Προς το περιεχόμενο

Κατοχυρώνοντας τα "αριστουργήματά" μας...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοντά στους αδύναμους ...π.χ manager της Microsoft;;; :lol:

Στην Αμερική είναι ικανοί να κατοχυρώσουν την ιδέα του να "σκέφτεσαι" και να πρέπει να πληρώσεις για να έχεις πρόσβαση... ε, χμ...στη σκέψη σου... :lol:

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 40
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εχει κανα 2 βδομαδες που "κατοχυρωσαμε" 3 κομματια σε συμβολαιογραφο.Μετα απο ψαξιμο και επαφες με ατομα που εχοθν δισκογραφικες δουλειες φτασαμε σάυτο το συμπερασμα!

Η εθνικη βιβλιοθηκη και καθε υποκαταστημα της ειναι πλεον αναρμοδια για πνευματικα δικαιωματα.Στο Κ.Ε.Π. μου ειπαν οτι υπαρχει ανεξαρτητη αρχη κατοχυρωσης αλλα δεν βγηκε ακρη!(Εδω τον Καραμανλη παρακολουθουσαν και η ανεξαρτητη αρχη κοιμοτανε!!!)Τελως παντων φτασαμε στον συμβολαιογραφο.Μετα απο πολλες ερωτησεις βρηκαμε συμβολαιογραφο που με 25 ευρω κατοχυρωνει οτι την συγκεκριμενη ημερομηνια κατεθεσες συγκεκριμενους στιχους και παρτιτουρες οποτε σε περιπτωση "κλοπης" να αποδυκνειεις οτι το κομματι αυτο το εγραψες ΕΣΥ πριν την συγκεκριμενη ημερομηνια.25 ΕΥΡΩ ανεξαρτητα απο την ποσοτητα των κομματιων η των εγγραφων.Και 50 κομματια να πας παλι 25 ΕΥΡΩ θα δωσεις που δεν ειναι σπουδαιο ποσο για την εγγυηση που σου προσφερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε toneless, είσαι πολύ μπερδεμένος, αλλά δεν φταίς εσύ - είναι το όλο θέμα μπερδεμένο. Στα μάτια σου, το όλο θέμα της κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων είναι μέρος μίας παγκόσμιας συνομωσίας ή κάτι τέτοιο, αλλά η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

 

Τα πράγματα έχουν ως εξής:

 

α) Η πρώτη ιδέα γύρω από την κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων είναι : πως θα αποτρέψουμε άλλους από το να χρησιμοποιήσουν την δουλειά μας για να κερδίσουν χρήματα χωρίς να μας δίνουν και εμάς.

 

β) Η δεύτερη ιδέα είναι : πως θα αποτρέψουμε κάποιους από το να κλέψουν τις ιδέες μας και να τις παρουσιάσουν σαν δικές τους.

 

Η δεύτερη ιδέα είναι επί της ουσίας ασήμαντη. Οι καταγγελίες που έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο είναι ούτως ή άλλως απειροελάχιστες, τα νομικά κενά είναι τεράστια, οι δίκες που έχουν γίνει δεν είχαν πάντοτε ευτυχή κατάληξη και (ούτως ή άλλως) είναι συχνά πολύ δύσκολο να καταλάβει ο δικαστής/κριτής ποιος λέει αλήθεια ή όχι. ¶ρα... κολοκύθια-τούμπανα, παρότι οι σημερινές τεχνολογίες επιτρέπουν κάποια βήματα προς αυτή τη κατεύθυνση (περισσότερα γι' αυτό, στο μέλλον).

 

Η πρώτη ιδεά είναι πολύ-πολύ σημαντική. Όλη την ώρα άνθρωποι παίρνουν την δουλειά άλλων (μουσικών ή συνθετών) και την κάνουν ότι γουστάρουν. Για να μην θίξω ντόπιους μουσικούς, θα θυμίσω την διαφήμιση του καφέ Bravo πριν μερικά χρόνια, όπου η διαφημιστική εταιρεία είχε παρανόμως χρησιμοποιήσει μουσική του Peter Gabriel (από τον "Τελευταίο Πειρασμό"), ή το τραγούδι των Boney-M που πρόσφατα χρησιμοποιήθηκε σε διαφήμιση στεγαστικών δανείων.

 

Σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για κατάχρηση ενός τελειωμένου και κυκλοφορημένου δισκογραφικού προϊόντος του οποίου η πατρότητα είναι δεδομένη και το οποίο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καλλιτέχνη και των άλλων συμβαλλομένων (π.χ. της εταιρείας του). Ο δικαστής μπορεί πολύ εύκολα να αποφασίσει για το τι συμβαίνει.

 

Η λακαμία είναι αλλού: παραδοσιακά οι μουσικοί εμπιστεύονται τα νομικά τμήματα των εταιρειών τους για την προστασία των πνευματικών τους δικαιωμάτων, αλλά ο σύγχρονος εχθρός είναι ακριβώς αυτά τα νομικά τμήματα, σε εταιρείες που ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος. Έτσι, ο μουσικός θα ακούσει τις μουσικές του να παίζονται ανεξέλεγκτα από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στα οποία έχει συμφέροντα η εταιρεία του, θα ακούσει τα κομάτια του στα πρωινάδικα ή τα talent shows, θα δει τα κομάτια του να συνυπάρχουν σε δισκογραφικές συλλογές μαζί με άλλους καλλιτέχνες που δεν εγκρίνει, θα ακούσει ρεμίξ των κοματιών του από ηλίθιους που θα τα έχουν καταστρέψει κλπ κλπ.

 

Σε αυτή την περίπτωση, δεν συντελείται κανένα νομικό αδίκημα (αφού ο μουσικός έχει υπογράψει για όλες αυτές τις μπούρδες) αλλά είναι σίγουρο ότι συντελείται αδίκημα ενάντια στην τέχνη της μουσικής, διότι οτιδήποτε γίνεται αντικείμενο εμπορικής μεταχείρισης, σαν κονσέρβα.

 

Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, πόσο ανόητος πρέπει να είναι ένας μουσικός για να υπογράφει τέτοια πράγματα... και εδώ είναι η ουσία, ότι οι περισσότεροι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με όλα τα παραπάνω, αρκεί να παίρνουν και αυτοί κανένα φράγκο. Αν ρωτάς εμένα, το θεωρώ απαράδεκτο, αλλά είναι τόσο έντονη η ψευδαίσθηση ότι οι μουσικοί χρειάζονται μία δισκογραφική εταιρεία (ενώ συμβαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο), που δεν μπορεί κανείς να κάνει και πολλά πράγματα.

 

Θυμάμαι την ταινία "The Rose" με την Μπέτυ Μίντλερ, όπου ο Αλαν Μπεητς υποδύεται τον μάνατζέρ της και κάποια στιγμή αγανακτισμένος με την συμπεριφορά της, της λέει "Απολύεσαι", το οποίο είναι πραγματικά αστείο δίοτι δεν μπορεί να την απολύσει διότι είναι υπάλληλός της!!!!

 

Έτσι έχουν τα πράγματα. Μην ανησυχείτε για τις ιδέες σας (εκτός αν έχετε κακούς φίλους). Περισσότερο να ανησυχείτε για την διαμόρφωση επαγγελματικής συνείδησης, όταν έρθει η ώρα για το πρώτο σας συμβόλαιο.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε toneless' date=' είσαι πολύ μπερδεμένος, αλλά δεν φταίς εσύ - είναι το όλο θέμα μπερδεμένο. Στα μάτια σου, το όλο θέμα της κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων είναι μέρος μίας παγκόσμιας συνομωσίας ή κάτι τέτοιο...[/quote']

 

Τι είναι; 8O

:lol: :lol: :lol:

Έθεσες τον ορισμό των πνευματικών δικαιωμάτων και καλά τα είπες...απλά προσωπικά δεν πιστεύω στα πνευματικά δικαιώματα, δεν είπα αν είναι 'καλά' ή 'κακά', αν χρησιμεύουν κάπου κλπ...

 

Εξακολουθώ να πιστεύω σε εναν ''εργαλειακό'' χαρακτήρα της μουσικής και όχι σαν ενα μέσο βιοπορισμού και διασκέδασης. Εφόσον η άποψη μας διαφέρει πάνω σε αυτό το θέμα δεν μπορούμε να έχουμε και την ίδια άποψη πάνω στα πνευματικά δικαιώματα...με μια μεγάλη διαφορά...εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά τη συντηρητική σου άποψη, ενώ η δική μου σου φαίνετε απλά ''παράξενη'' και ''μπερδεμένη''. 8)

Άκου να δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εγώ καταλαβαίνω πολύ καλά τη συντηρητική σου άποψη
Την ποια;;; :) :) :) :) :) :)

 

Δεν κατάλαβες καλά..! Εγώ επίσης δεν πιστεύω στα πνευματικά δικαιώματα - δύσκολα θα βρεις κάποιον που να πιστεύει λιγότερο από εμένα. Το ότι σου εξήγησα πως έχουν τα πράγματα δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με την όλη φάση ή ότι εγώ θα ασχολιόμουν με όλα αυτά τα πράγματα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να φανω εριστικος, αλλα πιστεψτε με, δεν ειμαι. Απλα ειμαι κουρασμενος και μου βγαινουν λιγο αποτομα τα πραγματα σημερα:

 

-->Toneless: 1)Γραφεις μουσικη;Γραφεις μουσικη η οποια να βγαινει μεσα απο την ψυχη σου και για την οποια να εισαι περηφανος;Γραφεις κομματια τα οποια μπορει να σου παρουν 6 μηνες να ολοκληρωθουν επειδη απλα τ'αγαπας και τα λατρευεις και θες να τα φτιαξεις οσο τελεια ειναι και μεσα στο μυαλο σου; Please απαντησε μου πρωτα και μετα θα συνεχισω την σκεψη μου...

2)Οταν λες οτι πιστευεις σε εναν "εργαλειακο" χαρακτηρα της μουσικης τι εννοεις;Ειλικρινα δεν το καταλαβα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο και σωστο νομιζω θα ηταν, όσοι εκφραζονται για το αν πιστευουν ή δεν πιστεύουν στα πνευματικά δικαιώματα, να μας λεγανε και αν υπαρχει λογος να δικαιούνται πνευματικά δικαιώματα.

Με λιγα λογια έχουν επισημα κυκλοφορήσει κατι;

 

 

Και για οσους ενδιαφερονται... ιδού και ο νομος:

http://www.emse.gr/index.asp?pathID=1_2_12_16&art=114

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο και σωστο νομιζω θα ηταν' date=' όσοι εκφραζονται για το αν πιστευουν ή δεν πιστεύουν στα πνευματικά δικαιώματα, να μας λεγανε και αν υπαρχει λογος να δικαιούνται πνευματικά δικαιώματα.

Με λιγα λογια έχουν επισημα κυκλοφορήσει κατι;[/quote']

 

Σωστά. Εγώ λοιπόν ΔΕΝ έχω κυκλοφορήσει κάτι με την ιδιότητα του μουσικού ή του συνθέτη. ΕΧΩ κυκλοφορήσει δικό μου υλικό με άλλη καλλιτεχνική ιδιότητα, καθώς και με την ιδιότητα του συγγραφέα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νόμιζα ότι το θέμα μας είναι η κατοχύρωση πνευματικής ιδιοκτησίας και όχι τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας. Νομίζω ότι είναι δύο διαφορετικά θέματα μην τα μπλέξουμε και καλό θα ήταν να ανοίγαμε νέο θέμα όπως

Πνευματικά & Συγγενικά δικαιώματα των δημιουργών, για να βρίσκεται και εύκολα από μελοντικά ενδιαφερόμενα μέλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου