Προς το περιεχόμενο

Olympus guitars!


noe13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ συμφώνησα με την φράση "Μην το έχουμε τόσο εύκολο το λουκέτο παιδιά".

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ο μοντ είπε τη συγκεκριμένη φράση ως γενική φιλοσοφία και όχι για τη συγκεκριμένη περίπτωση;

Αποδεκτό. Δεδομένων των παρακάτω λοιπόν τι πιστεύεις; Πρέπει να κλειδωθεί το συγκεκριμένο θρεντ για τη συγκεκριμένη περίπτωση;

Από κει και πέρα ο Tamtam αμφισβήτησε την αλήθεια κάποιων δεδομένων για τον εν λόγω κύριο.

Δεν μας έδωσε στοιχεία για το τι τον οδήγησε σ' αυτό.

Τα περί ομοφοβίας τα θεωρώ ανάξια λόγου (παντελώς άστοχα και σε λάθος μέρος ειπωμένα) από την στιγμή που δεν έχουν να κάνουν με μουσική.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 189
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ξαναδιάβασε τι έγραψα και μην κάνεις επιλεκτική ανάγνωση.

 

Έγραψα ότι "πρέπει να έχει κανείς ανοιχτά χαρτιά", για να πείσει.

Έγραψα:

"...μετά την προηγούμενη αυτοκτονική του ενέργεια να χυδαιολογήσει μεσα από την "επίσημη" (RIP) σελίδα της φίρμας του. αν το πήγαινε όλο έτσι, στο τέλος θα το έκλεινε το μαγαζί και μπορεί όντως να έχει δυνατότητες ο άνθρωπος".

 

Εννοείς εκτός από τα 16-17 ποστς που έγραψες πριν μπω εγώ στη συζήτηση;

Ποιος κάνει επιλεκτική ανάγνωση; Τρεις γραμμές από καμιά εικοσαριά βαρβάτα ποστς;

Τέλος. Πάω για ύπνο.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεδομένων των παρακάτω λοιπόν τι πιστεύεις; Πρέπει να κλειδωθεί το συγκεκριμένο θρεντ για τη συγκεκριμένη περίπτωση;

Πιστεύω πώς αν η κουβέντα (συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου που όντως "ξέφυγε" κάποιες φορές) συνεχιστεί σε σοβαρά πλαίσια (και η αμφισβήτηση να είναι μέσα σ' αυτά), όχι (ακόμα).

 

Αν υποθέσουμε ότι το θρεντ είναι προσβλητικό, δεν κερδίζεις τίποτα από ένα κλειδωμένο προσβλητικό θρεντ.

 

Ας του δώσουμε όλοι μια ευκαιρία να "ισιώσει".

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Από κει και πέρα ο Tamtam αμφισβήτησε την αλήθεια κάποιων δεδομένων για τον εν λόγω κύριο.

 

Δεν μας έδωσε στοιχεία για το τι τον οδήγησε σ' αυτό.

 

Τα περί ομοφοβίας τα θεωρώ ανάξια λόγου (παντελώς άστοχα και σε λάθος μέρος ειπωμένα) από την στιγμή που δεν έχουν να κάνουν με μουσική.

 

 

Μόλις έγραψα:

α) δεν ανάφερα εγώ τα περί ομοφοβίας. β) δεν ποστάρω τις εικόνες γιατί είναι άσχετες γ) θεωρώ ότι πρέπει κάποιος να έχει ανοιχτά χαρτιά - όταν σου λέει ας πούμε με λένε Ραϋμόνδο - Αλκιβιάδη Αλεξίσφαιρο Τριανταφυλλάκη και έλειπα  χρόνια, να μπορείς να ρωτήσεις "πως, που ρε μεγάλε;" γιατί όσο να ναι, είναι περίεργο και εξάλλου, στο είπε μόνος του.

Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δεν αγοράζουν από συγκεκριμένες φίρμες για χ, ψ λόγους (καταναλωτική συνείδηση λέγεται αυτό), ποιος σου λέει ότι δεν υπάρχουν  πολλοί που σκέφτονται έτσι;

 

Ray,

Συγνωμη κιόλας που έγραψα 15 ποστς (τα μέτρησες ρε θηρίο; είναι τόσα;) απαντώντας σε όσους μου την πέσατε!

Δυστυχώς δεν έχω ταλέντο να γράψω ποιηματάκια κι εγώ! (τα οποία ειρήσθω εν παρόδω είχαν πλάκα) :)

Καληνύχτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θεωρώ ότι πρέπει κάποιος να έχει ανοιχτά χαρτιά - όταν σου λέει ας πούμε με λένε Ραϋμόνδο - Αλκιβιάδη Αλεξίσφαιρο Τριανταφυλλάκη και έλειπα  χρόνια, να μπορείς να ρωτήσεις "πως, που ρε μεγάλε;" γιατί όσο να ναι, είναι περίεργο και εξάλλου, στο είπε μόνος του.

Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δεν αγοράζουν από συγκεκριμένες φίρμες για χ, ψ λόγους (καταναλωτική συνείδηση λέγεται αυτό), ποιος σου λέει ότι δεν υπάρχουν  πολλοί που σκέφτονται έτσι;

Δηλαδή εσύ ξέρεις (και σε ενδιαφέρει) αν ο Leo Fender λεγόταν και Feo Lender, και έζησε στην Βενεζουέλα για κάποια χρόνια, ενώ ο ίδιος μπορεί να το αρνείται?

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εσύ ξέρεις (και σε ενδιαφέρει) αν ο Leo Fender λεγόταν και Feo Lender, και έζησε στην Βενεζουέλα για κάποια χρόνια, ενώ ο ίδιος μπορεί να το αρνείται?

 

Μακάρι να είχαμε κουβέντες με τον Leo Fender...  :)

 

Φυσικά και με ενδιαφέρει το εταιρικό  κοινωνικό προφίλ μια φίρμας. Ενδιαφέρει και τις ίδιες τις φίρμες επίσης ξέρεις! Και φροντίζουν να το κάνουν φιλικό προς τον πελάτη καταναλωτή, με προωθητικές ενέργειες, ενισχύοντας το κοινωνικό τους πρόσωπο, αποζητώντας θετική δημοσιότητα, κάνοντας χορηγίες, βάζοντας "φυσικά" χρώματα στα προϊόντα τους π.χ. πράσινο στη μαρκα μιας βενζίνης κλπ.

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν καταναλώνουν ας πούμε (τυχαίες μαρκες θα αναφέρω): Starbucks ή γερμανικά προϊόντα ή Apple ή Η&Μ ξερω γω. Για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, που όλοι όμως έχουν να κάνουν με το προφίλ ή με κάτι που έχουν κάνει/κάνουν αυτές οι εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι υπέρ του κλειδώματος, σε κανένα θέμα. Αντιθέτως, είμαι δυνατά υπέρ του... αυτο-moderation, ας πούμε. Εκεί συμφώνησα κι εγώ με τον Earendil. Συμφώνησα και στο ότι θα'ταν καλό κι ο ίδιος ο μάστορας να μπει να γράψει και να ξεκαθαρίσει, εφόσον έχει δει το θέμα.

Όσον αφορά την "απαξιωτική" του στάση στα fora και το ότι δεν θέλει να "μπλέξει" περαιτέρω, ένα δίκιο το'χει κι όλοι έχουμε βιώσει καφρίλες. Εμείς επιλέγουμε να είμαστε εδώ μέσα και να συμμετέχουμε, λιγότερο ή περισσότερο, για τους δικούς μας λόγους. Δεν είναι όλοι υποχρεωμένοι να το κάνουν, αν δεν θέλουν.

 

Περί των υπολοίπων, δεν θεωρώ πως, πέραν ίσως κάποιων "προσωπικών"(κι αυτό υπό την μορφή αμφισβήτησης και υποτιθέμενης "γκάφας") μομφών από τον Tamtam αν θυμάμαι σωστά, δεν έχει ειπωθεί και κάτι τόσο τραγικό.

 

Βγάλτε τον Γιάννη Γιάντσιο και βάλτε τον Anderson ας πούμε. Αν βγω και πω πως θεωρώ τις κιθάρες του ένα μάτσο υπερτιμημένα fender copies, του δίνω "πάτημα" να μου στέλνει εξώδικα και cease and desist;

 

Θεωρείται μια κακή κριτική, έστω και σε κάτι που δεν έχεις δοκιμάσει (άλλωστε δεν κρίνουμε τα όργανα μόνο απ'το πως παίζουν-ακούγονται) τόσο αξεπέραστο faux pas;

 

Θεωρώ πως καθένας που παράγει κάτι, είτε μουσική, είτε όργανα, είτε καζανάκια, πρέπει να έχει και λίγο "χοντρή πέτσα" γιατί είναι αυτονόητο πως θα υπάρξουν και κακές κριτικές. Δεν είναι δυνατόν να περιμένεις μόνο διθυράμβους κι εκτίμηση, ας είσαι κι ο καλύτερος σ'αυτό που κάνεις. Λίγο περισσότερο και στο Γαλατικό χωριό που λέγεται Ελλάδα...

 

Αν βγάλω ένα άλμπουμ, θα βγουν πέντε να πουν πως "γ...εί και δέρνει", άλλοι δέκα που θα πουν "ε, μελάτο..." κι άλλοι 300 που θα πετάξουν ένα "γτπ και το άλμπουμ και ο μινόρες πάρτε το καινούριο των μετάλλικα που νιώθουν". Αν επιλέξω να εστιάσω μόνο στους τελευταίους 300, θα πουλήσω τα όργανα και θα πάω στον Έβρο να καλλιεργήσω αγγούρια.

 

Κοινώς, ηρεμία ολούθε. Τουτέστιν, φίλτατε Tamtam, αν έχεις όντως κάτι απτό και θες ν'ασχοληθείς περαιτέρω, πόσταρέ το και προχωράμε από 'κει. Ειδάλλως, ας τ'αφήσουμε γενικώς το όποιο θέμα ήθους και τα υπόλοιπα κι ας συνεχίσουμε (αν συνεχίσουμε) μόνο επί του κεφαλαίου "οργανοποιός και όργανα".

Αντιστοίχως, κι ο κύριος Γιάντσιος, ας δώσει ότι βαρύτητα νομίζει στην όποια κριτική κι ας συνεχίσει να κάνει ότι κάνει. Συνήθως, τα απτά πράγματα της δουλειάς σου (βλ. όργανα, εν προκειμένω) βουλώνουν πολύ περισσότερα στόματα από κορώνες, δικαιολογημένες ή και μη.

 

Ανατρέξτε και στο ποστ του Yameth, δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά, θα ήθελα να μάθω περισσότερα για τους μαγνήτες και τα υπόλοιπα specs της κιθάρας. Τι κάνει ας πούμε μια Olympus custom καλύτερη ή εφάμιλλη μιας άλλης custom ;

Κάποιοι από μας εδώ πιστεύουμε στα κσύλα  ::) , υπάρχει να ακούσουμε κάτι σχετικό με ουσία να μάθουμε γι' αυτές τις κιθάρες;

Κανένα demo;

 

 

OlympusCustomGuitars

 

Μία χαρά τα έχει στο site του. Και για ξύλα λέει και για ηλεκτρικά και έχει και πολλά Ντέμος. Υπάρχουν λάθη στα αγγλικά και typos αλλά νόημα βγαίνει.

 

Άμα πας στο custom tab έχει κατάλογο και οι τιμές μου φαίνονται καλές δεδομένου του custom. Αν εξαιρέσεις τα "signature μοντέλα" δε βλέπω υπερβολές. Αλλά και αυτά όσο να ναι είναι ωραια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ το θέμα και γενικά συμφωνώ με όλες τις πλευρές, έστω και από λίγο.

Όμως κοιτώντας τα δεδομένα παρατηρώ:

1. Κάποιος φτιάχνει κιθάρες με εξωτικά ξύλα. (Για μας δεν είναι για τους κατοίκους του εξωτερικού είναι)

2. Προβάλλει την δουλειά του με ένα μέτριο σαητ. Θα μπορούσε πολύ καλύτερα

3. Αρκετοί τον αμφισβητούν χωρίς να έχουν δοκιμάσει τα όργανα που πουλάει. Αυτό είναι λογικό ως ένα βαθμό γιατί κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν. Αν είχαν παραπάνω δεδομένα θα έκριναν αλλιώς

4. Ο ίδιος ο κατασκευαστής θύμωσε και ποσταρε στο φεης αντί για εδώ - δικαίωμα του

5. Το εξώδικο δεν έχει καμία αξία, η μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση έχει

6. Τι να κάνουμε δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι. Κάποιοι είναι πιο ευερέθιστοι από άλλους και αυτό πάει σε όλους μας

7. Μην κλειδώσετε το θέμα είναι σαν σήριαλ, έχω εθιστεί σε αυτό θέλω και άλλη ίντριγκα, τσακωμούς κλπ

8. Οι πολιτικές του πεποιθήσεις,γενικότερα τι πιστεύει για τους άλλους και τι κάνει στη προσωπική του ζωή δεν μας απασχολεί ΕΚΤΟΣ και αν είναι παράνομες όπου είναι δουλειά της δικαιοσύνης.

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θα μπορούσα να κατηγορήσω για κάτι τον Johnny Prapas είναι για τσαπατσούλικη δουλειά στο θέμα της παρουσίασης των προϊόντων του. Εν ολίγοις, δεν είναι δύσκολο να αναθέσεις σε κάποιον (ακόμα κι ένα φίλο) να σου διορθώσει τα λάθη στα αγγλικά στο site σου, ειδικά δεδομένου ότι η δουλειά σου ενδιαφέρει και εκτός συνόρων.

 

Απ' ό,τι έχω καταλάβει, ο άνθρωπος είναι τύπου "εγώ μιλάω με τη δουλειά μου που είναι η ουσία και το περιτύλιγμα δε με ενδιαφέρει". Λάθος κατ' εμέ γιατί το περιτύλιγμα, ως γνωστόν, θα κάνει πιο εύκολα τον κόσμο να προχωρήσει παραμέσα. Αυτό βέβαια σε περίπτωση που αντιλαμβάνεται τον εαυτό του ως επαγγελματία κατασκευαστή. Γιατί αν αισθάνεται απλός χομπίστας, δεν έχει λόγο να τον νοιάζει το σκέλος της παρουσίασης.

 

Πέραν αυτού, συμφωνώ απολύτως με όλους τους συναδέλφους που είπαν ότι αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η δουλειά του και όχι οι προσωπικές του απόψεις για οποιοδήποτε θέμα δεν άπτεται του αντικειμένου. Παρόλα αυτά, όπως έγραψα και αρκετές σελίδες πριν, γνωρίζω από κοινό φίλο ότι ο Prapas έπεσε θύμα διαδικτυακού σαμποτάζ και κατόπιν δε χειρίστηκε το γεγονός με πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα ως προς τον περιορισμό της ζημιάς. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν μπορεί να αποδειχτεί, ούτε και το αντίθετο όμως. Εκτός κι αν κάποιος διαθέτει ψηφιακό κώδικα, διευθύνσεις IP και δεν ξέρω γω τι άλλο χρειάζεται για να αποδείξεις μια κυβερνοεπίθεση ή την απουσία της. Τα όποια screenshots από facebook κλπ. με οποιοδήποτε περιεχόμενο, θα μπορούσε να τα είχε γράψει οποιοσδήποτε ακόμα και μιμούμενος το ύφος γραφής του χρήστη. Αυτά έχουν ξαναγίνει και γίνονται συχνά.

 

All in all, ξαναλέω ότι χωρίς να έχω ακούσει από κοντά ή παίξει με όργανά του (ακόμα τουλάχιστον), ξέρω πολύ κόσμο που το έχει κάνει και με όσους έχω μιλήσει, δηλώνουν ενθουσιασμένοι.

 

Τέλος να πω ότι προσωπικά μου προκαλεί μόνο χαρά το γεγονός ότι στην συγκεκριμένη πολύ δύσκολη και με τεράστιο ανταγωνισμό αγορά μουσικών οργάνων και εξοπλισμού, έχουμε πλέον αρκετούς Έλληνες που διαπρέπουν και εκτός συνόρων. Ας ακούγεται το όνομα της χώρας και για πράγματα αξιόλογα που συμβαίνουν τώρα και όχι πριν 2000 χρόνια.

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου