Προς το περιεχόμενο

(Ούτε) όλοι μαζί μπορούμε


trolley

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Εγώ ξέρω ότι αν δεν θέλεις να ξεπεράσεις τη δεκαετία του 60 σου φταίνε τα πάντα. 

 

 

Και εγώ δεν θέλω να την ξεπεράσω.

Τι να πρωτοσκεφτω;

Έπιπλα, ρούχα....αμάξΑ....σπίτια...όλα καλλίτερα ήταν τότε  :P ;D ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 419
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Ευχαριστώ Νίκο (npap). Έκανες ουσιαστικά την έρευνα που ζητούσα. Με εν μέρει φωτογραφικές αποδείξεις λοιπόν, τουλάχιστον τα μισά από το κείμενο του Ανδρουλιδάκη είναι απλά είτε χονδροειδή λάθη είτε εσκεμμένα ψέματα. Κάτι λέει αυτό και για την αξιοπιστία του όσον αφορά τα υπόλοιπα.

 

Πχ, το "οι πίσω μου σελίδες" που είναι δικό του, αλλά και ο Ντύλαν είχε γράψει πριν ένα με τον ίδιο τίτλο.

 

Το πόσο πολύ και αν, αυτό είναι στα όρια του "μέσα στα πλαίσια", έγκειται στον καθένα μας να αξιολογήσει.

 

Αν δηλαδή κάποιος στην Ελλάδα είχε μια καλλιτεχνική περσόνα αντίστοιχη με αυτή του Tom Waits, έπαιζε σε Ελληνικές διασκευές κομμάτια του Waits, έγραφε κομμάτια που ο τίτλος τους είναι μετάφραση του τίτλου των κομματιών του Waits, κλπ, και δικά του φυσικά, χτίζοντας μια εξέχουσα θέση στο εγχώριο καλλιτεχνικό περιβάλλον, θα μου φαινόταν ... πώς να το πω ... κάπως.

 

Όπως και να έχει, δεν αμφισβητώ επ' ουδενί την καλλιτεχνική αξία του Σαββόπουλου.

 

Στράτε μου ιδού τα facts:

 

Ο Σαββόπουλος διασκεύασε με ελληνικό στίχο δύο κομμάτια του Ντύλαν. Το wicked messenger και το All along the watchtower. Επίσης υπάρχει και το υπέροχο "Οι πίσω μου σελίδες" του οποίου το μόνο κοινό με το "my back pages" του Ντύλαν είναι ο τίτλος. Μουσική, στίχος, θεματολογία, καμία σχέση μεταξύ των δύο. Αυτά λοιπόν κατά τη διάρκεια μιας μουσικής πορείας που έχει διαρκέσει (ως τώρα) 51 χρόνια.

 

(Για την ιστορία και σχετικά με τον Λούτσιο Ντάλα, ο Σαββό έχει επίσης διασκευάσει το "Caro amico ti scrivo" σε ελληνικό στίχο με τίτλο "Ο χρόνος που μετράει". Το πρωτότυπο κομμάτι και ο συνθέτης  αναφέρονται επίσης κανονικά στο δίσκο)

 

Πώς προκύπτει από τα παραπάνω ότι έχει ο Νιόνιος εμμονή με τον Ντύλαν, έστω καλλιτεχνική; Δηλαδή αν αποτελεί αυτό εμμονή, τι να πουν άλλοι που έχουν βασίσει ολόκληρες δισκογραφίες σε διασκευές;

 

Όσον αφορά το άλλο που λες με τον Tom Waits: Ξανά, από πού προκύπτει ότι ο Σαββόπουλος ακολουθούσε κατά γράμμα το λάιφστάιλ και την περσόνα του Ντύλαν; Άσε που δεν είχε και κάποια ιδιαίτερη περσόνα δηλαδή, τουλάχιστον σε σχέση με το παράδειγμά σου. Αλλά έχουμε κάποια ντοκουμέντα που να το αποδεικνύουν ή βασιζόμαστε στον Ανδρουλιδάκη;

 

Γι' αυτό και σε ρώτησα αν το λαμβάνεις σοβαρά υπόψη το κείμενο.

 

 

 

 

Ενωμοτάρχης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικα με τον Σαββοπουλο παραθετω ενα συντομο κειμενο του Φωντα Τρουσα το οποιο με βρισκει συμφωνο και θα ηθελα να μοιραστω εδω.

http://diskoryxeion.blogspot.gr/2017/07/facebook-33.html

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ελπίζω να με προλάβει εν ζωή η εποχή, που η γενική παιδεία θα σπάσει τα ταμπού των παντός μορφής αγκυλωμένων εραστών του μετρίου και θα δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη του γνωσιακού φίλτρου κόντρα στην παπαγαλία μιας προεπιλεγμένης "ανάπηρης" πληροφορίας...

 

Tεραστια κουβεντα.

 

Τα σεβη μου.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ Νίκο (npap). Έκανες ουσιαστικά την έρευνα που ζητούσα. Με εν μέρει φωτογραφικές αποδείξεις λοιπόν, τουλάχιστον τα μισά από το κείμενο του Ανδρουλιδάκη είναι απλά είτε χονδροειδή λάθη είτε εσκεμμένα ψέματα. Κάτι λέει αυτό και για την αξιοπιστία του όσον αφορά τα υπόλοιπα.

 

 

 

αλλα ως γνωστον  τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ και οι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ προκαλουν ΑΛΕΡΓΙΑ στον συγκεκριμενο  χωρο απο τον οποιο προερχονται η αηθεις επιθεσεις στον Σαββοπουλο ,ολως περιεργως και "ΞΑΦΝΙΚΑ" μετα την συμμετοχη του στη συναυλια του γνωστου αντικαθεστωτικου καναλιου .....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικα με τον Σαββοπουλο παραθετω ενα συντομο κειμενο του Φωντα Τρουσα το οποιο με βρισκει συμφωνο και θα ηθελα να μοιραστω εδω.

http://diskoryxeion.blogspot.gr/2017/07/facebook-33.html

 

Τυπική γκρίνια ενός κομμουνιστή που ένα πρωί (την περίοδο του "Τραπεζάκια Έξω", όπως παραδέχεται) κατάλαβε ότι ο Σαββόπουλος έχει σοβαρότερα πράγματα να κάνει από το να ασχολείται με την ελληνική αριστερά και δεν του το έχει συγχωρήσει εκ' τοτε. Ε, τι να κάνουμε, του έχει μείνει ο Λένον (ο οποίος κοσμεί φατσικώς και στιχουργικώς τη στήλη δεξιά του άρθρου).

 

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυπική γκρίνια ενός κομμουνιστή που ένα πρωί (την περίοδο του "Τραπεζάκια Έξω", όπως παραδέχεται) κατάλαβε ότι ο Σαββόπουλος έχει σοβαρότερα πράγματα να κάνει από το να ασχολείται με την ελληνική αριστερά και δεν του το έχει συγχωρήσει εκ' τοτε. Ε, τι να κάνουμε, του έχει μείνει ο Λένον (ο οποίος κοσμεί φατσικώς και στιχουργικώς τη στήλη δεξιά του άρθρου).

 

νομιζω πως η ουσια των οσων γραφει ειναι οτι ο Σαββοπουλος απαξιωσε το εργο του, τουλαχιστον εκει κανω focus εγω, τα λοιπα δε με αφορουν.

 

It's a shame stupidity isn't painful.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυπική γκρίνια ενός κομμουνιστή που ένα πρωί (την περίοδο του "Τραπεζάκια Έξω", όπως παραδέχεται) κατάλαβε ότι ο Σαββόπουλος έχει σοβαρότερα πράγματα να κάνει από το να ασχολείται με την ελληνική αριστερά και δεν του το έχει συγχωρήσει εκ' τοτε. Ε, τι να κάνουμε, του έχει μείνει ο Λένον (ο οποίος κοσμεί φατσικώς και στιχουργικώς τη στήλη δεξιά του άρθρου).

 

οι ΜΕΓΑΛΟΙ καλλιτεχνες ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ και το μελον....ή εστω ειναι ΠΑΝΤΑ επικαιροι..

 

«Τώρα με χειρουργεί η αλλήθωρη νεολαία, μια τσογλανοπαρέα που κάνει κριτική».

 

Album: Αχαρνής- Ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια

 

Έτος: 1977

 

Στιχουργός: Σαββόπουλος Διονύσης

 

Συνθέτης: Σαββόπουλος Διονύσης

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

νομιζω πως η ουσια των οσων γραφει ειναι οτι ο Σαββοπουλος απαξιωσε το εργο του, τουλαχιστον εκει κανω focus εγω, τα λοιπα δε με αφορουν.

 

Εγώ δεν έκανα κριτική σε 'σένα αλλά σε αυτό που διάβασα. Όμως, κόψτε αυτή την κουβέντα με το "τα άλλα δεν με αφορούν", πρώτον διότι δεν είναι "άλλα" (είναι ο κεντρικός πυρήνας του άρθρου, λέει "τα καλύτερα τραγούδια του" για όσα γράφτηκαν πριν το "Τραπεζάκια Έξω") και δεύτερον διότι τα άρθρα (οποιουδήποτε) δεν είναι ποικιλία ώστε να φάμε το τυρί άλλα όχι την ελιά (αλλιώς ο αρθρογράφος είναι χάλιας, το οποίο δεν μπορώ να πω για τη συγκεκριμένη περίπτωση, παρ' ότι διαφωνώ).

 

Reading The Fucking Manual

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω και πολυ καιρο αποφευγω γενικα να συμμετεχω σε συζητησεις που περιεχουν σκουπιδαριο για χαριν της ψυχικης μου υγειας. Ωστοσο μου προκαλει εκπληξη το ποση απηχηση εχουν οι αποψεις του Καρανικα σε ορισμενα μελη, αν δεν ειναι ο ιδιος αυτοπροσωπως.

 

526229_2886592cfd-9dc407cedf55fde3.jpg.2b5e07d402fe57a6b04dc9f1f32f04e0.jpg

2 things are infinite:the universe&human stupidity

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου