Προς το περιεχόμενο

Η συνδεσμολογία των ηλιθίων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η συνδεσμολογία των ηλιθίων ΕΔΩ :

http://stefanos06.blogspot.gr/2013/06/bi-wiring-amping.html

 

Θα παρακαλούσα όσοι έχουν εμπειρία στο συγκεκριμένο αντικείμενο (που δεν αφορά τους μουσικούς αλλά γενικά τους μουσικόφιλους)  να εκφράσουν τις απόψεις τους.

Προσωπικά δεν έχω εμπειρία στις αναφερόμενες συνδεσμολογίες και τα αναγραφόμενα είναι ότι έχω συγκρατήσει από βιβλία και ξένες ιστοσελίδες.

 

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πρόσθεσα στο άρθρο και το κεφάλαιο Horizontal και Vertical Bi Amping (Οριζόντια & Κάθετη δι-ενίσχυση). Ίσως γίνει τώρα πιο κατανοητό.

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ηλεκτρικης αποψης, υπαρχει μια (ελαχιστη) διαφορα απο την απλη καλωδιωση: μικροτερη αντισταση στο καλωδιο, αφου ουσιαστικα δρα σαν ενα καλωδιο αλλα με διπλασια διατομη (αρα μιση αντισταση). Βεβαια μιλαμε για αμελητεα μεγεθη, αλλα οταν υπαρχουν ανθρωποι που ορκιζονται στην ανωτερη ποιοτητα των oxygen-free καλωδιων, καθε mΩ μετραει...

 

Βεβαια αυτο δεν αναιρει τον ορο "καλωδιωση ηλιθιων", αφου θα μπορουσε απλα να βαλει ενα παχυτερο καλωδιο αντι για δυο...

 

Δεν ξερω, δεν εχω προσωπικη εμπειρια... ισως κατι μας διαφευγει...

Αρβύλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο ηλεκτρικης αποψης, υπαρχει μια (ελαχιστη) διαφορα απο την απλη καλωδιωση: μικροτερη αντισταση στο καλωδιο, αφου ουσιαστικα δρα σαν ενα καλωδιο αλλα με διπλασια διατομη (αρα μιση αντισταση). Βεβαια μιλαμε για αμελητεα μεγεθη, αλλα οταν υπαρχουν ανθρωποι που ορκιζονται στην ανωτερη ποιοτητα των oxygen-free καλωδιων, καθε mΩ μετραει...

 

Βεβαια αυτο δεν αναιρει τον ορο "καλωδιωση ηλιθιων", αφου θα μπορουσε απλα να βαλει ενα παχυτερο καλωδιο αντι για δυο...

 

Δεν ξερω, δεν εχω προσωπικη εμπειρια... ισως κατι μας διαφευγει...

 

Απλά η τυχόν βελτίωση σ’ ένα σαλόνι από τη χρήση 2πλοκαλωδίωσης είναι αμελητέα. Σε πολύ μεγάλες αίθουσες ή μεγάλους ανοικτούς χώρους θα χρησιμοποιηθεί το κατάλληλης διατομής καλώδιο και όχι 2πλοκαλωδίωση.

 

Πράγματι  κυκλοφορούν και Oxygen Free Cables(OFC) όμως και μ’ αυτά η βελτίωση είναι αμελητέα. Ο λόγος είναι ότι στο πλήρες φάσμα συχνοτήτων , οι AF (ακουστικές 20 Hz– 20.000Hz) θεωρούνται χαμηλές συχνότητες και τα καλώδια σ’ αυτές παρουσιάζουν χαμηλή αντίσταση.

 

Αν μιλούσαμε για RF ναι και μάλιστα στα SHF-Super High Frequencies ή microwaves (που είναι η ειδικότητα μου) τότε κάθε εκατοστό επιπλέον καλωδίου αυξάνει την αντίσταση. Πχ σ’ ένα σύστημα 8GHz(εδώ αντί καλώδιο χρησιμοποιείται κυματοδηγός για τη μεταφορά του σήματος από τον πομποδέκτη στην κεραία )χρήση καλωδίου ακόμα και για σκοπούς μέτρησης ρίχνει το σήμα κατακόρυφα.

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνδυασμό με το τρέχον άρθρο πιστεύω θα βοηθήσει και μια ανάγνωση του άρθρου  : Καλώδια Balanced vs Unbalanced :

http://stefanos604.blogspot.gr/2013/04/balanced-vs-stereo.html

 

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Αγαπητέ STEFANOS604. Είναι λίγο απλοϊκή και ημιτελής η αντιμετώπιση σου στο θέμα.

Το αν υπάρχει αισθητή βελτίωση θα το κρίνει αυτός που διαθέτει και τον ανάλογο σοβαρό εξοπλισμό (πηγές, ενισχυτές και ηχεία) και όχι μόνο τα καλώδια. Εχει χυθεί πολύ μελάνι στο συγκεκριμένο θέμα απο τη δεκαετία του 70 που ξεκίνησε το High end audio. Ισως θα ήταν καλό να ανατρέξεις σε αυτό.

 

Η βασική ιδέα είναι να οδηγείται σωστά και χωρίς παραμορφώσεις το μεγάφωνο.

Εξ ου και η ανάπτυξη των ενεργών ηχείων (που όλοι πλέον χρησιμοποιούμε στη διαδικασία της ηχογράφησης που απαιτείται πιστότητα) όπου το κάθε μεγάφωνο διαθέτει τον δικό του ενισχυτή κατασκευασμένο ειδικά για τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της μονάδας.

 

Οι υπόλοιπες τακτικές που αναφέρεις χρησιμοποιούνται στο Hi Fi ενώ το active crossover στον επαγγελματικό ήχο Public address όπου συνδέονται πολλές μονάδες.

 

Επίσης να σου υπενθυμίσω πως είναι πάγια τακτική μας να γίνονται οι συζητήσεις στο forum. Η παραπομπή σε blog με κείμενα γραμμένα σε μορφή jpg δεν αναπτύσσει τον διάλογο καθώς ούτε καν παράθεση μπορεί να γίνει.

Στο εξης αν θέλεις συζήτηση και όχι απλά προβολή, σε παρακαλώ να παραθέτεις τα κείμενα εδώ και επίσης το λινκ απ΄όπου προέρχονται.

 

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα δηλαδή που μου ακούγονται καλύτερα τα ηχεία μου με διπλοκαλωδίωση είμαι ηλίθιος, με πιάνουν κώτσο κλπ; ;D

Τα άλλα μου ηχεία δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα οπότε δεν ξέρω πως θα ακούγονταν με διπλοκαλωδίωση.

Δοκίμασα όμως να βάλω δύο καλώδια παράλληλα σε κάθε ηχείο (στους ίδιους ακροδέκτες έτσι;). Το αποτέλεσμα χειρότερο από ότι με ένα καλώδιο...

Από ότι έχω διαβάσει το πλεονεκτημα της διπλοκαλωδίωσης είναι ότι οι χαμηλές και οι υψηλές συχνότητες μεταφέρονται από διαφορετικά καλώδια και όχι από το ίδιο. Αυτό έχει να κάνει μάλλον με τη σύνθετη-μιγαδική αντίσταση του καλωδίου (αυτεπαγωγή και χωρητικότητα) και όχι μόνο με την ωμική που είναι ανεξάρτητη της συχνότητας.

Πάντως ότι έχει διαφορά, έχει, όπως έχουν και τα καλώδια, η στήριξη και χίλια δυο...σπαστικό χάϊ-φάϊ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου