Προς το περιεχόμενο

Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

φίλε antouan_z έχω αλλάξει πράγματα για λιγότερο συμαντικούς λόγους προκειμένου να εξυπηρετηθει πελάτης μου (ναι είμαι μικρομάγαζο) και δεν το λέω για λόγους διαφίμησης! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ , να ξέρεις ότι το μέγεθος της επιχείρησης ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ κανένα ρόλο όσο το δίκιο του καταναλωτή που πλήρωσε για κάποιο αγαθό, και εσύ έβγαλες ένα μεροκάματο και πρέπει να το σέβεσαι. ΚΑΙ επιπροσθέτως καλό θα ήταν και έχει δίκιο στους συλλογισμούς του ο Wow!, όταν θέλουμε να κάνουμε καταγγελίες επωνύμως (εφ' όσον αφορόυν μεγάλες εταιρείες) μετά να επανερχόμαστε και να γράφουμε ένα ποστ προς αποκατάσταση της τάξης και της εντιμότητος των λεγομμένων.

Επίσης εφ' όσον κατάλαβα ότι γνωρίζεις το αντικείμενο, και με στόμφο υποστηρίζεις κτλ κτλ την XEROX (που πραγματικά είναι από τις καλύτερες εταιρείες) δεν σε πάω πολύ παρακάτω ..... αδερφικός φίλος αγόρασε ένα προιόν SONY (monitor 19'') πολύ πολύ πρόσφατα και η οθόνη ήταν προβληματική από την αρχή είδε και έπαθε ..... να βρεί άκρη ...... γνώρισε με το μικρό τους όνομα τους περισσότερους υπαλλήλους της SONY και μόλις απείλησε (ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑΑΑ) ότι θα τους πάει στο ΥΠ. ΕΜΠΟΡΙΟΥ και στον ΙΝΚΑ του έκαναν αντικατάσταση προιόντος..... αυτά και μάλιστα η SONY υποστήριζε και το συγκεκριμμένο προιόν on site..... :lol: :lol: :lol:

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 215
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Kαλημερα σας.......

 

Πω πω ρε παιδια...τι εγινε εδω;;;Πηραν ολα τα μελη του νοιζ καθε μου λεξη και αρχισαν να την αναλυουν ο καθενας με τον δικο του τροπο...

Υπευθυνη για τις πωλησεις της Xerox ειναι η θυγατρικη της Docusys,εκεινη εχει αναλαβει να κανει τις πωλησεις στην Ελλαδα,η Xerox ειναι ο συντονιστης.

Να ξερετε οτι οταν ενας μαγαζατορας εχει Χerox δεν το εχει παρει κιαι απαραιτητα απο Xerox,το οποιο σημαινει πολλα....Τετοια περιστατικα αντιμετωπιζουμε και εμεις..

Φιλε Eyeprotocol γιατι μιλας για αποκατασταση της εντιμοτητας σου...τεθηκε αραγε τετοιο ζητημα απο εμενα;;

Το να παρω την περιπτωση σου και να αρχιζω να την διερευνω,θα ηταν κατι εντελως ανορθοδοξο διοτι το ποστο μου ειναι εντελως διαφορετικο και δεν ειμαστε οπως πολυ καλα βλεπω γνωριζεις ενα μαγαζι 20 ατομων για να μπορει ο καθενας να ασχοληθει με οποιοδηποτε ζητημα...πιστευω οτι ειναι κατανοητο αυτο

Δεν κανω τον δικηγορο της Xerox,oυτε λεω οτι δεν γινονται λαθη,απλα ειπα οτι ειναι πολυεθνικη εταιρεια κολοσσος και ειναι κακο μεσα απο τον μη επαγγελματισμο ενος μαγαζατορα να δινονται λαθος εντυπωσεις και να εχει αντικτυπο στο ονομα Xerox….

 

Το νόημα του ποστ μου είναι ότι ακόμη και σε μία τέτοιας κλάσης εταιρεία, πρέπει κανείς να εμφανίζεται σαν αποφασισμένος να βρει το δίκιο του - πόσο μάλλον όταν έχει να κάνει με επαρχιώτες κάφρους μίας φθίνουσας αγοράς όπως η αγορά μουσικών οργάνων.

 

Σε αυτο με βρισκεις απολυτως συμφωνο......

 

 

 

Το δίκιο σου δεν χάνεται από τον τρόπο που μιλάς στο τηλέφωνο. Αυτή είναι ελληνική πατέντα.

 

Ακου φιλε μου......Εγω πιστευω οτι το δικιο σου χανεται απο τον τροπο που μιλας,που κινεισαι,που συμπεριφερεσαι....οχι μονο στη Xerox αλλα και σε καθε κοινωνικη και επαγγελματικη επαφη σου...

 

Δηλαδή, οι πιο απαίδευτοι δεν υπάρχει περίπτωση να βρουν εύκολα το δίκιο τους

 

 

Δεν νομιζω οτι καποιος απο εδω μεσα δεν εχει την στοιχειωδη γνωση και μορφωση για να μπορεσει να στηριξει και να τεκμηριωσει το λογο του

 

 

Γενικα ομως πιστευετε οτι αν συνεχιστει αυτη η ανταλλαγη αποψεων μεσα απο το νετ και απο ενα φορουμ εντελως διαφορετικο με τετοια ζητηματα,θα βγει καμμια ακρη;;;

 

Eyeprotocol παντως θα χαρω πολυ να τα πουμε προσωπικα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...με όλα αυτα γυρνάμε στο αρχικό θέμα...σαν καταναλωτής ΔΕΝ θα έπρεπε να περάσεις μέσα απο όλα αυτα για να κάνεις τη δουλειά σου. Αγοράζεις κάτι?ακόμα και αν δεν σου αρεσει μπορείς να το αλλάξεις...ναι κυριοι ειναι αληθεια. υπάρχουν 1002 λόγοι να γυρισεις ενα προιον πισω και ειναι δικειομα σου....εγω αν επρεπενα κινησω ολες αυτεσ τισ διακιδασιες για να γυρισω ενα προιον πισω ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΝΑΓΟΡΑΖΑ απο το συγκεκριμενο μαγαζι/μεγαλοεταιρια.κολλοσο η οτιδηποτε. γιαυτο και δεν θελω να αγοραζο απο ελλαδα. παιρνεις ενα audio interface και την αλλη μερα το πας πισω λεγοντασ οτι ο ηχος ειναι χαλια...παιρνεις ενα εκτυποτη και λες η ποιοτητα ειναι χαλια...προβλημα σου...σας φαινεται περιεργο?το εχω κανει πολλες φορες και πραγματικα γελάω με ολη την ιστορία. Ουτε ο τροπος που θα το ζητησεις εχει να κανει ουτε τιποτα...ειχα αγορασει πριν λιγο καιρο μια καρτα οθόνης απο γνωστο κατάστημα στο λονδινο τεραστίω διαστάσεων εταιρια (HMV) γιατι φοβομουν οτι ενα παιχνιδι που ειχα αγορασει δεν θα ετρεχε..φυσικα απο εκει την πληρωσα χρηση και οταν την ινσταλλαρα ειδα οτι οι διφορες ηταν πολυ μικρες...την πηγα πισω την επομενη μερα και ηθελαν να μου δωσουν credit να παρω κατι αλλο (αυτο μπορουν να το κανουν) αλλα ειμουν τυχερος γιατι δεν ειχαν τιποτα αλλο σε αυτη την τιμη οποτε μετα απο 5 λεπτα αναγκαστηκαν να μου δοσουν πισω τα χρηματα...και αυτο ειναι κατα του policy τους. σιγα τωρα μην πρεπει καθε φορα που εχω ενα παραπονο για ενα προιον να ωαζω δικηγορους...και αυτοι δλδ που δεν εχουν κολλητους δικηγορους τι πρεπει να κανουν να πληρωνουν?Απλα ολη η διαδικασία ειναι λιγο αστεια...τι παει να πει να βρεις το δικιο σου..αυτοι πρεπει να κοψουν το λαιμο τους...και ακομα και να προσλαβουν ατομα που θα σου μιλουν ευγενικα ακομα και οταν εσυ τους βριζεις...και δεν θα χρειαζονταν να βρισεις κανενα αν εκαναν σωστα τη δουλεια τους...αν εσυ Wow! δεν ηξερες οτι θελει μεγαλη προσπαθεια για να ανταλλαξεις ενα ελλατωματικο προιον τοτε νομιζω οτι η συνομιλια θα ηταν πιο ηρεμη. Οχι οτι τους μιλησες και ασχημα μια χαρα τους μιλησες. Αν επρεπε να μιλησω με οποιοδηποτε customer support και μου ελεγε κανεις "τι λετε κυριε δεν υπαρχει περιπτωση" θα γινόταν χαμός...ειναι γελειες δικαιολογιες απο πλευρας των πωλητων δεν εχουν κανενα μα κανενα δικαιομα να σου λενε τι να κανεις..δεν με ενδιαφεραι αν καποιος θεωρει μια εταιρια "καλη" τι παει να πει αυτο αλλωστε?στην τελικη η καλη εταιρα λενε οτι ειναι οσο καλη οσο το customer support της. η ιστοριουλα σου Wow! παρολο που την χρησιμοποιεις ως επιχειρημα οτι μπορεις να βρεισ το δικιο σου στην ελλαδα δειχνει καθαρα οτι δεν πρεπει να ψωνιζεις απο τετοια μαγαζια. για καθε Wow! που βρισκει το δικιο του υπαρχουν δεκα αλλα ατομα που το χανουν και φανταζομαι με τα σχολια του πωλητη πισω απο την πλατη τους (χαχα το μ****α ηθελε να το αλλαξει κιολας)...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...με όλα αυτα γυρνάμε στο αρχικό θέμα...σαν καταναλωτής ΔΕΝ θα έπρεπε να περάσεις μέσα απο όλα αυτα για να κάνεις τη δουλειά σου. Αγοράζεις κάτι?ακόμα και αν δεν σου αρεσει μπορείς να το αλλάξεις...ναι κυριοι ειναι αληθεια. υπάρχουν 1002 λόγοι να γυρισεις ενα προιον πισω και ειναι δικειομα σου....εγω αν επρεπενα κινησω ολες αυτεσ τισ διακιδασιες για να γυρισω ενα προιον πισω ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΝΑΓΟΡΑΖΑ απο το συγκεκριμενο μαγαζι/μεγαλοεταιρια.κολλοσο η οτιδηποτε. γιαυτο και δεν θελω να αγοραζο απο ελλαδα. παιρνεις ενα audio interface και την αλλη μερα το πας πισω λεγοντασ οτι ο ηχος ειναι χαλια...παιρνεις ενα εκτυποτη και λες η ποιοτητα ειναι χαλια...προβλημα σου...σας φαινεται περιεργο?το εχω κανει πολλες φορες και πραγματικα γελάω με ολη την ιστορία. Ουτε ο τροπος που θα το ζητησεις εχει να κανει ουτε τιποτα...ειχα αγορασει πριν λιγο καιρο μια καρτα οθόνης απο γνωστο κατάστημα στο λονδινο τεραστίω διαστάσεων εταιρια (HMV) γιατι φοβομουν οτι ενα παιχνιδι που ειχα αγορασει δεν θα ετρεχε..φυσικα απο εκει την πληρωσα χρηση και οταν την ινσταλλαρα ειδα οτι οι διφορες ηταν πολυ μικρες...την πηγα πισω την επομενη μερα και ηθελαν να μου δωσουν credit να παρω κατι αλλο (αυτο μπορουν να το κανουν) αλλα ειμουν τυχερος γιατι δεν ειχαν τιποτα αλλο σε αυτη την τιμη οποτε μετα απο 5 λεπτα αναγκαστηκαν να μου δοσουν πισω τα χρηματα...και αυτο ειναι κατα του policy τους. σιγα τωρα μην πρεπει καθε φορα που εχω ενα παραπονο για ενα προιον να ωαζω δικηγορους...και αυτοι δλδ που δεν εχουν κολλητους δικηγορους τι πρεπει να κανουν να πληρωνουν?Απλα ολη η διαδικασία ειναι λιγο αστεια...τι παει να πει να βρεις το δικιο σου..αυτοι πρεπει να κοψουν το λαιμο τους...και ακομα και να προσλαβουν ατομα που θα σου μιλουν ευγενικα ακομα και οταν εσυ τους βριζεις...και δεν θα χρειαζονταν να βρισεις κανενα αν εκαναν σωστα τη δουλεια τους...αν εσυ Wow! δεν ηξερες οτι θελει μεγαλη προσπαθεια για να ανταλλαξεις ενα ελλατωματικο προιον τοτε νομιζω οτι η συνομιλια θα ηταν πιο ηρεμη. Οχι οτι τους μιλησες και ασχημα μια χαρα τους μιλησες. Αν επρεπε να μιλησω με οποιοδηποτε customer support και μου ελεγε κανεις "τι λετε κυριε δεν υπαρχει περιπτωση" θα γινόταν χαμός...ειναι γελειες δικαιολογιες απο πλευρας των πωλητων δεν εχουν κανενα μα κανενα δικαιομα να σου λενε τι να κανεις..δεν με ενδιαφεραι αν καποιος θεωρει μια εταιρια "καλη" τι παει να πει αυτο αλλωστε?στην τελικη η καλη εταιρα λενε οτι ειναι οσο καλη οσο το customer support της. η ιστοριουλα σου Wow! παρολο που την χρησιμοποιεις ως επιχειρημα οτι μπορεις να βρεισ το δικιο σου στην ελλαδα δειχνει καθαρα οτι δεν πρεπει να ψωνιζεις απο τετοια μαγαζια. για καθε Wow! που βρισκει το δικιο του υπαρχουν δεκα αλλα ατομα που το χανουν και φανταζομαι με τα σχολια του πωλητη πισω απο την πλατη τους (χαχα το μ****α ηθελε να το αλλαξει κιολας)...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ottomo, μικρή παρατήρηση: ¶φηνε κανένα κενό όταν γράφεις, γιτί με πιάνει (και όχι μόνο εμένα) πονοκέφαλος μόνο που βλέπω το post σου. Πόσο μάλλον όταν προσπαθήσω να το διαβάσω... :wink:

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...αν βαριέσαι να το διαβάσεις τότε μάλλον δεν απευθυνεται σε σενα...μην κοιτας το δάχτυλο....και αυτο το (οχι μόνο εμένα) γιατί το είπες?για να μου απεοδείξεις οτι ειμαι λάθος?θα προτιμουσα να κρινομαι για αυτα που λέω και οχι για το πως τα λεω. Εχοντας πει αυτα παραδεχομαι οτι μου βγαινουν λιγο αποτομα. αλλα δεν το παιζω και συγγραφεας no offence intended either..:)

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ottomo, μην παρεξηγείσαι έτσι. Μία συμβουλή είπε ο gangster για να είναι καλύτερα αναγνώσιμο το κείμενο, όχι για να κριτικάρει το περιεχόμενό του. Δίκιο έχει σε αυτό που λέει, άλλωστε δεν είναι και τίποτε δύσκολο, για μερικά enter μιλάμε.

 

Φιλικά

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... μα δεν παρεξηγηθηκα..ειναι φανερό αλλωστε και απο το ποστ αλλα και απο το emoticon...

 

Nα σου πω την αλήθεια δεν το είχα καταλάβει, μέχρι το δεύτερο post...

 

Τέλος καλό, όλα καλά, όμως! :D

one colour: black - and shades of grey

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου