Προς το περιεχόμενο

Ωδείο ή ιδιαίτερα από ένα σημείο και μετά;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για άλλη μια φορά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δυστυχώς δεν μπορούσα πάντα να διαθέτω 2 ώρες την ημέρα. Μπορώ το τελευταιο 6μηνο που χαλάρωσε κάπως η πρωινη δουλεια.

 

Προσπάθησα πολλές φορές πάνω από το CD που λέει και ο φίλος απλά κόλαγα. Δηλαδή δεν είχε αποτέλεσμα. Ίσως να ειμαι τελειωμανής δεν ξέρω, αλλά πχ να αναφέρω ένα τρανταχτο παράδειγμα, μπορώ να παίξω πολλά τραγούδια (το πολλά είναι σχετικο), αλλά σε κανένα δε μπορώ να παιξω πχ το ίδιο το σολο καρφι. Πάντα αναγκαζόμουν να γράψω/παίξω κάτι δικο μου που να ταιριάζει.

 

Όταν το έλεγα στον καθηγητη μου έλεγε δεν πειράζει, καθώς ειναι δυσκολο να βάλεις τι έχει ο αλλος στο μυαλο του και να το παίξεις.

 

Επίσης, και τεχνικα, εγω επειδη ενδιαφέρομαι για rock /blues ο καθηγητης ήταν του πιο shredding και έτσι εστίαζε σε άλλες τεχνικες (πχ tapping).

 

Έτσι άρχισε η σκέψη να δοκιμάζω αλλαγή καθηγητη. Και για αυτο ρώτησα εδω εσας, καθως αφου είσατε πολλοί, σίγουρα συνδυαστικά υπάρχει η εμπειρία για την σωστή επιλογη. Εκεί πηγάζει ο προβληματισμός ωδείο ή καθηγητής για ιδιαίτερα, καθώς πχ φαντάζομαι οτι ένα καθηγητης σε ιδιαίτερα σχεδόν πάντα θα σου πει οτι διδάσκει όλα τα στυλ (ειναι και καιρός κρίσης).  Τώρα αυτα τα περί  Berklee δεν έχω ιδέα τι λέτε..:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 26
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σε αυτό αναφερόμαστε:

 

 

μιας και είναι και πρόσφατο βιντεάκι. Αν δεν σου λέει κάτι, αγνόησε τα σχόλια μας για αυτό  :)

ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ, ΣΦΗΝΩΣΕ ΕΝΑ ΣΟΥΣΑΜΙ ΤΟ ΚΑΠΣ ΛΟΚ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, και τεχνικα, εγω επειδη ενδιαφέρομαι για rock /blues ο καθηγητης ήταν του πιο shredding και έτσι εστίαζε σε άλλες τεχνικες (πχ tapping).

 

:-X

 

μήπως ο δάσκαλός σου δεν είναι ακριβώς δάσκαλος μουσικής? Ποιά είναι η μέθοδός του? Πώς γίνεται να κάνεις μαθήματα 4 χρόνια και να μη γνωρίζεις τη μέθοδο του Berklee (έστω οτι υπάρχει) ? Κάνετε από κάποιο βιβλίο θέματα βασικής/σύγχρονης αρμονίας? Κάνετε ear training, reading, rhythm, κλπ?

 

Πέραν αυτών, επειδή μάλλον είσαι ενήλικος (αφού δουλεύεις), στο γενικό ερώτημά σου, η απάντηση που θα έδινα πλέον είναι πήγαινε σε όσα περισσότερα μπορείς: κατέκτησε κάπου (ίσως σε εντατικά τμήματα ωδείου) τις βασικές γνώσεις αν δεν τις έχεις (ακκόρντα, κλίμακες, βασικά θέματα αρμονίας) και μετά σεμινάρια. Όλοι έχουν κάτι να πουν και να πάρεις από αυτούς, αν πρώτα καταλάβεις τη γλώσσα τους.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθηγητής ειναι δασκαλος μουσικής και ήταν και παίχτης...και απο τα μεγαλύτερα ονοματα στην Ελλάδα. Αλλά σε άλλο είδος. Έχει μια δικη του μέθοδο...και εκει είναι που προβληματιστηκα. Πχ, όσο αστειο και να φανει, reading, rhythm κάναμε πρώτη φορά πριν 3 μήνες (στον 4ο χρόνο), κλίμακες έχουμε κάνει πχ Minor Pentatonic, Ionian, Aeolian κτλ...αλλά πχ οχι major pentatonic...θα μου πεις ίδια είναι...όσο τη διάβασα μονος μου, αλλά θα περίμενα να την είχα κάνει νωρίτερα με ασκήσεις κτλ...και οχι ψαχτα. Εar training δεν έχω κάνει..

 

Πχ βλέπω σε ωδεία εχει εντατικά τμήματα ενηλίκων, αυτά θα με βοηθήσουν στο επίπεδο που είμαι; Πάντως από ότι κατάλαβα, για το είδος μου μάλλον πρέπει να βρω κάποιον που να διδάσκει Berklee σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως από ότι κατάλαβα, για το είδος μου μάλλον πρέπει να βρω κάποιον που να διδάσκει Berklee σωστά;

Λάθος.

Εντελώς λάθος.

Μην παρασύρεσαι σε τέτοιους αφορισμούς.

Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιήθηκε πάρα πολύ κάποτε, που δεν υπήρχαν αρκετές εναλλακτικές για "μοντέρνα ηλεκτρική κιθάρα" (όπως έχω ακούσει να αποκαλείται).

Τόσο πολύ χρησιμοποιήθηκε, που έγινε τυφλοσούρτης.

Οι περισσότεροι έπαιρναν την σειρά των βιβλίων και .... "παρέδιδαν μαθήματα" κιθάρας.

 

Μα αν είναι τόσο απλά όλα, πάρε τα βιβλία και μάθε μόνος σου.

 

Θέλεις κάποιον που να αντιμετωπίζει κάθε μαθητή του σαν ξεχωριστή περίπτωση, και θα προσαρμόζει την διδασκαλία του ανάλογα.

 

Θέλεις κάποιον που να σου δίνει κίνητρο να μελετήσεις ακόμα  περισσότερα από όσα σου βάζει, κάποιον που θα περιμένεις με "αγωνία" να σου κάνει το επόμενο μάθημα.

 

Κάποιον που όταν τελειώνει το μάθημα θα τον "κυνηγάς" ως την πόρτα για μια "τελευταία ερώτηση".

 

Δεν είναι εύκολο.

Απλά η γνώμη μου.

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σου φιλε , εγω με βαση την δικια μου (μικρη) εμπειρια μπορω να πω οτι οταν ενα σολο αν θελεις και δεν μπορεις να το βγαζεις ιδιο ξανα και ξανα τοτε δεν το εχεις μαθει ακομα καλα και δεν του εχεις παρει τον αερα . Η μελετη με μετρονομο μεθοδικα και χωρις τσαπατσουλιες ειναι πολυ σημαντικη , αν δεν παιζεις κατι καθαρα μην προχωρας .

 

Τωρα οσον αφορα τον δασκαλο , αυτος υπαρχει να σου δειξει τον δρομο και να σε βοηθησει με συμβουλες σε τεχνικες δυσκολιες να σου μαθει θεωρια αλλα δεν μπορει να παιξει αυτος αντι για σενα κι αν δεν υπαρχει απο μεριας σου σωστη μελετη και ορεξη και τον καλυτερο δασκαλο του κοσμου να εχεις δεν θα γινεις ποτε πολυ καλος .  Αυτα , για να σκεφτεις αν πρωτιστως εσυ εισαι συνεπης ως μαθητης που ειναι και το βασικοτερο , πριν καταληξεις στο οτι ο δασκαλος ειναι ανεπαρκης .

 

Αν γινεται παντως πες ποιο ειναι το δυσκολοτερο τραγουδι που μπορεις να παιξεις πολυ καλα και ποιο θες αλλα σε δυσκολευει να το μαθεις απλα για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης σε σχεση με τα 4 χρονια μαθηματων.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πχ βλέπω σε ωδεία εχει εντατικά τμήματα ενηλίκων, αυτά θα με βοηθήσουν στο επίπεδο που είμαι; Πάντως από ότι κατάλαβα, για το είδος μου μάλλον πρέπει να βρω κάποιον που να διδάσκει Berklee σωστά;

Οχι απαραίτητα!!!

Το κάθε μάθημα πρέπει να είναι πολυδιάστατο. Να περιέχει δηλαδή γνώσεις συγχορδιών, κλιμάκων και τρόπων, χρήση των παραπάνω, λίγο εξάσκηση σε sight reading, τεχνικές ασκήσεις και για τα 2 χέρια, γνώση της βασικής θεωρίας-αρμονίας, λίγο ear training και φυσικά κομμάτια όπου θα δουλεύονται όλα τα προηγούμενα.

Με μια τέτοιου ίδους μελέτη,

1ον) έχεις πάντα καινούριο υλικό, άρα προχωράς.

2ον) δεν βαριέσαι παίζοντας συνέχεια τα ίδια και τα ίδια

3ον) μετά από κάποια μαθήματα, φθάνεις στο σημείο μόνος σου να μπορείς ν' αναλύσεις, να αυτοσχεδιάσεις και το βασικό, να ξέρεις τι κάνεις ή τι θα κάνεις σε σχεδόν οποιοδήποτε κομμάτι συναντήσεις...

Ενας καλός καθηγητής εστιάζει στις αδυναμίες αλλά και τις ανάγκες του μαθητή...

Νομίζω πως το ερώτημά σου, πρέπει κατ' αρχήν να το θέσεις στον καθηγητή σου και από εκεί και πέρα αν δεν βρείτε μια λύση που σε ικανοποιεί, δοκιμάζεις κάτι άλλο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Ο δάσκαλος βασικά υπάρχει για να βοηθάει και να εμπνέει το μαθητή. Εφόσον εσύ από μόνος σου έγραψες ότι νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε τέλμα αυτή την περίοδο, ένας άλλος δάσκαλος είναι μάλλον αυτό που θες (επίσης είσαι ήδη μαζί του πολύ καιρό, οπότε είναι και θεμιτή μια αλλαγή). Αυτό δεν το λέω για να μειώσω το δάσκαλο που είχες, αλλά σίγουρα από την περιγραφή που έδωσες και τη μέθοδό του, νομίζω ότι πήρες ό,τι είχε να σου δώσει.

 

2) Στο ποιον να βρεις από κει και πέρα, το καλύτερο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να ακούσεις συστάσεις από άλλους μουσικούς, γνωστούς σου ή μη... κι εδώ μέσα ακόμα ήδη σου μιλούν κάποιοι δάσκαλοι αν δεν το έχεις πάρει πρέφα, οπότε αν θες κάνε παιχνίδι με προσωπικά μηνύματα μήπως μάθεις πληροφορίες (εγώ δεν μπορώ να σε βοηθήσω με προτάσεις γιατί ζούμε σε άλλη πόλη, και δεν είμαι και ο κατάλληλος για κάτι τέτοιο αυτή την περίοδο). Αυτό το λέω και σαν μία πρόσκληση προς τους υπόλοιπους που σχολίασαν στο παρόν thread, βοηθήστε τον με κανένα όνομα, περιγραφή, και λοιπές πληροφορίες (μέσω προσωπικού μηνύματος πάντα).

 

3) Η διδασκαλία και η βελτίωση που επιτυγχάνεται μέσω αυτής είναι μια αλυσίδα, οπότε το να βρεις ένα δάσκαλο που θα σε εμπνεύσει και θα σε χώσει σε πιο βαθειά νερά μελέτης και συνολικής μουσικής διαπαιδαγώγησης, δεν σου εγγυάται τίποτα από μόνο του, αν δεν συνδυαστεί με σοβαρή επένδυση χρόνου και προσπάθεια από τη μεριά σου. Η δικιά μου η συμβουλή είναι να δοκιμάσεις, και στην τελική αν δεις ότι δεν μπορείς να ανταποκριθείς στο βαθμό που σου ζητάται (μιας και μιλάς απλά για χόμπι, και αυτό αντιπροσωπεύει ένα όριο που για τον καθένα είναι προσωπικό και για τους άλλους δυσδιάκριτο), είτε το συζητάτε και κάνετε ένα πιο ελαστικό μάθημα, είτε σταματάς και πάλι κάτι έχεις πάρει, γνωρίζοντας και για το πού να κινηθείς στο μέλλον όταν σου ξαναβγεί επιθυμία.

 

4) Καλούς δάσκαλους μπορείς να βρεις και σε ωδείο και σε ιδιαίτερα. Το ιδιαίτερο όμως έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί και ο ίδιος ο δάσκαλος να διαμορφώσει ολοκληρωτικά την ώρα, τη σύνθεση και το κέντρο βάρους του μαθήματός του, ενώ στο ωδείο υπάρχουν χρονικοί περιορισμοί - μεταξύ άλλων - που κάνουν την απόλαυση του πράγματος μικρότερη. Ειδικά αν στην πορεία το δεις πιο σοβαρά, τότε θα το δεις κι εσύ ότι ένα ιδιαίτερο με έναν καλό δάσκαλο-μουσικό είναι σπουδαία εμπειρία που αξίζει να την έχεις ζήσει.

 

Είναι πολύ ωραίο και το να ενταχθείς σε ένα σύνολο ενός ωδείου τύπου Νάκα και να παίζεις με διαφορετικές μπάντες, σε διάφορα στυλ ανά περίοδο κλπ, αλλά εκεί μιλάμε για ακόμα περισσότερα χρήματα, και για άλλες επιδιώξεις συνήθως... δηλ. αυτό καλό είναι να γίνεται άμα το θες πολύ, και όχι απλά επειδή είσαι χομπίστας. Και πάλι βέβαια για κάποιον που το πάει επαγγελματικά, θέλει συνέχεια να βελτιώνεται κλπ, μπορεί - και χρειάζεται πιθανά - να πάρει πράγματα και από τους δύο κόσμους (εμπειρίες με έξτρα μουσικά μαθήματα πέραν του οργάνου, και παίξιμο με πολλούς άλλους μουσικούς σε ένα καλό ωδείο από τη μία μεριά, και εμβάθυνση στο όργανο και σε συγκεκριμένα στυλ παιξίματος σε ένα ιδιαίτερο με έναν καλό δάσκαλο από την άλλη).

 

Αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδια,

 

Καταρχας σας αν και θα γινω γραφικος και παλι σας ευχαριστω πολυ.

 

Να ξεκινησω με ένα βασικο σημείο που θέσατε. Προφανως ο δάσκαλος που είχα και δεν ειναι κανενας άσχετος. Ίσως απο τις περιγραφές που κάνατε αυτό που συμβαινει ειναι οτι δεν ειναι πολυ προσαρμοστικος. Δηλαδή, έχει μια μέθοδο και την ακολουθει τυφλα και δυσκολα πάει δεξια ή αριστερα. Στην αρχή αυτό πιστεύω οτι με βοηθησε πολυ, μιας και οταν ξεκινησα ουτε εγω δεν ήξερα τι ήθελα να παίξω. Απλά φαίνεται τώρα που έχω αρχίσει να έχω αντίληψη τώρα κάπου "κλοτσάει" το πράγμα.

 

Επίσης, σωστά πιστεύω είπατε οτι ναι πχ το τελευταιο 6μηνο μπορεί να μην μελετάω σωστά ή όσο πρέπει γιατι επειδή νιώθω το αδιέξοδο έχω μπλοκάρει. Άρα προφανώς και εγώ έχω ευθυνη. Μην μηδενίζουμε τα πάντα και εγω να μην είμαι λάθος.

 

Νομίζω μια ερώτηση που έκανε ο PlasmaPool είναι ωραία και αξίζει να την απαντήσω:

πχ μπορω να παιξω πολυ καλα το ACDC-Back in Black ή πχ Deep Purple - Black Night (με αλλαγμένα τα σολο και στα 2). Δεν μπορω να παίξω πχ Gary Moore - Walking by myself και Led Zeppelin - Rock n roll

Βέβαια στα 2 τελευταία αυτό που νιώθω πιο πολυ οτι με βασανιζει είναι το ρυθμικο και η ταχύτητα. Ειδικά στο rock n roll.

 

Να κάνω άλλη μια διευκρίνιση γιατί πιστεύω είναι κάτι που θα έπρεπε να το έχω αναφέρει από την αρχή. Δεν είμαι μικρός. Είμαι 33 χρονών και όλα τα ξεκίνησα στα 29 μου. Γιατι πιστεύω οτι και αυτο ίσως παίζει τον ρόλο του.

 

Μετά απο όλη αυτη τη συζήτηση νομίζω οτι το συνετό είναι να προχωρήσω σε αλλαγή καθηγητη. Όχι απαραίτητα επειδη δεν ειναι καλός, αλλά επειδή μάλλον ότι είχα να πάρω το πήρα ή πλεον δεν ταιριάζουμε. Θα ψάξω το θέμα γιατι μου αρέσει η μουσική και θέλω να βελτιωθώ ακόμα και αν χρειαστεί να κάνω θυσίες. Απλά όπως λέτε πρέπει να βρω κάποιον να με εμπνεύσει. Εκεί μάλλον είναι το κλειδι πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου