Προς το περιεχόμενο

Διασημοι solid state amp users & λάμπα vs. solid state (πάμε πάλι)


ex-geomor

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν βρίσκω νόημα στην τροπή που έχει πάρει το θέμα στις τελευταίες 2 σελίδες (όπως πολύ εύστοχα λέει και ο Νίκος εδώ και ώρα)...ο καθείς διαλέγει με βάση κάποια κριτήρια προσωπικά. Αν μέσα σ'αυτά είναι το hype τότε πρόβλημά του. Αν τον εμποδίζει να εμπιστευτεί τα αυτιά του, πάλι πρόβλημά του. Αν κάποιος προσπαθεί να πείσει όλους τους άλλους για τις επιλογές του ώστε να πεισθεί ο ίδιος, και πάλι πρόβλημά του.

 

Η συνεχής επανάληψη όμως δεν ωφελεί και πάρα πολύ...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 136
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το πιο αντίστοιχο δηλαδή θα ήταν να συνέκρινες ένα αυτοκίνητο π.χ. με κινητήρα wankel με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα otto. Το καλυτερο αυτοκίνητο με wankel που κυκλοφορει ειναι π.χ. ενα RX-8 25000-30000 euro. Αυτό δε σημαίνει πως είναι δικαιο να το συγκρίνεις με μια Porsche 911 στα 150.000 μονο και μόνο επειδή ειναι οτι καλυτερο υπαρχει με κινητήρα Wankel...

 

Άσχετο αλλά το porsche θα το πάρεις για τον ίδιο ακριβώς λόγο που θα πάρεις το gsxr και αυτός δεν είναι η λαϊκή  ;D

Για το rx8 που λες, θα το συγκρίνεις με παρόμοιων επιδόσεων αυτοκίνητα σαν το tt πχ που παίζουν κοντά στα 40-50.000. Οπότε και πάλι ακριβότερα βγαίνουν.

Κάπως έτσι και το μέσο κόστος των "απλών" καλών λαμπάτων το οποίο ανέρχεται στα 1500-2000€ (βγάζοντας εκτός τους λεγόμενους μπουτικ) δείχνει και τη τεράστια διαφορά κόστους τους και άρα της τελικής  τους τιμής.

 

 

Πάντως κανέναν δεν τον απασχολεί κάτι που ειπώθηκε πιο πριν, ότι δηλαδή η τραγικότατη πλειοψηφία ss υλοποιήσεων είναι entry level μοντέλα, και μόνο 3-4 μπορούν να θεωρούνται "καλοί" και σε όλα τα υπόλοιπα έχουν επιβληθεί κατά κράτος οι λαμπάτοι, σε όλα, μα όλα τα ήδη μουσικής;

Ε πόσο mojo jojo έχει πέσει δηλαδή;

 

 

Τέλος πάντων κωλοκυθόπιτα το όλο, οπότε δε βγαίνει και πουθενά!

"Όχι άλλες TELE" Τάδε έφη Boukaw7

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως κανέναν δεν τον απασχολεί κάτι που ειπώθηκε πιο πριν, ότι δηλαδή η τραγικότατη πλειοψηφία ss υλοποιήσεων είναι entry level μοντέλα, και μόνο 3-4 μπορούν να θεωρούνται "καλοί" και σε όλα τα υπόλοιπα έχουν επιβληθεί κατά κράτος οι λαμπάτοι, σε όλα, μα όλα τα ήδη μουσικής;

Ε πόσο mojo jojo έχει πέσει δηλαδή;

 

Έλα ντε, μου φαίνεται μόνο εσύ και Νίκος διαβάζεται τα ποστ μου  ;D

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πάντως κανέναν δεν τον απασχολεί κάτι που ειπώθηκε πιο πριν, ότι δηλαδή η τραγικότατη πλειοψηφία ss υλοποιήσεων είναι entry level μοντέλα, και μόνο 3-4 μπορούν να θεωρούνται "καλοί"

 

Πες τα χρυσόστομε...... που ξαφνικά θα πρέπει να ακούω την πλαστικούρα των ss ως καλή και πρέπει να αισθάνομαι και άσχημα που το ακούω (επειδή είμαι θύμα του μάρκετινγκ)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια. Σε ενα στουντιο σαν το abbey road ή σε μια καλη σκηνη οπως το Ηρωδειο και το μεγαρο μουσικης, ενας ενισχυτης με λυχνιες (με οσο το δυνατον λιγοτερες "παρεμβολες" μεταξυ του οργανου και αυτου) θα ακουστει καλυτερα απο τιποτα αλλο. Με δεδομενο φυσικα οτι ενας ανθρωπος που ΞΕΡΕΙ να τον ρυθμισει σχετικα.

Για τον απλο παικτη που παιζει σε προβαδικα και κανει και gig, μεχρι και τον επαγγελματια σε μπουζουκερί ή αυτον που γραφει track σε στουντιο, προσωπικα πιστευω πως ενας λαμπατος, πιο πολυ προβλημα δημιουργει.

Επισης σε συνθηκες "μπαντας" το μεγαλυτερο πλεονεκτημα του ενισχυτη σου, ειναι εκτος απο το να ακους εσυ τι παιζεις, να 'καθεται' καλα με ολα τα υπολοιπα οργανα.

Μιλαω πρωτιστως σαν μπασιστας αλλα και σαν ενας ανθρωπος που εχει ασχοληθει με ηχοληψια και παραγωγη (ερασιτεχνικα για τις μπαντες μου). Εχω εμπειρια, και εχω δουλεψει και σε gig και σε ηχογραφήσεις με τα κατωθι.

Κιθαρες- tele thinline MIJ, tele highway one kai MIJ, stratocaster sambora MIM, Les paul standard, gibson nighthawk.

Eνισχυτες κιθαρας- trademark 60, twin reverb, fender bassman, rivera 50, peavey classic και εχω δουλεψει και με τα line6 pod xt pro οπως και με το Χ3.

Διαφορα V-amp και τετοια δεν τα αναφερω καν.

Στις περισσοτερες των περιπτωσεων η δουλεια γινοταν (και γινεται) με το trademark και το guitar rig. Απο τους λαμπατους ο πιο σταθερος (και εννοω απο live se live και ηχογραφηση σε ηχογραφηση) ειναι ο bassman.

Οι λαμπατοι εχουν το κακο να μην ειναι προβλεψιμοι στην αξιοπιστια και τον ηχο που θα βγαλουν καθε φορα, ενω εχουν απαιτηση για καλο χωρο και μεγαλη ενταση για να δωσουν αυτη τη μαγεια (πραγματικα) που εχουν. Ο rivera δεν εχει παιξει ποτε και πουθενα πανω απο το 3, κι ας ειναι 50 βατ....... Δυστυχως ειναι μονο για λυκαβητο και πανω!

Το trademark απο την αλλη μερια εχει κανει ευτυχισμενο τον ιδιοκτητη του (και μενα) για πανω απο 12 χρονια. Παντα παιζει το ιδιο, ειτε στο δωματιο, ειτε στο προβαδικο ειτε τσιτα-τερμα σε live. Φτιαχνεις το βασικο ηχο στο σπιτι και κανεις μικροδιορθωσεις στο soundcheck. Και ΕΧΕΙ το 80% της προαναφερθεισας μαγειας (εδω και 12 χρονια απαραλαχτο)!!

Σαν μπασιστας χρησιμοποιω μονο το απλο bass driver της ιδιας εταιρειας με ενα αυτοενισχυομενο 12αρι ηχειο. Δεν μου ελειψε ποτε η λαμπα.

Ευχαριστώ, δεν είμαι φίλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά βάση είναι θέμα γούστου. Αλλά δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι προτιμούν λαμπάτους.

Εμένα πχ ο ήχος του Dimebag μου φαίνεται πολύ κακός αλλά σε άλλους αρέσει.

 

Πιστεύω όμως ότι σε μια ηχογράφηση σε studio η πλειοψηφία δεν θα μπορούσε να διακρίνει έναν λαμπάτο από έναν τρανζίστορ. Και αυτό γιατί παίζει μεγάλο ρόλο η παραγωγή κυρίως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαια. Σε ενα στουντιο σαν το abbey road ή σε μια καλη σκηνη οπως το Ηρωδειο και το μεγαρο μουσικης, ενας ενισχυτης με λυχνιες (με οσο το δυνατον λιγοτερες "παρεμβολες" μεταξυ του οργανου και αυτου) θα ακουστει καλυτερα απο τιποτα αλλο.

 

Και πολύ κακώς ασχολήθηκα και έγραψα πριν λίγο.... επειδή άρχισα σιγά σιγά να χάνω την ψυχραιμία μου με αυτά που διαβάζω, προτρέπω τους μη αποφασισμένους ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΛΑΜΠΑΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ. Παίξτε με ss και μην ρωτάτε άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω και αν τα μπερδευουμε τα πραματα.. ::)

 

ΑΛΛΟ πραμα το μπασο και ΑΛΛΟ η κιθαρα αγαπητε μου (προσωπικα και εγω προτιμω ss ενισχυτες ΜΠΑΣΟΥ)

 

Υστερα απο...25 χρονια στο κουρμπετι (παλκα,live,παραγωγες,δισκογραφια και ...πλύσιμο πιατων ;D ;D) ΕΝΑ εχω να πω...ΠΟΤΕ  (μα ΠΟΤΕ) δεν εβγαλε ενας SS ενισχυτης κιθαρας "καλυτερο" ηχο απο εναν tube.Ισα-ισα η δραματικη πλειοψηφια των "φτωχων" κιθαριστων που δεν εχουν καποιο λαμπατο μολις ακουσαν την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα που κανει στον ηχο τους (σε καποια παραγωγη ή καποιο live) ετρεχαν να παρουν ενισχυτη με λυχνιες...

 

Oι λαμπατοι ενισχυτες κιθαρας  ΔΕΝ ειναι δα και...ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ (οπως μας τους παρουσιαζεις ;D) για να θελουν δα και καμμια ιδιαιτερη ρυθμιση,ισα-ισα ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ και ΠΑΙΖΟΥΝ μεσα στη μπαντα (η την ηχογραφηση) ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλυτερα απο τους ss (για αυτο αλλωστε σε ΟΛΑ τα ΠΑΛΚΑ στον πλανητη αλλα και σε ΟΛΕΣ τις ηχογραφησεις κιθαρας TUBE AMPS χρησιμοποιει ο κοσμος που σεβεται τον ηχο του).

 

Επισης ο ισχυρισμος οτι πρεπει καποιος να παιξει στο ΟΑΚΑ για να εχει λαμπατο ενισχυτη ειναι παντελως αβασιμος για...αιωνες χιλιαδες ηλεκτρικοι κιθαριστες παιζουν με ΜΙΚΡΟΥΣ λαμπατους ενισχυτες ακομα και σε καταγωγια των 10 ατομων στη...Σαϊγκον... ;D ;D

 

Και ΦΥΣΙΚΑ και δεν χρειαζεται να ..ανοιξει..ΤΕΡΜΑ ακομα και ενας μεγαλος λαμπατος για να βγαλει ηχο (η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων στον πλανητη που παιζουν με πεταλια εχουν απλα τον ενισχυτη τους ΚΑΘΑΡΟ και σε ΛΟΓΙΚΗ ενταση οσο...μεγαλος και να ειναι)

 

 

Ρε τι παθαμε...θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε εδω μεσα...   ::)

 

Και πολύ κακώς ασχολήθηκα και έγραψα πριν λίγο.... επειδή άρχισα σιγά σιγά να χάνω την ψυχραιμία μου με αυτά που διαβάζω, προτρέπω τους μη αποφασισμένους ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΛΑΜΠΑΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ. Παίξτε με ss και μην ρωτάτε άλλο.

 

οντως ακολουθω και εγω το παραδειγμα σου γιατι μου φαινεται σαν να προσπαθω να αποδειξω οτι η...θαλασσα εχει...αλατι σε αυτη την (ψυχεδελικη) κουβεντα.. ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω και αν τα μπερδευουμε τα πραματα.. ::)

 

ΑΛΛΟ πραμα το μπασο και ΑΛΛΟ η κιθαρα αγαπητε μου (προσωπικα και εγω προτιμω ss ενισχυτες ΜΠΑΣΟΥ)

 

Υστερα απο...25 χρονια στο κουρμπετι (παλκα,live,παραγωγες,δισκογραφια και ...πλύσιμο πιατων ;D ;D) ΕΝΑ εχω να πω...ΠΟΤΕ  (μα ΠΟΤΕ) δεν εβγαλε ενας SS ενισχυτης κιθαρας "καλυτερο" ηχο απο εναν tube.Ισα-ισα η δραματικη πλειοψηφια των "φτωχων" κιθαριστων που δεν εχουν καποιο λαμπατο μολις ακουσαν την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα που κανει στον ηχο τους (σε καποια παραγωγη ή καποιο live) ετρεχαν να παρουν ενισχυτη με λυχνιες...

 

Oι λαμπατοι ενισχυτες κιθαρας  ΔΕΝ ειναι δα και...ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ (οπως μας τους παρουσιαζεις ;D) για να θελουν δα και καμμια ιδιαιτερη ρυθμιση,ισα-ισα ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ και ΠΑΙΖΟΥΝ μεσα στη μπαντα (η την ηχογραφηση) ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ καλυτερα απο τους ss (για αυτο αλλωστε σε ΟΛΑ τα ΠΑΛΚΑ στον πλανητη αλλα και σε ΟΛΕΣ τις ηχογραφησεις κιθαρας TUBE AMPS χρησιμοποιει ο κοσμος που σεβεται τον ηχο του).

 

Επισης ο ισχυρισμος οτι πρεπει καποιος να παιξει στο ΟΑΚΑ για να εχει λαμπατο ενισχυτη ειναι παντελως αβασιμος για...αιωνες χιλιαδες ηλεκτρικοι κιθαριστες παιζουν με ΜΙΚΡΟΥΣ λαμπατους ενισχυτες ακομα και σε καταγωγια των 10 ατομων στη...Σαϊγκον... ;D ;D

Και ΦΥΣΙΚΑ και δεν χρειαζεται να ..ανοιξει..ΤΕΡΜΑ ακομα και ενας μεγαλος λαμπατος για να βγαλει ηχο (η συντριπτικη πλειοψηφια των κιθαριστων στον πλανητη που παιζουν με πεταλια εχουν απλα τον ενισχυτη τους ΚΑΘΑΡΟ και σε ΛΟΓΙΚΗ ενταση οσο...μεγαλος και να ειναι)

 

 

Ρε τι παθαμε...θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε εδω μεσα...   ::)

 

οντως ακολουθω και εγω το παραδειγμα σου γιατι μου φαινεται σαν να προσπαθω να αποδειξω οτι η...θαλασσα εχει...αλατι σε αυτη την (ψυχεδελικη) κουβεντα.. ;D

 

Τα λές δεν τα λές......

SF ξέρω εγώ είτε τα ξέρουν είτε σε γράφουν......

Τα Watt, είναι σαν τα λεφτά... να έχεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κ γω για κιθαρα ελεγα.

απλα, οταν υπαρχει ενας ενισχυτακος που βγαζει ΠΕΡΙΠΟΥ την ανατριχιλα της λαμπας με λιγοτερα λεφτα, συντηρηση και προσοχη για να μην τον σπασεις?

Οταν δεν βγαζεις δα και το ψωμι σου απο το ποσο world class ειναι ο ηχος σου?

Για να χρησιμοποιήσω και ενα προηγουμενο παραδειγμα λιγο πιο σωστα, γιατι να παρει καποιος το GSXR 1000 που ειναι κανα δυο χιλιαρικα πιο ακριβο, εχει περισοτερη ασφαλεια, τελη, καταναλωση και θελει πιο αντρικα χερια, απο το να παρει το GSXR 750 που εχει θεοπαλαβο γκαζι?

Λογοι- Περισοτερη ροπη στις 25000rpm, 10χλμ τελικης παραπανω.

Πραγματικοι λογοι- Μουρη.

Ευχαριστώ, δεν είμαι φίλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου