Προς το περιεχόμενο

Herman Li's Singature Guitar


ex-PitDealer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σταμπαρα αυτην την κιθάρα οχι γιατι ειναι το Herman Li αλλα για τις επιλογες της :D

Θα καταλαβετε αν δειτε εδωhttp://www.ibanez.co.jp/products/eg_page09.php?area_id=3&data_id=518&color=CL01&year=2009&cat_id=1&series_id=254

οι μαγνήτες εχουν την δινατοτητα να γινονται και single-coil

ξερετε καμοια αλλη κιθάρα με τετοιες δινατοτητες (γιατι δεν πολυ γουσταρω να πέζω με signature guitars)

Τι γνωμη εχετε ; και μια εξτρα ερωτηση γινετε να βαψω την κιθαρα(σκάφος) οτι χρωμα θελω χωρις να αλλοιωθει ο ηχος αν ναι με τι υλικα γίνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν άπειρες κιθάρες με coil splitting δυνατότητα (PRS, Parker, πολλές Ibanez νομίζω, από Fender μέχρι Nik Huber...) δεν είναι κάτι πρωτότυπο. Έχω γράψει τις πρώτες που μου ήρθαν στο μυαλό ενδεικτικά.

Για το χρώμα, εγώ είμαι άσχετος, αλλά τι νόημα έχει να πάρεις καινούρια κιθάρα για να τη βάψεις?  ??? (εκτός αν θες να πειραματιστείς με το βαψιμο)

 

edit:Τώρα είδα το "σκάφος", άρα μάλλον γι άλλη κιθάρα λες, άκυρο το σχόλιό μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα splits που κάνει δεν είναι τα κλασσικά. Εγώ δεν τα έχω δει σε κιθάρα εμπορίου. Μπορείς πάντα όμως να ζητήσεις από έναν τεχνικό να στα κάνει σε οποιαδήποτε κιθάρα.

 

Όσο για βάψιμο... Ξέχασέ το. Δύσκολο και ριψοκίνδυνο ακόμη και σε μάστορα. Είναι και αρκετά ακριβή κιθάρα.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα splits που κάνει δεν είναι τα κλασσικά. Εγώ δεν τα έχω δει σε κιθάρα εμπορίου. Μπορείς πάντα όμως να ζητήσεις από έναν τεχνικό να στα κάνει σε οποιαδήποτε κιθάρα.

 

 

A έχει κι άλλα!  ;D Την πρώτη φορά που μου φορτώθηκε η σελίδα (κάτι μπλόκαρε φαίνεται) δεν είδα το κάτω μέρος με το δεύτερο πακέτο switching positions. Αυτά όντως είναι πρωτότυπα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε