Προς το περιεχόμενο

metal tube amp για σπιτι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ηθελα να σε θιξω εαν αυτο καταλαβες...μαγκια σου που παιζεις αυτο που γουσταρεις.

 

Το θεμα ειναι πως οταν λεμε οτι ο ταδε ενισχυτης ειναι χειροτερος απο καποιον αλλο, πρεπει να εχουμε ολοκληρωμενη αποψη, δε μπορει να το λεμε ετσι αβιαστα επειδη μας...εκατσε στη μιξη καποιος καλυτερα. Ειδικα εαν θελουμε να "συμβουλεψουμε" καποιους.

 

Να εισαι καλα  :)

 

 

όχι θεωρώ ότι πρέπει να τον εξετάζουμε βάση της μουσικής που παίζουμε. Εγώ παίζω μέταλ , και εφόσον ο τίτλος αναφέρεται σε αυτό , είπα να μπω. Είμαι εξιδεικευμενος σε κάτι και πάνω σε αυτό εκφραζόμαι. Αν το τίτλος έλεγε , ενισχυτης για κραντς δεν θα πλησίαζα. Με σημείο αναφοράς λοιπόν το μέταλ και μόνο , θεωρώ τον evh καλύτερο από τον μέσα από πολλές απόψεις. Και όχι μόνο εγώ βέβαια. Αυτή η σύγκριση έχει γίνει πλέον κλασική σε όλα τα φόρουμ οπότε μπορείτε να διαβάσετε αν δεν θεωρείται την άποψη μου αξιόπιστη. Πέραν τούτου όμως δεν μεροληπτώ διότι είμαι κάτοχος και των 2 , οπότε δεν εχω λόγο να ανεβάσω κάποιον από τους 2. Ο evh είναι πιο σφιχτός , Πιο οργανικός , πιο καθαρός στα γκάζια , έχει περισσότερη διαύγεια και περισσότερα μεσαία. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνήσετε. Όσοι όμως δεν τους έχετε βάλει δίπλα δίπλα να τους κρίνετε τότε ακούστε και αυτή την άποψη έστω και αν την απορρίπτεται. Το να λέμε γενικά είναι mesa άρα καλό δεν έχει λογική. Ποιος από εδώ έχει κάνει την σύγκριση που αναφέρω και που ; τώρα αν μου λέτε ότι τον άκουσα δέκα λεπτά σε μαγαζί και καταλαβα τότε δεν έχει νόημα η κουβέντα...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 146
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

όχι θεωρώ ότι πρέπει να τον εξετάζουμε βάση της μουσικής που παίζουμε. Εγώ παίζω μέταλ , και εφόσον ο τίτλος αναφέρεται σε αυτό , είπα να μπω. Είμαι εξιδεικευμενος σε κάτι και πάνω σε αυτό εκφραζόμαι. Αν το τίτλος έλεγε , ενισχυτης για κραντς δεν θα πλησίαζα. Με σημείο αναφοράς λοιπόν το μέταλ και μόνο , θεωρώ τον evh καλύτερο από τον μέσα από πολλές απόψεις. Και όχι μόνο εγώ βέβαια. Αυτή η σύγκριση έχει γίνει πλέον κλασική σε όλα τα φόρουμ οπότε μπορείτε να διαβάσετε αν δεν θεωρείται την άποψη μου αξιόπιστη. Πέραν τούτου όμως δεν μεροληπτώ διότι είμαι κάτοχος και των 2 , οπότε δεν εχω λόγο να ανεβάσω κάποιον από τους 2. Ο evh είναι πιο σφιχτός , Πιο οργανικός , πιο καθαρός στα γκάζια , έχει περισσότερη διαύγεια και περισσότερα μεσαία. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνήσετε. Όσοι όμως δεν τους έχετε βάλει δίπλα δίπλα να τους κρίνετε τότε ακούστε και αυτή την άποψη έστω και αν την απορρίπτεται. Το να λέμε γενικά είναι mesa άρα καλό δεν έχει λογική. Ποιος από εδώ έχει κάνει την σύγκριση που αναφέρω και που ; τώρα αν μου λέτε ότι τον άκουσα δέκα λεπτά σε μαγαζί και καταλαβα τότε δεν έχει νόημα η κουβέντα...

+1

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όχι θεωρώ ότι πρέπει να τον εξετάζουμε βάση της μουσικής που παίζουμε. Εγώ παίζω μέταλ , και εφόσον ο τίτλος αναφέρεται σε αυτό , είπα να μπω. Είμαι εξιδεικευμενος σε κάτι και πάνω σε αυτό εκφραζόμαι. Αν το τίτλος έλεγε , ενισχυτης για κραντς δεν θα πλησίαζα. Με σημείο αναφοράς λοιπόν το μέταλ και μόνο , θεωρώ τον evh καλύτερο από τον μέσα από πολλές απόψεις. Και όχι μόνο εγώ βέβαια. Αυτή η σύγκριση έχει γίνει πλέον κλασική σε όλα τα φόρουμ οπότε μπορείτε να διαβάσετε αν δεν θεωρείται την άποψη μου αξιόπιστη. Πέραν τούτου όμως δεν μεροληπτώ διότι είμαι κάτοχος και των 2 , οπότε δεν εχω λόγο να ανεβάσω κάποιον από τους 2. Ο evh είναι πιο σφιχτός , Πιο οργανικός , πιο καθαρός στα γκάζια , έχει περισσότερη διαύγεια και περισσότερα μεσαία. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμφωνήσετε. Όσοι όμως δεν τους έχετε βάλει δίπλα δίπλα να τους κρίνετε τότε ακούστε και αυτή την άποψη έστω και αν την απορρίπτεται. Το να λέμε γενικά είναι mesa άρα καλό δεν έχει λογική. Ποιος από εδώ έχει κάνει την σύγκριση που αναφέρω και που ; τώρα αν μου λέτε ότι τον άκουσα δέκα λεπτά σε μαγαζί και καταλαβα τότε δεν έχει νόημα η κουβέντα...

 

+ 1.000.000

 

Και επειδη μπηκα στο καναλι του παληκαριου ακομα και ολα αυτα περι ξεφλουδισματα νοτας και ηλιοσπορων να μην ξερει και να μην κανει , το θεωρω ΜΑΓΚΙΑ του που ειχε στην 'ΚΑΤΟΧΗ' του τοσες κεφαλες και καμπινες κατα καιρους και που μπορουσε - ειχε την δυναντοτητα ΕΣΤΩ στο METAL που γουσταρει να τους 'ξεζουμισει' .

 

Πραγμα που οι περισσοτεροι αλλαζουν 1-2 κεφαλες και 1-2 καμπινες και υστερα 'αραζουν' και μενουν με ονειρα θερινης νυκτος!

'Αληθεια???'

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παει λιγο μακρυα η βαλιτσα αλλα anyway...

Το αν ειναι καλος η οχι ενας ενισχυτης εξαρταται ΟΧΙ ΜΟΝΟ απο αυτα που προσφερει αλλα και απο αυτα που μπορει ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ να αντιληφθει...

Τα κριτηρια ενος ενισχυτη στα χερια ενος παικτη που παιζει με το volume ειναι διαφορετικα...

ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι ενισχυτες μπορουν να παιξουν ΑΨΟΓΑ ως ικανοποιητικα μεταλ(μιλαμε για τους χαρντ ροκ-μεταλ ενισχυτες και οχι για το μπασμαν).Ενας ομως κανει 1000Ε και ο αλλος 3000...

Ο καθενας δε μπορει να αντιληφθει τη διαφορα...

Τα 2+ χιλιαρικα βρισκονται στο πως "μεταφραζονται" τα χερια του παικτη...

το δυναμικο παιξιμο,η χρηση του volume,η ακεραιοτητα στις υψηλες εντασεις...

Υπαρχουν παραδειγματα ατομων που δεν αντιλαμβανονται τη διαφορα ενος 5150 και ενος SLO...

Γιατι για το τριπλιδι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ειναι και ο 5150 καθως ο παικτης δεν εχει δυναμικο παιξιμο...

οποτε οι αρετες ενος ενισχυτη των 3000 δε φαινονται...

Ενας πιο ολοκληρωμενος παικτης αντιλαμβανεται τη διαφορετικοτητα...

ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ...

Αυτο ακριβως που λεει και ο JIMPAP...

O πανακριβος ενισχυτης αυτο κανει...μεταφραζει αψογα τα δαχτυλα...

Αν τα δαχτυλα δε πανε,ενας ενισχυτης των 3000 δε "φαινεται" και τον τρωει ο καθενας των 1000Ε...

 

ΥΓ:μακαρι να ημουν κι εγω ενας απο τους παικταραδες σαν καποιους φιλους που κανουν το σολντανο μου να κελαηδαει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παει λιγο μακρυα η βαλιτσα αλλα anyway...

Το αν ειναι καλος η οχι ενας ενισχυτης εξαρταται ΟΧΙ ΜΟΝΟ απο αυτα που προσφερει αλλα και απο αυτα που μπορει ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ να αντιληφθει...

Τα κριτηρια ενος ενισχυτη στα χερια ενος παικτη που παιζει με το volume ειναι διαφορετικα...

ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι ενισχυτες μπορουν να παιξουν ΑΨΟΓΑ ως ικανοποιητικα μεταλ(μιλαμε για τους χαρντ ροκ-μεταλ ενισχυτες και οχι για το μπασμαν).Ενας ομως κανει 1000Ε και ο αλλος 3000...

Ο καθενας δε μπορει να αντιληφθει τη διαφορα...

Τα 2+ χιλιαρικα βρισκονται στο πως "μεταφραζονται" τα χερια του παικτη...

το δυναμικο παιξιμο,η χρηση του volume,η ακεραιοτητα στις υψηλες εντασεις...

Υπαρχουν παραδειγματα ατομων που δεν αντιλαμβανονται τη διαφορα ενος 5150 και ενος SLO...

Γιατι για το τριπλιδι ΜΙΑ ΧΑΡΑ ειναι και ο 5150 καθως ο παικτης δεν εχει δυναμικο παιξιμο...

οποτε οι αρετες ενος ενισχυτη των 3000 δε φαινονται...

Ενας πιο ολοκληρωμενος παικτης αντιλαμβανεται τη διαφορετικοτητα...

ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ...

Αυτο ακριβως που λεει και ο JIMPAP...

O πανακριβος ενισχυτης αυτο κανει...μεταφραζει αψογα τα δαχτυλα...

Αν τα δαχτυλα δε πανε,ενας ενισχυτης των 3000 δε "φαινεται" και τον τρωει ο καθενας των 1000Ε...

 

ΥΓ:μακαρι να ημουν κι εγω ενας απο τους παικταραδες σαν καποιους φιλους που κανουν το σολντανο μου να κελαηδαει...

 

Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά ο jimpap λέει το αντίθετο . Αλλος είπε για αίσθηση ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Blackie sorry που στο λέω αλλά ο ενισχυτής των 1000 ευρώ μια χαρά "μεταφράζει τα δάκτυλα" και ο των 3000 δεν τα μεταφράζει τόοοοοσο καλύτερα που να δικαιολογείται η διαφορά των 2000. Η διαφορα στην τιμή επηρεάζεται από ένα σωρό επιπλέον παράγοντες, υλικά κατασκευής, αρχιτεκτονική, χαρακτηριστικά, χώρα παραγωγής, το όνομα στο ταμπελάκι κ.α.

 

Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά μιλάμε για μηχανήματα που η τεχνολογία τους είναι ουσιαστικά η ίδια εδώ και δεκαετίες, δεν υπάρχει κάποια μυστική συνταγή επιτυχίας, μάλιστα ο οποιοσδήποτε έχει κάποιες γνώσεις μπορεί να φτιάξει έναν, δεν είναι δα και πυρηνική φυσική. Απλά εμείς οι κιθαρίστες είμαστε περίεργα πλάσματα, έχουμε ανάγει τον ήχο σε κάποιο είδος θρησκείας, ψάχνουμε την απροσδιόριστη "δύναμη" σε άψυχα αντικείμενα, αυτό το κάτι.

 

Μπούρδες κύριοι σε πορτοκαλί βαζάκια με μπλέ κορδέλες. Ένας ενισχυτής που φτιάχτηκε από μια εταιρία που προσέχει τα προιόντα της θα είναι πάντα ένα καλό μηχάνημα. Όλα τα υπόλοιπα, μα ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και ικανοτήτων.

 

Βέβαια πάντα κάποιοι ενισχυτές θα κερδίζουν στις συγκρίσεις αλλά έλεος με το cork sniffing πια.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off topic:

Αφού ήρθε η κουβέντα σε Mesa, έχει ακούσει κανείς τον Mark IIC+ ?

Ο ενισχυτής (και για το metal είναι σημείο αναφοράς).

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Blackie sorry που στο λέω αλλά ο ενισχυτής των 1000 ευρώ μια χαρά "μεταφράζει τα δάκτυλα" και ο των 3000 δεν τα μεταφράζει τόοοοοσο καλύτερα που να δικαιολογείται η διαφορά των 2000. Η διαφορα στην τιμή επηρεάζεται από ένα σωρό επιπλέον παράγοντες, υλικά κατασκευής, αρχιτεκτονική, χαρακτηριστικά, χώρα παραγωγής, το όνομα στο ταμπελάκι κ.α.

 

Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά μιλάμε για μηχανήματα που η τεχνολογία τους είναι ουσιαστικά η ίδια εδώ και δεκαετίες, δεν υπάρχει κάποια μυστική συνταγή επιτυχίας, μάλιστα ο οποιοσδήποτε έχει κάποιες γνώσεις μπορεί να φτιάξει έναν, δεν είναι δα και πυρηνική φυσική. Απλά εμείς οι κιθαρίστες είμαστε περίεργα πλάσματα, έχουμε ανάγει τον ήχο σε κάποιο είδος θρησκείας, ψάχνουμε την απροσδιόριστη "δύναμη" σε άψυχα αντικείμενα, αυτό το κάτι.

 

Μπούρδες κύριοι σε πορτοκαλί βαζάκια με μπλέ κορδέλες. Ένας ενισχυτής που φτιάχτηκε από μια εταιρία που προσέχει τα προιόντα της θα είναι πάντα ένα καλό μηχάνημα. Όλα τα υπόλοιπα, μα ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου και ικανοτήτων.

 

Βέβαια πάντα κάποιοι ενισχυτές θα κερδίζουν στις συγκρίσεις αλλά έλεος με το cork sniffing πια.

 

Διαφορα υπαρχει θαλασσιε φιλε μου...οπως τη κανει τη διαφορα ενας boutique μαγνητης...

οπως τη κανει ενα ακριβο καλωδιο...και ναι...τα sozo caps εχουν διαφορα...οπως και οι καλοι μετασχηματιστες...ακομα και το παχος του καλωδιου της καμπινας παιζει ρολο...σε ενα συνολο ΟΛΑ αυτα τα διαφορετικα φτιαχνουν το "κατι παραπανω" που ζηταει ο καθενας...

το πιο ευκολο...συγκρινε ενα καλωδιο evidence lyric με ενα planet waves...

Θα σου πω τη εκανα στη μαρσαλ καμπινα μου...αλλαξα το πισω μερος που ειναι φτιαγμενο απο MDF με ενα κομματι απο birch plywood 18mm...χρησιμοποιησα και χοντρα καλωδια στη συνδεση των μεγαφωνω...ΤΡΕΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ...ολα παιζουν ρολο...αν κατι ειναι ακριβοτερο,υπαρχει λογος που ειναι ακριβοτερο...δε λεω οτι δικαιολογειται η τιμη...αλλα το οτι ειναι ποιοτικοτερα φτιαγμενο σε συγκριση με κατι αλλο...οπως ειπα και πριν καποιοι δε το ακουν... 

Για το οτι μας τα πουλανε 10000% ακριβοτερα απ'οσο τους κοστιζουν το γνωριζω απο πρωτο χερι(απο τοτε που αρχισα τις μοντες)...και προσωπικα αν ξαναγορασω ενισχυτη θα ειναι σε κομματια ωστε να το φτιαξω οπως θελω εγω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδη ΕΙΜΑΙ το παιδι στο οποιο αναφερθηκε ο Dark Oblivion, να κανω μερικες διευκρινησεις...

 

Ο Mesa τον οποιον αντικατεστησε ο EVH, ΔΕΝ ηταν της σειρας rectifier, ηταν ο ΕΧPRESS 5:50.

 

Τρομερος ενισχυτης για vintage oriented ηχους (καθαρα, μπλουζ drive μεχρι 80'ς metal αν τον μπουσταρεις και πεταξεις και ενα eq στη λουπα)

 

Ειναι καλυτερος ο EVH??? Βασικα το ερωτημα ειναι ΑΤΟΠΟ γιατι καλυπτουν τελειως διαφορετικες αναγκες. Αν το ζητουμενο ειναι MONTEΡΝΟ, σφιχτο high gain, τοτε ΝΑΙ, ειναι καλυτερος (και πολυ πιο affordable). Για vintage ηχοχρωματα, επιφυλλασομαι ακομα μια και ο  EVH δεν εχει δοκιμαστει ενδελεχως και σε νορμαλ εντασεις, αλλα νομιζω οτι ο express υπερεχει.

 

Σε γενικες γραμμες παντως συμφωνω με τον blackie, αλλα πρεπει να βαλουμε στην κουβεντα και το "law of deminishing returns". Μεχρι πριν λιγο καιρο, ορκιζομουν στους boogie, για καθε πιθανο application. Οσο περναει ομως ο καιρος, δεν ειμαι απολυτα σιγουρος  οτι (τουλαχιστον στην ευρωπη) οι boogie δεν ειναι overpriced, και οτι πλεον με πολυ λιγοτερα χρηματα κανεις την δουλεια σου εξισου καλα, αν οχι και καλυτερα σε ορισμενα applications.

 

Σε εναν ιδανικο κοσμο παντως, θα κραταγα και τους δυο...

 

 

YΓ. Στον EVH 50w το βολιουμ τζαμπ μεταξυ καθαρου και κραντς ΟΝΤΩΣ υπαρχει και δεν ειναι αμελητεο. Αυτο σε συνδιασμο με το οτι τα καναλια 1/2 εχουν shared eq, gain και volume, κανει το 2 καναλι unusable σε live καταστασεις για οποιον χρειαζεται και ΤΕΛΕΙΩΣ καθαρο καναλι. Βεβαια, οπως λεει και ο Αρης, αλλα εχω διαβασει και αλλου, υπαρχουν MIDI λυσεις στο συγκεκριμενο προβλημα, απλα δεν τις εχω δοκιμασει ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

YΓ. Στον EVH 50w το βολιουμ τζαμπ μεταξυ καθαρου και κραντς ΟΝΤΩΣ υπαρχει και δεν ειναι αμελητεο. Αυτο σε συνδιασμο με το οτι τα καναλια 1/2 εχουν shared eq, gain και volume, κανει το 2 καναλι unusable σε live καταστασεις για οποιον χρειαζεται και ΤΕΛΕΙΩΣ καθαρο καναλι. Βεβαια, οπως λεει και ο Αρης, αλλα εχω διαβασει και αλλου, υπαρχουν MIDI λυσεις στο συγκεκριμενο προβλημα, απλα δεν τις εχω δοκιμασει ακομα.

Αυτο δεν ρυθμιζεται και απο το gain του καθαρου?Λογικα πρεπει να υπαρχει μια αυξομειωση εντασης αναλογα ποσα "τσιτα" σε gain εχεις το καθαρο.Επισης υπαρχει λυση σε αυτο αλλα θα αξιζει η θα πλησιασεις τα λεφτα της κεφαλης των 100 watt ,που κει λυνεται το θεμα γιατι ειναι ολα ξεχωριστα?

Τελος τον ενσιχυτη τον δοκιμασες καπου αθηνα πριν τον αγορασεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου