Προς το περιεχόμενο

Κουαρτέτο σε πολύ... φόρμα! Δείτε το!


Nikolas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

-Η σατυρα

Δε γελασα

Μπα Σταύρο, δεν ήταν σάτυρα

 

-Ο θαυμασμος του γυναικειου φυλου

Ρε Χαρη...Εισαι πολυ αισθηματιας παιδης τελικα.. ;D

Είμαι ρε γαμώτο, και το πληρώνω καθημερινά! ;D

 

-Το ευχαριστο διαλειμμα στη ζωη μου

Καλα ηταν

+1. Αυτό είναι και το ζουμί.

 

Ο Λακης ο Καλλιανιδης εκανε πολυ σωστες παρατηρησεις για το καλλιτεχνικον και συμφωνω.

 

Δεν ξέρω, δεν μου φάνηκαν τόσο σφιγμένες όσο γράφει ο Λάκης. Προφανώς χρειάζεται μεγάλη πειθαρχεία για να κάνεις τέτοιες μαγκιές, κάτι που λογικά θα βγει και ως λίγο "σφίξιμο" στην παράσταση. Νομίζω ότι παρ' όλα αυτά ήταν αρκετά άνετες.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 105
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Moderator

Δεν ξέρω, δεν μου φάνηκαν τόσο σφιγμένες όσο γράφει ο Λάκης. Προφανώς χρειάζεται μεγάλη πειθαρχεία για να κάνεις τέτοιες μαγκιές, κάτι που λογικά θα βγει και ως λίγο "σφίξιμο" στην παράσταση. Νομίζω ότι παρ' όλα αυτά ήταν αρκετά άνετες.

 

Επανέρχομαι Χάρη, όχι για να σε πείσω, αλλά για να γίνω πιο σαφής. ;D

 

Φυσικά και θέλει μεγάλη πειθαρχία,  αλλά αυτές επέλεξαν να τις «κρίνω» και ως Ζογκλέρ. ;D ;D

 

Θα καθόμουν να εξηγήσω και καρέ-καρέ , με αναφορές σε ακριβή χρονικά σημεία του video, που μου φάνηκε να «σκαλώνει» ή να μη «κυλάει» το νούμερο (ακροβατικά) , αλλά μετά διαπίστωσα ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη χαραμίσω σε κάτι τέτοιο. ;D

 

Bottom Line,  και κάπου το είπε και κάποιος άλλος.

 

Μπορεί να φταίει που είδαμε μια «θεατρική παράσταση» on camera.

 

Άλλη σκηνοθεσία θα χε το νούμερο , αν ήταν για video clip π.χ.

 

Μερικές κινήσεις τους για παράδειγμα , που εμένα μου φάνηκαν σαν κομπιάσματα, μπορεί ως θεατρικό δρώμενο (ανάλογα και με το που κάθονται οι θεατές/ ακροατές – «ιταλική» σκηνή μου φάνηκε) να κυλούσαν αρμονικά.

 

Όπως επίσης για παράδειγμα η πολύ έντονη «θεατρικότητα» στις εκφράσεις τους, που όντως on camera φαίνονται γελοίες (γιατί είναι πολύ κοντινά τα πλάνα), αλλά είναι τεχνικά (θεατρικά) απαραίτητες για να γίνουν ορατές στο κοινό που βρίσκεται από κάτω (μακριά).

 

Το σταματάω εδώ…..γιατί η ζωή είναι πολύ μικρή. .   ;D ;D

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε Πάνο, φιλικά μιλώντας πάντα :)  

 

Προς εσέ και τον warpie (ή όποιον άλλο ενδιαφέρεται) : αποφάσισα να μη δώσω συνέχεια στο φόρουμ όσον αφορά στη συζήτηση με τον cos_dr. Ακόμη και αν είχα αποφασίσει να του απαντήσω δημόσια, το πιθανότερο είναι πως θα το έκανα μέσα από την Εσπρέσσο, οπότε κάποιοι από εσάς δεν θα το γνωρίζατε ούτως-ή-άλλως. Θα απαντήσω στον Κώστα, όταν εγώ το κρίνω και -κυρίως- αφού σταθμίσω την πιθανή ορθότητα των λεγομένων του (ναι, αυτών που απέσυρε), ώστε στο μέλλον να μην υπάρξουν άλλες παρεξηγήσεις μεταξύ μας. Ελπίζω να σας κάλυψα.

 

Επί της ουσίας : ο Σαββόπουλος μας έχει δώσει το δικαίωμα να αναφερόμαστε σε "Βαλκάνιους", όπως και ο Νικολαίδης ομού με κάποιους άλλους σκηνοθέτες. Προσωπικά χρησιμοποιώ τον όρο σπάνια και όχι πάντοτε με απέχθεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση - πέραν από τον όποιο αστεϊσμό - το ίδιο έγραψε και ο audiokostas, υπαινισσόμενος σαφώς ότι ζούμε σε μία κοινωνία που δεν έχει το επίπεδο άλλων (κυρίως δυτικών) κοινωνιών όσον αφορά στη σχέση της με τη κλασσική μουσική. Εγώ απλά συμφώνησα, βάζοντας και το "Βαλκάνιοι" ως καρύκευμα.

 

Αν επιθυμεί κάποιος περισσότερο εμπεριστατωμένη συζήτηση για την ιστορική / πολιτιστική διαδρομή των χωρών της Βαλκανικής χερσονήσου, η "Παιδική Χαρά" ανοίγει μπροστά μας πεδίον Δόξης λαμπρόν.

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορικά με μας και τα βαλκάνια αδέλφια μας εγώ κατάλαβα από δημοσιεύσεις του Harris και του Όντιο ότι δεν καταφέραμε ακόμα να αποτινάξουμε από πάνω μας τις ναφθαλίνες της κλασικής (αντίθετα με τους χαρωπούς Βιεννέζους, Αυστριακούς και Γάλλους;) και να απολαύσουμε μια εύπεπτη εκδοχή της.

Να ξεκαθαρίσουμε ότι τα δρώμενα στους δρόμους της Βιέννης είναι τουριστικά τεχνάσματα και απευθύνονται στο μέσο αυτί για αυτό και βγαίνοντας από τις κατακόμβες μπορεί να πέσεις μια στην ενάτη και μια στον Έλβις. Αυτό φυσικά δεν είναι κακό.

Όταν όμως θα βάλετε το φράκο για να ακούσετε την φιλαρμονική να είστε σίγουροι ότι τα παιχνίδια τελειώνουν και προετοιμάστε το αυτί σας για μέχρι και 4 ώρες αδυσώπητης, λουσμένης με ναφθαλίνη κλασικής μουσικής.

Το αυτί του έλληνα σίγουρα δεν είναι γυμνασμένο για τέτοια. Εδώ που τα λέμε, λίγα αυτιά είναι. Κάτι αυτιά βασιλικής καταγωγής και κάτι άλλα από πρώην σοβιετικά καθεστώτα.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επί της ουσίας : ο Σαββόπουλος μας έχει δώσει το δικαίωμα να αναφερόμαστε σε "Βαλκάνιους", όπως και ο Νικολαίδης ομού με κάποιους άλλους σκηνοθέτες. Προσωπικά χρησιμοποιώ τον όρο σπάνια και όχι πάντοτε με απέχθεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση - πέραν από τον όποιο αστεϊσμό - το ίδιο έγραψε και ο audiokostas, υπαινισσόμενος σαφώς ότι ζούμε σε μία κοινωνία που δεν έχει το επίπεδο άλλων (κυρίως δυτικών) κοινωνιών όσον αφορά στη σχέση της με τη κλασσική μουσική. Εγώ απλά συμφώνησα, βάζοντας και το "Βαλκάνιοι" ως καρύκευμα.

Συγγγνώμη αν φάνηκε ως υπαινιγμός.

Ήθελα να είναι σαφές.

 

Συμφωνώ, κατ' εξαίρεση, με τον Taliban και για τις δύο συγκεκριμένες πηγές για τον "Βαλκάνιο". Και δεν θα αρχίσω τους Σουπερφάνκιους αφορισμούς. Ξέρω ότι θέλοντας και μη, πολύ ή λίγο, προσδιορίζομαι και από τη λέξη Βαλκάνιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι σύμφωνος ή έστω καν αδιάφορος αποδέκτης της ευρύτερης λαϊκής νεοκουλτούρας αυτής της γωνιάς του πλανήτη.

 

Αντίθετα είμαι μάλλον αδιάφορος αποδέκτης των ακροβατισμών των εν λόγω κυριών, ακριβώς επειδή είμαι Βαλκάνιος και δεν χρειάζομαι τέτοια "σκέρτσα" και προσπάθεια για να χαλαρώσω και να διασκεδάσω.

 

Είμαι σίγουρος όμως, ότι οι συγκεκριμένες κυρίες, όταν κληθούν να αποδώσουν τα δέοντα ως προς την κλασσική μουσική, θα το κάνουν με τον καλύτερο και πλέον αρμόζοντα τρόπο, επειδή είχαν την παιδεία και την εκπαίδευση και μπορούν να το κάνουν αλλά και επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει.

 

Αυτά, με τις καλημέρες μου.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Λακης: Δεν υπάρχει λόγος να με πείσεις, γιατί ουσιαστικά δεν διαφωνούμε παρά μόνο, ενδεχομένως, στο "ποσοστό" σκαλώματος, έλλειψης ροής κ.λπ. Και όπως είπες, η ζωή είναι πολύ μικρή για να ασχολούμαστε με κάτι τέτοια.  :)

 

Συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σου σχετικά με τη θέση από την οποία παρακολουθήσαμε τη συγκεκριμένη εμφάνιση.

 

Π.Σ. Δεν το πιστεύω ότι έγραψα την "πειθαρχία" με δύο "ει". ;D

 

 

@atreu: Πολύ σωστά κατάλαβες την άποψή μου για το θέμα και, υποθέτω, και του Οντιοκώστα (μόνο που αυτός την έκανε σαφέστερη ...πφφ, εξυπνάκιας ;D).

 

Ξέρω ότι θέλοντας και μη, πολύ ή λίγο, προσδιορίζομαι και από τη λέξη Βαλκάνιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι σύμφωνος ή έστω καν αδιάφορος αποδέκτης της ευρύτερης λαϊκής νεοκουλτούρας αυτής της γωνιάς του πλανήτη...

 

 

...Είμαι σίγουρος όμως, ότι οι συγκεκριμένες κυρίες, όταν κληθούν να αποδώσουν τα δέοντα ως προς την κλασσική μουσική, θα το κάνουν με τον καλύτερο και πλέον αρμόζοντα τρόπο, επειδή είχαν την παιδεία και την εκπαίδευση και μπορούν να το κάνουν αλλά και επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει.

Συμφωνώ (πρέπει να το κοιτάξω αυτό ;D), εκτός από το "επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει". Υπάρχει και στα ...Βαλκάνια τέτοιο κοινό. Σαφώς μικρότερο, αλλά υπάρχει.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ (πρέπει να το κοιτάξω αυτό ;D), εκτός από το "επειδή έχουν ένα κοινό που θα έχει την παιδεία και θα μπορέσει να τις κρίνει". Υπάρχει και στα ...Βαλκάνια τέτοιο κοινό. Σαφώς μικρότερο, αλλά υπάρχει.

Σαφέστατα. Το θέμα ποσόστωσης είναι που κάνει τη διαφορά.

Το οποίο βέβαια υποδηλώνει και κατά πόσο είναι μέρος της λαϊκής κουλτούρας ή ένα σημείο διαφοροποίησης της μπουρζουαζίας.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφέστατα. Το θέμα ποσόστωσης είναι που κάνει τη διαφορά.

Το οποίο βέβαια υποδηλώνει και κατά πόσο είναι μέρος της λαϊκής κουλτούρας ή ένα σημείο διαφοροποίησης της μπουρζουαζίας.

Δεν το συζητάω, φυσικά και πρόκειται για το δεύτερο.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθίστε ρε παιδιά. Που στον κόσμο είναι η κλασική μουσική μέρος της λαικής κουλτούρας; Αν ήταν έτσι θα είχαμε και κανά δυο Bach στα top ten.

 

ο χρόνος αρκετός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου