Προς το περιεχόμενο

Μαμά, πότε η κιθάρα είναι... ''κουπί''?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και τέλος...όσο και να σου ακουστεί περίεργο, η προσωπική μου άποψη είναι ότι η κατασκευή ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ οργάνων, δεν έχει καμμία σχέση με οργανοποιεία... ;)

Δια του λόγου το αληθές, δές από κοντά μία Telecaster ;)

Μα δεν είναι άποψη αλλά γεγονός, στις δημοφιλέστερες ηλεκρικές ο ένας ''πατέρας'' ήταν

ηλεκτρονικός ενώ ο άλλος μουσικός και αποκλείεται εκείνη την εποχή να ήξεραν από

οργανοποιεία, πόσο μάλλον από ξύλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 311
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Μα δεν είναι άποψη αλλά γεγονός, στις δημοφιλέστερες ηλεκρικές ο ένας ''πατέρας'' ήταν

ηλεκτρονικός ενώ ο άλλος μουσικός και αποκλείεται εκείνη την εποχή να ήξεραν από

οργανοποιεία, πόσο μάλλον από ξύλα...

Μιλάω για τη βάση εκκίνησης..στο site μου, έχω ξεκινήσει μία κατηγορία με Customshoπατζήδες...εκτός από τη Manzer και τον Syskof  που παρουσιάζονται πρώτοι (τιμής ένεκεν και κατόπιν προσωπικού θαυμασμού), έχω ξεκινήσει να παρουσιάζω κάποιους luthiers που με έχουν εντυπωσιάσει και όντως ξεπερνάνε αυτό το επίπεδο εκκίνησης.

Οι σημερινοί ξέρουν περισσότερα...αλλά και πάλι ο κόσμος....Telecaster αγοράζει ;D ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνώ, η κατασκευή οποιουδήποτε οργάνου,  είναι επιστήμη, πόσο μάλλον εγχόρδου. Και η Telecaster, στην απλότητά της, ιδιοφυής σύλληψη είναι, πιθανόν μάλιστα ακριβώς εξαιτίας της απλότητάς της, ακόμη πιο ιδιοφυής. 

 

Περί της παράδοσης, στην οποίαν αναφέρεσαι, ουδείς αντιλέγει. Κλασσικό παράδειγμα η επιλογή κυπαρισσιού για ράχη και πλαϊνά στις flamenco blancas. Ξεκίνησε ως επιλογή επιβεβλημένη από τις συνθήκες (φθηνό και άφθονο τότε το κυπαρίσσι), αλλά εν τέλει όρισε τις προδιαγραφές του οργάνου. –Τι σημασία έχει, πώς ξεκίνησε  ; 

 

Αλλά δε νομίζω ότι το θέμα μας είναι ο λόγος της επιλογής συγκεκριμένης ξυλείας σε συγκεκριμένες κιθάρες.  Με δεδομένο την επιλογή συγκεκριμένης ξυλείας σε συγκεκριμένες κιθάρες, μιλάμε για τις εντεύθεν ηχητικές διαφορές που μπορεί να προκύπτουν. Έτσι νομίζω, τουλάχιστον.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιατευω πως εδω (στο noiz, ισως και σε αλλα ελληνικα forum) γινεται επαναλαμβανομενα ενα λαθος.

Βλεπω συχνα να παραθετετε links απο προηγουμενες συζητησεις προβαλλοντας το επιχειρημα οτι "εχει συζητηθει".

Και;

Λεω "και;" διοτι η τραγικη πλειοψηφεια τεχνικων & κατασκευαστων οργανων, δεν συμμετεχει σε συζητησεις τετοιες.

Οποτε, απο που και ως που να παρω την κουβεντα καποιου με μικρη εως ελαχιστη εμπειρια ως δεδομενο;

Προσωπικα ειχα την τυχη να συνομιλησω στο Messe, με εναν απο τους κατασκευαστες κιθαρων στην Santa Cruz ο οποιος παλαιοτερα δουλευε για λογαριασμο της Gibson στο CS.

Ετυχε να κανουμε μια κουβεντα, οπου αν ο ιδιος ανθρωπος διαβαζε "συμπερασματα" εδω, θα γελαγε τουλαχιστον και δευτερον αν ελεγε αυτα που ξερει και πως δουλευει-κατασκευαζει, χωρις να αναφερει ιδιοτητα, θα αντιμετωπιζοταν ως παραφρων...

 

Με αυτη τη λογικη που συχνα εχει τυχει να βλεπω εδω, στις ηλεκτροακουστικες κιθαρες, δεν παιζει επισης ρολο το ξυλο, καθως η ενισχυση γινεται μεσω αλλου συστηματος...

Εφαρμοζωντας αυτη τη λογικη γενικως και σε αλλα οργανα, πιανα, πνευστα, resonator κιθαρες κλπ, δεν εξαρτωνται απο το τι ξυλο θα μπει, καθως ο μηχανισμος εσωτερικα ειναι αλλος. Σωστα;

 

αποκλείεται εκείνη την εποχή να ήξεραν από

οργανοποιεία, πόσο μάλλον από ξύλα...

Εισαι σιγουρος γι'αυτο που λες;

Γνωριζεις απο ποτε κατασκευαζονταν κιθαρες;

Γνωριζεις πως τις ιδιες συνταγες εν μερει, μετεφεραν αργοτερα και στις ηλεκτρικες;

 

Το γιατι χρησιμοποιουνται μεχρι σημερα ειναι και για αλλους λογους.

Ναι μεν οι πρωταρχικοι μπορει να ηταν τυχαιοι, απο τη στιγμη ομως που αυτοι οι τυχαιοι παραγοντες δημιουργησαν μια σταθερα, ακολουθηθηκε αυτη η συνταγη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν συμφωνώ, η κατασκευή οποιουδήποτε οργάνου,  είναι επιστήμη, πόσο μάλλον εγχόρδου. Και η Telecaster, στην απλότητά της, ιδιοφυής σύλληψη είναι, πιθανόν μάλιστα ακριβώς εξαιτίας της απλότητάς της, ακόμη πιο ιδιοφυής.  

Συμφωνούμε ότι η Telecaster είναι ιδιοφυής...βεβαίως και δεν είναι καμμία επιστήμη και φαίνεται.

 

Με δεδομένο την επιλογή συγκεκριμένης ξυλείας σε συγκεκριμένες κιθάρες, μιλάμε για τις εντεύθεν ηχητικές διαφορές που μπορεί να προκύπτουν. Έτσι νομίζω, τουλάχιστον.

Ξαναλέω...διάβασε παραδίπλα. Έγραψα για τη fiber και τις ομοιότητες με την Ibanez που φοράγανε τους ίδιους μαγνήτες...και δεν ήταν δική μου παρατήρηση αλλά του ιδιοκτήτη της Ibanez

http://www.customshop.gr/?btp_work=the-fiber-guitar

 

Πιατευω πως εδω (στο noiz, ισως και σε αλλα ελληνικα forum) γινεται επαναλαμβανομενα ενα λαθος.

Βλεπω συχνα να παραθετετε links απο προηγουμενες συζητησεις προβαλλοντας το επιχειρημα οτι "εχει συζητηθει".

Και;

Λεω "και;" διοτι η τραγικη πλειοψηφεια τεχνικων & κατασκευαστων οργανων, δεν συμμετεχει σε συζητησεις τετοιες.

Ένα search πάντως δεν έβλαψε κανέναν....

 

Αύριο πάλι guys...σήμερα έχει σαχλοφωνίες με το Νέστορα ;D

10000 posts.... 8) Superfunk...σούρχομαι!!!!!!

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oι αγορές του συγκεκριμένου forum αλλά και τα νούμερα του Θωμά από την υπόλοιπη Ευρώπη, λένε όμως ναί.

 

Σύμφωνοι. Το θέμα είναι εσύ τί λες. -Θα συμβούλευες κάποιον να αγοράσει καινούργιο όργανο από το εξωτερικό, έχοντας απλώς δοκιμάσει το "δίδύμό" του στην Ελλάδα ;

 

Και εάν όχι, εάν δηλαδή θα τον απέτρεπες, γιατί θα τον απέτρεπες, εάν όντως ισχύουν τα όσα υποστηρίζεις, περί μη επίδρασης των ξύλων σε κάθε μεμονωμένο όργανο ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι σιγουρος γι'αυτο που λες;

Γνωριζεις απο ποτε κατασκευαζονταν κιθαρες;

Γνωριζεις πως τις ιδιες συνταγες εν μερει, μετεφεραν αργοτερα και στις ηλεκτρικες;

Στον Leo και τον Leslie αναφέρθηκα, σχεδίασαν κάτι καινούριο. Δεν πέρασαν σταδιακά απο

hollow σε semi και στη συνέχεια σε solid ώστε να κρατήσουν παραδοσιακές τεχνικές, έτσι

δεν είναι?

10000 posts.... 8) Superfunk...σούρχομαι!!!!!!

Ευτυχώς που δεν υπάρχει η λέξη 'ξύλο' στο 10000ό post σου :D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην ο πρωτος που εβαλε τον ορο του ηλεκτρισμου ηταν ο Rickenbacker, αρχικα σε hollow body (τη δεκαετια του 1920), πηρε την ιδεα ο Les Paul που την "εξελιξε" εν μερει, σε hollow με αλλο σχημα και μαγνητες και μετεπειτα σε solid.

Την ιδια εποχη-δεκαετια, αλλα λιγο αργοτερα, ηρθε ο Fender.

 

Αν εννοεις απο θεμα σχηματος, ναι, περισσοτερο καινοτομο θα ελεγα τον Fender.

Το θεμα του ηλεκτρικου οργανου ομως, εφαρμοζοταν απο το 1920-κατι σε αλλες ισως οχι τοσο συμβατικες κιθαρες, lapsteel, hawaiian και resonators, καθως ο Rickenbacker εγινε αργοτερα συμβουλος ή συνιδιοκτητης της National, αν δεν κανω λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ψυχολογία παιζει φοβερό ρόλο και ανάποδα, δηλαδή στην απογοήτευση που νιώθεις όταν μια κιθάρα που σε τράβηξε οπτικά δε "λαλάει"

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου