Προς το περιεχόμενο

Περί Καλλιτεχνικής Αξίας


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το να μιλας εσυ συγκεκριμενα που εξεφρασες τις αποψεις που εξεφρασες με τον τροπο που τις εξεφρασες για ισοπεδωτικη προσεγγιση αλλων,ειναι αν μη τι αλλο αστειο (γελοιο θα ταιριαζε περισσοτερο).

 

Γελοίος είναι ο αμαθής. Εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα αγαπητέ.

 

Θα σταθώ σε ένα πράγμα: με ρωτάς ποιος είμαι. Πέραν του ότι έγραψα ποιος είμαι (για όποιον ξέρει να διαβάζει), επίτρεψέ μου να σου ανταποδώσω το ερώτημα: εσύ ποιος είσαι; Έχεις κάπου καταθέσει έργο;

 

Αν όχι (που είναι και το πιθανότερο, καθώς ισχύει για το 99.9% των μελών), μήπως πρέπει να κατέβεις από το καλάμι και να συνειδητοποιήσεις ότι εδώ μέσα είμαστε όλοι ισοδύναμοι συζητητές; Το να με ρωτάς "και ποιος είσαι εσύ" δεν σε απαλλάσσει από την προφανή ανικανότητά σου να συζητήσεις χωρίς παιδαριώδη (μόνος σου το είπες) ρητορικά ερωτήματα και φανφάρες. Δηλαδή όσοι διαφωνούν και μπαίνουν στον κόπο να επιχειρηματολογήσουν, τι είναι.. αργόσχολοι;

 

Αν ναι, ποιο είναι το έργο σου; Ή δεν δικαιούται η ομάδα αναγνωστών να το γνωρίζει; Ή μήπως πρέπει να θεωρείσαι ανώτερης ποιότητος συζητητής επειδή κάποτε θα καταθέσεις έργο; Ξέρεις κάτι... δεν είμαστε ανόητοι, ούτε παιδάκια. Όποιος έχει να καταθέσει έργο, το καταθέτει και από εκείνη τη στιγμή και μετά δικαιούται (αν το έργο του δεν είναι για μπάζα) να παριστάνει τον καμπόσο. Μέχρι τότε, σε παρακαλώ πάψε να εκτίθεσαι.

 

@samy

Δεν χρειαζόταν βρε να μου τα γράψεις όλα αυτά, ούτε υπάρχει κανένα φάουλ. Αστειευόμουν λέγοντας για τις "μπηχτές", εννοούσα ότι πράγματι έχεις γράψει πράγματα στα οποία θέλω να απαντήσω. Κάτσε να τελειώσουμε με τους "θιγόμενους" και βλέπουμε αν θα προλάβουμε... :) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 117
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εξακολουθεις να μην απαντας,ακολουθωντας κατα γραμμα την τακτικη των τηλεπολιτικαντηδων...

 

Κατα τα αλλα το εργο μου ειναι ασημαντο,περιοριζεται σε περιπου 15 χρονια επαγγελματικων συνεργασιων με καποιους καλλιτεχνες (αληθινους,οχι σαν εμενα) και με αρκετους οχικαιτοσοκαλλιτεχνες(sic).

 

Απαντησεις ακομη περιμενω ομως...

 

Εσυ ισοπεδωσες στο θεμα και αρνεισαι επιμονα να απαντησεις σε ερωτηματα που προκυπτουν απ τη ισοπεδωτικη σου προσσεγγιση.

 

Βεβαια εδω που τα λεμε,δεν περιμενει κανεις κατι παραπανω απο καποιον που υπογραφει ως troll-ey...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τρεις... το paranoid android το εγραψαν τρεις.

 

σωστός ο παράγκας σε όλα.

 

η ανάγκη...

 

τρολεϋ, ο κλασσικός πιανίστας που απλά ερμηνεύει το έργο του καλλιτέχνη είναι και ο ίδιος καλλιτέχνης? απλά το πλαίσιο αλλάζει... Σαμπάνια αντί για ρετσίνα.

 

(επίσης, επειδή δεν ξέρω αν στο είπε κανείς σήμερα, θα στο πω εγώ: είσαι φανταστικός.

feeling better?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ακόμη και το Paranoid Android (επίσης αριστούργημα, έχω μιαν εντύπωση ότι είναι έργο ενός εκ'των δύο βασικών μελών των Radiohead άσχετα αν παίρνουν όλοι credit για να τσεπώνουν όλοι ίσα ποσά).

 

νομίζω ακκόρδα έχει γράψει ο Τόμας, τη ριφάρα ο μπασίστρας και φυσικά τα σόλα/κακοήθειες ο Τζόgνι και τη δίκαση ο τράμερ. Επειδή τα σούπερ κύρια μέλη έχουν βγάλει δικές τους δουλειές νομίζω οτι ξεχωρίζεις πλέον ποιός κάνει τι, αν και δεν έχει πολλή σημασία. btw πάντως όταν άκουσα 1η φορά τον 1ο δίσκο του Τόμας "άκουγα" και τα σημεία που θα έπαιζε ο Τζόgνι.

 

Αν δεν έχεις τι να πεις (στον άλλο) με την τέχνη σου, τότε βούλωσέ το τελικά! Όποιος συνθέτης πιστεύει ότι ο εσωτερικός του κόσμος, και οι σκέψεις του αξίζουν να ακουστούν, κάνει μεγάλο λάθος

 

όταν τά 'λεγε ο tus κανείς δεμπρόσεχε :

 

hxxp://www.youtube.com/watch?v=Viyj7VOWZBo

 

Κανένας δεν ξύπνησε ένα πρωινό και είπε ,τώρα θα κάνω τέχνη με πρόθεση.

καλά, εγώ το λέω κάθε μέρα, απλά ξυπνάω μεσημέρι.

 

Επίσης, ξέρω πολλούς συναδέλφους που το έχουν πει, πχ ο Σταν νομίζω οτι παραδέχεται κάτι σχετικό :

Στην αρχή ξέρεις, κοίταξα την ελληνική παραγωγή και είδα μια τρύπα που υπήρχε στο καλό pop τραγούδι και εκεί εστίασα.

 

http://www.cosmo.gr/synentefxeis/sto-myalo-toy-stan-pote-moy-de-fovhthhka-th-doyleia-sthn-arxh-ths-karieras-moy-de-fantazomoyn-kan-oti-tha-ginw-tragoydisths.2213929.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@blue: νομίζω πως είναι είναι 4 διαφορετικά μέρη, γραμμένα από διαφορετικό μέλος της μπάντας το καθένα... Και συνδεδεμένα από το collective mind!  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντησεις ακομη περιμενω ομως...

 

Και εγώ περιμένω το έργο, ώστε να πιστοποιηθεί ότι σου οφείλω απαντήσεις.

Μη στενοχωριέσαι πάντως.

Ως έφηβοι, το παθαίναμε συνέχεια.

Ψάχναμε για απαντήσεις, αλλά τελικά ερχόταν το trolley.

Άντε γεια (εδώ ταιριάζει).

 

καλά, εγώ το λέω κάθε μέρα, απλά ξυπνάω μεσημέρι.

 

;D ;D ;D ;D ;D

 

Δηλαδή οι Ρέντιοχεντ πχ ξύπνησαν ένα πρωινό και συνενοήθηκαν πως από τούδε μάγκες θα κάνουμε τέχνη;

 

Όχι, άκου πως έγινε, διότι καθότι ήμουν γείτονάς τους εκείνη την περίοδο. Ξύπνησαν ένα πρωί και είπαν: θα πάμε ΩΔΕΙΟ και μετά θα παίζουμε σε σκυλάδικα ή σεσσιονάδες στην τηλεόραση. Θα εμφανιστούμε πέντε φορές σε πολιτικό φεστιβάλ, θα βγάλουμε δίσκο με τον Κλιφ Ρίτσαρντ και θα κάνουμε και κανά μάθημα στην πορεία να βγαίνει και το χαρτζηλίκι. Δεκαπέντε χρόνια μετά, θα τη λέμε σε άλλους που δεν πήγαν ΩΔΕΙΟ.

 

Το Paranoid Android, ούτε που κατάλαβαν πως τους βγήκε, σαν από ατύχημα ένα πράγμα.

 

:) :) :) :)

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παναγιώτη(αν μου επιτρέπεις)...

 

Ένα σύστημα αξιών είναι θεμιτό και χρήσιμο στον πολιτικό βίο.Στις θρησκευτικές κατηχήσεις.Στις αθλητικές διοργανώσεις.Στην ανατροφή ενός παιδιού.Στο άνοιγμα του αβγού χωρίς να σου πέσει το τσόφλι μέσα...

Όχι στη μουσική δημιουργία!

 

Δεν θα στηλιτεύσω την μη ιδιότητα σου ως μουσικού,όπως ο ίδιος αναφέρεις.Απλά θα σταθώ στο γεγονός ότι η έλλειψη αυτής ακριβώς της ιδιότητας ίσως δεν σε αφήνει να καταλάβεις πως μία μουσική σύνθεση πολλές φορές δεν βρίσκεται καν στο χέρι αυτού που τη δημιουργεί.Είναι κάτι έξω και γύρω απο αυτόν...Ένα στιγμιαίο στοργικό ράπισμα στην πλάτη από τη music mermedia.

Σκέψου το λίγο.Σε αντίθετη περίπτωση όλα τα κομμάτια ενός καλλιτέχνη θα ήταν σχεδόν ισοδύναμα!

 

Αυτή περίπου είναι και η άποψη των διαφωνούντων που περιγράφεις...Με τους οποίους Παναγιώτη(πάλι αν μου επιτρέπεις),δεν υπάρχει κανένας λόγος να το γυρίσεις επί προσωπικού.

 

Προφανώς και έχεις πράγματα να πεις...Το νου σου μόνο στον τρόπο που τα λες.

 

Αυτά από μένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ περιμένω το έργο, ώστε να πιστοποιηθεί ότι σου οφείλω απαντήσεις.

 

 

 

 

Καποια στιγμη που θα τους κανεις την χαρη και θα τους ανεχτεις να τους ακουσεις,ζωντανα ή ψοφια καποιους (για σενα προφανως μη-καλλιτεχνες) του ελληνικου "εντεχνου" και οχι μονο χωρου,εκ των οποιων οι περισσοτεροι τυχαινει να εχουν πετυχημενες πορειες στη μουσικη  εδω και 25+ χρονια και εχουν την πολυτελεια να επιλεγουν οι ιδιοι τους συνεργατες τους σε καθε ποστο,ισως και να εχεις την ατυχια να σκονταψεις πανω σε κανενα ενοχλητικο μικροσκοπικο κακογουστο χαλικακι απ την δικη μου ταπεινη και αποτυχημενη ενασχοληση με τον χωρο...

 

Ως τοτε,αρκεσου στα οπαδικα σου "αντε γεια" και συνεχισε να τρολλαρεις επαγγελματικα,αποφευγοντας να απαντησεις στα ερωτηματα που εσυ δημιουργεις...

 

Εξαλλου ακομη δεν μας ειπες ποιος εισαι περα απο κατι φωτοαφηρημενες περιγραφες που υπογραφεις ως τρολλ...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου