Προς το περιεχόμενο

To τραγούδι του Cosmote


marathon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολύ ενδιαφέρον το θέμα που συζητάτε.

 

Πιστεύω ότι η διαφήμιση είναι μακράν ο χειρότερος τρόπος για να γνωρίσεις οτιδήποτε, ακριβώς για τον ίδιο λόγο όπου ένα πορνείο είναι μακράν ο χειρότερος τρόπος για να γνωρίσεις το σεξ. Οι διαφημιστές έχουν μία αδιανόητα ρηχή σχέση με θέματα τέχνης και κουλτούρας, κάτι που (ειδικά στον ελληνικό χώρο) έχει επιβεβαιωθεί δεκάδες φορές μέσα από αδόκιμες εφαρμογές σεναρίων, μουσικοηχητικών επενδύσεων, επιλογής ηθοποιών κλπ.

 

Παρ' ότι θα τα πάρει ο marathon, η αλήθεια είναι ότι η ελληνική διαφήμιση θεωρείται ανέκδοτο στο εξωτερικό και το γεγονός ότι το συγκεκριμένο φιλμάκι είναι τεχνικά άρτιο, αυτό δεν το κάνει λιγότερο ηλίθιο, ούτε το δικαιοδοτεί να καπηλεύεται μουσικές που για κάποιους έχουν μείζονα συναισθηματική σπουδαιότητα. Πολύ απλά, ας θυμήσω με πόση λύσσα είχε αντισταθεί ο Τζιμ Μόρισον στην προσπάθεια που γινόταν από κάποιους να δοθεί η άδεια για χρήση των τραγουδιών των Doors σε τηλεοπτικά σποτ (κάτι που τελικά έγινε προς μεγάλη απογοήτευσή του). Πιστεύω ότι ο Lee δεν θα ήταν λιγότερο ευαίσθητος αν βέβαια τον ρώταγε κάποιος τη γνώμη του.

 

Επίσης διαφωνώ με τη τοποθέτηση ότι σήμερα όλες οι μουσικές είναι ένα κλικ μακρυά: ειδικά διαφωνώ με το "όλες" - μόνο οι γελοίες μουσικές του συρμού είναι ένα κλικ μακρυά. Οι πιο ενδιαφέρουσες είναι περισσότερα κλικ μακρυά και μάλιστα υπάρχουν πολλές οι οποίες δεν είναι προσεγγίσιμες μέσω κανενός κλικ. Αυτές τις μουσικές οι διαφημιστές δεν τις ανακάλυψαν ποτέ (από τη δεκαετία του 80 π.χ.) και εννοείται ότι ποτέ δε θα χρησιμοποιηθούν για επένδυση σε διαφημιστικά σποτ.

 

+2112...Πολύ σωστή η άποψη η συγκεκριμένη. Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

 

Επί τη ευκαιρία, λέτε να γλυτώσαμε από τον Χατζηκλάνη;

 

ΜΑΚΑΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!  ::)

 

 

...από την πολλή γκαργκανέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 81
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Επί τη ευκαιρία, λέτε να γλυτώσαμε από τον Χατζηκλάνη;

 

A μπα... Το πολύ-πολύ να τον βάλουν να διασκευάζει Ten Years After από δω και πέρα!  :o  Best of two worlds που λένε. (Μπρρρρρ.....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι η διαφήμιση είναι μακράν ο χειρότερος τρόπος για να γνωρίσεις οτιδήποτε, ακριβώς για τον ίδιο λόγο όπου ένα πορνείο είναι μακράν ο χειρότερος τρόπος για να γνωρίσεις το σεξ. Οι διαφημιστές έχουν μία αδιανόητα ρηχή σχέση με θέματα τέχνης και κουλτούρας, κάτι που (ειδικά στον ελληνικό χώρο) έχει επιβεβαιωθεί δεκάδες φορές μέσα από αδόκιμες εφαρμογές σεναρίων, μουσικοηχητικών επενδύσεων, επιλογής ηθοποιών κλπ.

Για μια ακόμα φορά, ο φίλος μου  Εyeprotocol σε ένα από τα γνωστά του παραληρήματα... Βεβαίως και ο καθένας μπορεί να νομίζει ότι θέλει ("Πιστεύω ότι η διαφήμιση είναι μακράν ο χειρότερος τρόπος για να γνωρίσεις οτιδήποτε,") αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχει δίκαιο. H διαφήμιση (από πάντα) ήταν ο μόνος τρόπος για να μάθεις την ύπαρξη κάτι καινούργιου, εάν θέλεις να το γνωρίσεις εξαρτάται από εσένα, το πόσο σε ενδιαφέρει και τι επίπεδο έχεις να καταλάβεις.

 

Τώρα έαν οι διαφημιστές έχουν μία αδιανόητα ρηχή σχέση με θέματα τέχνης και κουλτούρας...σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες...που να δείτε στους προγραμματιστές τι γίνεται (ή στους μουσικούς), ακόμα χειρότερο στους προγραμματιστές-μουσικούς!

Επίσης (λόγω εμπειρίας) να σας αποκαλύψω και μία παράμετρο και κρίνετε μόνοι σας. Σε μία διαφήμιση, το 50% της ευθύνης το έχει αυτός που την έφτιαξε, αλλά το άλλο 50% αυτός που την ενέκρινε και τη πλήρωσε. Για να έχουμε διαφημίσεις (μουσική, τηλεόραση, ραδιόφωνο) με κουλτούρα, πρέπει να έχουμε και πελάτες (ακροατές κλπ) με κουλτούρα.

 

κάτι που (ειδικά στον ελληνικό χώρο) έχει επιβεβαιωθεί δεκάδες φορές μέσα από αδόκιμες εφαρμογές σεναρίων, μουσικοηχητικών επενδύσεων, επιλογής ηθοποιών κλπ.

Άλλη μια αυθαίρετη, προσωπική, επιφανειακή άποψη...

 

Παρ' ότι θα τα πάρει ο marathon, η αλήθεια είναι ότι η ελληνική διαφήμιση θεωρείται ανέκδοτο στο εξωτερικό

Βεβαίως, ακολουθεί και το αλλο ανέκδοτο "Έλληνας προγραμματιστής"...φίλε μου Eye όλη η Ελλάδα θεωρείται ανέκδοτο στην Ευρώπη...με την απόδραση του ΠΑλαιοκώστα μας κάνανε πλάκα στη Νηγηρία!

 

ούτε το δικαιοδοτεί να καπηλεύεται μουσικές που για κάποιους έχουν μείζονα συναισθηματική σπουδαιότητα. Πολύ απλά, ας θυμήσω με πόση λύσσα είχε αντισταθεί ο Τζιμ Μόρισον στην προσπάθεια που γινόταν από κάποιους να δοθεί η άδεια για χρήση των τραγουδιών των Doors σε τηλεοπτικά σποτ (κάτι που τελικά έγινε προς μεγάλη απογοήτευσή του).

Κανείς δεν καπηλεύεται...αγοράζει. Και ο Μόρισον, (δεν την ξέρω τη περίπτωση), τελικά έδωσε όπως λές την άδεια, λές ότι το έκανε με το ζόρι? ή αυξάνοντας με μερικά μηδενικά τον τραπεζικό του λογαριασμό?

Μήπως του κράταγες τα λογιστικά βιβλία?

 

Αυτές τις μουσικές οι διαφημιστές δεν τις ανακάλυψαν ποτέ (από τη δεκαετία του 80 π.χ.) και εννοείται ότι ποτέ δε θα χρησιμοποιηθούν για επένδυση σε διαφημιστικά σποτ.

Πότέ μην λές ποτέ...στο έχω ξαναπεί ότι έχεις κληρονομικό χάρισμα του προβλέπειν? Πως είσαι σίγουρος ότι δεν θα τα ανακαλύψουν ποτέ?

Φίλε μου, καλέ μου φίλε, μπορείς να μου στείλεις σε pm τα νούμερα του lotto?

 

Για να ξαναγυρίσουμε στο τραγούδι του Cosmote, όταν πρωτοάκουσα τη διαφήμιση να παίζει στη τηλεόραση, πρέπει να ομολογήσω ότι ένοιωσα μια νοσταλγία...30 χρόνια πίσω, και χαίρομαι γιατί χάριν στη διαφήμιση θα ενδιαφερθούν και κάποιοι άλλοι που δεν έχουν τα ίδια βιώματα με έμένα, έστω και χωρίς να αναφέρεται το όνομα του Alvin Lee στα ραδιόφωνα. Κάποιοι θα ψάξουν παραπέρα.

 

Υ.Γ Μπορείς να απαντήσεις αύριο, γιατί θέλω να δώ το μάτς τώρα?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Marathon απορρίπτω συλλήβδην την άποψή σου για μερικούς πολύ σοβαρούς λόγους, εκ' των οποίων ο σημαντικότερος είναι ότι εδώ πέρα συζητάμε για τη διαφήμιση και τη χρήση ενός παλιού ροκ κοματιού. Είναι αυτονόητο (και απόλυτα προβλέψιμο, όπως θα παρατήρησες) ότι θα σπεύσεις να υπερασπιστείς τα κλαδικά σου συμφέροντα και το κλαδικό σου κύρος, πόσω μάλλον όταν πολλές φορές έχεις αναφερθεί στο υψηλό σου εισόδημα και στον άνετο τρόπο ζωής που σου έχει εξασφαλίσει η διαφήμιση. Όπως καταλαβαίνεις, είσαι απόλυτα ύποπτος για να διατυπώσεις μία άκυρη άποψη. Και το κάνεις, ξεκινώντας από το δόρυ της άποψής σου:

 

Βεβαίως, ακολουθεί και το αλλο ανέκδοτο "Έλληνας προγραμματιστής"...φίλε μου Eye όλη η Ελλάδα θεωρείται ανέκδοτο στην Ευρώπη...με την απόδραση του ΠΑλαιοκώστα μας κάνανε πλάκα στη Νηγηρία!

 

Σε αυτή τη παράγραφο κάνεις το απόλυτο ατόπημα, πρώτον διότι νομίζεις ότι θίγεις κάποια ευαίσθητη χορδή (ενώ δεν θίγεις διότι εγώ δεν έχω κλαδική συνείδηση σαν εσένα) και δεύτερον διότι ξεχνάς (ή μάλλον αγνοείς) ότι ο κόσμος των ελλήνων προγραμματιστών απαρτίζεται κυρίως από εξαιρετικά ταπεινούς και αφανείς ανθρώπους - ήτοι καμία σχέση με το χλεχλέδικο ζουζούνισμα του συναφιού σου, το οποίο μας σπάει τα "άσπαστα" εδώ και τρεις δεκαετίες με τις τηλεοπτικού τύπου εμφανίσεις του στο δημόσιο βίο και την γενικότερα LOUD συμπεριφορά του.

 

Και αν τη χώρα την θεωρούν κάποιοι Νιγηρία, οκ.. ας δεχτούν και οι προγραμματιστές (μέσος όρος ηλικίας τα 22) το μερίδιο ευθύνης που τους ανήκει, και ας δεχτούν και τα μεγαλοστελέχη διαφημιστικών εταιρειών (μέσος όρος ηλικίας τα 52;) το δικό τους... πολύ μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.

 

Συνεχίζεις όμως την αήθη επίθεση με κάτι αστεία επιχειρήματα όπως:

 

Τώρα έαν οι διαφημιστές έχουν μία αδιανόητα ρηχή σχέση με θέματα τέχνης και κουλτούρας...σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες...που να δείτε στους προγραμματιστές τι γίνεται (ή στους μουσικούς), ακόμα χειρότερο στους προγραμματιστές-μουσικούς!

 

Τι σχέση έχουν αυτοί οι άνθρωποι μεταξύ τους; Το έχετε καταλάβει ότι θεωρείτε οτιδήποτε ηχογραφήθηκε ή γράφτηκε ή φωτογραφήθηκε σαν τσιφλίκι σας, σαν asset, σαν clipart που το χρησιμοποιείτε κατά το δοκούν; Ότι βάζετε ανθρώπους να γράψουν μουσικές μέσα σε 12 ώρες για να τις πετάξετε και να βάλετε μία λουπίτσα στη θέση τους ή (ακόμη χειρότερα) μουσική που σας δόθηκε από ΞΕΝΗ διαφημιστική εταιρεία για ΑΛΛΟ σκοπό; Που σε ολόκληρη τη χώρα υπάρχει μεγαλύτερη αλαζονεία στη διαχείριση δημιουργικού υλικού;

 

Και γιατί δε λες πόσες δεκάδες φορές, οι καλύτερες από τις ελληνικές διαφημιστικές ΠΑΤΩΝΟΥΝ σε διεθνείς διαγωνισμούς; Γιατί δε λες για τη φάση που λόγω ΑΓΩΓΗΣ είχατε αλλάξει τη μουσική του Peter Gabriel στη διαφήμιση της Bravo με μία άλλη που "έμοιαζε"; Είσαι πραγματικά ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει δοθεί ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ για τη μουσική του Lee; Δεν παίρνεις κανά τηλέφωνο να ρωτήσεις τον υπεύθυνο συνάδελφό σου να γελάσουμε;

 

Οι προγραμματιστές (τι είναι οι προγραμματιστές-μουσικοί δεν κατέχω) δεν ασχολούνται με τίποτε από τα παραπάνω εκ' των πραγμάτων, αλλά αφού επιμένεις να τους θεωρείς συνυπεύθυνους για τα χάλια της χώρας, δες την προηγούμενη παράγραφό μου για την κατανομή μεριδίου ευθύνης.

 

Και βέβαια, το πραγματικά εξοργιστικό είναι αυτό:

 

Κανείς δεν καπηλεύεται...αγοράζει. Και ο Μόρισον, (δεν την ξέρω τη περίπτωση), τελικά έδωσε όπως λές την άδεια, λές ότι το έκανε με το ζόρι? ή αυξάνοντας με μερικά μηδενικά τον τραπεζικό του λογαριασμό?

 

Σοβαρά μιλάς; Αφού δεν τους ρωτάτε καν τους ανθρώπους. Θα διαψεύσεις αυτό που έγραψα για τον Gabriel; Θα διαψεύσεις αυτό που έγραψα για μουσική που είχε σταλεί για άλλο σκοπό και χρησιμοποιήθηκε για κάτι άλλο; Θα πάρεις τηλέφωνο να μάθεις αν είχε ο δικός σου άδεια για τη μουσική του Lee; Θες να σου γνωρίσω φωτογράφους των οποίων η εργασία απλά εκλάπει; Άστα Marathon.... όποιος ξέρει.. καταλαβαίνει, και ας ξεκινάς με το απαξιωτικό...

 

Για μια ακόμα φορά, ο φίλος μου  Εyeprotocol σε ένα από τα γνωστά του παραληρήματα...

 

Δεν αποδέχομαι ότι υπάρχει κανένα παραλήρημα, εκτός αν υποπτεύεσαι ότι τσιρίζω την ώρα που γράφω τα ποστ, το οποίο ΔΕΝ συμβαίνει καθόλου, διότι αυτά που γράφω είναι γνωστά και χαρτογραφημένα στο νου μου εδώ και είκοσι χρόνια.

 

Απ' ότι βλέπω χρειάζεσαι και εσύ μερικές διευκρινήσεις. Εγώ δε βρίσκομαι εδώ για κάνω φίλους ή φίλες ή κολεγιές. Έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου σαν μέλος του φόρουμ και σαν μουσικός. Αλλά αυτή η ευγένεια δεν προεκτείνεται σε καμία περίπτωση και στην επαγγελματική ιδιότητα οποιουδήποτε - αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που εγώ ποτέ δεν προβάλλω τη δική μου επαγγελματική ιδιότητα στο φόρουμ.

 

Σαν μουσικός χαίρεις σεβασμού. Σαν διαφημιστής δεν χαίρεις από εμένα, διότι θεωρώ όλο το συνάφι σου ως θλιβερό υπόλοιπο της προ-πασοκικής οικονομίας, παρωχημένη ομάδα επαγγελματιών που εξακολουθεί να υπάρχει στο περιθώριο της ελληνικής τεχνοφοβίας, μόνιμους υπερασπιστές οποιουδήποτε επικοινωνιακού αναχρονισμού και κατασκευαστές εξαιρετικά μέτριων προϊόντων που μου χαλάνε την αισθητική από τότε που αγοράζω περιοδικά ή βλέπω τηλεόραση.

 

Από εκεί και πέρα, το θέμα που άνοιξε σε αυτό το thread μπορούσες να το δεις σαν διαφημιστής (όπως δυστυχώς έπραξες) ή μπορούσες να το δεις σαν μουσικός ή σαν πατέρας ή σαν πολίτης ή σαν ότι θέλεις. Αλλά είσαι τόσο ταυτισμένος με τον επαγγελματικό σου ρόλο που οργίζεσαι επειδή κάποιος θυμίζει στους αναγνώστες ότι στο δικό σου κόσμο όλα γίνονται για το χρήμα. Το είχα προβλέψει με εξαιρετική ακρίβεια ότι θα τα πάρεις στο κρανίο, τίποτε απ' ότι συμβαίνει δεν με εκπλήσσει και δεν οφείλεται σε καμία μαντική ικανότητα, διότι είσαι εξαιρετικά ευπρόβλεπτος.

 

Και δεν θα σου απαντούσα δημόσια, αλλά στην προσπάθειά σου να πείσεις τον εαυτό σου (ποιον άλλο;)) ότι κάνω λάθος, μου επιτίθεσαι προσπαθώντας να μειώσεις το κύρος μου στο φόρουμ και προσπαθώντας να με παρουσιάσεις ως γραφικό. Για τον ίδιο λόγο (ότι δηλαδή δεν έχεις το δικαίωμα να εγκαινιάζεις ένα τέτοιο καυγά) υπόκεισαι και στις προβλεπόμενες πειθαρχικές ποινές.

 

Υ.Γ. Διευκρινίζω ότι τα σχόλιά μου για το "συνάφι" των διαφημιστών δεν αφορούν ειδικά τον marathon ή την επιχείρηση στην οποία απασχολείται, για την οποία άλλωστε δεν γνωρίζω απολύτως τίποτε. Ή άποψη που διατυπώνω αποτελεί προϊόν της εμπειρίας μου με ελληνικές διαφημιστικές και εκδοτικές εταιρείες τα τελευταία είκοσι χρόνια, των οποίων όμως οι πρακτικές και συνήθειες δεν είναι βέβαιο ότι έχουν το αντίστοιχό τους στην επαγγελματική ζωή του marathon. Εν' τούτοις, είμαι υποχρεωμένος να κατηγορώ σε γενική βάση, ακριβώς όπως ο marathon επέλεξε να υπερασπιστεί σε γενική βάση. Και βέβαια (disclaimer) οι απόψεις μου δεν απηχούν απαραιτήτως τις απόψεις της διεύθυνσης του φόρουμ.

 

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ με ενδιαφέρον.

 

Απλώς δύο παρατηρήσεις / διευκρινίσεις,

 

........ διότι αυτά που γράφω είναι γνωστά και χαρτογραφημένα στο νου μου εδώ και είκοσι χρόνια.

Και εκεί πιστεύω ότι έγκειται ένα βασικό ζήτημα. Γιατί αυτό συμβαίνει εμφατικά και απαρέκκλιτα επί 20ετίας. Μ΄άρεσε όμως η λέξη.

 

Σαν διαφημιστής δεν χαίρεις από εμένα, διότι θεωρώ όλο το συνάφι σου ως θλιβερό υπόλοιπο της προ-πασοκικής οικονομίας, παρωχημένη ομάδα επαγγελματιών που εξακολουθεί να υπάρχει στο περιθώριο της ελληνικής τεχνοφοβίας, μόνιμους υπερασπιστές οποιουδήποτε επικοινωνιακού αναχρονισμού και κατασκευαστές εξαιρετικά μέτριων προϊόντων που μου χαλάνε την αισθητική από τότε που αγοράζω περιοδικά ή βλέπω τηλεόραση.

 

Βρε Eye, αν και μερικώς θα συμφωνήσω μαζί σου, ειλικρινά πιστεύεις σε αυτή την τουλάχιστον σκληρή και συλλήβδην απαξιωτική τοποθέτησή σου ή κατεγράφη πάνω στην εν θερμώ απάντησή σου;

Μερικοί από τους καλύτερους φίλους μου είναι στη διαφήμιση (ψιλοσιχαμένη κλισεδιάρικη έκφραση το ξέρω αλλά ισχύει) και δεν θα τους κατέτασσα σε αυτή τη κατηγορία, επ΄ουδενί. Και θα το εκτιμούσα εαν απέφευγες να επιτεθείς στα προσωπικά μου κριτήρια επιλογής φίλων.

 

Και για να καταλάβω.

Αντιτίθεσαι στην επιλογή τραγουδιών στην διαφήμιση; (από ότι κατάλαβα με την αναφορά σου στα πορνεία, μάλλον)

Διαφέρει η διαφήμιση από το βιντεοκλιπ;

Αντιτίθεσαι και στη μουσική επένδυση ταινιών; (δεν μιλάμε για πρωτότυπη μουσική)

 

Ειλικρινά ρωτάω.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω ότι συνεχίζεις να παραληρείς, απλά αρχίζεις και να παραπληροφορείς. Για πάμε λοιπόν

και ξεκινάω από το πιό σημαντικό. Γιατί θεωρώ ότι όλα τα υπόλοιπα που γράφεις δεν είναι σοβαρά

 

Εγώ δε βρίσκομαι εδώ για κάνω φίλους ή φίλες ή κολεγιές.

Εγώ βρίσκομαι για να κάνω φίλους ή φίλες ή κολεγιές. Και χαίρομαι που μέσω του forum, γνώρισα τον Trigga (που μας χωρίζουν και 20 χρόνια) και ρίχνουμε καμμιά πενιά όταν ανεβαίνω Λάρισσα, και είμαι σίγουρος ότι θα λυώσουμε στα τσίπουρα με τον Studio μιλώντας για τα παλιά και χαίρομαι που έχω φυσική ή Ιντερνετική επαφή με αρκετούς. Χάρηκα ιδιαίτερα όταν ο Odis από το Bristol παρουσίασε την κιθάρα του, πάνω σε μια δικία μου παρουσίαση, ξέρω ότι έκανα άλλο ένα φίλο...

 

πόσω μάλλον όταν πολλές φορές έχεις αναφερθεί στο υψηλό σου εισόδημα και στον άνετο τρόπο ζωής που σου έχει εξασφαλίσει η διαφήμιση. Όπως καταλαβαίνεις, είσαι απόλυτα ύποπτος για να διατυπώσεις μία άκυρη άποψη.

Σε κάθε ιδιωτικού τύπου επάγγελμα (όχι μόνο τη διαφήμιση), όταν έχεις δουλέψει σκληρά για 30 χρόνια, όταν δεν είσαι κακός και εάν έχεις και λίγο τύχη μπορείς να προσφέρεις στην οικογένειά σου ένα άνετο τρόπο ζωής (και να περισσεύουν και λίγα φράγκα να βάφεις τις κιθάρες σου). Εγώ λοιπόν δεν ντρέπομαι γι αυτό, στη ζωή δεν σου χαρίζουν τίποτα. Δεν καταλαβαίνω γιατί είμαι ύποπτος ή γιατί η γνώμη μου δεν έχει αξία και έχει η δική σου, πόσο μάλλον όταν εγώ έχω απόλυτη επίγνωση του χώρου ενώ εσύ είσαι περαστικός.

 

Σε αυτή τη παράγραφο κάνεις το απόλυτο ατόπημα, πρώτον διότι νομίζεις ότι θίγεις κάποια ευαίσθητη χορδή (ενώ δεν θίγεις διότι εγώ δεν έχω κλαδική συνείδηση σαν εσένα) και δεύτερον διότι ξεχνάς (ή μάλλον αγνοείς) ότι ο κόσμος των ελλήνων προγραμματιστών απαρτίζεται κυρίως από εξαιρετικά ταπεινούς και αφανείς ανθρώπους - ήτοι καμία σχέση με το χλεχλέδικο ζουζούνισμα του συναφιού σου, το οποίο μας σπάει τα "άσπαστα" εδώ και τρεις δεκαετίες με τις τηλεοπτικού τύπου εμφανίσεις του στο δημόσιο βίο και την γενικότερα LOUD συμπεριφορά του.

Εάν αυτό δεν είναι παραλήρημα, τότε τι είναι? Επικεντρώνομαι στο "το οποίο μας σπάει τα "άσπαστα" εδώ και τρεις δεκαετίες". Σε ποιούς ρε Eye? Σε σένα και τη γυναίκα σου? Για το σύνολο του forum? για μία μερίδα του? Μίλα για τον εαυτό σου και και μην κάνεις το λάθος να νομίζεις ότι όλοι έχουν την ίδια άποψη με σένα.

 

Και αν τη χώρα την θεωρούν κάποιοι Νιγηρία, οκ.. ας δεχτούν και οι προγραμματιστές (μέσος όρος ηλικίας τα 22) το μερίδιο ευθύνης που τους ανήκει, και ας δεχτούν και τα μεγαλοστελέχη διαφημιστικών εταιρειών (μέσος όρος ηλικίας τα 52;) το δικό τους... πολύ μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.

Συμπληρώνω για να καταλάβεις(?) το γελοίο της απάντησής σου

Οι "φτωχοί" προγραματιστές είναι νέοι 22 χρόνων και ταπεινοί και αφανείς ενώ οι "κακοί διαφημιστές"  ζουζουνίζουν και είναι 52...Δηλ στην Exodus (Τυχαίο παράδειγμα)(που συνεργάζομαι, ας πούμε) δεν υπάρχουν βαθμίδες, διευθυντές, αφεντικά, μέτοχοι (Πειραιώς) με μισθούς μεγαλύτερους από τον μέσο όρο των διαφημιστών?

Ή στις διαφημιστικές όλοι είναι 52 και αφεντικά? Τώρα εάν δεν έχεις κλαδική συνείδηση...δεν σου φταίει η διαφήμιση, εγώ δεν κάνω τη δουλειά μου με το ζόρι

 

Και γιατί δε λες πόσες δεκάδες φορές, οι καλύτερες από τις ελληνικές διαφημιστικές ΠΑΤΩΝΟΥΝ σε διεθνείς διαγωνισμούς; Γιατί δε λες για τη φάση που λόγω ΑΓΩΓΗΣ είχατε αλλάξει τη μουσική του Peter Gabriel στη διαφήμιση της Bravo με μία άλλη που "έμοιαζε"; Είσαι πραγματικά ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει δοθεί ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ για τη μουσική του Lee; Δεν παίρνεις κανά τηλέφωνο να ρωτήσεις τον υπεύθυνο συνάδελφό σου να γελάσουμε;

Εδώ αρχίζει η παραπληροφόρηση (ή η αμάθεια-ημιμάθεια). Ποιός σου είπε ότι Ελληνικές διαφημιστικές ΠΑΤΩΝΟΥΝ σε διεθνείς διαγωνισμούς? Η πρώτη που μου έρχεται στο μυαλό είναι η RedDesign (της φίλης μου της Ρόντας) που έχει σαρώσει παγκοσμίως (ψάξε λίγο για να έχεις σωστά επιχειρήματα και όχι αέρα). Εάν εννοείς το φεστιβάλ των Καννών (θα βοηθήσω το κόσμο που διαβάζει, το φεστιβάλ των Καννών είναι σαν τα Όσκαρ ή τα Grammy)...έχεις δίκαιο, στις Κάννες δεν πέρνουμε ποτέ τίποτα αλλά στα άλλα 2 σαρώνουμε!!!! Εσω σοβαρός!!!!

 

Για την αγωγή του Gabriel που λές, προφανώς και έχεις δίκαιο, αλλά αυτό δείχνει ότι το θέμα δικαιώματα ΑΕΠΙ δουλεύει κανονικά. Και είπαμε ένας κακός συντελεστής δεν διαγράφει ένα ολόκληρο χώρο.

Όσο αφορά τον Cosmote (επειδή ρώτησα το συνάδελφο που το έκανε), προφανώς και έχουν πληρωθεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ τα δικαιώματα. Σε μία καμπάνια που (συνολικά παραγωγή, media κλπ_ κοστίζει πάνω από 2.000.000 ευρώ τα δικαιώματα της μουσικής είναι τίποτα. Εάν θέλεις έχω και τα στοιχεία του συναδέλφου (στο στέλνω όποτε θελεις με pm). Όπως βλέπεις, γελάσαμε (εμείς οι διαφημιστές για να ξέρεις και ποιοί γελάσανε)...με εσένα

 

Από εκεί και πέρα, το θέμα που άνοιξε σε αυτό το thread μπορούσες να το δεις σαν διαφημιστής (όπως δυστυχώς έπραξες) ή μπορούσες να το δεις σαν μουσικός ή σαν πατέρας ή σαν πολίτης ή σαν ότι θέλεις. Αλλά είσαι τόσο ταυτισμένος με τον επαγγελματικό σου ρόλο που οργίζεσαι επειδή κάποιος θυμίζει στους αναγνώστες ότι στο δικό σου κόσμο όλα γίνονται για το χρήμα. Το είχα προβλέψει με εξαιρετική ακρίβεια ότι θα τα πάρεις στο κρανίο, τίποτε απ' ότι συμβαίνει δεν με εκπλήσσει και δεν οφείλεται σε καμία μαντική ικανότητα, διότι είσαι εξαιρετικά ευπρόβλεπτος.

ενώ στους άλλους κόσμους (πλήν διαφήμισης) τίποτα δεν γίνεται για το χρήμα...όταν θα έρθω να σου παραγγείλω κάτι θα σε πληρώσω με 3 αυγουλάκια από τις κότες μου...Και φυσικά δεν μπορείς να με κάνεις να τα πέρνω στο κρανίο (όπως νομίζεις)...ο μόνος άνθρωπος που τα καταφέρνει είναι η γυναίκα μου!

 

[quote author=Wow! link=topic=166994.msg307327#msg307327 date=1235684845

Σαν μουσικός χαίρεις σεβασμού. Σαν διαφημιστής δεν χαίρεις από εμένα, διότι θεωρώ όλο το συνάφι σου ως θλιβερό υπόλοιπο της προ-πασοκικής οικονομίας, παρωχημένη ομάδα επαγγελματιών που εξακολουθεί να υπάρχει στο περιθώριο της ελληνικής τεχνοφοβίας, μόνιμους υπερασπιστές οποιουδήποτε επικοινωνιακού αναχρονισμού και κατασκευαστές εξαιρετικά μέτριων προϊόντων που μου χαλάνε την αισθητική από τότε που αγοράζω περιοδικά ή βλέπω τηλεόραση.

Παραληρείς (και τσιρίζεις συγχρόνως?)...Δεν κατάλαβα τίποτα...σαν να ακούω τη Παπαρήγα

 

Ή άποψη που διατυπώνω αποτελεί προϊόν της εμπειρίας μου με ελληνικές διαφημιστικές και εκδοτικές εταιρείες τα τελευταία είκοσι χρόνια

Δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου (γιατί δεν την ξέρω και δεν κάνω ποτέ το λάθος να φαντάζομαι). Απλά πρέπει να επισημάνω (από τη δική μου εμπειρία), ότι καμμιά φορά μας φταίνε όλοι οι άλλοι και όχι εμείς.

Είναι πιο εύκολο να πείσεις το εαυτό σου για τους κακούς "άλλους" και όχι ότι εσύ-εγώ είμαστε κακοί και λίγοι

 

Και δεν θα σου απαντούσα δημόσια, αλλά στην προσπάθειά σου να πείσεις τον εαυτό σου (ποιον άλλο;)) ότι κάνω λάθος, μου επιτίθεσαι προσπαθώντας να μειώσεις το κύρος μου στο φόρουμ και προσπαθώντας να με παρουσιάσεις ως γραφικό. Για τον ίδιο λόγο (ότι δηλαδή δεν έχεις το δικαίωμα να εγκαινιάζεις ένα τέτοιο καυγά) υπόκεισαι και στις προβλεπόμενες πειθαρχικές ποινές.

Εγώ σου απαντώ δημόσια, και κανένας Marathon ή κάποιος άλλος δεν μπορεί με τα γραφόμενα του να σου μειώσει το κύρος ή να σε παρουσιάσει σα γραφικό. Αυτό το καταφέρνεις μόνος σου με τα γραφόμενά σου και τη συμπεριφορά σου. Εάν βλέπεις παντού εχθρούς και επιθέσεις,δεν σου φταίω εγώ. Εκτός εάν "εχθροί" είναι όσοι δεν συμφωνούν μαζί σου.

Τώρα για τα υπόλοιπα που γράφεις "Για τον ίδιο λόγο (ότι δηλαδή δεν έχεις το δικαίωμα να εγκαινιάζεις ένα τέτοιο καυγά) υπόκεισαι και στις προβλεπόμενες πειθαρχικές ποινές." το καυγά τον βλέπεις μόνο εσύ, όχι εγώ. Για τις δε "πειθαρχικές ποινές"...τι να πώ. Μου πήρες τώρα το κουβαδάκι... θεωρείς ότι έτσι θα με σταματήσεις να μην απαντώ στις ανακρίβειές σου? Μεγάλωσε επιτέλους...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι φίλε Spy...δεν πρόσβαλα κανέναν (και δεν έβαλα -1 για να δείξω ότι την έχω μακρύτερη επειδή δεν έχω επιχειρήματα)...λίγος σεβασμός δεν βλάπτει

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου