Προς το περιεχόμενο

Αγορά 2ου ή και 3ου crash για Alesis DM8 Pro ντραμς


Pegasos9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με στυλ κυρίως μέταλ και ροκ, και με ακόμα ένα ή δύο υποδοχές για κομμάτια στο σετ, σκέφτομαι πως αυτό που θα έπρεπε να πάρω είναι ένα ακόμα crash δε νομίζω ότι μου χρειάζεται κάτι άλλο.

Επειδή είμαι άσχετος, τι είδους ηλεκτρονικό crash να διαλέξω; Υπάρχουνε διαφορετικοί τόνοι στα crash; Παρατηρώ σε διάφορους ντράμερ στο μέταλ να έχουνε δύο ή τρία crash κατά μήκος του σετ, αυτά είναι διαφορετικές νότες, έτσι δεν είναι;

Επίσης κάτι άσχετο, βλέπω αν δεν κάνω λάθος το ride να το έχουνε πολύ χαμηλά, λίγο πιο πάνω από το floor tom, συνηθίζεται αυτό; Ή μπαίνει στο ύψος των crash;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά ντραμς:υπάρχουν διαφορετικά crash σε διαστάσεις π.χ. 17,18,19 ίντσες που βγάζουν διαφορετικό ήχο

ηλεκτρονικά ντραμς:βάζεις όσα e-cymbals θες ανεξαρτήτου μεγέθους και από τον εγκέφαλο κανονίζεις τι ήχο θες.Συνήθως αριστερά του πρώτου τομ βάζεις κάτι πιο light(17' σε φυσικά ντραμς) και δεξιά στα τομ κάτι πιο βαρύ(19' σε φυσικά).Το ride σε ροκ/μεταλ φάσεις συνηθίζεται να μπαίνει εκεί,κοντά στο floor.Α,για μεταλ μην ξεχάσεις να ρυθμίσεις και ένα china.Εντέλει πάντως ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΟΥ!

 

Εμένα προσωπικά το metal setup που μου αρέσει είναι μικρό china,hi-hat,μεσαίο crash αριστερά στα τομ,splash κάπου στη μέση,ride,μεγάλο crash,μεγάλο china προς τα δεξιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα τι ηλεκτρονικό crash να διαλέξεις..ανάλογα με το πόσα χρήματα διαθέτεις και το τι ''υφή'' θες..

θα πρότεινα surge που είναι σαν φυσικά πιατίνια ή αυτό το yamaha http://www.thomann.de/gr/yamaha_pcy155_edrum_cymbal_pad.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φυσικά ντραμς:υπάρχουν διαφορετικά crash σε διαστάσεις π.χ. 17,18,19 ίντσες που βγάζουν διαφορετικό ήχο