Προς το περιεχόμενο

Ακουστική drum Fame


mkey

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά!

Θέλω τη βοήθειά σας για την επιλογή του πρώτου μου drumset. Είμαι αρχάρια οπότε δεν ξέρω και πολλά πράγματα.  :)

Σκέφτομαι να δώσω μέχρι 400-500 για σετ χωρίς πιατίνια, αλλά με hardware (μέχρι τόσο μπορώ δλδ, δεν είναι ότι δε θέλω  :P) και μετά να πάρω σιγά σιγά τα πιατίνια.

Η μουσικούλα που θα παίζω είναι προς rock-metal μεριά κι επειδή είναι το πρώτο drumset δε θέλω να το πετάξω σε κανένα χρόνο, να μου κρατήσει δηλαδή..

 

Από μια μικρή έρευνα που έκανα έχω σταμπάρει τα εξής set:

η πρώτη επιλογή είναι αυτό:

http://www.musicstore.de/en_EN/EUR/Fame-Maple-Standard-Set-5221-Black/art-DRU0013239-000

 

(θα'θελα να μου πείτε αν γνωρίζετε κάτι για τη μάρκα. λέει ότι είναι 100% maple κάτι που μάλλον είναι καλό, αλλά με προβληματίζει αν θα είναι δύσκολο στο κούρδισμα που έχω διαβάσει ότι παίζει σημαντικό ρόλο..

οι βάσεις κ να μην είναι καλές δε με πειράζει

α! κι αν έχετε παραγγείλει απ'το συγκεκριμένο site..είναι αξιόπιστο; )

 

κ το άλλο

http://drumstore.gr/index.php?route=product/product&path=59_60_187&product_id=91

 

(σε αυτό λέει στα χαρακτηριστικά poplar shell. τι ξύλο είναι αυτό; αξίζει να δώσω 500βάλε;)

 

Επίσης σε καταστήματα παίζει να βρω κάτι νορμάλ σε αυτές τις τιμές;

Αυτά..

Περιμένω γνώμες/συμβουλές κι αν έχετε και κάποια άλλη πρόταση για σετ..

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα φιλε!

Δεν ειμαι ντραμμερ αλλα θα σου προτεινα με αυτο το bugdet να ριξεις μια ματια στα μεταχειρισμενα στο σαιτ,αφου σιγουρα θα βρεις κατι αξιολογο.

Το musicstore ειναι αξιοπιστο σαιτ,αλλα δεν ξερω για τα fame που βγαζει(δεν τα εχω ακουσει ποτε).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες