Προς το περιεχόμενο

Tube amp vs Solid-state amp vs plugin


Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, gkourmoul1 είπε

Το 3 είναι πιο "έτοιμος" ήχος για να τον βάλεις στην μίξη. 

 

Επειδη δεν εχω ιδεα το πως θα ειναι ολη η υπολοιπη ηχογραφηση-μιξη δε θα απαντησω

Θα πω το αυτονοητο. Το 3 ειναι το μονο που αν απεχει πολυ απο το να "κατσει" στη μιξη ετσι οπως ειναι,  το αλλαζεις τελειως αλλαζοντας τις παρα πολλες παραμετρους του κ δεν το ξαναηχογραφεις με αλλες ρυθμισεις , αλλο μικροφωνο, αλλη θεση στο μικροφωνο κλπ. Γιατι ειναι φτιαγμενο πρωτιστως γι'αυτο το σκοπο.

 

Τα αλλα ειδικα το 1, η ευελιξια κ η πρακτικοτητα στην ηχογραφηση του δε μπορει να συγκριθει με μια σουιτα πλαγκιν αλλα εχει αλλα συν. Οποτε θα καταληξουμε να μιλαμε στην αισθηση στο χερι κ το λεητενση κ καλα εκανε ο @Spyros Delta κ εβαλε κ το 4 στο παιχνιδι. 

 

Γι'αυτο λεω ποιο ειναι το ζητουμενο. Ο ηχος στο δωματιο? Ο ηχογραφημενος ηχος? Αν ναι μονο με ενα 57αρι στην καρτα ηχου? Αν ναι για ποια χρηση? Για χομ στουντιο παραγωγη? Σε τι? Σε μπακινγκ τρακ? Σε δικες σου παραγωγες? Η αισθηση στο χερι παιζει ρολο?

 

Κ οι 3 λυσεις (1 κ 2 μαζι ως ενισχυτες με μικροφωνο, πλαγκιν κ χαρντγουερ σιμ) εχουν διαφορετικες απαντησεις κ προτερηματα σ'αυτες τις ερωτησεις. ΟΟΟΟΟΛΛΑΑΑ μπορουν να κανουν την δουλεια μεχρι κ σε επαγγελματικες παραγωγες.

  • Like 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

 

Γι'αυτο λεω ποιο ειναι το ζητουμενο. Ο ηχος στο δωματιο? Ο ηχογραφημενος ηχος? Αν ναι μονο με ενα 57αρι στην καρτα ηχου? Αν ναι για ποια χρηση? Για χομ στουντιο παραγωγη? Σε τι? Σε μπακινγκ τρακ? Σε δικες σου παραγωγες? Η αισθηση στο χερι παιζει ρολο?

 

 

 

Το μαυρισμένο παίζει ίσως τον μοναδικό ρόλο.

Η αίσθηση στο χέρι και στο αυτί του παίκτη.

Γιατί με άλλη αίσθηση παίζεις αλλιώς.

Και στα π@π@ρια μου εμένα πώς θα κάτσει στο mix αν έχω παίξει μ@λ@κίες.

Επεξεργασμένο από fusiongtr
  • Like 2
  • Συμφωνώ 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Το μαυρισμένο παίζει ίσως τον μοναδικό ρόλο.

Η αίσθηση στο χέρι και στο αυτί του παίκτη.

Γιατί με άλλη αίσθηση παίζεις αλλιώς.

Οχι. Ή μαλλον..ισως οχι. Ισχυει 1000% ομως για το παιξιμο ως ζητουμενο. Αν το ζητουμενο ειναι η ηχογραφηση? Αν θες να το δωσεις πχ σε καποιον για μιξη κ σου πει πες μου τι ηχο θες σαν ρεφερανς (ή στειλε μου τον ηχο που εφτιαξες να καταλαβω) αλλα τα τρακς τα θελω di για να τον φτιαξω εγω

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

Αν θες να το δωσεις πχ σε καποιον για μιξη κ σου πει πες μου τι ηχο θες σαν ρεφερανς (ή στειλε μου τον ηχο που εφτιαξες να καταλαβω) αλλα τα τρακς τα θελω di για να τον φτιαξω εγω

 

Το πρώτο πράγμα είναι το παίξιμο.

Γράφεις με τον ήχο που σε εμπνέει να παίξεις καλά και το στέλνεις.

Ας κόψει τον λαιμό του να το φτιάξει μετά.

Αλλά αν ξέρεις τον ήχο σου, τον πετυχαίνεις παντού.

Σε όποιον ενισχυτή, πεταλιέρα, πλαγκίν, κλπ.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, fusiongtr είπε

 

Το μαυρισμένο παίζει ίσως τον μοναδικό ρόλο.

Η αίσθηση στο χέρι και στο αυτί του παίκτη.

Γιατί με άλλη αίσθηση παίζεις αλλιώς.

Και στα π@π@ρια μου εμένα πώς θα κάτσει στο mix αν έχω παίξει μ@λ@κίες.

 

Εμ τέλει, είναι σημαντικότερο να σε εμπνέει η ήχος για να παίξεις κάτι θεϊκο, παρά να έχεις "θεϊκο" ήχο (χωρίς αίσθηση στο χέρι) και να ψάχνεις την έμπνευση.

 

Συμφωνώ.

31 λεπτά πριν, vrasidas27 είπε

ΟΟΟΟΟΛΛΑΑΑ μπορουν να κανουν την δουλεια μεχρι κ σε επαγγελματικες παραγωγες.

 

Και με αυτό συμφωνώ. Ο καλός ο μάστορας θα κανει τη δουλειά του με ο,τιδηποτε.

  • Συμφωνώ 3

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσιευμένο (επεξεργασμένο)

Μαζι σου Φιουζιε κ εγω ετσι σκεφτομαι.

 

Τα πλαγκιν ομως γιατι υπαρχουν? Για τους παραγωγους? Κανεις δεν ακουει το λεητενση απο τους παιχτες? Προφανως κ στη μιξη ενας μαστορας στο κανει να μην καταλαβαινεις διαφορα.

 

Εδω δε νομιζω ο Νεκκονας να παρουσιαζει την αισθηση στο χερι. Σιγουρα αυτο δεν το πουλανε τα πλαγκιν.

Οταν ακους  ηχογραφημενα παραδειγματα ομως συγκρινεις τον ηχο κ μονο. Φανταζεσαι απο τις εμπειριες σου πως οι ενισχυτες θα ειναι καλυτεροι σε αισθηση. (Εκτος απο τον κατανα, οπως τον ακουω ρυθμισμενο σε καποια κλιπς αποκλειεται αυτοι οι ηχοι να μου αρεσαν σαν αισθηση)

 

Το οτι συμφωνω στα περι παιξιματος φαινεται στον εαυτο μου στο γεγονος πως  τα τελευταια 7 χρονια που ξεμεινα μονο με πλαγκινς παιζω ελαχιστα, δε με ψηνει. 

 

Οπως κ να εχει ειναι φαυλος κυκλος η κουβεντα. Κ αυτο γιατι τα δυνατα σημεια της καθε επιλογης ειναι τοσο ευδιακριτα που ψαχνουμε να βρουμε τομες στα υποσυνολα του τι προσφερουν για να συγκρινουμε μονο αυτα, αγνοωντας το πρωτο 

Επεξεργασμένο από vrasidas27

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vrasidas27 είπε

Τα πλαγκιν ομως γιατι υπαρχουν? Για τους παραγωγους? Κανεις δεν ακουει το λεητενση απο τους παιχτες?

 

Υπάρχουν για να εμπνέουν κι αυτά, με τις τόσες δυνατότητες και επιλογές.

Δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο να έχει κάποιος ήχο που να τον εμπνέει σε πλαγκίνς, που δεν μπορεί να τον έχει από το αναλογικό του rig (δεν μιλάω γι' αυτούς που μπορούν να έχουν ότι θέλουν).

Το latency, αν είναι στο όριο, μπορεί να μην ενοχλεί τόσο, εξαρτάται από το πώς έχει μάθει κανείς.

  • Like 1

Freud-Σαντές

Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fusiongtr είπε

 

Υπάρχουν για να εμπνέουν κι αυτά, με τις τόσες δυνατότητες και επιλογές.

Δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο να έχει κάποιος ήχο που να τον εμπνέει σε πλαγκίνς, που δεν μπορεί να τον έχει από το αναλογικό του rig (δεν μιλάω γι' αυτούς που μπορούν να έχουν ότι θέλουν).

Το latency, αν είναι στο όριο, μπορεί να μην ενοχλεί τόσο, εξαρτάται από το πώς έχει μάθει κανείς.

Ναι αλλα ο νο 1 λογος μαζι με τις επιλογες κ δυνατοτητες (κ ο βελτιωμενος ηχος φυσικα γιατι τα πρωτα πλαγκιν σιμ καμμια 20αρια χρονια πριν καναν το ποντ ν'ακουγεται νταμπλ) ειναι πως τον ηχο που στηνεις, πατας ενα save κ τον ηχογραφεις οπως ειναι (ή με λιγο τουηκ αναλογα το προτζεκτ) οποτε θες κ χωρις reamping αν κατι δε σάρες, δηλ η ευκολια.

 

Για εμενα το ζητουμενο ειναι πως πειραματιζεσαι κ στο στησιμο οπως λες, αλλα μαθαινεις κ πως καθεται κατι στο συνολο με ρηαλ ταημ τουηκηνγκ κ αποκτας εμπειρια να παρεις μια hardware υλιποιηση σιμ κ να στησεις τους ηχους που χρειαζεσαι χωρις λεητενση, γνωριζοντας πως με την εμπειρια αυτη οι ηχοι αυτοι θα καθονται κ καλυτερα κ θα ειναι στα γουστα σου

  • Συμφωνώ 1

Αυτος ο δρομος φτιαχτηκε επι countach

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση των high gain ήχων, που υστερούν σε αίσθηση έτσι και αλλιώς, μια χαρά έμπνευση μπορεί να προσφέρει το plugin (εφόσον το latency δεν αποτελεί πρόβλημα).

 

Σε low/medium gain ήχους τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

  • Συμφωνώ 1

Γιώργος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου