Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Fender Princeton 65 DSP


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αγαπητοί φίλοι,

Τα φώτα σας.

Έχω έναν Fender Princeton 65 DSP του κουτιού. Στον Κορυδαλλό που μένω (ακόμα απέξω από τις φυλακές) ο ενισχυτής βγάζει έναν περίεργο βόμβο εξαιρετικά ισχυρό και επαναλαμβανόμενο. Πήγα σε φίλο ηλεκτρονικό και τον δοκιμάσαμε. Στο εργαστήρι του δεν πσρουσίασε κανένα πρόβλημα. Τον έφερα στο μικρό μου φροντιστήριο στο Αιγάλεω και παίζει μια χαρά. Τον ξαναπήγα στον Κορυδαλλό (είπαμε απέξω) και πάλι τα ίδια με το βόμβο. Ο φίλος ηλεκτρονικός μου είπε πως το πρόβλημα είναι το DSP και προφανώς κάποια σήματα που παρεμβάλονται από τις φυλακές. Επειδή θα ήθελα να έχω αυτόν τον ενισχυτή στο σπίτι, υπάρχει κάποιος τρόπος ώστε να παρακαμφθεί το πρόβλημα; Τι ακριβώς είναι αυτό το DSP και απο τι "ενοχλείται" το αναθεματισμένο;

Είμαι παντελώς άσχετος από ηλεκτρονικά (και πολλά άλλα πράγματα) και θα ακούσω με προσοχή κάθε σας συμβουλή.

 

Σας ευχαριστώ όλους σας

 

Δημήτρης

I was baptized in Muddy Waters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δάσκαλε καλησπέρα (ξέρω, είμαι αδικαιολογήτως απών... I'll make up to you).

 

Το DSP είναι το ηλεκτρονικό/ψηφιακό μέρος του ενισχυτή που φιλοξενεί τα εφφέ. Πιθανότατα έχεις κάποια παρεμβολή από συχνότητες κάποιο ηλεκτρονικού μαραφετιού με το οποίο παίζουν τα παιδάκια με τα μπλε στην περιοχή σου... (ό,τι είπε ο τεχνικός δηλαδή). Για να κάνει "επαναλαμβανόμενο θόρυβο" μάλλον δημιουργείται κάποιο modulation. Το κάνει ακόμα και αν έχεις βγάλει "εκτός" τα ηλεκτρονικά? (δεν ξέρω αν γίνεται στον συγκεκριμένο, αν υπάρχει hardwired bypass δηλαδή που "σβύνει" το ψηφιακό κομμάτι).

 

Δεν μπορώ να βοηθήσω πρακτικά δυστυχώς, αλλά ο τεχνικός δεν σου πρότεινε κάποια μέθοδο θωράκισης των ηλεκτρονικών?

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες