Προς το περιεχόμενο

Ελλάς - Ευρώπη : Σημειώσατε Χ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια, με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...

 

για τους άπιστους...

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 215
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Τάκη, αυτά που έγραψα γύρω από αυτό το θέμα ισχύουν. Επίσης ισχύει ότι κάθε εγγύηση παίζει μόνο όσο ο εξοπλισμός χρησιμοποιείται μέσα στα πλαίσια των προδιαγραφών του. Δηλαδή αν πάρεις έναν ενισχυτή κιθάρας και τον πετάξεις σε μία πισίνα, δεν δικαιούσαι μετά να λες ότι ήταν ελαττωματικός. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, το πιθανότερο είναι ότι αν κάποιος έχει "πιαστεί κορόιδο" από κάποιον έμπορο, θα βρει το δίκιο του και μάλιστα εύκολα. Αν όμως πραγματικά έχει κάνει κάποια πατάτα, τότε δεν θα το βρει.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό σημαίνει Έλληνας!

 

Έλα μωρέ ιχνηλάτη τώρα... Σωστοί άνθρωποι υπάρχουνε παντού, και καραγκιόζηδες επίσης παντού υπάρχουνε. Τι "αυτό σημαίνει έλληνας;", γιατί έξω δηλαδή θα τους αφήνανε να πεθάνουν στο δρόμο ενώ "εμείς" θα τους δίναμε φαΐ; Γενικώς όμως ότι η κουτοπονηριά και η κοντόφθαλμη "λογική" επικρατεί παντού γύρω μας, δυστυχώς είναι γεγονός. Τα νοσοκομεία δουλεύουν για τους γιατρούς, τα σχολεία για τους δασκάλους και τα καταστήματα για τους εμπόρους. Μέχρι να καταλάβουμε ότι πρέπει τα νοσοκομεία να δουλεύουν για τους ασθενείς, τα σχολεία για τους μαθητές και τα καταστήματα για τους πελάτες, δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει αλλαγή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην αμερικη παντως ισχυει 100% και σε ρουχα και σε κιθαρες κλπ κλπ κλπ . βεβαια εκει αν σε δουν να το γυριζεις το προιον πισω δε τους καιγεται καρφι γιατι πληρωνουν υποχρεωτικα ασφαλειες οι οποιες σε καθε τετοια περιπτωση τους αποζημιωνουν για το προιον . και γιαυτο παιρνεις τα λεφτα σου πισω μεσα σε 5 λεπτα. το εχω κανει κι εγω και δε μου ζητησαν την παραμικρη εξηγηση.

στην ελλαδα δεν ειμαι σιγουρος αν ισχυει.

 

ιχνηλατη τωρα τι λες για τον αντιστοιχο αμεριικανο ιχνηλατη :) που πουλαει γυναικεια φορεματα? εκει γιατι δε κανουν αυτα που λες? Αυτο σημαινει ελληνας! :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wow!

Δηλαδή αν πάρεις έναν ενισχυτή κιθάρας και τον πετάξεις σε μία πισίνα, δεν δικαιούσαι μετά να λες ότι ήταν ελαττωματικός. Ανάλογα με την περίπτωση λοιπόν, το πιθανότερο είναι ότι αν κάποιος έχει "πιαστεί κορόιδο" από κάποιον έμπορο, θα βρει το δίκιο του και μάλιστα εύκολα. Αν όμως πραγματικά έχει κάνει κάποια πατάτα, τότε δεν θα το βρει.

 

Αν τον πετάξεις στην πισίνα και μετά τον στεγνώσεις και τον καθαρίσεις

δεν θα φαίνεται ότι τον έβρεξες.

Εσύ μετά θα κάνεις τον ανήξερο και το «θύμα»…. :cry:

 

Όμως κι αν ακόμα δεν έκανες καμία «πατάτα»

αλλά ο τεχνικός της εταιρείας …. «αποφανθεί» ότι φταις εσύ,

τράβα μετά και βρές δίκιο…. :?

 

Menelaos

 

Έλα μωρέ ιχνηλάτη τώρα... Σωστοί άνθρωποι υπάρχουνε παντού, και καραγκιόζηδες επίσης παντού υπάρχουνε. Τι "αυτό σημαίνει έλληνας;",

 

Εντάξει, σωστά μιλάς αλλά σε τι ποσοστό όμως; Αυτό είναι που κάνει την διαφορά.

Δεν είναι τυχαίο που ο μέγας θεός των Ελλήνων, Ζευς,

ήταν ταυτόχρονα και θεός της φιλοξενίας.

Οι άλλοι λαοί έφτιαξαν θεό φιλοξενίας, και αν ναι από πότε;

Τέςπα, δεν είναι αυτό το θέμα μας !

 

 

 

boody

στην αμερικη παντως ισχυει 100% και σε ρουχα και σε κιθαρες κλπ κλπ κλπ . βεβαια εκει αν σε δουν να το γυριζεις το προιον πισω δε τους καιγεται καρφι γιατι πληρωνουν υποχρεωτικα ασφαλειες οι οποιες σε καθε τετοια περιπτωση τους αποζημιωνουν για το προιον . και γιαυτο παιρνεις τα λεφτα σου πισω μεσα σε 5 λεπτα. το εχω κανει κι εγω και δε μου ζητησαν την παραμικρη εξηγηση.

 

Φίλε boody εδώ δεν έχουμε τέτοιες ασφάλειες …

Και γιατί να έχουμε δηλαδή;

 

ιχνηλατη τωρα τι λες για τον αντιστοιχο αμεριικανο ιχνηλατη που πουλαει γυναικεια φορεματα? εκει γιατι δε κανουν αυτα που λες?

 

Εσύ πως το γνωρίζεις ότι δεν τα κάνουν;

Αν δεν τα έκαναν δεν θα υπήρχε και η ανάγκη

να ασφαλίζονται σε αυτό το θέμα οι μαγαζάτορες.

 

Δεν γνωρίζουμε επίσης αν τα ονόματα όσων επιστρέφουν προϊόντα,

καταγράφονται στην βάση δεδομένων της Ασφαλιστικής

και όταν δούνε πως κάποιος τα κάνει σύστημα,

τον περιλάβουν οι δικηγόροι της και του «εξηγήσουν».

 

Δεν ξέρω τι γίνεται στην Αμερική. ¶λλη οικονομία αυτή!

 

Arpegios

 

Στην Ιαπωνία επίσης ισχύει για όλες τις αγορές και τα συμβόλαια, με περιθώριο απο 8 μέχρι 20 μέρες ανάλογα με την αγορά/είδος του συμβολαίου. Ακόμα και αγορά σπιτιού ή αυτοκινήτου μπορείς να ακυρώσεις μονομερώς...

 

Ναι, εκεί όμως υπάρχει συμβόλαιο… με όρους.

 

 

Abraxas

Για τα ρούχα σίγουρα ισχύουν, φαντάσου το παράδειγμα να πάρεις κάτι δώρο στη φιλενάδα σου και να μην της αρέσει.

 

Λές πως το θές για δώρο και μαζί σου δίνουν μια κάρτα αλλαγής με τους ανάλογους όρους. :wink:

 

Και τελικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς χάνεις εσύ; Το ρούχο που σου επιστρέφουν δεν μπορείς να το ξαναπουλήσεις; Έχει πρόβλημα; Και αν ναι γιατί κάνεις δεκτή την επιστροφή; Και, τελικά, τα χρήματά σου δεν τα παίρνεις; (αφού είπες ότι τελικά οι πελάτισσες αγοράζουν κάτι άλλο...). Δηλαδή το μόνο που μόνο που θίγεται μου φαίνεται πως είναι το 'περί δικαίου' αίσθημά σου

 

Δεν το πιστεύω αυτό που ακούω εδώ μέσα! 8O 8O 8O

1. Ένα ένδυμα που θα επιστραφεί μπορεί να μην έχει τίποτα που να δηλώνει μεταχείριση. Αλλά όταν αυτό επιστραφή πχ 3 ή 5 φορές, που σημαίνει ότι έχει φάει 5 φορές καθαριστήριο, η κάθε φορά θα το επηρεάζει (φθείρει) ελάχιστα. Στο τέλος όμως θα δείχνει κάπως παλιό. Στην γλώσσα μας το λέμε «θαμπωμένο». Δεν θα πουλιέται μετά.

2. Αν ένα ένδυμα αν το πάρει κάποια και κάνει την δουλειά της και σε 5 μέρες το φέρει πίσω, μετά από 10 μέρες το πάρει άλλη και πάλι το φέρει πίσω κλπ, στο τέλος θα περάσει η σεζόν του και η μόδα του, και εμένα θα μου μείνει να κρέμεται. Σιγά σιγά το μαγαζί μου θα μεταμορφωθεί σε «σκουπιδοντουλάπα».

3. Υπάρχουν καταστήματα που ενοικιάζουν επίσημα ενδύματα. Είναι αυτά που ενοικιάζουν και νυφικά. Όποια θέλει τουαλέτα επίσημη, να πάει εκεί και να νοικιάσει μία, να πληρώσει και το νοίκι της σαν κυρία, και να κάνει την δουλειά της. Όχι να έρθει με πονηρία πως δήθεν ενδιαφέρεται να αγοράσει, να δοκιμάζει μία μέρα ολόκληρη όλο μου το μαγαζί, να με έχει και δίπλα της στο «ένα πόδι», και μετά αφού κάνει την δουλειά της να μου την φέρει πίσω και να θέλει και τα λεφτά της. Για μάλθακες μας περνάει;

 

 

 

math2014

 

Παω εγω να παρω εναν ενισχυτη, τον δοκιμαζω στο μαγαζι, μου αρεσει, αλλα μολις τον παω στον χωρο μου ξενερωνω γιατι η ακουστικη του μαγαζιου μου εδωσε τελειως διαφορετικη εντυπωση για τον ηχο. Θα πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?

 

Ένα σοβαρό κατάστημα ηχητικών σαφώς και έχει μεριμνήσει ώστε το demo room να έχει και την ανάλογη ακουστική, ενώ ο χώρος σου ίσως όχι! ¶λλωστε αν είσαι σοβαρός με τον ήχο, την διαφορά της ακουστικής του χώρου την έχεις υπ όψιν σου.

Αγόρασες το μηχάνημα, όχι την ακουστική του δωματίου! Φτιάξε λοιπόν το δωμάτιό σου. ( και πίστεψέ με δεν κοστίζει και … αξίζει! :wink: )

 

Παιρνω ενα πεταλι εφφε, και επισης παω σπιτι το δοκιμαζω με το δικο μου ριγκ και δε μου κανει. Δεν πρεπει να παρω τα λεφτα μου πισω?

 

Όχι! Δεν τα παίρνεις.

Το βάζεις αγγελία στό Noiz και το πουλάς 20% φθηνότερα, και παίρνεις άλλο. Εγώ αυτό κάνω!

Εκτώς και αν το είχες αγοράσει με αυτή την συμγωνία.

Για παράδειγμα αν σε κάποιο κατάστημα με HI END μηχανήματα ζητήσεις για ένα χρονικό διάστημα ένα μηχάνημα να το ακούσεις αν συνεργεί με τα υπόλοιπά σου, και σε γνωρίζουν (τους έχεις ακουμπήσει πολύ χρήμα) και ξέρουν ότι είσαι σοβαρός, τότε σου λένε εντάξει.

 

Κοίταξε να δείς.

Την ψυχολογία του αγοραστή την γνωρίζεις: «Πληρώνω καινούργια θέλω καινούργιο»!

 

Όταν εσύ επιστρέψεις το μηχάνημα πίσω, τότε το πως είναι ανοιγμένο και παιγμένο φαίνεται από το κουτί του, τη σκισμένη σακούλα από το μανιουαλ, το άταχτα τυλιγμένο καλώδιο κλπ. Εσύ θα το αγόραζες αυτό μετά για καινούργιο; Τι θα σκεπτόσουν μόλις το έβλεπες; Ότι ήταν χαλασμένο, το ψιλοφτιάξανε και προσπαθούνε να μου το «φορτώσουν». Ναι;

 

Παιρνω οποιοδιποτε κιθαριστικο προιον το οποιο μου βγαζει προβλημα μεσα στην εγγυηση. Δεν θα πρεπει ή να μου το αντικαταστησουν, ή να μου το επισκευασουν "ωστε ΕΓΩ να ειμαι ικανοποιημενος" ή να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω?

 

Να το επισκευάσουν ΝΑΙ. Το να είσαι εσύ ικανοποιημένος θέλει συζήτηση

Καινούργιο ή τα χρήματά σου πίσω, θα πάρεις μόνον αν δεν είναι ικανοί να το επισκευάσουν, ή δεν τους συμφέρει.

 

 

Fleamail

 

Όπως είπε και ο Abraxas δεν έχω ακούσει ποτέ κανένας να δίνει χρήματα πίσω. Όλοι λένε πάρτε κάτι άλλο....

 

 

Αν επέστρεψες ένα προϊόν λόγω προβλήματος, είναι υποχρεωμένος να το αντικαταστήσει ή επισκευάσει ανάλογα την περίπτωση. Αν δεν γίνεται αυτό, σε «προτρέπει» να πέρεις κάτι άλλο για να μην χάσει την πώληση. Αν δεν θέλεις κάτι άλλο, τότε θα σου δώσει πίσω τα χρήματα.

 

 

Παιδιά κοιτάξτε, μία αγοραπωλησία θεωρείται από τον νόμο ως «αμφοτεροβαρή» σύμβαση.

Για να αποχωρήσει κάποιος από αυτήν,

θα πρέπει να υπάρχει «πραγματικό» ελάττωμα.

 

Αστικός Κώδικας Αρθρα 513, 514, 534, 540 και βάλε …

 

Ούφ, πιάστηκε το χέρι μου Κυργιακάτικα!

:lol: :lol: :lol:

lt;P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">&

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πάρα πολλά απ'αυτά που λέει ο Ιχνηλάτης έχει δίκιο. Ούτε κι εγώ θεωρώ παράλογο να μη μπορείς να επιστρέψεις το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. Για παράδειγμα δε μπορείς να επιστρέψεις ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ανοιγμένο software :lol: Με την ίδια λογική δεν είναι παράλογο και να μη μπορείς να επιστρέψεις ρούχα χωρίς κάρτα αλλαγής ας πούμε. Τέλος πάντων ο κάθε έμπορος βρίσκει τη δικιά του μέθοδο. Πχ να πει ότι σε ακριβά φορέματα δε γίνονται επιστροφές ξέρω γω. ΑΛΛΑ θα πρέπει αυτό να αναγράφεται ώστε να το γνωρίζουν οι πελάτες. Από κει και πέρα αν θέλουν το παίρνουν, αλλιώς δεν το παίρνουν και όλα μια χαρά.

 

Επίσης ένας σοβαρός πωλητής σε ένα σοβαρό κατάστημα θα σε αφήσει να δοκιμάσεις κάποια πράγματα στο χώρο σου, ακριβώς όπως σε αφήνουν να κάνεις ένα test drive σε ένα αυτοκίνητο.

 

Θα συμφωνήσω ότι η αγορά και οι κανόνες της στην αμερική είναι πολύ πιο user friendly, και είναι αυτό που έλεγα ότι τα μαγαζιά δουλεύουν για τον πελάτη και όχι για τον έμπορο, αλλά για να γίνει αυτό και στην Ελλάδα (που ΠΡΕΠΕΙ να γίνει), θα πρέπει να αλλάξουν διάφορα πράγματα, ώστε να είναι εξασφαλισμένοι και οι έμποροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, ας μην το συζητάμε το θέμα θεωρητικά. Δεν έχει σημασία τι πιστεύουμε εμείς, διότι υπάρχουν νόμοι που καθορίζουν αυτά τα πράγματα. Το thread δεν έχει σαν αντικείμενο τις προσωπικές μας απόψεις για το θέμα, αλλά το κατά πόσον ο αγοραστής μουσικού ή συναφούς εξοπλισμού μπορεί να επιστρέψει το προϊόν αν βγει ελαττωματικό. Οποιοσδήποτε έχει πρακτική εμπειρία του ζητήματος θα σας διαβεβαιώσει ότι υπάρχουν τρόποι να βρεις το δίκιο σου.

 

Τις πιο πολλές φορές (όπως στην περίπτωση του ρούχου), η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη του εμπόρου, ο οποίος (αν έχει μυαλό) δεν δυσαρεστεί τους πελάτες του. Στις σπάνιες περιπτώσεις που πέφτουμε πάνω σε τοίχο, υπάρχουν όπως είπα, οι νόμοι.

 

----

 

Ιχνηλάτη, η ελληνολατρεία είναι κάτι που δεν έχει θέση στο φόρουμ. Και εμείς έλληνες είμαστε και αγαπάμε την πατρίδα μας (ότι και αν σημαίνει για τον καθένα αυτό), αλλά αυτό όλο δεν έχει σχέση με τις απόψεις του Λιακόπουλου ο οποίος έχει πεισθεί και ο ίδιος για τις ανιστόρητες ηλιθιότητες που λέει. Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή μία από τις χειρότερες χώρες του δυτικού κόσμου και οι κλεφτές ματιές προς το απώτατο παρελθόν της ΔΕΝ πρόκειται να την απαλλάξουν από αυτή τη κατάντια. Όλοι εσείς που έχετε πεισθεί για αυτά τα πράγματα, είσαστε κατά τη γνώμη μου επικίνδυνοι και κακώς νοούμενοι εθνικιστές με την έννοια ότι βλέπετε ένα κόσμο γεμάτο με σύνορα. Οι μουσικοί βλέπουν ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ, αυτή είναι η διαφορά, καταλαβαίνεις;

 

Επί τη ευκαιρία, θα δυσκολευτείς να βρεις ένα λαό σε ολόκληρο τον πλανήτη που να μην έχει θεό για την φιλοξενία - μάλιστα σε πολλούς από αυτούς ο εν' λόγω θεός (άκουσον άκουσον) δεν έχει την συνήθεια να παίζει τις καβάλες με τις κόρες και τους γυιούς του.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που βλέπω είναι ότι ο Ιχνιλάτης (sic!) κατάφερε να εκτροχιάσει ένα ακόμα θέμα, με όλους εμάς να ακολουθούμε πρόθυμα τις ψευδοφιλοσοφικές, απολογητικές των 'αρχαίων ημών προγόνων' (sic! again) και λοιπές δασκαλίστικες απόπειρές του. :roll:

 

Να υπενθυμίσω ότι αυτό υποτίθεται ότι είναι ένα φόρουμ για μουσικούς και λοιπούς ασχολούμενους με τον ήχο και τη μουσική τεχνολογία. Όχι με φορέματα...

 

Επίσης να σημειώσω ότι οι φιλοσοφίες είναι καλές (ακόμα και υπό το βαρύ φορτίο της ημιμάθειας) μέχρι να έρθει το θέμα στη μαρμίτα και το μαγαζάκι μας. :twisted:

 

Γεια σου ρε Ελληνάρα!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο εν' λόγω θεός (άκουσον άκουσον) δεν έχει την συνήθεια να παίζει τις καβάλες με τις κόρες και τους γυιούς του.

χαχαχα σωστή παρατήρηση...γεια σου ρε ΔΙΑ κα.........η!!!! :D :D

ixnilati εισαι εξυπνο παιδι,άλλαξε μοτίβο να σε αγκαλιάσει το forum! :wink:

προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι εαν ενα προιον σου βγαλει ελλατωμα μεσα σε λιγο καιρο (μερες/εβδομαδες) θα πρεπει να σου το αντικαταστησουν και οχι να στο επισκευασουν (εκτος εαν η επισκευη ειναι κατι πολυ απλο οπως πχ μια κοληση η` αλλαγη λυχνιων).

 

Δηλαδη εαν παρω εναν ενισχυτη 2000ευ και μου βγαλει προβλημα πανω στο μηνα (για παραδειγμα) και ειναι κατι σοβαροτερο απο μια ψυχρη κολληση ή μια λυχνια ... δε θα πρεπει να μου δωσουν καινουριο? (φυσικα εννοειται οτι δεν μιλαω για λαθος χρηστη)

okai LS85Q

Matamp 1224MkX, thd hotplate, HBE BigD, Soulbender and a useless guitarist

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου