Προς το περιεχόμενο

Απορια σχετικά με τις κινεζικες κιθαρες


xspeed77

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγκρίνουμε δηλ τον Γερμανό εργάτη με το Κινέζο και τους βγάζουμε στην ίδια μοίρα?

Μάλλον ούτε Κίνα έχεις πάει αλλά ούτε Γερμανία ;)

 

Δεν είναι στην ίδια μοίρα. Ποτέ δεν θα συνέκρινα τον πειθαρχημένο κινέζο εργάτη με τον τούρκο gasterbeiter στην Γερμανία που θα χαιρόταν να έβλεπε το εργοστάσιο να καίγεται και αυτός να αράζει στο ταμείο ανεργίας για κανα 2 χρονάκια.

 

Κίνα δεν έχω πάει, δυστυχώς, αλλά έχουν πάει πολλοί συνάδελφοί μου, καθότι δουλεύω σε ναυτιλιακή και το new bulding dept είναι στην δίπλα πόρτα.

Γερμανία και έχω πάει και έχω δουλέψει εκεί, με τους κοιμιστικούς ρυθμούς τους....

αλλά οι προσωπικές μας ιστορίες λίγο ενδιαφέρουν εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 181
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ποτέ δεν θα συνέκρινα τον πειθαρχημένο κινέζο εργάτη

...επειδή όμως έχω πάει και στην Αίγυπτο...και εκεί πειθαρχημένοι ήτανε... ;)

 

Κίνα δεν έχω πάει, δυστυχώς

Προσπάθησε να πάς...ίσως αλλάξεις γνώμη ;)

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου απάντησα πολύ συγκεκριμένα ώς προς τί παραπληροφορείς. Επίσης, φοβάμαι ότι βλέπεις φαντάσματα, δεν είδα πουθενά στο παρόν thread να 'οργιάζει το ωμό μίσος εναντίον της Ασίας'. Επιπλέον, δεν μίλησα για τις φωτογραφίες (γι αυτό και σε ξαναπαραπέμπω στο post μου). Για κάποιους από εμάς (δεκτόν το ότι υπάρχει και η άνεση να αγοράσουμε κάτι ακριβότερο από την εξ άπω ανατολής κιθάρα) η σχέση με ένα όργανο ξεκινάει και τελειώνει την στιγμή που το πιάνουμε στα χέρια μας. Είναι αυστηρό κριτήριο, αλλά σε είδη πολυτελείας όπως ένα μουσικό όργανο (και δη προσωπικά όπως η κιθάρα) παίζει τεράστιο ρόλο.

 

Όταν μάθεις οτι ένα μουσικό όργανο σε πολιτισμένες κοινωνίες θεωρείται είδος πρώτης ανάγκης, και όχι βέβαια είδος πολυτελείας, τότε ίσως και να μάθεις τι σημαίνει (παρα)-πληροφόρηση και τι προσωπική εμπειρία και θέση.

 

Υπάρχουν άτομα π.χ. που θα προσπαθούσαν να βελτιώσουν τον ήχο τους με τρόπο πρωτόγονο-φυσικό-αναλογικό, π.χ. αγοράζοντας καλώδια από χρυσό ή ασήμι, και ξοδεύοντας ένα κάρο λεφτά, και υπάρχουν και αυτοί που θα σχεδίαζαν ένα φιλτράκι που απλά κόβει τον θόρυβο εκεί που χρειάζεται.

 

Εν ολίγοις, υπάρχουν στην ζωή οι έξυπνοι και οι βλάκες, και επειδή οι βλάκες είναι πλειοψηφία, αυτό δεν σημαίνει και οτι οι έξυπνοι.... έχουν κάποιο πρόβλημα, ή ... παραπληροφορούν...  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει συζητηθεί το θέμα πολλάκις μέσα σε αυτό το φόρουμ αλλά και σε άλλα που τυχαίνει να διαβάζω. Συνοπτικά: παραπληροφορείς. Ούτε τα ίδια ξύλα παίρνεις, ούτε άπειρες οι ατέλειες των ακριβότερων και το κόστος που υφίστασαι τελικά είναι αρκετά συγκρίσιμο (αλλαγές ηλεκτρικών, nut, κατακόρυφη πτώση μεταπωλητικής αξίας κλπ) . Πρέπει να θέλεις να μην καταλάβεις διαφορά για να μην συμβεί αυτό οταν πιάσεις στα χέρια σου κιθάρα των 200 ευρώ και μετά μια των 2000. Εαν πάντως αγοράζεις όργανα μόνο βάσει specs και θεωρείς ότι ο κάθε οργανοποιός κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά, τότε βουρ στα βάθη της Άπω Ανατολής, με τις ευχές μου.

 

Φιλε ndnikola, δεν τιθεται θεμα στο οτι η original κιθαρα ειναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ καλυτερη απο την φτηνη κινεζικη ρεπλικα. Αυτο που -τουλαχιστον εγω- υποστιριζουμε εμεις οι "china-lovers" ειναι απλα πως η σχεση τιμης - αποδοσης δεν ειναι η ιδια. Δηλαδη, το γεγονος πως η ρεπλικα ειναι 10 φορες πιο φτηνη, δεν την κανει αυτοματα 10 φορες χειροτερη απο την original. Ειναι μεν χειροτερη, αλλα για τα λευτα της ειναι μια πολυ καλη επιλογη. Επισης εχε υπ οψην σου και τα κολληματα που τρωει ο κοσμος με τα λογοτυπα/ονοματα. Πχ, εγω δεν εχω κανενα προβλημα με τις epi, απλα ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ το headstock τους. Γιαυτο και χτυπησα την κινεζα.

 

Τωρα για την ποιοτητα, προφανως και δεν θα παρεις το ιδιο μαονι που θα παρεις στην αντοιστιχη gibson/prs/whatever. Αλλα παραμενει μαονι. Η κυρια διαφορα που εχει το μαονι που διαλεγουν για τις ακριβες κιθαρες ειναι καθαρα κοσμητικη - τα νερα του. Τα "κινεζικα" ξυλα που χρησιμοποιουν οι σχιστοματιδες φιλοι δεν ειναι σε καμια περιπτωση ιδια με αυτα των αμερικανων, αλλα οπως και να το κανεις, το μαονι ειναι μαονι, ειτε εχει ροζους ειτε ομορφα νερα, ειτε κοστιζει 5, 10 η 100 ευρω. Οι ηχητικες του ιδιοτητες παραμενουν οι ιδιες.

 

Fly from Here, but as the Chosen Pessimist...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μαονι ειναι μαονι, ειτε εχει ροζους ειτε ομορφα νερα, ειτε κοστιζει 5, 10 η 100 ευρω. Οι ηχητικες του ιδιοτητες παραμενουν οι ιδιες.

Λές?

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μάθεις οτι ένα μουσικό όργανο σε πολιτισμένες κοινωνίες θεωρείται είδος πρώτης ανάγκης, και όχι βέβαια είδος πολυτελείας, τότε ίσως και να μάθεις τι σημαίνει (παρα)-πληροφόρηση και τι προσωπική εμπειρία και θέση.

 

Υπάρχουν άτομα π.χ. που θα προσπαθούσαν να βελτιώσουν τον ήχο τους με τρόπο πρωτόγονο-φυσικό-αναλογικό, π.χ. αγοράζοντας καλώδια από χρυσό ή ασήμι, και ξοδεύοντας ένα κάρο λεφτά, και υπάρχουν και αυτοί που θα σχεδίαζαν ένα φιλτράκι που απλά κόβει τον θόρυβο εκεί που χρειάζεται.

 

Εν ολίγοις, υπάρχουν στην ζωή οι έξυπνοι και οι βλάκες, και επειδή οι βλάκες είναι πλειοψηφία, αυτό δεν σημαίνει και οτι οι έξυπνοι.... έχουν κάποιο πρόβλημα, ή ... παραπληροφορούν...  ;D

 

Θα πρότεινα να αποφύγεις τον διδακτικό τόνο, ευτυχώς (ή δυστυχώς) δεν γεννήθηκα χτες. Επιμένω στην άποψή μου ότι η προσωπική σχέση που έχεις με ένα όργανο που πιάνεις στα χέρια σου (όπως η κιθάρα) μετράει αρκετά στην επιλογή του. Δεν γνωρίζω προσωπικά πολλούς (καλούς) κιθαρίστες που παίζουν με κιθάρες των 150 ευρώ και καλώδια των 500 (ή άλλους φυσικούς-αναλογικούς τρόπους  ???) αλλά θα χαρώ να με διαφωτίσεις. Όσο για τους έξυπνους και βλάκες, λυπάμαι αλλά μου διαφεύγει ο παραλληλισμός*.

 

Κάτι ακόμη, ακριβώς επειδή επιμένεις: γράφει κάποιος ζητώντας συμβουλές για το αν αξίζει να αγοράσει κινέζικη ρεπλικα μιας ακριβής κιθάρας και του απαντάς ότι τις ίδιες ατέλειες και ξύλα θα συναντήσει και στις ακριβές κιθάρες. Βάσει των λεγόμενών σου θα μπορούσε να το πράξει, και (ενδεχομένως) να απογοητευτεί. Καθώς δεν σε συμφέρει το σχετικό αποτέλεσμα, βαφτίζεις την τοποθέτησή σου 'προσωπική θέση και εμπειρία'. Μπορεί να σου φαίνομαι επιθετικός, αλλά εκφράζεις ιδιαίτερα απόλυτη θέση και αναγκαστικά εμμένω στην δική μου.

 

*μάλλον επειδή δεν ανήκω στους έξυπνους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε Frost,

 

Δεν μιλάω (μόνο) για ηχητικές ιδιότητες του μαονιού (ή του κάθε ξύλου for that matter) - αυτό το αφήνω για τους οργανοποιούς οι οποίοι έχουν εκφράσει πολλάκις την άποψή τους εδώ. Μιλάω για την αίσθηση που σου δίνει το όργανο όταν το πιάνεις στα χέρια σου, κάτι το οποίο δεν μπορώ προσωπικά να μετρήσω με όρους Χ-φορές-καλύτερο/χειρότερο. Η κυριότερή μου ένσταση στην κουβέντα, μαζί με το θέμα clopyright, είναι στο εαν τα εν λόγω όργανα είναι as-good-as the original. Έχω την γνώμη ότι, μολονότι οι κιθάρες στην Απω Ανατολή μπορούν και κατασκευάζονται όλο και καλύτερα, μέχρι στιγμής κάποιος που έχει παίξει με το original, καταλαβαίνει την διαφορά και το προτιμά (συνήθως)!

 

Ξαναδιαβάζοντας το post σου πάντως, συμπεραίνω ότι -τουλαχιστον όσον αφορά την πρώτη παράγραφο- συμφωνούμε. Οπότε θεώρησε το παραπάνω περισσότερο διευκρίνηση ώς προς την δική μου θέση, και όχι ως διαφωνία!  :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια χαρά, διαβάζω καιρό το φόρουμ αλλά αν θυμάμαι καλά δεν έχω ξαναγράψει...

 

Για την εργατικότητα των Κινέζων που ανέφερε ο panix θα ήθελα να πω ότι ο όρος είναι ατυχής. Εκατοντάδες εκατομμύρια κάτοικοι επαρχιακών περιοχών, υπό την πίεση και τις ευλογίες ενός απολυταρχικού καθεστώτος, έχουν ξεριζωθεί για να πάνε να βρουν δουλειά στις εργοστασιουπόλεις, όπου στοιβάζονται σε άθλιες συνθήκες, με ένα πιάτο φαί τη μέρα και άπειρες ώρες δουλειάς. Τα ορεινά έχουν ερημώσει και οι βιομηχανικές πόλεις στα παράλια είναι σε κατάσταση αδιαχώρητου, με έναν πάμφτωχο αμόρφωτο εργατόκοσμο που βράζει, αλλά δεν ξέρει και δεν έχει πώς να εκτονωθεί. Σε καμία περίπτωση δεν επέλεξαν αυτή τη ζωή, απλώς δεν υπάρχει κάτι καλύτερο.

 

Η εργατικότητα προϋποθέτει την επιλογή, και στην Κίνα έχουν δισ. προϊόντα αλλά καμία επιλογή. Απλώς αναπαράγουν ένα μεσαιωνικό φεουδαλικό μοντέλο που λέει "σκύβω και δουλεύω". Προσφάτως όμως έχουν αρχίσει να φλιπάρουν (π.χ. πάρα πολλά κρούσματα αυτοκτονίας στο εργοστάσιο της Foxxcon και σε άλλα). Κάποια στιγμή θα κάνουν ένα μεγάλο μπαμ και θα τα διαλύσουν όλα. Άγνωστο πότε, σε ένα, δύο ή είκοσι χρόνια. Πάντως δεν μπορείς να δεις την κινέζικη εργατικότητα με τον ίδιο τρόπο που θα έβλεπες τη γερμανική εργατικότητα, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

 

Κατά τα άλλα όσον αφορά το αρχικό ερώτημα του νήματος, είναι βέβαιο ότι υπάρχουν λαμπρές ευκαιρίες στην κινέζικη αγορά, αφού κάποια εργοστάσια είναι πολύ εξειδικευμένα, λόγω της τεχνογνωσίας που αποκόμισαν συνάπτοντας συμβόλαιο με μεγάλες επώνυμες εταιρείες. Αυτό σημειωτέον ισχύει για όλων των ειδών τα προϊόντα. Η ένστασή μου είναι ότι ποτέ δεν θα αγόραζα οργανο που δεν έχω ακούσει, πιάσει στα χέρια μου, παίξει και μυρίσει εγώ ο ίδιος προσωπικά. Πρόκειται για εμπειρία που δεν μεταβιβάζεται ηλεκτρονικώς. Για αυτό δεν αγόρασα ποτέ κιθάρα από Thomann κ.λπ., παρά τις σημαντικές διαφορές τιμής.

 

Τέλος το μαόνι, που λέει ο FrosT, δεν νομίζω ότι διατηρεί τις ηχητικές του ιδιότητες ανεξαρτήτως ποιότητας. Μαόνι βάζουν και στα έπιπλα, αλλά όπως μου είχε εξηγήσει κάποτε ο Πλατής, άλλο τα ξύλα επιπλοποιίας και άλλο τα ξύλα οργανοποιίας. Το κακό μαόνι δεν ακούγεται σαν το καλό μαόνι.

 

Αυτά τα ολίγα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν ολίγοις, υπάρχουν στην ζωή οι έξυπνοι και οι βλάκες, και επειδή οι βλάκες είναι πλειοψηφία, αυτό δεν σημαίνει και οτι οι έξυπνοι.... έχουν κάποιο πρόβλημα, ή ... παραπληροφορούν...  ;D

 

Εν ολίγοις, υπάρχουν στην ζωή οι παιχταράδες και οι μή-παιχταράδες, και επειδή οι μή-παιχταράδες είναι πλειοψηφία, αυτό δεν σημαίνει ότι οι παιχταράδες....έχουν κάποιο πρόβλημα...που επιλέγουν να παίζουν με αυθεντικές κιθάρες  ;D

 

Υ.Γ. Δεν υπαινίσσομαι τίποτα για τις κιθαριστικές ιδιότητες ούτε τις δικές μου ούτε ΚΑΝΕΝΟΣ στο παρόν thread, απλά όσες φορές παρακολούθησα live κάποια παιχτούρα (δεν εννοώ ροκ-σταρζ που πολλούς τους ''πληρώνουν'' για να παίζουν με το τάδε όργανο) ουδέποτε είδα να παίζουν με...κινέζικο όργανο. Ούτε καν τους guitar-freaks κορεάτες (αυτούς βέβαια δεν τους έχω δει live αλλά μέσω γιούχτιούμπ  ;D ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν ολίγοις, υπάρχουν στην ζωή οι παιχταράδες και οι μή-παιχταράδες, και επειδή οι μή-παιχταράδες είναι πλειοψηφία, αυτό δεν σημαίνει ότι οι παιχταράδες....έχουν κάποιο πρόβλημα...που επιλέγουν να παίζουν με αυθεντικές κιθάρες  ;D

 

Υ.Γ. Δεν υπαινίσσομαι τίποτα για τις κιθαριστικές ιδιότητες ούτε τις δικές μου ούτε ΚΑΝΕΝΟΣ στο παρόν thread, απλά όσες φορές παρακολούθησα live κάποια παιχτούρα (δεν εννοώ ροκ-σταρζ που πολλούς τους ''πληρώνουν'' για να παίζουν με το τάδε όργανο) ουδέποτε είδα να παίζουν με...κινέζικο όργανο. Ούτε καν τους guitar-freaks κορεάτες (αυτούς βέβαια δεν τους έχω δει live αλλά μέσω γιούχτιούμπ  ;D ).

 

Τον ήχο του Slash στο Appetite τον έχεις ακούσει; ;)

(Δεν είναι βέβαια κινέζικη μαϊμού, αλλά μαϊμού είναι. Και τι μαϊμού... Μαϊμού που έδωσε ζωή στις original...)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου