Προς το περιεχόμενο

Vangelis


KOTS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

SUPERFUNK δε θα σου δώσω ΤΩΡΑ μουσική μου γιατί είσαι πραγματικά πορωμένος και ότι και να ακούσεις, θα το θάψεις. Θα το κάνω όμως κάποια στιγμή. Όσο για τα υπόλοιπα περί Μπετόβεν και ταλέντα εμβέλειας, τι να σου πω, τόση ειρωνία και τέτοιου επιπέδου με αφήνει άφωνο... Ειδικά απο έναν modulator.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 121
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

χιουμορ κανω Chaostar για να δειξω την υπερβολη του να ισχυριζεται καποιος οτι "γραφει και αυτος τετοιες μελωδιες",δεν το καταλαβες?

 

εννοειται οτι ουδεμια σχεση εχει ο Μπετοβεν με τον Vangelis.

 

αλλη μια φορα λοιπον

 

χιουμορ κανουμε...

 

tassos συγνωμη αν σε πληγωσα αλλα ειμαι φανατικος οπαδος του ρητου "μαχαιραν εδωσες,μαχαιραν θα λαβεις..."

(γιατι καποιος λιγο παραπανω μου ειχε πει να αγορασω τους δισκους του Φοιβου και να το ευχαριστηθω...) :roll:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SUPERFUNK όχι δε με πλήγωσες, απλά η δισκογραφία δεν είναι κριτήριο της αξίας... Αυτό ήθελα να σου πω. Επίσης το ότι δε μου αρέσει ο Vangelis ως συνθέτης δε με κάνει καλό μουσικό όπως και το να σου αρέσει εσένα δε σε κάνει κακό. Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Νομίζω πως κάτι τέτοιο κατάλαβες και άρχισες επίθεση και ειρωνία. Δεν ισχύει όμως σε καμοία περίπτωση, απλά κάνω μια γενική κριτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι δεν καταλαβα κατι τετοιο (ετσι κι αλλοιως ΕΙΜΑΙ κακος μουσικος :lol: )

 

τελος παντων δεν θα χαλασουμε & τις καρδιες μας to each his own που λενε & οι Αμερικανοι :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά υποτίθεται ότι ο Vangelis είναι μέτριος συνθέτης, αλλά πολύ δυνατός όσον αφορά τον ήχο του, τον οποίο όμως με τη σειρά του τον αποδίδουμε στην τεχνολογία.

 

Ιδού λοιπόν τα λάθη σε αυτό το σκεπτικό:

α) Από τότε που υπάρχει ηλεκτρικός ήχος στη μουσική, η ανεύρεση και η εξάσκηση των σωστών ηχοχρωμάτων για την ανάδειξη μίας μελωδίας είναι ντε φάκτο ευθύνη του συνθέτη ή του απλού μουσικού. Σας θυμίζω ότι το 99,0% των συζητήσεων στο noiz αφορούν τον ήχο (του κιθαρίστα π.χ.). ¶ρα ακόμη και αν ο ήχος του Vangelis είναι υπεύθυνος για το πόσο καλά ακούγονται οι συνθέσεις του, τότε πάλι το βραβείο πρέπει να πάει στον Vangelis, όπως το βραβείο για τον ήχο του The Edge, πάει στον... The Edge.

 

β) Η τεχνολογία είναι σύμμαχος του μουσικού για όλη την προαναφερθείσα χρονική περίοδο, δεν υπάρχει τίποτε να κριτικάρουμε σε αυτό. Οι πιο πολλοί από εμάς, έχουν αυτή τη στιγμή στο τεχνολογικό τους home studio περισσότερη τεχνολογία από αυτή που είχε ο Vangelis όταν έγραφε το Albedo π.χ., αλλά αυτό δεν μας οφελεί όταν προσπαθούμε να γράψουμε οτιδήποτε που να μπορούμε να θυμόμαστε την επόμενη (έστω) μέρα.

 

γ) Ο ήχος του Vangelis δεν στηρίζεται τόσο στα synths όσο ο ήχος του Jarre (π.χ.) αλλά έχει να κάνει και με το γεγονός ότι του ίδιου του άρεσε να παίζει πολλά εξωτικά κρουστά κυρίως. ¶σε που οι περισσότερες μελωδίες του που θυμάμαι, έχουν παιχτεί στο πιάνο.

 

δ) Συμφωνώ με τον Superfunk ότι η απλότητα πρέπει να είναι ο νούμερο ένα στόχος κάθε συνθέτη. Τα παραδείγματα αθλίων συνθέσεων που παραγνώρισαν αυτή την αρχή, είναι πάρα πολλά.

 

ε) Επιτέλους, νομίζω ότι είναι αστείο να συζητάμε για την ωδειακή παιδεία σαν στοιχείο αξιοσύνης. Αν κάποιος πέρασε πολλά χρόνια στα ωδεία και παρατηρεί ότι τις συνθέσεις του δεν τις θυμάται κανένας, τότε να πάει πίσω να ζητήσει τα λεφτά του και να πνίξει τους καθηγητές του - αν και δε νομίζω να του είπαν ποτέ οι άνθρωποι ότι κάτω από τις οδηγίες τους θα γίνει μεγάλος συνθέτης! Καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένα κόμπλεξ ανάμεσα στους σπουδασμένους της μουσικής, οι οποίοι ενοχλούνται όταν βλέπουν έναν μη-σπουδαγμένο να έχει επιτυχία, αλλά εν' πάσει περιπτώσει νομίζω ότι μετά από όλα αυτά τα χρόνια εμπειρίας θα πρέπει να αρχίσουν να προβληματίζονται σοβαρά για την ορθότητα των απόψεών τους.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και δε θα τις χαλάσουμε. :) Δε νομίζω να είσαι κακός μουσικός... λίγο παλιοχαρακτηρας ίσως :) :) :) :P :P :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως εγω αν και μεγαλωσα ακουγωντας metal (και συνεχιζω να ακουω και τωρα),αν και μου αρεσουν κιθαριστες και λοιποι μουσικοι που για αλλους ειναι φλυαροι (corea,gambale,vai,holdsworth,zenk κτλ κτλ),οταν ακουω μερικα κομματια των aphrodite's child (σε εποχες που ο vangelis σιγουρα δεν ειχε τον εξοπλισμο που αποκτησε αργοτερα)...απλα συγκινουμε και τα λατρευω.

και αυτο οχι μονο τωρα που ακουω πολλα (απο Μαρκοπουλο και ρεμπετικα μεχρι motorhead και fusion),αλλα και οταν ημουν "μεταλας".

και φυσικα και μου αρεσει οταν καποια μουσικη ειναι πολυ "δυσκολη" οσον αφορα τη θεωρια και την τεχνικη που υπαρχει απο πισω,αυτο δε σημαινει πως μια απλη μελωδια δεν ειναι το ιδιο η και περισσοτερο εμπνευσμενη και αξιολογη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως μουσική για κινηματογράφο δεν μπορεί να υπαρξει χωρίς μουσική ανάπτυξη!!!

Αλλο πράγμα να υπογραμιζουμε μουσικα (νοήματα, καταστασεις, χαρακτήρες, σκεψεις, δραση κτλ) που είναι απαραίτητα στοιχεία για την μουσική στον κινηματογράφο...

Και αλλο πραγμα να επενδυουμε με μουσικα θέματα διαφορες σκηνές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου