Προς το περιεχόμενο

Απαραιτητη η αναγνωση παρτιτουρας για κιθαρα??


ELalek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ελπίζω, το thread να μην εξελιχτεί σε κόντρα αυτοδίδακτων vs σπουδαγμένων μουσικών  :-\

 

 

Θα σου πρότεινα να βρεις έναν δάσκαλο/ωδείο και να ξεκινήσεις μαθήματα, έστω αραιά, προκειμένου να έχεις μια βασική καθοδήγηση.

 

+1000

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 50
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ελπίζω, το thread να μην εξελιχτεί σε κόντρα αυτοδίδακτων vs σπουδαγμένων μουσικών  :-\

 

Συμφωνώ.

 

Αν δεν ασχοληθεις με κλασσική κιθαρα δεν το χρειάζεσαι.

 

Αγαπητέ Dreamdancer, το παραπάνω συμπέρασμα είναι αυθαίρετο και απόλυτο. Θα πρότεινα να αποφύγουμε τέτοιου είδους συμβουλές, ειδικά δεδομένου ότι μιλάμε σε κάποιον που βρίσκεται στα πρώτα του βήματα.

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Dreamdancer, το παραπάνω συμπέρασμα είναι αυθαίρετο και απόλυτο. Θα πρότεινα να αποφύγουμε τέτοιου είδους συμβουλές, ειδικά δεδομένου ότι μιλάμε σε κάποιον που βρίσκεται στα πρώτα του βήματα.

 

Συμφωνώ και εγώ, με τη σειρά μου, με τον JJ.

 

Δεδομένου, μάλιστα, ότι ο προβληματισμός του ΟΡ δεν είναι να θα μάθει τις κλίμακες, τις συγχορδίες και όλα τα σχετικά, αλλά να γνωρίζει το λόγο που χρησιμοποιείται το οτιδήποτε μέσα σε ένα κομμάτι (οπότε, έστω και κάποια θεωρία είναι μονόδρομος, στην περίπτωσή του, νομίζω).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως εγω νομιζω οτι παραλληλα με την θεωρια να εκπαιδευσεις και το αυτί.Εκει ειναι το μυστικό(και το εκνευριστικό ;D) της υποθεσης.Πχ λες οτι σου εμαθε τους τροπους ο φιλος σου τις συγχορδιες κτλ κτλ...το θεμα ειναι...μπορεις να τραγουδησεις πχ(με αρχική νοτα δική σου) μια dorian κλιμακα χωρις δευτερη σκεψη? ενα αρπισμα μινορε εβδομής? μια απλη ματζορε τριάδα? να τα αναγνωριζεις μεσα απο ηχογραφηση?οταν μπορεις μονο τοτε πραγματικά τα ξερεις.Με λιγα λογια καλυτερα να αφιερωσεις χρόνο να συνδεσεις το αυτι με την γνωση θεωριας παρα να μαθεις να διαβαζεις πενταγραμμο ;).

 

+1 την μεγαλύτερη  εξέλιξη την είχα εξασκώντας το αυτί μου με προγράμματα ear training από μικρός έπαιζα γρήγορα αλλά είναι άλλη φάση το να ξέρεις τι θα ακουστεί πριν το παίξεις και μετά η θεωρία είναι παιχνιδάκι διότι την ακούς.... το θέμα είναι ότι είναι πολύ πιο κουραστικό και δύσκολο  για τον εγκέφαλο(τον δικό μου τουλάχιστον ....) το να μάθει να ακούει ιδικά όταν έχεις αρχίσει σε μεγαλύτερη ηλικία .είναι σαν να μαθαίνεις μια νέα γλώσσα πάντως όσο πιο πολλά μαθαίνεις από θεωρία με όποιον τρόπο μπορείς τόσο το καλύτερο αρκεί να μην είσαι σαν και εμένα και τα ξεχνάς... :'(  ο δάσκαλος κατ'εμε έχει το καλό ότι θα σου επιβάλει μια "πειθαρχεία" και δοκιμασμένες διαδικασίες μάθησης(υποθέτω ...αυτοδίδακτος είμαι...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ψιλοβαρεθει να βγαζω διασκευες απο utube η να τζαμαρω στην τυχη με φιλους κλπ.Ασε που με πορωσε ο αλλος με τη θεωρια,μ'αρεσει η ιδεα να ξερω τι παιζει στην ταστιερα,να ακουω κομματια που γουσταρω και να καταλαβαινω chord progressions κλπ.

 

Αφου εχεις βαρεθει να τζαμαρεις στην τυχη, και να παιζεις μονο διασκευες, κι εχεις πορωθει στην ιδεα να μαθεις θεωρια, τι το συζηταμε; Θα σε παει πολυ μπροστα και ειναι αυτο που θες. Αν εχεις $$ αξιζει ενας δασκαλος για θεωρια, εστω για μερικους μηνες, να μαθεις τα βασικα. Να'ναι και κιθαριστας κατ'εμε για να τα μαθαινεις και στην ταστιερα, αν και το καταλληλοτερο οργανο για να μαθεις θεωρια ειναι το πιανο (ειναι ολα εκει απλωμενα μπροστα σου, τα βλεπεις!).

 

Αυτα, βουρ, τι καθεσαι; Θα σου λυσει χερια και μυαλο οπως ειπε καποιος πριν. Βεβαια το να ακους καλη μουσικη κ να προσπαθεις να την παιζεις, μην το αμελησεις κι αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κ να προσπαθεις να την παιζεις, μην το αμελησεις κι αυτο.

 

8) :P 

 

(sorry, αλλά δεν κρατήθηκα  ;D ;D ;D ;D ;D )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ και εγώ, με τη σειρά μου, με τον JJ.

 

Δεδομένου, μάλιστα, ότι ο προβληματισμός του ΟΡ δεν είναι να θα μάθει τις κλίμακες, τις συγχορδίες και όλα τα σχετικά, αλλά να γνωρίζει το λόγο που χρησιμοποιείται το οτιδήποτε μέσα σε ένα κομμάτι (οπότε, έστω και κάποια θεωρία είναι μονόδρομος, στην περίπτωσή του, νομίζω).

Αν θες να γνωριζεις τον λογο που χρησιμοποιειται οτιδηποτε σε ενα κομματι και παλι δεν χρειάζεσαι να διαβαζεις πενταγραμμο θεωρια χρειαζεσαι.Εκτος και αν θεωρεις οτι το να μαθεις θεωρια και να διαβαζεις πενταγραμμο ειναι ταυτοσημες εννοιες.Το ενα ειναι ενα μικρο μερος απο το αλλο που δεν ειναι απαραιτητο να το ξερεις ειδικα οπως ο φιλος που ουτε sessionας θελει να γινει ουτε κομματια κλασσικης μουσικης που δεν μπορει να βρει ηχογραφημενα θελει να παιξει ;).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου τα πράγματα είναι απλά.

 

Για να γράψεις ποίηση ή κάποιο άλλο λογοτέχνημα σε πεζό λόγο (κοινώς για να εκφράσεις δομημένο λόγο), χρειάζεται να ξέρεις να διαβάζεις?

 

Ζύγισε τα πράγματα, και δώσε την απάντηση μόνος σου.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες να γνωριζεις τον λογο που χρησιμοποιειται οτιδηποτε σε ενα κομματι και παλι δεν χρειάζεσαι να διαβαζεις πενταγραμμο θεωρια χρειαζεσαι.Εκτος και αν θεωρεις οτι το να μαθεις θεωρια και να διαβαζεις πενταγραμμο ειναι ταυτοσημες εννοιες.Το ενα ειναι ενα μικρο μερος απο το αλλο που δεν ειναι απαραιτητο να το ξερεις ειδικα οπως ο φιλος που ουτε sessionας θελει να γινει ουτε κομματια κλασσικης μουσικης που δεν μπορει να βρει ηχογραφημενα θελει να παιξει ;).

 

Αν διάβασες την απάντησή μου, θα έβλεπες ότι έγραψα ότι ΔΕΝ είναι απαραίτητο ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, αρκεί να κάτσει να μάθει τις αξίες, τους χρόνους και τα σχετικά.

 

η επιπλέον γνώση ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.

Είναι σίγουρό ότι θα κατανοείς καλύτερα αυτά που παίζεις, αν ξέρεις θεωρία, αλλά αυτό μπορεί να γίνει, αρχικά, και με ταμπλατούρες, αρκεί να κάτσεις να μάθεις τις αξίες και τους χρόνους. ώστε να τα εφαρμόζεις και στα tabs.

 

 

Στην πορεία, αν ο ΟΡ θέλει να εμβαθύνει, είναι ψιλομονόδρομος η φάση.Αν θέλει να παραμείνει, όμως, bedroom player, όπως γράφει, μπορεί και χωρίς το πεντάγραμμο.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου