Προς το περιεχόμενο

Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ξέρω τι λένε οι νόμοι, αλλά μια σοβαρή εταιρία αυτό θα πρέπει να κάνει. Είναι αστείο να αγοράσω ένα πανάκριβο μηχάνημα και μετά από δυο βδομάδες να μου το *διορθώσουν*. Εκτός αν όπως λες κι εσύ η επισκευή είναι ουσιαστικά κάποια απλή αντικατάσταση μέρους του προϊόντως. Η επιχειρηματική λογική προστάζει πάντως να πεις 1000 συγνώμη, να αντικαταστήσεις το ελλατωματικό προϊόν και να δώσεις και ένα guitar strap δώρο για την ταλαιπωρία. Αυτό οι περισσότεροι έλληνες έμποροι όμως ΔΕΝ το καταλαβαίνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 215
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν ξέρω τι λένε οι νόμοι' date=' αλλά μια σοβαρή εταιρία αυτό θα πρέπει να κάνει. Είναι αστείο να αγοράσω ένα πανάκριβο μηχάνημα και μετά από δυο βδομάδες να μου το *διορθώσουν*. Εκτός αν όπως λες κι εσύ η επισκευή είναι ουσιαστικά κάποια απλή αντικατάσταση μέρους του προϊόντως. Η επιχειρηματική λογική προστάζει πάντως να πεις 1000 συγνώμη, να αντικαταστήσεις το ελλατωματικό προϊόν και να δώσεις και ένα guitar strap δώρο για την ταλαιπωρία. Αυτό οι περισσότεροι έλληνες έμποροι όμως ΔΕΝ το καταλαβαίνουν.[/quote']

 

+1000

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιχνηλάτη' date=' η ελληνολατρεία είναι κάτι που δεν έχει θέση στο φόρουμ. Και εμείς έλληνες είμαστε και αγαπάμε την πατρίδα μας (ότι και αν σημαίνει για τον καθένα αυτό), αλλά αυτό όλο δεν έχει σχέση με τις απόψεις του Λιακόπουλου ο οποίος έχει πεισθεί και ο ίδιος για τις ανιστόρητες ηλιθιότητες που λέει. Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή μία από τις χειρότερες χώρες του δυτικού κόσμου και οι κλεφτές ματιές προς το απώτατο παρελθόν της ΔΕΝ πρόκειται να την απαλλάξουν από αυτή τη κατάντια. Όλοι εσείς που έχετε πεισθεί για αυτά τα πράγματα, είσαστε κατά τη γνώμη μου επικίνδυνοι και κακώς νοούμενοι εθνικιστές με την έννοια ότι βλέπετε ένα κόσμο γεμάτο με σύνορα. Οι μουσικοί βλέπουν ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, αυτή είναι η διαφορά, καταλαβαίνεις;

 

Επί τη ευκαιρία, θα δυσκολευτείς να βρεις ένα λαό σε ολόκληρο τον πλανήτη που να μην έχει θεό για την φιλοξενία - μάλιστα σε πολλούς από αυτούς ο εν' λόγω θεός (άκουσον άκουσον) δεν έχει την συνήθεια να παίζει τις καβάλες με τις κόρες και τους γυιούς του.[/quote']

 

+1000 :wink:

 

ihnilatis:

Δεν είναι τυχαίο που ο μέγας θεός των Ελλήνων, Ζευς,

ήταν ταυτόχρονα και θεός της φιλοξενίας.

Οι άλλοι λαοί έφτιαξαν θεό φιλοξενίας, και αν ναι από πότε;

 

8O 8O 8O

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια' date=' με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...[/quote']

 

Ναι, εκεί όμως υπάρχει συμβόλαιο… με όρους.

Όχι, αυτό λέω, οτι δεν χρειάζεται να υπάρχει στους όρους, και δεν χρειάζεται παρεπιπτόντως να υπάρχει συμβόλαιο, ισχύει για όλες τις αγοραπωλησίες, απλως είπα οτι επεκτείνεται κι εκεί. Κοίτα τα λινκς. Και ένα cd να πάρεις ισχυει, αρκεί να το επιστρέψεις όπως το πηρες (δεν το ανοίγεις, αν το ανοίξεις το επιστρέφεις μόνο αν είναι ελλατωματικό). Λέγεται cooling off system και είναι για να προστατεύει τον καταναλωτή απο παρορμήσεις του, ή/και "αθέμιτη" επιρροή των πωλητών. Ωραίο φαίνεται, και αν το γυρνάς το προιον όπως το πήρες, μάλλον δεν θα προκαλείται σημαντικό πρόβλημα και στους εμπόρους.

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...λοιπόν οποιος εχει ζήσει σε καποια χώρα τησ ευρώπης για αρκετο καιρό ξερει καλά πως ακομα και ελλατωματικό να μην ειναι ενα προιον μπορει να επιστραφει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ no questions asked....δεν κανει τη δουλεια που νομιζα οτι έκανε...μου ειναι μεγαλο...δεν ειναι καλης ποιοητας κτλ...ολοι αυτοι ειναι πολύ σοβαροι λόγοι και υπάρχουν νομοι να προστατευοθν τον καταναλωτη απο την διαφημηση και τισ τακτικες των πωλητων...εξαιρουνται πολυ λίγες κατηγορίες οπως εσωρουχα και ONLINE software...οι ίδιοι οι πωλητες οταν τους επιστρεφεται κατι....εκτος του οτι εχουν φροντισει να αγοραζουν απο ντιλερς που θα τους καλυψουν με τη σειρα τους ελλατωματικα προιοντα..πουλανε τα ελλατματικα και τις επιστροφες ως τετοια...δεστε ebay....θα το πω για αλλη μια φορα...οι ελληνες πωλητες ειναι αξιοι της τυχης τους....δοκιμαστικα μπαινω σε 2-3 μαγαζια για να ρωτησω για ενα p-bass...εεεε φιλαράκο τα αμερικάνικα πανε σίγουρα πανω απο 1000 ευρω...το συγεκριμενο(που ηταν το us standard)1500.....αντε λεω γω 1500 εεε?δηλαδη....πρεπει να κανουμε π_πες για να παρουμε μια κανονικη τιμη?Ολοι οι αγοραστες ειναι κοροιδα?και μετα θα σου πουν οτι δεν στο αλλαζουν?...σας προκαλω να βρειτε καλυτερο service απο τον Bo του goldenagemusic στη σουηδια και αυτο συμπρεριλαμβανομενου και θωμα και ολα...κυριοι εμποροι οποιοι απο εσας που ερχεστε στο νοιζ θα χαρειτε να μαθετε οτι τον τελευταιο χρονο ξοδεψα γυρο στα 35000 ευρω για μηχανηματα και ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ μαζι με εκπτωσεις κτλ δεν με συνεφερε να αγορασω απο εδω....ποιος χανει?εγω? μπαι μπαι φιλοι μου...

www.fabliquid.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι ίδιοι οι πωλητες οταν τους επιστρεφεται κατι....εκτος του οτι εχουν φροντισει να αγοραζουν απο ντιλερς που θα τους καλυψουν με τη σειρα τους ελλατωματικα προιοντα..πουλανε τα ελλατματικα και τις επιστροφες ως τετοια...

 

Συμφωνώ στο ότι η ελληνική αγορά είναι ΑΘΛΙΑ, και σαφέστατα στο ότι οι περισσότεροι έμποροι μόνο έξυπνοι και επαγγελματίες δεν είναι (τα παράπονά μου τα έχω διατυπώσει ΠΑΡΑ πολλές φορές), αλλά στο συγκεκριμένο ζήτημα θα τονίσω ότι δε φταίνε μόνο οι έμποροι απ'όπου αγοράζουμε, αλλά όπως λες κι εσύ οι προηγούμενοι, και οι προηγούμενοι και οι προηγούμενοι dealers κλπ. Δηλαδή χρειαζεται σοβαρή αλλαγή στο όλο σύστημα, αλλιώς είναι παράλογο να απαιτούμε παπάδες από τους εμπόρους ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κυριοι εμποροι οποιοι απο εσας που ερχεστε στο νοιζ θα χαρειτε να μαθετε οτι τον τελευταιο χρονο ξοδεψα γυρο στα 35000 ευρω για μηχανηματα και ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ μαζι με εκπτωσεις κτλ δεν με συνεφερε να αγορασω απο εδω....ποιος χανει?εγω? μπαι μπαι φιλοι μου...

 

Σε αυτό +100000000000000000^1000! Κάποτε θα καταλάβουν ότι χρειάζονται αλλαγές και ελπίζω να τις δρομολογήσουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να πάρουμε και ένα παράδειγμα προς μήμυση ειδού μερικά quotes από το terms and conditions τεράστιου online καταστήματος:

 

"One reason for the big success of ******* is that we offer the best price possible to every customer. We guarantee that !

 

We do not calculate any buffer into our prices which we then can use for haggling customers, sponsoring or package-deals !

 

Therefore, you do not need to make an effort to set up a big order or package or to haggle about the price. You will not experience that a friend of yours will pay less for the same item."

 

"We are not interested in selling you only one product, but want to build a long term relationship.

Our prices are calculated to a realistic level and you can count on us working hard every single day in order to get you the best possible prices.

After calculating our prices in a fair way, we΄d rather spend the time finding the right products for you than focusing on further discounts worth a candy bar."

 

"For all items on our valid printed Hot Deals leaflet(excluding brass for reasons of hygiene, software only sealed), we offer you our 30 day money back guarantee - no ifs, no buts, no whens!

 

If you are not completely satisfied with the products or services you have received from ******, please don΄t hesitate to use the money back guarantee. We rather get back the equipment than see any customer regretting his/her order at *******."

 

" Please note small items are excluded from the Money Back Guarentee i.e. Strings for all intruments e.g. Guitars and Double Bases, Drum Sticks, and also items that come into bodily contact i.e. Reeds, mouth or ear piecesc and so on"

 

Έτσι κάνεις τζίρο 72 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο και κατέχεις το 32% της αγοράς ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κυριοι εμποροι οποιοι απο εσας που ερχεστε στο νοιζ θα χαρειτε να μαθετε οτι τον τελευταιο χρονο ξοδεψα γυρο στα 35000 ευρω για μηχανηματα και ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ μαζι με εκπτωσεις κτλ δεν με συνεφερε να αγορασω απο εδω....ποιος χανει?εγω? μπαι μπαι φιλοι μου...

 

Αυτός που σίγουρα χάνει ... είναι η Ελλάδα με το τόσο συνάλλαγμα που στέλνουμε έξω, αλλά αυτό με τις υπάρχουσες συνθήκες είναι μάλλον αναπόφευκτο... :roll:

www.facebook.com/YourPaintedSmile

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ΒΑΣΙΚΗ διαφορα της εγχωριας αγορας μουσικων οργανων (δεν θα ασχοληθω με φορεματα & αλλα ειδη γιατι εχω χρονια να αγορασω φορεμα! :lol: ) ειναι ΜΙΑ και μοναδικη :

 

στο εξωτερικο (& συγκεκριμενα στη Γερμανια οπου πλεον ζω πολλες ημερες του χρονου αλλα & στις ΗΠΑ οπου εφαγα τα νιατα μου :lol: ) υπαρχει customer service & customer service σημαινει ΠΑΝΤΟΥ ενα & μονο πραγμα: Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!& εχει ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ!!

 

Επομενως επειδη εχει παντα δικιο του συμπεριφέρονται σαν σε ΑΝΘΡΩΠΟ & οχι σαν κινητο ΕΥΡΩ ΜΕ ΠΟΔΙΑ.

 

Αυτα και μονο αυτα,ολα τα αλλα ειναι λογια του αέρα.

 

Α,και κατι ακομα αγαπητε ΙΧΝΗΛΑΤΗ, ΠΟΥ την ειδες τωρα τελευταια αυτη την περιβόητη ελληνικη φιλοξενια ?γιατι ψαχνω να τη βρω τα τελευταια χρονια & δεν μπορω να την εντοπισω με τιποτα.. :cry:

 

Η αληθεια ειναι οτι τις ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΕΣ διαφορες μεταξυ της Ελλαδας και των...βαρβαρων(κουνια που μας κουναγε...) τις αντιλαμβανεσαι μονο αν ταξιδευεις ή αν ζεις στο εξωτερικο, για αυτο αλλωστε δεν εχει γινει ακομα επανασταση σε αυτη τη χωρα....... :cry:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου