Προς το περιεχόμενο

Ακριβές κιθάρες? Ναί γιατρέ μου, τις προτιμώ!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αλλά το "ρεζουμε" είναι ένα. Βασικός κανόνας του marketing "Κανε το προϊόν να είναι αναφορά"

Συμφωνούμε. Ακόμα και όταν γίνεται και άθελα. Πάρτε παράδειγμα τις "νεοανακαλυφθέντες" Bach με την "τεχνική" mouth to mouth. Πρίν είχαμε τις Harley Bendon, τις Χaviere, τις Infinity, τις Sunsmille....και πόσες θα έρθουν ακόμα...

 

Eπίσης κανείς ποτέ (μόνο οι αφελείς) δεν πίστεψε ότι ο κόσμος των business είναι αγγελικά πλασμένος. Ξέρεις πόσες εταιρίες έχουν σβύσει η Microsoft και η Apple (ας πούμε...)?

 

Για να μη παρεξηγηθώ, δεν υπονοώ ότι κάποιος έχει συμφέρον και διαφημίζει τις Bach.  Aλλά πόσο εύκολο είναι (διαφημιστικά), μια φήμη να δημιουργήσει μόδα...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 230
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αυτό το..."ψυχολογικό" να το κοιτάξεις, μην το αφήσεις, μπορεί να σε καταστρέψει  ;D ;D

(Μήπως βρε συ Μάκη παίρνεις καμμιά μίζα από τον Nik Huber;  ;D )

 

 

Mίζα... όχι κάτι για δυναμό άκουσα  ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνούμε. Ακόμα και όταν γίνεται και άθελα. Πάρτε παράδειγμα τις "νεοανακαλυφθέντες" Bach με την "τεχνική" mouth to mouth. Πρίν είχαμε τις Harley Bendon, τις Χaviere, τις Infinity, τις Sunsmille....και πόσες θα έρθουν ακόμα...

 

Eπίσης κανείς ποτέ (μόνο οι αφελείς) δεν πίστεψε ότι ο κόσμος των business είναι αγγελικά πλασμένος. Ξέρεις πόσες εταιρίες έχουν σβύσει η Microsoft και η Apple (ας πούμε...)?

 

Για να μη παρεξηγηθώ, δεν υπονοώ ότι κάποιος έχει συμφέρον και διαφημίζει τις Bach.  Aλλά πόσο εύκολο είναι (διαφημιστικά), μια φήμη να δημιουργήσει μόδα...

Εννοείταο Marathon! Μιλάμε για ανταγωνισμό! Δεν έχουν θέση οι συναισθηματισμοί. Καλώς ή κακώς. (κακώς κατ'εμε). "Διαφιμίζουμε και πουλάμε". Αλλά συγνώμη...δε θα βγάλω έγω τα "σπασμένα" του κάθε "Καρχαρία".

Bass, amps and R'n'R!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Προφανώς επίσης λίγοι γνωρίζουν ότι τη 10ετία του 80 ή 90  "πρωτοεμφανιζόμενα" brands από την Απω Ανατολή όπως η Ibanez αντιμετόπισαν σοβαρό προβλημα στην είσοδό τους στην Αμερικάνική αγορά από Καρχαρίες της εποχής γιατι τα προϊόντα τους ήταν ισάξια ή και καλύτερα από τα Αμερικάνικα και με τεράστια διαφορά τιμής (για σκευτείτε...πόσες Αμερικάνικες μπαντες στη 10ετια του 90 έχετε δεί να παίζουν με Ibanez?).

 

Ποιες Ibanez εννοείς ακριβώς? Γιατί είναι μάλλον η κιθαροεταιρία που βγάζει την μεγαλύτερη ποικιλία κιθαρών από όλες τις υπόλοιπες... (τζαζοκιθάρες, LP singlecut-alikes, superstrats, metal machines...) και το artist roster της είναι εντυπωσιακό, ξεκινώντας πριν τα '90s. Επίσης, αυτά που αναφέρεις για τις κόπιες είναι πολύ γνωστά και έχουν συζητηθεί κατά κόρον εδώ...

 

Συμφωνώ με τον Τόλη στα περισσότερα, για τα υπόλοιπα έχω εκφραστεί σε κάποιο από τα δυόμισι χιλιάδες προηγούμενα θρεντ και δεν θέλω να επαναληφθώ... (χωρίς να είναι μομφή εναντίον του βέβαια, έχει πολύ σημαντική και βαρύνουσα γνώμη που με ενδιαφέρει να την διαβάζω και είναι θαυμάσιο παιδί, φτιάχνει και ωραίο Χ-ΟΤΙC μπριαμ!)

 

Κάτι που θυμήθηκα: αν η ηλεκτρική κιθάρα είναι προϊόν του δυτικού πολιτισμού και πρέπει να την προτιμήσουμε για αυτό το λόγο, γιατί με αυτήν παίζουμε μουσικές που ξενοφέρνουν και δεν αξιοποιούμε την Ελληνική μουσική παράδοση? Επίσης, χρησιμοποιούμε αμάξια μη αμερικάνικα (πολλές φορές και ιαπωνικά που συνήθως είναι "σκυλιά"), πίνουμε ξενόφερτα αλκοολούχα ποτά αντί για το αρχαιοελληνικό κρασί κλπ κλπ? Και για να γυρίσω και στο καλλιτεχνικό θέμα, υπάρχουν πολλοί που δεν σκέφτονται έτσι, πχ. ο Metheny, o Scofield, o Benson κλπ. δεν έχουν κάποιο ζήλο υπέρ των αμερικάνικων Gibson ΕS αλλά παίζουν με Ibanez...

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιες Ibanez εννοείς ακριβώς? Γιατί είναι μάλλον η κιθαροεταιρία που βγάζει την μεγαλύτερη ποικιλία κιθαρών από όλες τις υπόλοιπες... (τζαζοκιθάρες, LP singlecut-alikes, superstrats, metal machines...) και το artist roster της είναι εντυπωσιακό, ξεκινώντας πριν τα '90s. Επίσης, αυτά που αναφέρεις για τις κόπιες είναι πολύ γνωστά και έχουν συζητηθεί κατά κόρον εδώ...

 

Ναι, όπως είπες ΕΙΝΑΙ ενυπωσιακό, γιατι δεν ήταν. Και υπήρχε λόγος πίσω από αυτο.

Κόπιες? Δεν ανέφερα κατι για κόπιες.

Bass, amps and R'n'R!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ως μη-κιθαρίστας, ευχαριστώ τον Silot που έθεσε αυτό το κατα-ταλαιπωρημένο θέμα σε μία ρεαλιστική / πρακτική βάση. Πρέπει να παραδεχθώ ότι στο κάθε τι με το οποίο έχω ασχοληθεί στη ζωή μου, κάθε φορά που προσπάθησα να "κάνω οικονομία" αγοράζοντας κάτι φθηνότερο.. τελικά κατέληξα να το πληρώσω πολλές-πολλές φορές. Οπότε, μου φαίνεται λογικό να ισχύει και για τις κιθάρες.

 

:)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα συμφωνήσω με το πόστ του Τόλη  στα περί αξιοπιστίας οργάνου και αφορισμού αλλά παράλληλα θα διαφωνήσω στα περι πολιτισμού και γενικότερα στο θέμα της κόπιας (ξεκαθαρίζω οτι έχω πληρώσει κάμποσα λεφτά για Tokai les paul και για squier japan) και εξηγούμε:

 

Δεν αμφιβάλω πως η ηλεκτρική κιθάρα είναι όντως προϊόν δυτικού πολιτισμού, τι σημαίνει όμως αυτό? Θα πρέπει να παράγεται μόνο εκεί? με την ίδια λογική βιβλία θα πρέπει να εκτυπώνονται μόνο στην Γερμανία και θέατρο θα πρέπει να παράγεται μόνο στην Ελλάδα. Οκ, ισως είναι λίγο τραβηγμένο αλλά you get my point  ;)

 

Τέλος, η ύπαρξη και μόνο τόσων παρόμοιων θεμάτων με κάνει να πιστεύω πως οι μεν προσπαθούν να πείσουν τουε δε και τούμπαλιν, αλλά κυρίως ο καθένας προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του ότι η επιλογή του ήταν η σωστότερη. Take it easy boys, δεν υπάρχει μια και μοναδική αλήθεια αλλα η αλήθεια του καθενός!

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πχ. ο Metheny, o Scofield, o Benson κλπ. δεν έχουν κάποιο ζήλο υπέρ των αμερικάνικων Gibson ΕS αλλά παίζουν με Ibanez...

Μην αρχίσουμε τέτοια κουβέντα, νομίζω είναι σε λάθος βάση και (κατα πάσα πιθανότητα) δεν έχει καμμία σχέση με καλλιτεχνικά κριτήρια.

 

1η σκέψη...η οποιαδήποτε Ibanez έχει ανάγκη τους κράχτες της για να μαζέψει πελατεία και είναι πρόθυμη να πληρώσει παραπάνω τον Metheny, Scofield, Benson... από τον ανταγωνιστή. Η αντίστροφη ερώτηση μπορεί να είναι...γιατί δεν παίζει και ο ΒΒ Κing με Ibanez?

2η σκέψη...έχει σημασία  το τι γράφει η κιθάρα στο head, όταν ο οποισδήποτε από αυτούς τους υπερπαίχτες κάνει ότι θέλει (custoμιές εννοώ)? Παράδειγμα η σχέση του Metheny με τη Manzer...πιστεύει κανείς ότι η Manzer έφτιαξε 2η Picasso για κανέναν?

Από σκέψεις...άλλο τίποτα

 

που έθεσε αυτό το κατα-ταλαιπωρημένο θέμα σε μία ρεαλιστική / πρακτική βάση.

Πολύ σημαντικό point...μην το ξεχνάμε για την υπόλοιπη συζήτηση

 

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Πόσοι γνωρίζουν ότι ένας σεβαστός αριθμός από πασίγνωστα brands όπως η Gibson και η Fender, πλήρωναν πολλά στα πρώτα και μετέπειτα χρόνια ύπαρξής τους, πολλές φορές τόσα όσα δεν τους επέτρεπε η τσέπη τους, σε γνωστους μουσικούς για να βγαίνουν και να "διαφημίζουν" τα προϊόντα τους? Μία κιθάρα που παίζεται από τον "Σάββα" δεν έχει και ιδιαιτερο όνομα στην πιάτσα, άν όμως παίζεται από τον "Page" είναι must, άρα και υψηλότερη στο χρηματιστήριο αξιών των μουσικών οργάνων. Την ίδια στιγμή που π.χ. η Stratocaster made in USA κατασκευαζόταν μπορεί και από 5 κομμάτια ξύλο, οι μαγνήτες της ήταν τυλιγμένοι με το χέρι και το ξύλο της...μπορούσε να ήταν ό,τι ήθελε (ο ίδιος ο Leo Fender είχε δηλώσει ότι έναν καιρό βάζανε ό,τι ξύλο μπορούσαν να πληρώσουν ή να βρούν).

Οι περισσότεροι (μιας και τα ξέρουμε όλα) την αγνοήσατε. Καντε τον κόπο.... http://www.tonequest.com/ray.htm

 

Η αίσθηση και η αισθητική πάντα παίζουν κάποιο ρόλο.

Οχι κάποιον. Μέγιστο (με τον α ή β τρόπο).

 

Θα μπορούσαμε να λέμε μέχρι αύριο τέτοιες ιστορίες... Αλλά το "ρεζουμε" είναι ένα. Βασικός κανόνας του marketing "Κανε το προϊόν να είναι αναφορά" Ο ίδιος κανόνας που στην Αμερική έκανε το φωτοτυπικό να ονομάζεται "Xerox machine"...

Οχι απαραίτητα. Οι όροι market segmentation & market penetration χρησιμοποιούνται διαφορετικά, συμφωνα με τις εκάστοτε στρατηγικές, από κάθε εταιρεία.

 

Και οι μεγάλες εταιρείες ξέρουν (συνήθως) καλύτερα τι, γιατί και πως προσφέρουν τα προϊόντα τους από αυτούς που τα αγοράζουν.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου