Προς το περιεχόμενο

Η συνδεσμολογία των ηλιθίων


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα δηλαδή που μου ακούγονται καλύτερα τα ηχεία μου με διπλοκαλωδίωση είμαι ηλίθιος, με πιάνουν κώτσο κλπ; ;D

 

Έχεις κάνει τυφλό Α/Β/Χ τεστ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 84
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Έχεις κάνει τυφλό Α/Β/Χ τεστ;

Όχι αλλά στη φάση που είμαι τώρα βαριέμαι αφάνταστα το hifi και το να ασχοληθώ σοβαρά με αυτό  :D

Απλά είναι κάτι που το έχω διαπιστώσει στα συγκεκριμένα ηχεία που έχω πολλές φορές στο παρελθόν.

Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά αλλά δεν είμαι και κουφός :D

Σίγουρα πάντως δεν το είπα προκλητικά για τον ανοίγοντα το θέμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

;)

Το ότι δεν έχω κάνει Α-Β-Γ τεστ σημαίνει ότι δεν ισχύει σίγουρα; Χμμμμ... ενδιαφέρον...

Μου θυμίζει τις θεωρίες συνωμοσίας  ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι δεν έχω κάνει Α-Β-Γ τεστ σημαίνει ότι δεν ισχύει σίγουρα; Χμμμμ... ενδιαφέρον...

Μου θυμίζει τις θεωρίες συνωμοσίας  ;D

 

Μην αρπάζεσαι, τα λεφτά που έδωσες για τη διπλοκαλωδίωση δεν ήταν πολλά. Αν και όταν κάνεις το τεστ, το πιθανότερο είναι πως δεν θα καταλάβεις διαφορά. Όμως υπάρχουν audiophiles που έχουν δώσει χιλιάδες ευρώ για αμφιλεγόμενο εξοπλισμό, που δεν ΤΟΛΜΟΥΝ να κάνουν τυφλό τεστ Α/Β/Χ, για προφανείς λόγους...  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ STEFANOS604. Είναι λίγο απλοϊκή και ημιτελής η αντιμετώπιση σου στο θέμα. Το αν υπάρχει αισθητή βελτίωση θα το κρίνει αυτός που διαθέτει και τον ανάλογο σοβαρό εξοπλισμό (πηγές, ενισχυτές και ηχεία) και όχι μόνο τα καλώδια. Εχει χυθεί πολύ μελάνι στο συγκεκριμένο θέμα απο τη δεκαετία του 70 που ξεκίνησε το High end audio. Ισως θα ήταν καλό να ανατρέξεις σε αυτό.

 

Η βασική ιδέα είναι να οδηγείται σωστά και χωρίς παραμορφώσεις το μεγάφωνο.

Εξ ου και η ανάπτυξη των ενεργών ηχείων (που όλοι πλέον χρησιμοποιούμε στη διαδικασία της ηχογράφησης που απαιτείται πιστότητα) όπου το κάθε μεγάφωνο διαθέτει τον δικό του ενισχυτή κατασκευασμένο ειδικά για τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της μονάδας.

 

Οι υπόλοιπες τακτικές που αναφέρεις χρησιμοποιούνται στο Hi Fi ενώ το active crossover στον επαγγελματικό ήχο Public address όπου συνδέονται πολλές μονάδες.

 

Επίσης να σου υπενθυμίσω πως είναι πάγια τακτική μας να γίνονται οι συζητήσεις στο forum. Η παραπομπή σε blog με κείμενα γραμμένα σε μορφή jpg δεν αναπτύσσει τον διάλογο καθώς ούτε καν παράθεση μπορεί να γίνει.

Στο εξης αν θέλεις συζήτηση και όχι απλά προβολή, σε παρακαλώ να παραθέτεις τα κείμενα εδώ και επίσης το λινκ απ΄όπου προέρχονται.

 

 

Το έχω ξαναπεί ότι ο λόγος που τα δημοσιεύω σε εικόνα .jpg αντί σε κείμενο .doc είναι ότι στο μέλλον αφού κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις και παραπομπές μπορεί κάποια ιστοσελίδα να ενδιαφερθεί να τα δημοσιεύσει σαν .doc , οπότε θα υπάρχει η δυνατότητα παράθεσης – όμως διαλόγου υπάρχει και γίνεται , φαίνεται και στο τρέχον θέμα- αλλά επειδή έχουν ήδη δημοσιευτεί θα βρει το ‘’μπελά της’’ από την Google που τιμωρεί την διπλοδημοσίευση και δεν θα ήθελα να γίνω η αιτία  ( με .jpg όμως αυτό δεν φαίνεται).

 

Απλά τώρα καμιά απ’ τις 5 ιστοσελίδες που έχω κάνει bumping ορισμένα από τα 46 μέχρι τώρα άρθρα μου { το σύνολο είναι 55 που θα ολοκληρωθούν περίπου σ’ ένα 4μηνο  (στο noiz.gr εθεσα 9 θέματα )} για ‘’διαφημιστικούς’’ σκοπούς – αλλιώς ποιος θα με διάβαζε!! - δεν επιτρέπει το editing για διόρθωση αλλά κυρίως για εμπλουτισμό.

 

Το ήξερα ότι δεν ήταν σωστό , όμως σε σχέση με άλλα διαφημιστικά bumping το δικό μου ‘’διαφημιστικό’’ είναι επίπονης πολύμηνης εργασίας γιατί προσπάθησα να φέρω τα θέματα έτσι ώστε να αφήνουν στον κάθε μουσικό τουλάχιστον βασικές γνώσεις για τα audio , όπως τις βλέπει ένας ερασιτέχνης μουσικός αλλά και επαγγελματίας ηλεκτρονικός και από 6-4-2013 που έγραψα το 1ο άρθρο μέχρι σήμερα τα έχουν επισκεφτεί 18.500 επισκέπτες όπως φαίνεται εδώ: http://i1290.photobucket.com/albums/b539/stefanos604/MISCELLANEOUS/Sigmachi3AD0deltaiotaomicron1_zps8b09eecb.jpg

και έχω απαντήσει σε 10δες ΠΜ , αλλά και δεν αρνήθηκα να σχολιάσω το κάθε θέμα στην κάθε  ιστοσελίδα.

 

Είχα σκοπό να θέσω στους επόμενους μήνες άλλα 4 θέματα στο noiz.gr αλλά αφού πιστεύετε ότι είναι θέμα προβολής μου θα σταματήσω εδώ.

 

Όταν τα ολοκληρώσω και κάποια απ’ αυτά πιστεύετε ότι αξίζουν να τεθούν σαν .doc πλέον, στην ιστοσελίδα σας  πολύ ευχαρίστως.

 

Ευχαριστώ για τη μέχρι τώρα φιλοξενία και συγνώμη

 

Στέφανος

Η προσφορά με μεράκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αρπάζεσαι, τα λεφτά που έδωσες για τη διπλοκαλωδίωση δεν ήταν πολλά. Αν και όταν κάνεις το τεστ, το πιθανότερο είναι πως δεν θα καταλάβεις διαφορά. Όμως υπάρχουν audiophiles που έχουν δώσει χιλιάδες ευρώ για αμφιλεγόμενο εξοπλισμό, που δεν ΤΟΛΜΟΥΝ να κάνουν τυφλό τεστ Α/Β/Χ, για προφανείς λόγους...  ;)

Δεν αρπάχτηκα φίλε gdevelek (τουλάχιστον όχι ιδιαίτερα  :D), το έριξα στην πλάκα.

Είναι όντως αλήθεια ότι οι audiophiles ξοδεύαν (μέχρι πριν την κρίση), πολλά λεφτά σε απίστευτα αξεσουάρ όπως καλώδια, φίλτρα ρεύματος, κώνους στήριξης κλπ.

Δεν μπορώ να πω αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι φαντασιόπληκτοι. Κάποιοι ίσως...Το ότι κάποιος ομως κάνει μια "λάθος" αγορά χιλιάδων ευρώ είναι όντως ένας λόγος για να μην κάνει Α-Β τεστ ;). Αυτό δεν σημαίνει  ότι πχ τα καλώδια ή η διπλοκαλωδίωση δεν παίζει ρόλο. ΄Οντως παίζει και γι΄αυτό είμαι σίγουρος. Κάπου στο φόρουμ είχε αναφερθεί ότι τα ψηφιακά καλώδια δεν παίζουν ρόλο.

Κι όμως παίζουν, εστω και μικρότερο από τον αναμενόμενο...

Ένα καλώδιο ρεύματος έκανε στο σύστημα μου διαφορά προς το καλύτερο...και δεν είναι placebo.

Έχω ακουσει συστήματα πολλών χιλιάδων ευρώ και αρκετά μάλιστα και νομίζω ότι πολλά είναι θέμα ταιριάσματος και δεν υπάρχουν απόλυτες λύσεις.

Για να μην φεύγουμε όμως από το θέμα της διπλοκαλωδίωσης υπάρχει κάποια λογικη σε αυτό. Το crossover μέσα στο ηχείο είναι ένα ουσιαστικά υψιπερατό φίλτρο για το τουίτερ (κόβει τις χαμηλές) και ένα βαθυπερατό για το γούφερ (κόβει τις υψηλές). Έτσι ένα καλώδιο συνδεμένο μόνο στο τουίτερ μεταφέρει μόνο τις υψηλές συχνότητες και το αντίστοιχο για το γούφερ μόνο τις χαμηλές.

Αν όλες οι συχνότητες μεταφέρονται από ένα καλώδια τότε αυτό θα εμφανίζει ίσως μεγαλύτερη εμπέδηση από ότι στη διπλοκαλωδίωση (Λέω τώρα, ας με διορθώσει κάποιος ηλεκτρονικός αν κάνω λάθος)

Τωρα πόσο αυτό επηρεάζει τον ήχο ίσως εξαρτάται από τα μεγάφωνα, τα ίδια τα καλώδια και δεν ξέρω παραπάνω, δεν είμαι και ηλεκτρονικός.

Οι απλουστεύσεις και οι γενικεύσεις όμως σίγουρα απέχουν από την αλήθεια...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' αυτό, έκανες τυφλό Α/Β/Χ τέστ;

Όχι βέβαια. Για να το κάνω αυτό θα έπρεπε να εχω κάποιον να μου αλλάζει τα καλώδια  χωρίς να βλέπω ποιο βάζει πράγμα το οποίο εννοείται δεν έκανα. Αν θες όμως να το κάνω. Έβγαλα το ένα καλώδιο και έβαλα το άλλο ακούγοντας το ίδιο κομμάτι. Είναι σα να λέμε ότι παίζω με μία fender ακουστική με καπλαμά των 150 ευρώ και μετά αμέσως με μια seagull με μασίφ κέδρο των 400 ευρώ και να μην ακούσω καμία διαφορά  :D

Και σε ένα σύστημα που ακούω καιρό μπορώ χοντρικά να καταλάβω διαφορές. Ξέρω ότι η ακουστική μνήμη διαρκεί λίγο 10-15 δευτ/τα αλλά η συνολική εντύπωση του πόσο σου αρέσει αυτό που ακούς διαρκεί αρκετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου