Προς το περιεχόμενο

Ηχογράφηση Ηλεκτρικού Μπάσσου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα ή μάλλον Καλημέρα συμforumίτες-ισσες,

 

χρειάζομαι τα φώτα σας για το εξής απλό για εσάς, πυρηνική φυσική για εμένα πρόβλημα. Είμαι αρχάριος στο μπάσσο και θα ήθελα να ηχογραφώ τον εαυτό μου παίζοντας κάποια κομμάτια και κάνοντας covers τραγουδιών για να ακούσω τα λάθη μου και να μπορέσω να τα διορθώσω. Τώρα πού κολλάω. Στα πάντα! Διάβασα το σχετικό άρθρο ηχογράφηση για dummies αλλά γέμισα άγνωστες λέξεις το λεξιλόγιό μου.

Σας παραθέτω από κάτω τον εξοπλισμό μου για να μου πείτε τι μπορώ να κάνω.

(εκτός από τη λύση ηχογράφησης σε κινητό-κασέτα κλπ)

 

Το μπάσσο μου:

http://www.thomann.de/gr/fender_squier_std_jazz_bass_antiqueburst.htm

Ο ενισχυτής μου:

http://www.thomann.de/gr/marshall_mb15.htm

Τα ακουστικά μου:

Behringer HPX2000 (δεν τα βρήκα στο θωμά)

Επεξεργαστής υπολογιστή:

διπύρηνος στα 2,5 GHz

RAM:

2GB

Operating System:

Windows 7 32bit

η κάρτα ήχου μου είναι μία 7,1 που την είχα αγοράσει με 5 ευρώ πριν από 3 χρόνια οπότε δεν τη βρίσκω τώρα στο ίντερνετ και είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και εσείς οι ίδιοι δε θα βασιστείτε πάνω σε αυτή

 

Τι πρέπει να κάνω για αυτό που θέλω; Πόσα ευρώ περίπου πρέπει να διαθέσω; Αξίζει τον κόπο και τα χρήματα ή όχι;

 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

 

edit: Τα ηχεία του υπολογιστή είναι Logitech 5.1 με δυνατότητα να απενεργοποιώ το surround ήχο και να παίζουν όλα μαζί

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α) Ο ενισχυτής σου από ότι είδα έχει direct line out με καρφί από ότι είδα... Παίρνεις ένα καλώδιο και έναν αντάπτορα Hosa%20Mono%201%204%20(F)%20-%20Mono%20Mini%20(M)%20Adapter%20Jack.jpg και έτσι συνδέεις το καλώδιο από το direct line out του ενισχυτή σου στο line in της κάρτας ήχους σου (η οποία λογικά θα έχει το mini jack και για αυτό σου είπα τον αντάπτορα)... Θεωρητικά θα ακούς το μπάσο από τον ενισχυτή σου και θα δίνεις σήμα στο pc.