Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση με PC


Nikitas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγνώμη για την Ερώτηση αλλά είμαι άσχετος!

Όταν κάνω ηχογράφηση με το μικρόφωνο του υπολογιστή ακούγεται έντονα μετά ένα βουητό παράλληλα με τη φωνή. Μου χρειάζεται όμως να φτειάξω καθαρή ηχογράφηση για να ανεβάσω μετά κάποιες ψυχολογικές ομιλίες στο Διαδίκυο μεταβάλλοντας σε mp3. Ξέρετε πως μπορώ να ηχογραφήσω καθαρά χωρίς αυτό το συνηθισμένο βουητό? Δεν είναι από το περιβάλλον είναι σαν να τον κάνει το μηχάνημα μέσα. Και σε ένα ραδιοφωνικό στούντιο (επαρχιώτικου σταθμού με μέτρια μηχανήματα) που επιχείρησα ηχογράφηση πάντα υπήρχε το βουητό, αν και λιγότερο. Θέλω όμως να ηχογραφώ καθαρά στο PC.

Έχω κάρτα ήχου soundbluster 5, 1.

Τι πρέπει να αλλάξω? Μικρόφωνο, κάρτα ήχου ή κάτι άλλο?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν απάντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά πάσα πιθανότητα πρέπει να αλλάξεις μικρόφωνο, γιατί τα μικρόφωνα των computers είναι πάντα απράδεκτα. Για σοβαρές ηχογραφήσεις χρειάζεται κάρτα ήχου που να παίρνει κανονικό μικρόφωνο (XLR, 3 Pins) και κάποιο καλό πρόγραμμα για ηχογράφηση.

 

Προσωπικά χρησιμοποιώ το Mbox της Digidesign, αλλά ηχογραφώ μουσική οπότε οι απαιτήσεις μου είναι μάλλον υψηλότερες απ'ότι σε ομιλία.

 

Επίσης: μήπως έχεις πολύ δυνατά τη στάθμη εισόδου του mic και μπουκώνει; δοκίμασε να τη χαμηλώσεις... Και τέλος, δοκίμασε με κανα πρόγραμμα για ηχογραφήσεις να κόψεις το noise....... γίνεται κι αυό, και μάλιστα αρκετα απλά. Πάντως κοίταξε μήπως απλά ηχογραφείς πολύ δυνατά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μιικρόφωνο που γράφω είναι πολύ απλό. Ένα συνηθισμένο.

Ως πρόγραμμα ηχογράφησης έχω χρησιμοποιήσει το Cool Edit Pro v1.1 και το soundforge.

Όταν αφαιρώ το noice μειώνεται γενικά η ένταση του ήχου χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα.

Υπάρχει καλύτερο πρόγραμμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Δεν υπάρχει απλό ή συνηθισμένο μικρόφωνο.