Προς το περιεχόμενο

Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ' date=' αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια. Η δικαιολογία ότι "μπορεί να το χάλασες εσύ", καλύπτει τον έμπορο μόνο όταν στην συσκευασία του προϊόντος υπάρχει η ένδειξη ότι "η εγκατάσταση αυτής της συσκευής πρέπει να γίνει από ειδικευμένο προσωπικό" (όπως στους επεξεργαστές των υπολογιστών). Τα άλλα που λένε οι έμποροι είναι απλά κολοκύθια.[/quote']

 

παιδια αυτο οντως ισχυει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 215
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Η νομοθεσία της Ε.Ε. λέει ότι ο καθένας μας μπορεί να επιστρέψει κάτι που αγόρασε ακόμη και μετά από μερικές ημέρες (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΟΣ, αν δεν το έχει καταστρέψει βέβαια

 

Αν αυτό είναι αλήθεια, τότε να τα κλείσουμε τα μαγαζιά μας.

 

Εγώ πουλάω γυναικεία ενδύματα και αντιμετοπίζω το εξής πρόβλημα: Κάποιες γυναίκες έρχονται και αγοράζουν βραδινό επίσημο ρούχο (αμπιγέ τουαλέτα ) και μάλιστα πολύ ακριβό, προκειμένου να πάνε σε κάποια εκδήλωση πχ σε γάμο.

 

Το επίσημο αυτό ένδυμα όποια το αγοράσει, δεν πρόκειται να το ξαναφορέσει ποτέ διότι την επόμενη φορά που θα βρεθεί σε γάμο, τα μισά άτομα θα είναι και πάλι από το σόι της ή το περιβάλλον της γενικότερα, και δεν θέλει να εμφανιστεί και πάλι με το ίδιο ρούχο.

Τι να το κάνει λοιπόν μετά;

 

Πάει λοιπόν στο γάμο, κάνει το «κομμάτι της», και μετά από 2 ημέρες το φέρνει πίσω για «αλλαγή», και παίρνει κάποια άλλη τουαλέτα για τον επόμενο γάμο, ή κάποια πιο συμβατικά ρούχα, να τα φοράει και στην δουλειά της ας πούμε.

 

Στο Μαγαζί μου αλλαγές στα αμπιγέ δεν γίνονται! :!: :twisted:

 

Δηλαδή σκέψου να το επιτρέπει και η νομοθεσία!

Θα έρχεται σήμερα η κάθε μια να παίρνει ένα ρούχο για να κάνει την εμφάνισή της αύριο, και μεθαύριο θα μου το φέρνει πίσω και θα ζητάει τα χρήματά της;

Τι το κάναμε εδώ;

 

 

Και δεν μου λέτε, για να έρθουμε και στο θέμα μας, μπορώ εγώ δηλαδή να πάρω την Παρασκευή ένα πανάκριβο επεξεργαστή, το Σαββατοκύριακο να «περάσω» όλα τα κανάλια μου από τα σύνθια μου σε όλα τα κομμάτια μου μέσα από αυτόν, ηχογραφώντας τα στο PC μου, και την Δευτέρα αφού έχω κάνει την δουλειά μου, να τον πάω πίσω και να πάρω πίσω τα λεφτά μου; :wink:

Και το επόμενο να πάρω έναν άλλο και πάει λέγοντας; :idea:

 

Η λογική λέει πως πας σε ένα κατάστημα, βλέπεις ένα προϊόν, το δοκιμάζεις :!: να δεις αν δουλεύει και αν σου κάνει ή όχι, και αφού το αποφασίσεις το παίρνεις και φεύγεις. :arrow:

 

 

Τι πάει να πεί «δεν σου κάνει» μετά; Αφού πρίν το πάρεις το δοκίμασες!

Αν δεν το δοκίμασες καλά να πάθεις! Αν είχες απαιτήσει να λειτουργήσει το μηχάνημα στο κατάστημα πριν το πάρεις, δεν θα είχες προβλήματα.

 

Και αν το χάλασες ΕΣΥ στην μεταφορά (πχ, σού έπεσε κάτω), να το πληρώσεις εσύ!

 

Μιλάω παράλογα; :roll:

 

Μήπως ο νόμος αυτός μιλάει για εμπορεύματα που αγοράζει κανείς εξ αποστάσεως πχ παραγγελία μέσω ιντερνετ ή περιοδικά κ.τ.λ.;

Εκεί θα είχε νόημα ένας τέτοιος νόμος, γιατί εξ αποστάσεως μπορεί και να παρασυρθείς και να πάρεις κάτι που δεν κάνει τους «παπάδες» όπως σου τους υποσχέθηκε η διαφήμισή του. :roll:

lt;P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">&

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μήπως ο νόμος αυτός μιλάει για εμπορεύματα που αγοράζει κανείς εξ αποστάσεως πχ παραγγελία μέσω ιντερνετ ή περιοδικά κ.τ.λ.;

Εκεί θα είχε νόημα ένας τέτοιος νόμος' date=' γιατί εξ αποστάσεως μπορεί και να παρασυρθείς και να πάρεις κάτι που δεν κάνει τους «παπάδες» όπως σου τους υποσχέθηκε η διαφήμισή του. :roll:[/quote']

 

Και μένα λίγο ακραίο μου ακούγεται IxNiLaTiS... :roll: :roll:

Από την άλλη (μιας και δεν έχω ζήσει ποτέ στο εξωτερικό για να μεταφέρω προσωπική εμπειρία) θα μεταφέρω την εμπειρία ενός φίλου μου που ζούσε στο Λονδίνο και ψώνιζε σαν κλασικός Ελληνάρας CD, τα αντέγραφε, και μετά τα επέστρεφε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ με τη δικαιολογία ότι "δεν ήταν αυτό που περίμενε..." και το άλλαζε με κάτι άλλο!!! :lol:

 

Ίσως στην Ευρώπη δηλαδή, που δεν κυριαρχεί η Ελληνική (κουτο)πονηριά ο εμπορικός κόσμος να λειτουργεί διαφορετικά...

Ίσως λέω... :roll:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως στην Ευρώπη δηλαδή, που δεν κυριαρχεί η Ελληνική (κουτο)πονηριά ο εμπορικός κόσμος να λειτουργεί διαφορετικά...

Ίσως λέω...

 

Όπα λέμε!

 

Σκιάθος περίπου 10 – 15 χρόνια πριν σε παραλιακό ταβερνάκι....

Μια παρέα Γερμανών φάγανε κάτι αστακούς, ΝΑ, με το συμπάθιο, και μετά φωνάξανε το γκαρσόνι και του λέγανε πως ο αστακός ήταν «no Good».

 

Ήθελαν με λίγα λόγια να πληρώσουν για όλα εκτός των αστακών, απειλώντας να φωνάξουν την Τουριστική Αστυνομία. Το γκαρσόνι και το αφεντικό έδειξαν να λυγίζουν … μέχρι που τους μίλησα και τους είπα πως αν δεν ήταν καλοί οι αστακοί τότε γιατί τους κατάπιανε και έγλυψαν και τα πιάτα;

 

Τελικά την αστυνομία την φώναξε ο ταβερνιάρης έχοντας εμένα μάρτυρα, και απεδίχθει πως ήταν η τελευταία τους μέρα στη Ελλάδα και πως δεν είχαν χρήματα για να πληρώσουν.

Και τουλάχιστον δεν παραγγείλανε κάτι φθηνό τα μπατήρια, αλλά θέλανε και αστακό, τα γαϊδούρια!

 

Τότε ο ταβερνιάρης τους είπε πως αν του ζητούσαν να φάνε αλλά δεν είχαν χρήματα δεν θα τους άφηνε νηστικούς, και δεν τους πήρε ούτε φράγκο.

 

Αυτό σημαίνει Έλληνας!

lt;P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">&

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σημαίνει Έλληνας!

 

Καλά... :roll:

 

Μάλλον θα ήταν φρόνιμο να λείπουν κάτι τέτοιες 'εθνικίζουσες' κορώνες...

 

Γιατί όλοι στην Ελλάδα ζούμε και μάτια έχουμε να δούμε την κακομοιριά και την κουτοπονηριά που μας δέρνει (αλύπητα).

 

Δείγματα σαν αυτών των Γερμανών που λες τα έχω συναντήσει σε όλη την Ευρώπη, δυστυχώς για εμάς αποτελούν μάλλον την εξαίρεση στον κανόνα..

 

Σε ότι αφορά στο (προσωπικό) παράδειγμά σου, είναι σίγουρο ότι οι κανόνες περί επιστροφής δεν ισχύουν για εσώρουχα, για παράδειγμα (για προφανέστατους λόγους υγειινής). Για τα ρούχα σίγουρα ισχύουν, φαντάσου το παράδειγμα να πάρεις κάτι δώρο στη φιλενάδα σου και να μην της αρέσει.

 

Και τελικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς χάνεις εσύ; Το ρούχο που σου επιστρέφουν δεν μπορείς να το ξαναπουλήσεις; Έχει πρόβλημα; Και αν ναι γιατί κάνεις δεκτή την επιστροφή; Και, τελικά, τα χρήματά σου δεν τα παίρνεις; (αφού είπες ότι τελικά οι πελάτισσες αγοράζουν κάτι άλλο...). Δηλαδή το μόνο που μόνο που θίγεται μου φαίνεται πως είναι το 'περί δικαίου' αίσθημά σου :roll:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπως το βλεπω εγω το πραγμα μιας και μιλαμε για κιθαριστικα προιοντα κυριως.

 

Παω εγω να παρω εναν ενισχυτη, τον δοκιμαζω στο μαγαζι, μου αρεσει, αλλα μολις τον παω στον χωρο μου ξενερωνω γιατι η ακουστικη του μαγαζιου μου εδωσε τελειως διαφορετικη εντυπωση για τον ηχο. Θα πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?

 

Παιρνω ενα πεταλι εφφε, και επισης παω σπιτι το δοκιμαζω με το δικο μου ριγκ και δε μου κανει. Δεν πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?

 

Παιρνω οποιοδιποτε κιθαριστικο προιον το οποιο μου βγαζει προβλημα μεσα στην εγγυηση. Δεν θα πρεπει ή να μου το αντικαταστησουν, ή να μου το επισκευασουν "ωστε ΕΓΩ να ειμαι ικανοποιημενος" ή να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω?

 

Πραγματικα περιμενω μια απαντηση στα 3 παραπανω ερωτηματα.

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες είμαι λίγο εκτός θέματος, αλλά μήπως μπορείτε να μου συστήσετε (με πμ) κανένα καλό, φτηνό και δοκιμασμένο μαγαζί για ντραμς; Έχω ψιλοαγανακτήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μεταφέρω την εμπειρία ενός φίλου μου που ζούσε στο Λονδίνο και ψώνιζε σαν κλασικός Ελληνάρας CD' date=' τα αντέγραφε, και μετά τα επέστρεφε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ με τη δικαιολογία ότι "δεν ήταν αυτό που περίμενε..." και το άλλαζε με κάτι άλλο!!! :lol:

[/quote']

 

Mια χαρά λειτουργεί παντού η κουτοπονηριά! Όταν είχαν πρωτοβγεί τα copy controled cd και είχαν τα γνωστά προβλήματα όλοι αγοράζαν, τα αντιγράφανε και πηγαίναν πίσω το cd και λέγανε ότι δεν το παίζει το cd player μου!

 

Εγώ απορώ γιατί παραπονιούνται οι μαγαζάτορες. Αφού ότι τους επιστρέφετε μπορούν να το επιστρέψουν και αυτοί στον προμηθευτή τους...

 

Όπως είπε και ο Abraxas δεν έχω ακούσει ποτέ κανένας να δίνει χρήματα πίσω. Όλοι λένε πάρτε κάτι άλλο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου