται ότι έχουν πιο "πιστό" σε σχέση με ένα σημείο αναφοράς ήχο, αλλά ότι του ΑΡΕΣΕΙ περισσότερο (πράγμα απόλυτα σεβαστό φυσικά)... ;D

 

 

Και πήρα και κάτι καινούργιες ....παλιές....υπέροχες. :P ;D ;D

 

Για εμένα στην ηχογράφηση-mixing (αλλά και στην αναπαραγωγή) και τα δύο digital/analog, έχουν σαφώς τη θέση τους, και μου αρέσει που πλέον μπορούμε να επιλέξουμε ή να συνδυάσουμε (παλιά δεν μπορούσαμε).

 

Συμφωνώ σε κάτι.

Ναι, ανάλογα με το "μουσικό είδος" ματσάρει καλλίτερα (στα αυτία μου τουλάχιστον), κάποτε το αναλογικόν και κάποτε το ψηφιακόν.

Τόσο στην ηχοργάφηση όσο και στην αναπαραγωγή.

 

Άλλη Κ@υλα θα μου βγάλει να ακούσω Billie Holiday (ακόμα και μονοφωνικά σε ένα μπομπινόφωνο) και άλλη μια απαστραπτουσα σύγχρονη υπερπαραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής σε ένα sacd.

 

Κατά τα λοιπά, και τα 2 έχουν και πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα , γνωστά τοις πάσι, που από το να κάθεσαι να τα ζυγίζεις, για εμένα είναι απλά χάσιμο χρόνο.

 

Έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις το ένα ή το άλλο ή να τα συνδυάσεις. Enjoy it!

 

 

Υ.Γ.  Σε επίπεδο αναπαραγωγής μουσικής έχω στήσει 3 "συστηματα".

 

Ένα απόλυτα  vintage αναλογικόν, ένα υβριδικό που τα συνδυάζει (digital & analog), και ένα αμιγώς digital.....με ανάλογα για το καθένα (σύστημα) ηχεία.

 

Ανάλογα την πήγη και το είδος μουσικής επιλέγω που και τι θα ακούσω.

 

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και στην φωτογραφία-κινηματογράφο.

Φαντάζομαι δεν έχει πολύ νόημα να δεις το Transformers 5 σε Ultra Panavision 70.....if you catch my drift  :P ;D ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου