Προς το περιεχόμενο

Πως θα μπορούσε να γίνει ένα Noiz.gr Live;



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μοιάζει ωραία ιδέα, χωρίς να ξέρω αν μπορεί να βγει κάποιο καλό αποτέλεσμα.

Πιστεύω θα ήταν ενδιαφέρον να μας ακούσουμε live.

 

Πέρσι ένα τέτοιο live έγινε σε κάποιο μαγαζί (μάλλον στην Καλλιθέα).

Το οργάνωσαν απ' το kithara. Μπορούν να γίνουν sessions, solo, διασκευές κ.λ.π.

 

Και επειδή εγώ είμαι άσχετος μ' αυτά τα πράγματα (τι να σου κάνουν οι ιδέες από μόνες τους χωρίς την σωστή οργάνωση και εκτέλεση) αναφέρετε παραμέτρους, δυσκολίες, λεπτομέρειες, πιθανότητες κ.π, κ.λπ.

 

Ευχαριστώ.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 77
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Από τότε που άρχισα να συμμετέχω πιο ενεργά στο νοιζ, έχω παρακολουθήσει καμιά 10ρια μπάντες που γνώρισα μέσω νοιζ. Μερικές από αυτές προσπαθώ να τις πετυχαίνω στα λάιβ τους σχετικά τακτικά.

 

Πως θα το σκεφτόμουν εγώ;

 

Θα επέλεγα 3 το πολύ 4 μπάντες από αυτές που ξέρω και έχω ακούσει και είναι παρεμφερούς ήχου και ύφους και θα τους συζητούσα αν ενδιαφέρονται για το λάιβ.

Θα είχα ως προϋποθέσεις να μην παίξει καμία μπάντα πάνω από 45 λεπτά.

Θα ήθελα να γίνει το λάιβ σε χώρο για λάιβ, όχι μπαρ, κ ας μην γεμίσει.

Θα το θεωρούσα προτιμότερο να μπει είσοδος η οποία θα κάλυπτε τα έξοδα.

 

Και ακόμα και έτσι θα είχα πολύ κουβέντα να κάνω με τον αντμιν ως προς το πως να προωθηθεί μια τέτοια διοργάνωση κ παραέξω από το νοιζ, ώστε να είναι συμφέρουσα κ για τον χώρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είχα ως προϋποθέσεις να μην παίξει καμία μπάντα πάνω από 45 λεπτά.

Θα ήθελα να γίνει το λάιβ σε χώρο για λάιβ, όχι μπαρ, κ ας μην γεμίσει.

Θα το θεωρούσα προτιμότερο να μπει είσοδος η οποία θα κάλυπτε τα έξοδα.

 

+1 poly swstos o filos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι για.... Βόλο μπορώ να βοηθήσω, αλλά είμαστε λίγοι πλέον εδώ.