Προς το περιεχόμενο

E-DRUMS


spirou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι άσχετος με το θέμα,δεν γνωρίζω να παίζω φυσικά drums και το είδος μουσικής που γράφω λίγη σχέση έχει με rock,πιο πολύ προσπαθώ να βγάλω τον ήχο των massive attack,depeche mode (τελευταία album)

 

το να γράφω δικές μου λούπες στο fruityloops έχει την πλάκα του και είναι αρκετά δημιουργικό αλλά πάντα λείπει το feel και η ρεαλιστικότητα (θα πρέπει τα drums να τα παίζει η θεά Κάλι).

 

Ουσιαστικά θα χρησιμοποιώ πιο πολύ δικά μου samples και ίσως το bfd οπότε δεν νομίζω να μου χρειάζεται το drum module (ή κάνω λάθος?)

 

δεν θέλω να πάω σε λύση του στυλ "Yamaha DD-55C" καθώς θα μου άρεσε να μάθω τα βασικά ,έτσι για το κέφι μου,ούτε όμως με ενδιαφέρει να είναι υπερπλήρες το kit.

 

δε θέλω να ξεπερνάει τα 1000 euro το kit (είδα κάτι millenium στο thomann και είναι πολύ φτηνά)

 

αυτές είναι μερικές επιλογές μου. (είμαι άσχετος εντελώς,διαβασα κάποια πράγματα εδω μέσα κυρίως απο octapus)

 

αξίζουν?

 

 

 

Millenium

MPS-300

 

Roland

TD-3KV V-Drum Pad Set

 

Roland

TD-3KV/MDS-3C Starter V-Drum

 

YAMAHA

DTXPRESS III Set

 

ή μήπως μπορείτε να μου προτείνετε να "χτίσω" σιγά-σιγά το δικό μου drumkit με parts απο διαφορετικές εταιρίες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές