Προς το περιεχόμενο

Πιανο στα 32!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να ξεκινήσω πιάνο στα 32 ούτε που να το σκέφτομαι? Είμαι παντελώς άσχετος άλλα κάτι μέσα μου με σπρώχνει προς τα εκεί.

 

Είναι κανένας από εσάς που έκανε τέτοιο βήμα σε τέτοια ηλικια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 33
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Σίγα ρε συ 32 ετών είσαι…όχι 96. Μην μασάς  προχώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ξεκινήσω πιάνο στα 32 ούτε που να το σκέφτομαι? Είμαι παντελώς άσχετος άλλα κάτι μέσα μου με σπρώχνει προς τα εκεί.

 

Είναι κανένας από εσάς που έκανε τέτοιο βήμα σε τέτοια ηλικια?

 

Στο ωδείο μου πέρυσι συναντούσα συχνά ένα κύριο γύρω στα 35 που έκανε και ντραμς και κιθάρα!!!όσο υπάρχει θέληση τα χρόνια μειώνονται!!!Καλή αρχή :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

ένα κύριο γύρω στα 35

Κεριά και λιβάνια! Να του αφαιρεθεί ΚΑΡΜΑ αμέσως!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Ναι, μπορείς.

 

Κάποιες σκέψεις:

 

1. Το πιάνο, όπως και κάθε όργανο, θέλει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ενασχόληση! Αν δεν έχεις το χρόνο δε θα προχωρήσεις, όσο θα ήθελες.

2. Θέλει επίσης και... πιάνο. Άντε ηλεκτρικό. Αλλά με αρμονιάκι, δύσκολα κάνεις δουλειά δυστυχώς...

3. Θέλει και έναν άνθρωπο να καταλαβαίνει τι θες, να μη σε πίξει στις αηδίες (μεγάλος άνθρωπος είσαι), κλπ.

 

Σημαντικό είναι το πόσο χρόνο θια διαθέσεις και τι σκοπούς έχεις! Για λεπτομέρειες ΠΜ με...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ξεκινήσω πιάνο στα 32 ούτε που να το σκέφτομαι? Είμαι παντελώς άσχετος άλλα κάτι μέσα μου με σπρώχνει προς τα εκεί.

Εδώ έμαθα (από έγκυρες πηγές) ότι, μόλις σταματήσει τα live, θα επιχειρήσει να μάθει κιθάρα ο Ron Wood, εσύ διστάζεις;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε