Προς το περιεχόμενο

αγορά αρμονίου


edessaios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά αρμονίου και θα ήθελα να μου κάνετε προτάσεις.Είμαι αρχάριος σχετικά,θα ασχοληθώ κυρίως με λαϊκό,παραδοσιακό,σκυλέ ρεπερτόριο.Τα χρήματα που θέλω να διαθέσω δεν είναι πάρα πολλά,σίγουρα κάτω από 1000.Γύρω στα 800 ευρώ θα είναι.Οι σκέψη μου ήταν να παραγγείλω το pa50 από τον Θωμά,αλλά με φρέναρε το γεγονός όταν μου είπε κάποιος ότι οι ρυθμοί που περιλαμβάνει δεν είναι οι ίδιοι με αυτούς που έχουν τα αρμόνια από την Ελλάδα.Ισχύει κάτι τέτοιο.Επίσης έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο?Αξίζει να δώσω 100 ευρώ παραπάνω και να το πάρω από Ελλάδα?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 49
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

λοιπον φιλε τα προβληματα αυτα ειναι πλεον παρελθον! :D και σε μενα τα ιδια πραγματα ειχαν πει!!λοιπον το πα50(το εχω) ειναι μια παρα πολυ καλη,αρτια επιλογη που θα σε ικανοποιησει!!αποδοση ηχου τρομερη και παρα πολλες επιλογες!!οσον αφορα τους ρυθμους τους εχω εγω και μπορω να σου τους στειλω με μεηλ οκ?εχω βεβαια την εντυπωση οτι καποιοι πουλανε αυτους τους ρυθμους αλλα θα σε γελασω αν αξιζουν!!ειναι μια συλλογη με ελληνικους ρυθμους και φυσικα δε μπορουν να λειπουν τα σκυλε! :D

Φέντερ σε Λέο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αρχικό όμως θα έχει τους ίδιους ρυθμούς με αυτούς που θα έχει το αρμόνιο αν το αγοράσω από το μουσικόραμα για παράδειγμα?Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις.Απλά θα ήθελα να έχω 5 ρυθμούς τσιφτετέλια ρούμπα,ζεμπέκικο σε καλή ποιότητα.Από όμοιο δείγμα θα μπορέσω να πάρω τους ρυθμούς?Γιατί ο δάσκαλός μου διαθέτει το όργανο αγορασμένο από Ελλάδα.Επίσης είναι εύκολο το πέρασμα των ήχων από τον υπολογιστή στο αρμόνιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες