Προς το περιεχόμενο

Ηχεια monitor σε pc(γενικα απορίες για monitor)


nicktgr15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Kαλησπέρα.

 

Μπορώ να συνδέσω ηχεία monitor σε pc με καρτα ήχου audigy; Χρειάζονται ενίσχυση τα monitor ή εχουν ενσωματομένο ενισχυτή; Επίσης, σε συγκριση με ηχεία υπολογιστών 2.1 creative, yamaha, logitech κλπ πως αποδίδουν; Απο μπάσα πως πάνε, θέλει έξτρα subwoofer; Και οποια αλλη πληροφορία υπάρχει για monitor ευπροσδεκτη μιας και είμαι αρχάριος.

 

Ευχαριστώ.

 

Νίκος

 

 

 

 

Υ.Γ. Σκέφτομαι να πάρω και ένα απλό midi controller keyboard της m-audio. Με monitor στο pc αν παίζω θα ακούγεται αξιοπρεπώς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορώ να συνδέσω ηχεία monitor σε pc με καρτα ήχου audigy???

...ναι αυτοενισχυομενα ηχεια της ταξης των 300 euro

..βγαζει η maudio ενα σετ ακριβως για την πριπτωση με SUB στα 300

 

 

Σκέφτομαι να πάρω και ένα απλό midi controller keyboard της m-audio. Με monitor στο pc αν παίζω θα ακούγεται αξιοπρεπώς;

 

...χμ κοιτα ναι μια χαρα θα την κανεις τη δουλεια σου με λιγα λεφτα !

 

 

ΤΩΡΑ ...για πιο επαγγελματικα πραγματα παμε σε αλλη κατηγορια ...αλλα και με αυτα τα χρηματα που λεμε ...θα εισαι αξιοπρεπης απο πλευρας ηχου για αυτο που θες να κανεις!

Αν εχεις παραπανω να διαθεσεις σιγουρα το SETUP σου μπορει να γινει καλυτερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ nicktgr15, να θυμάσαι ότι σκοπός μία τέτοιας επένδυσης δεν είναι να ακούς "καλύτερα" αλλά να ακούς σωστότερα. Κανένα σύστημα μόνιτορ δεν μπορεί να περιλαμβάνει subwoofer, διότι ο σκοπός δεν είναι τα "φοβερά μπάσα" αλλά τα σωστά μπάσα.

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

. Κανένα σύστημα μόνιτορ δεν μπορεί να περιλαμβάνει subwoofer' date=' μπάσα.[/quote']

 

...χμμ δεν θα επερνα και ορκο για αυτο !

 

τωρα ανθες σωστο ηχο με λιγα λεφτα κοιτα τα καινουργια tascam !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια και παλι.